|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#35420) help-ez válasza help-ez hozzászólására (#35413)
|
Válasz •
|
Júl 9, 2014 |
|
T.TT barátaim !
Tóth Gábor barátomtól érkezett pár észrevétel a kis szösszenetemhez.Mivel épp mail-t írt Nekem oda írta le az észrevételeit.Engedjétek meg,hogy megosszam veletek is a kiigazításokat,mert teljesen jogos és helyénvaló,és a hibák ne maradjanak javítatlanul.
Nos pár helyesírási hibától eltekintve a kiigazítások:
"A rézpersely és a kurz kinematika PeHo, nem peco, mert ez utóbbi a síngyártó cég.
A kinetika a fizikában az erők és az általuk a mozgásra vonatkozó törvényszerűségekkel foglalkozó ágazat, míg a kinematika maga az a mechanikai elem, amihez a kapcsoló csatlakozik.
Ezeket sokszor, sokan összekeverik és ha ilyen szép összefoglaló cikket írsz, akkor ezek mégse legyenek tévesen leírva."
Köszönöm Gábornak,hogy felhívta a figyelmem a hibákra.
L. |
(#35421) etwg válasza help-ez hozzászólására (#35420)
|
Válasz •
|
Júl 9, 2014 |
|
Kérd meg Frankyet, hogy javitsa ki a stöveget.
|
(#35440) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 9, 2014 |
|
Izzó-világító-fénykibocsájtó-led-dióda! |
(#35475) Frankye moderátori
válasza etwg hozzászólására (#35421)
|
Válasz •
|
Júl 10, 2014 |
|
Nos, a Frankyet nem kellett megkérni, mert - jó modeátorhoz illően - olvasta a hozzászólásokat, és szépen ki is javítgatta a nyelvi, nyelvhelyességi, fogalmi, és helyesírási hibákat. |
(#35476) Frankye válasza FriTTz hozzászólására (#35440)
|
Válasz •
|
Júl 10, 2014 |
|
Ööööö... Ezt most mire is?
Izzó: az izzószálas lámpa
Fénykibocsátó dióda (pontosabban: Fényemittáló dióda), idegen nevén LED: Olyan félvezető alkatrész, amely áram hatására világít, egyébként pedig diódaként viselkedik.
A LED dióda olyan buta név, mint a CD lemez, vagy a sampion gomba. (CD=Compackt Disk, vagyis kompakt lemez, tehát a CD lemez a kompakt lemez lemez... A LED dióda: Light Emitted Diode, azaz fényemittáló dióda, ergo a LED dióda fényemittáló dióda dióda. A sampion jelentése magyareul pedig gomba, vagyis így már gomba gomba... ) |
(#35477) BR95 válasza Frankye hozzászólására (#35476)
|
Válasz •
|
Júl 10, 2014 |
|
És kifelejtetted a Bacon szalonnát... |
(#35478) etwg válasza Frankye hozzászólására (#35475)
|
Válasz •
|
Júl 10, 2014 |
|
|
(#35479) FriTTz válasza BR95 hozzászólására (#35477)
|
Válasz •
|
Júl 10, 2014 |
|
Nekem a La Manche csatorna a kedvencem és, hogy vonat is legyen benne át is mentem rajta (alatta) vonattal is! |
(#35480) sunocske válasza FriTTz hozzászólására (#35479)
|
Válasz •
|
Júl 10, 2014 |
|
Vasutas vonatkozásban meg ott van pl. a tirefon csavar
A La Manche-t én ezért nevezem az angol nevén (Angol-csatorna), mert így nincs vita, legfeljebb sértődés... |
(#35492) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#35476)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
Mióta Zoli barátom rózsaszín motorral jár, az eredeti színhez ragaszkodva inkább zöldségeket beszél. |
|
(#35493) masTTertape válasza help-ez hozzászólására (#35413)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
Laci építőkészletes írásához kapcsolódóan:
(tegnap a modulgyűlésen akartam is említeni, de nagyon feszes volt a napirend, így kihagytam)
A saját tapasztalataimból kiindulva azért nem adnék 5/5-öt a készletnek. Láttam a Res kocsit is és nálam befejezés közeli állapotban van az iker konténeres. Maga a technika jó. Pontos lézervágás, viszonylag jó anyagok, viszont egyes alkatrészek az anyag vastagsága miatt vagy túl elnagyoltak, vagy a célra nem használhatók. Ilyenek a tolatási fellépők, kapaszkodók, a rakoncák, a kompkampók és hasonlók. Ezeket célszerű a későbbiek során rézmaratott alkatrészekre cserélni (kétségtelenül árnövelő tényező).
Továbbá problémásnak érzem az egyes fődarabok méretbeli eltérését. Ilyen az említett hossz-főtartó, ami akár a Res-nél, akár az ikerkocsinál, túlságosan szélesre sikeredett, így kicsit felborítja a kocsik arányait. Erre csak egy nagyvasúti eredeti fotózása után jöttem rá az ikerkocsi esetében, a Res-nél meg mellé kell tenni a gyárit, igaz, az eltérésről írt Laci.
Másik problémának érzem a kocsik kisúlyozhatóságát. Ólomból kellett önteni olyan betéteket, amik az ikerkocsinál kellő tömeget adtak a modellnek. Ezek nélkül túl könnyű marad a kocsi, pattogni fog a síneken.
Az egyik legfontosabb lépés az összerakásnál, hogy csakis úgy szabad a főkeretet összeragasztani, hogy vízszintes síkon, derékszögekben, egyfajta építősablon között kössön meg, mert egyébként elcsavarodik. Bízhatunk a későbbi festés nedvesítő hatásában, illetve az azáltal való visszatekeredésben, de ez akár fordítva is elsülhet, azaz jobban megcsavarodik a modell. Mivel a fődarabok is az 1mm-es sztirol csíkokból áll, így a ragasztási stabilitás elsődleges kell, hogy legyen. Szerencsére jó a konstrukció és az összeállított tartóelemek száradás után szinte monolit egységet képeznek.
Mindezeket összegezve inkább 4/5-öt adnék az építőkészletre, főleg annak ismeretében, hogy igen széles gördülőállomány rakható össze ezekből a készletekből, és nem utolsó sorban modellezésnek sem rossz tevékenység. |
(#35497) TTGuszti hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
Jó héTTvégét!
Modellvasút Kiállítás lesz Tapolcán szombat és vasárnap. Ha már írtatok róla akkor csak magamnak örömködöm, és remélhetőleg el tudok menni, körbenézni, ha még nem volt róla szó akkor figyelemfelhívás . A neten rátaláltok könnyen.
|
(#35498) Frankye válasza TTGuszti hozzászólására (#35497)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
|
(#35500) TTGuszti válasza Frankye hozzászólására (#35498)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
Elnézést, hogy figyelmetlen voltam.
Az eseménynaptárban néztem de ott nem láttam, a másik téma meg elkerülte a figyelmemet.
Tudom még módosítani ilyenkor, vagy ha szépen megkérlek átmoderálod nekem? |
(#35503) róbertke válasza BR95 hozzászólására (#35477)
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
Chili paprika ..... |
(#35508) rákaTTantunk hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 11, 2014 |
|
nekem a "lábpedál" tetszik a legjobban és elég gyakori is... |
(#35521) Frankye moderátori
válasza TTGuszti hozzászólására (#35500)
|
Válasz •
|
Júl 12, 2014 |
|
Természetesen áttehetem, de tettem oda egy ide mutató linket. Egyébként semmi probléma. |
(#35524) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#35492)
|
Válasz •
|
Júl 12, 2014 |
|
Ez szerintem fotóshop!
|
(#35531) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 13, 2014 |
|
SziaszTTok!
Nincsen valakinek eladó Roco 36226 cikkszámú Ludmillája?
Üdv:Miki |
(#35532) BR95 válasza kaTTonai hozzászólására (#35531)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2014 |
|
Attila út? |
(#35534) kaTTonai válasza BR95 hozzászólására (#35532)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2014 |
|
Olcsóbb használt modellre gondoltam,hátha...
De azért köszi.
Miki |
(#35537) Frankye moderátori
válasza kaTTonai hozzászólására (#35531)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2014 |
|
|
(#35542) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 13, 2014 |
|
Az Fz1-es és az Fz2-es között mi a különbség? |
(#35543) etwg válasza Luciferike hozzászólására (#35542)
|
Válasz •
|
Júl 13, 2014 |
|
Az Fz2 majdnem dupla annyi áramot képes leadni mint az FZ1. |
(#35552) DinoTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 14, 2014 |
|
Sziasztok!
A héten adom le a modulfej rendeléseket, akinek még van ilyenre igénye kérem írja meg emailben.
Üdv:
Dénes |
(#35560) maTTato válasza DinoTT hozzászólására (#35552)
|
Válasz •
|
Júl 14, 2014 |
|
Szia Dénes!
Három pár egyvágányos fejre benevezek. De azért emailt is küldök...
Köszönettel: maTT |
(#35562) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 14, 2014 |
|
Új Tillig V36 tulajok figyelem!
Sajnos a modell gyártásakor előfordulhat (mondom: előfordulhat!!! Nem mindig, de lehetséges.), hogy a mozdony fém váz két felének összeszerelésekor a modell nagyon vékony vezetékeinek szigetelése megsérül, és egy, vagy több pólus is a fém vázra kerül. A baj csak az, hogy alap esetben a fém váz nem vesz a részt a modell elektronikájának életében, így DCC üzemben érdekes, vagy csúnya dolgok jöhetnek össze! Aki bármilyen gyanú jelet észlel: csak nagyobb feszültségről indul meg analógban a modell, vagy ne adj isten leég egy dekóder, az gyanakodhat erre a hibára. |
(#35569) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35562)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Ezt épp egy aktuális példával tudom alátámasztani OFF méretben.
Fuggerth vezérlőkocsi digitalizálása. Ami csupán annyit tesz, hogy a vezérlőfej egyirányú, sárga ledes fényeit funkció dekóderrel kapcsolni lehessen.
Analógban remekül működik a kocsi, irányváltáskor világít a vége, nagyon szuper.
DCC üzemnél, bekerül a dekóder és hibaüzenet már az első kiolvasásánál. Hosszadalmas nyomozás után kiderül, hogy a fém kerekek, amik elég otromba módon, öntött spiáterből vannak, két féltengelyből állnak össze egy szigetelő csőbe dugva. Ezáltal válik ugye mindkét oldalon szigetelté a kerék. DE! A tengelycsonk belső vége néha sorjás és random módon összeérhet a másik tengelycsonkkal. Ami analógba apró szikrázással jár, de a trafó tűrése ezt elviseli. Viszont DCC-ben zavar és leold a dekóder.
Tehát tanulság, hogy a modell egyes fémrészei analógban még jól viselkedhetnek, de az érzékeny digitális üzem egyből lereagálja ezeket.
Speciel a Tillig esetében az említett V36 mellett az új konstrukciójú BR56-os is hasonló cipőben jár. Annyira kicsi a dekódernek szánt hely, hogy a hajtás fémháza, illetve a tömegnövelő öntvény betét itt-ott hozzáér az elektromos részekhez és okozhat galibát. Példának okáért a legutóbbi modulos talin említett V36-Tran dekóder összeállítás tünetei mindenben megegyeztek az én egyik BR56-osommal és a benne levő (azóta már elfüstölt) Tran dekóderével. Nem dekóder hiba, de azért Tran, mert ez fért bele.
Megfontolandó, hogy magát a dekódert is (jól ismert gyártókhoz hasonlóan) zsugorcsőbe kellene csomagolni. |
(#35571) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Nyári mávos akció tőlem: AZ APRÓBAN
Kizárólag email-ben érdeklődjetek!
A fórum üzenőfalát nem tudom nézni és figyelembe venni.
Köszönöm! |
(#35573) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#35569)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Itt konkrétan az a baj, hogy a motor vezetékeit felsértheti összerakáskor a félöntvény furata. |
(#35574) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35573)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Szintúgy, mint az 56-osnál. |
(#35577) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#35569)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Ez egy kicsit meglep, mert sorjás tengelyt igen nehéz bedugni a müanyag perselybe, meg a tengelyböl is ki lehetne sporolni 1-1 mm-t, hogy ilyen agyrémet ki lehessen zárni örök idökre.
(A technologia nem uj, már a 60-s években ilyen kerekek voltak sok amerikai meg PIKO N stb. modellen.....).
Egyesek ezt tökélyre is fejlesztették a müanyag persely nem volt átfurva, hanem a közepén mintegy 1 mm-es válaszfal volt a két tengelycsonk között (nem igen értettem akkoriban, hogy mire, ha a tengelycsonk amugy is rövidebb mint a müanyag csö fele....... , ma sem igen érthetö eme tett, csak dupla biztonságot ad. ). |
(#35580) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#35574)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Most kaptam a hírt, hogy mi történt Veled, mivel én az emberiségnek abba az egyre fogyó táborába tartozom, amelyik "OoF" (Out of Face...k). Részvétem... Nekem tavasszal lopták el az összes iratomat, bankkártyástul a soproni IC 1. oszt. kocsijában... A MÁV arcképesem elvesztése érintett ebből érzékenyen, mert 3 hét, mire pótolják, és a vasutat nem érdekli, hogy nem elhagytam, hanem bűncselekmény történt... Még fizethettem is érte... |
(#35581) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#35577)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Ez azért van, mert bonyolizálják a dolgot, mint boldogult tanárom a matematikát. Egy vezérlőkocsiba teljesen felesleges osztott tengelyű kerekeket szerelni, oda pontosan elég a "tt-modell" kolléga által is árult egy oldalon szigetelet: az egyik forgóváz szedi az egyik pólust, a másik a túloldalt. És elmaradnak az ilyen bukták. Egyébként a nevezett gyártó ilyen kerekeiből egy széria hajlamos arra, hogy a műanyag perselyben ütközésig összecsússzon, és ívbe futva zárlatot is okoz. Én M41-nél futottam ilyenbe bele, nem is egyszer. Egyébként ebben az esetben mndig volt egy hajszálrepedés a perselyen, amibe a tengelyek vannak betoltva. Ezen csak a csere segít, hosszútávon. |
(#35583) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35580)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Köszi!
Engem a papírok kevésbé zavarnak ebben a történetben. Sokkal inkább a teljes forgatási felszerelés, aminek a pótlása szinte reménytelen, az a pár jó ruhám (több alig volt) és ami igazán fájó, hogy a csomaggal elment egy Roco-Modellzóna Gysev festésű Ludmilla, ami bizonyos szempontból kedvcsinálóként utazott Bergheimbe. (khmm)
|
(#35584) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#35577)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
A sorját úgy értsd, hogy a csonk vége kúpos, vagy a kinyomóoldal felől hártya vékony öntvénycső marad rajta.
Igen, sok másik gyártónál szokás a cső belsejében szigetelő falat önteni, ez itt nincs.
És igen, itt is repedt volt a cső. |
(#35587) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#35584)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
A válaszfal hiányát könnyü orvosolni. Belevágsz szigetelt drotdarab szigetelését és igy nyomod be a tengelyeket, amiböl érdemes leköszörülni, esztergálni egy 0.5 mm-t.
A repedt csövet meg golyostollbetét kimosott csövével lehet potolni. ( az legalább soha nem reped el.
Részvétem a történtekért. |
(#35589) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35580)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
Egyébként Neked nem is kellene, de a Csíkos-Műhelynek elférne egy Facebook profil.
Megértem a régből táplálkozó félelmeket a FB kapcsán, de mindannyian tudjuk, hogy mindenkiről minden kideríthető, ha kíváncsiak rá. A közösségi oldalakon csak azt osztasz meg magadról, amit Te jónak látsz. Egy szolgáltatás, mint pl. a műhely meg csak jó reklámhoz jut azáltal, ha néha híreket teszel fel a munkáidról. Nálam van, hogy felteszek egy modellhírt és ötezren látják. |
(#35590) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#35587)
|
Válasz •
|
Júl 15, 2014 |
|
A Fuggerth kocsikhoz maga a gyártó is már új, Roco kerekeket használ. Én a szervizben az ügyfélnek is ezt javaslom és ő dönti el, hogy van-e rá pénze, vagy sem.
Ebben az esetben a csonk rövidítése éppen elegendő volt, de sajnos egy kerék házilagos pótlása időben több, mint a csere és a vele járó költségek is azonosak.
Köszönöm! Ezt is túlélem valahogy. |
(#35591) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#35589)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
OFF
Erről már régebben is beszéltünk a webmesteremmel, de az FB-re időt kell szánni. Ez utóbbi évek óta hiánycikk a műhelyben. Azt meg nem várhatom el egy barátomtól, hogy a weblapomon kívül még ezt is a nyakába vegye...
ON |
(#35593) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35591)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
A másik dolog meg az, hogy ilyen megjelenéseknek sajnos manapság egyre nagyobb a füstje, mint a lángja. Nagyon piramis játék szaga van a dolognak, szugerálva a nagyérdemünek, hogy ott kell lenni, mert az valamilyen hasznot hoz ( azt még zárojelben sem teszik oda, hogy valoban kinek .....), aztán az emberek millioi vesztik az idejüket a képernyök elött reménykedve a messiásban, hogy nekik is pottyan egy kis morzsa.
A minap mértem fel a mindennapos munkámban, hogy az idöm majdnem 1/3-t töltöm olyan dolgokra, amik korábban nem is léteztek, annak ellenére ugyanazt (ill. Jobbat) kell produkálni , mint korábban. Akkor most mi is van? 30%-t az idönek mindenféle ilyen tevékenységre költjük, de közben ugyanannyi (vagy több) dekodért, modellt, bajuszkefét vagy egyébb kütyüt kell produkślni, mert utovégre az számit és nem az, hogy mennyi lájkod van a web valamelyik zugában, vagy napi hány percet töltöttél a valamelyik dumafalon ( már vannak olyan cégek, ahol ezt is mérik.... ). Azaz rá lettünk kényszeritve mindenféle álürüggyel, hogy szinte megduplázzuk a teljesitményünket, hiszen a maradék idö (70%) alatt kell többet produkálni, mint korábban a 100% alatt. ( természetesen mindezt ugyanannyi jövedelemért!) |
(#35594) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#35593)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Na ez az!
Ráadásul a keresők nagyrészt engem dobnak ki előkelő helyen, ha valaki olyasmit keres, mint a műhely. Én soha nem szándékoztam "klikkelő versenyben", vagy "lájkoló versenyben" részt venni. Nekem az a fontos, hogyha valaki rátalál a weblapomra, akkor abból ügyfél legyen. Az évek azt bizonyítják, hogy lesz is Számomra egyáltalán nem érdekes, hogy mennyi ezer embernek tetszik, vagy klikkelt a honlapomra. Számomra az az érdekes, hogy
1: aránylag egyszerűen tájékozódjon a honlapmon, ha már oda tévedt,
2: találjon is olyan terméket vagy szolgáltatást, hogy ügyfél is legyen belőle.
Az sokkal jobb arány, ha 300 nézelődőből 250 konkrét kuncsaft lesz, mint az, hogy van 5000 üres lájk a profilon.
Lehet, hogy később az idő majd magával hozza, és én is ott leszek majd, de egyelőre semmi nem kényszerít rá, hogy az álláspontomat megváltoztassam. Most sem győzöm a munkát, hála istennek... |
(#35603) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Szép napot Uraim!
Az Apróban van egy eladó jószágom, tessenek megszemlélni.
Üdvözlettel mindenkinek : Laci |
(#35613) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35594)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
No persze lehet itt hitvitákba bonyolódni, meg azon elmélkedni, hogy a ma embere mennyivel több időt tölt a pár évvel ezelőtti önmagához mérten értelmetlen dolgokkal, de sajnos egyikőnk se foghatja vissza az idő múlását és a világ változását.
Míg egy évtizede még print médiákban hirdettünk, vagy falragaszon, szórólapon adtuk a köz tudtára, hogy mivel foglalkozunk, addig mindez mára gyökeresen átalakult. Legfőképpen az emberek médiafogyasztási szokásai. Sokat utazom mostanság közösségi eszközökön és tízből tizenöt ember az okos kütyüjét bújja, legtöbbjük pedig a FB-ot. Tehát adekvát a kérdés, hogy ha egy vállalkozás, szolgáltatás, közösség, világnézet minél többekhez szeretne eljutni - és mindezt ingyen -, akkor a közösségi média óriási szerephez juthat.
Ott látom a félreértést, hogy sokan csak a FB lájkgyűjtési potenciáljáig látnak. Egy kicsit bele kell olvasni akár független eszmefuttatásokba, hogy mégis mi van emögött. Az egy dolog, hogy, x ember lájkol egy oldalt, vagy egy bejegyzést, de ha ezek után bármit megosztunk a felületen, ezek a lájkolók nyomban értesülnek róla, tehát a közvetlen becsatornázás már él. És ha az ő profiljuk úgy van beállítva, akkor az ő ismerőseik is látják az aktivitásukat, így vírusként terjed az információ.
No persze mindez a modell nem feltétlenül egy vasútmodell-szerviz, vagy műhely tevékenységében jelent kiugrást, mert itt jól behatárolható a célcsoport.
Nehezen felfogható és sok esetben ellentmondásos ez a műfaj, de épp ma egy 60+-os jóbarátom ecsetelte a FB-ban rejlő előnyöket az ő tevékenysége szempontjából.
Ez ilyen. Észrevétlenül, de mindannyiunkat beszippant a háló világa. |
(#35614) masTTertape válasza masTTertape hozzászólására (#35571)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Köszönöm a nyár ellenére mégis aktív érdeklődés! EBBEN AZ AKCIÓBAN meghirdetett kocsik zöme elment, egyedül csak a csőszállító várja új gazdáját. |
(#35619) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#35613)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Ez nem hitvita
Leírtam, hogy miért nem vagyok rajta az "Arckönyvön". Azt is írtam, hogy lehet, hogy idővel majd ott leszek én is, egyelőre nem megy. (A nagyobbik fiam már rajta van, amúgy, és álmomban nem gondoltam, hogy ki igazolják vissza neki, hogy ismerősei... ) |
(#35622) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#35619)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Nem konkrétan Rád értettem a hitvitát, hanem alapvetően az általános protestre gondoltam. Némiképp összevonva Eugen reakciójával.
Persze, mindenki eldönti, hogy neki mi a megfelelő, nem is szeretnék hittérítőnek tűnni. Nekem sem volt nagyon sokáig oldalam, aztán ahogy lett, feltűnt, hogy milyen jól működik.
Hangsúlyozom, hogy csak olyan információkat szabad megosztani, ami semmi egyéb visszaélésre nem adhat okot.
Sajnos a kiskorúak FB megjelenése bevonzza a beteg nagykorúakat. Hallottam már én is hajmeresztő történeteket. De ezt lehet ügyesen szűrni, csak kicsivel több beállítást és klattyogást igényel. |
(#35623) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#35613)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Idézet: „Ez ilyen. Észrevétlenül, de mindannyiunkat beszippant a háló világa.”
Ez igaz, csak gondolkodtál már azon, hogy ennek mi az értelme, azonkivül, hogy ismetösök ezrei meg ismeretlenek tizezrei kivánják elvben felvenni veled a kapcsolatot, de ha két lappal mélyebbre nézel látod, hogy sem ök, sem te nem igen örülsz az ilyen zaklatásnak, azaz az egész mesterségesen van gerjesztve, kimondottan a látszatra megy ki a játék. ( netalán te felkérted az FB-t vagy Lint, hogy keressen neked ismerösöket?).
Én nem és mégis már joval több mint 3000 név van a várolistámon.
S gondolom, hogy másik oldal is hasonlo cipöben jár......... Egy ideig szorakoztato utánna meg már zavaro. ( milyen jogon adnak pl. mindenféle feladatokat - mások minösitésére?) |
(#35624) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#35622)
|
Válasz •
|
Júl 16, 2014 |
|
Nyugi, gardírozva van a srác. Tudod ki igazolta vissza a jelölését 5 percen belül? A Csillagfény Gyermekkórus karnagya (István atya), és a hitoktatója, Anka nővér... |
(#35630) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 17, 2014 |
|
SziaszTTok!
Az apróban van néhány TT-s motyóm,hátha érdekel valakit...
Miki |
|
|
2024. Dec, 28. Szo 8:23:05 |
|
Jelenleg 8 fő olvassa az oldalt |
|
|