|
Magyar mozdonyok kocsik RITKASÁGOK - Te mennyire vagy
|
Témaindító: Róka81, idő: Sze, 20:32
Témakörök:
|
|
(#70621) Róka81 hozzászólása
|
Válasz •
|
Sze, 20:32 |
|
Sziasztok
Mennyire ritkák a magyar mozdonyok kocsik? Extrém összegekért látok elkelni 1-1 darabot a galéria savarian. Ez egy drága hobbi?Te áldozol rá nagyobb összeget, akár spórolsz? Hány éves kortól érdemes elkezdeni ezt a hobbit. Van olyan, hogy túl korán, vagy túl későn?
Létezik olyan hely, ahol a gyűjtők időnként találkoznak? Online? |
(#70622) acszoli válasza Róka81 hozzászólására (#70621)
|
Válasz •
|
Sze, 22:09 |
|
Szóval ez a galéria Savaria a te weboldalad és itt akarod a túlárazott műanyagot reklámozni? |
(#70623) Róka81 hozzászólása
|
Válasz •
|
Sze, 22:18 |
|
Egyreszt nem weboldal, masreszt nem az enyém. Harmadrészt nem árulok semmit sehol. |
(#70624) acszoli válasza Róka81 hozzászólására (#70623)
|
Válasz •
|
Sze, 22:46 |
|
Akkor jó
Amúgy meg túlárazott a műanyag, valóban ...de mi nem az mostanság.
De kérdésedre válaszolva...ami mindenkinél más és más...mikor kezdődött a hobbi, nekem kb 4 évesen, amikor csak vonatot akartam látni mindenhol, 8 évesen már készült a terepasztal, ez kb 14 éves korig tartott. Aztán 30 évesen újra kezdődött, azóta tart, és az elmúlt pár évben már így 50 körül, rengeteget újat tanultam, tanulok.
Egy biztos, N meg Z méretarány már nem lesz , utálom így is a közelrelátó szemüveget
Ismerek olyat aki már a O scale-nél jár, mert a kéz remegés ennyit enged. Küzdünk a mozdonyért
Mint minden úgy kezdődik, hogy mindent (is) akarunk, azt meg is vesszük. Aztán szép lassan az évtizedek alatt ez letisztul valamire, és nem értjük miért nem ezzel kezdtük 10-20-30-40 évvel ezelőtt.
Hát így
|
(#70625) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Csü, 7:27 |
|
- Vannak a nagy gyártók által készített magyar modoznyok, és kocsik.
Ezek legtöbbször egy olyan tipust modelleznek, amiket más ország vasútja is használ: M61, M62, Y kocsik, különféle tehetkocsi. (Kivéve az ACME V63, PIKO V43, MTB modellek)
- Vannak a kisszériás, illetve egyedi gyártású modellek, amiket a nagy gyártók nem tartanak nagy üzletnek, hogy elkészítsék, mert túl sok fejlesztésbe kerülne. Ezt aztán kisszélriás gyártók elkezdik egyenként összetákolni. Mint szervizes azt szoktam mondani, hogy: "elég rányalni a MÁV feliratoit bármilyen szemétre, azt sok pénzért lehet árulni."
Megfelelő háttéripar, szakmai felkészültség hiányában rengeteg tákolás van a piacon. Tisztelet a nagyan-nagyon kevés kivételnek! Egy kezemen meg tudom számolni őket, és nem is kell mind az öt ujjam hozzá. A többi palimadárra vadászik. |
|
|
2024. Nov, 12. Kedd 20:52:16 |
|
Jelenleg 13 fő olvassa az oldalt |
|
|