A vonalbejárást Pitvaros réginél kezdtük. Megcsodáltuk az útátjáró-előrejelzőt, ami manapság már meglehetősen ritka (főleg KRESZ táblával a tetején...).
Aztán főleg a pályaállapotokra figyelve elsétáltunk Pitvaros mh-ig. De ezt, a régi peronok mellett, de már az új mh-ra vonatkozóan nem hagyhattuk ki:
Akác karó volt éppen raktáron, ezért azzal tűzték ki a táblát. :-)
A pályaállapotokat ha egy szóval kellene jellemezni: siralmas. Annyira azonban mégsem, hiszen ordít az egyveleg rozsdaszínből néhány frissiben berakott vadi új alj.
De azért néhány másik alj mellett sem mentünk el szó nélkül. Erről például hiányoztak a sínszegek, tehát semmi haszna nem volt:
Itt éppen a "párhuzamosak a végtelenben találkoznak".
Ezt a talpfát biztos csak nem vették észre:
Innen meg épp a talpfa hiányzik. Kikotortuk alóla a kavicsot, és elkezdtük tologatni.
Igen, kavicsot említettem:
Itt meg találtunk valami ketyerét, amiből vezetékek jöttek ki a sínhez, az egyik sínszál szigetelve is volt. Valaki tudja, mi ez?
Azért így ránézve már nem olyan borzasztó :-)
Vagy de: