|
Váltók, vágányzat készítése házilag
|
Témaindító: Váltógyártó, idő: Márc 15, 2013
Témakörök:
|
|
(#41779) baker6600 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 24, 2015 |
|
Egy ilyen kellene nekem holnapra... |
|
(#41786) Csukló válasza baker6600 hozzászólására (#41779)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2015 |
|
Azért ezt még lehet fokozni |
(#41787) róbertke válasza baker6600 hozzászólására (#41779)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2015 |
|
Csak vigyázz, mert a végén még ráfaragsz! Pár hónappal ezelőtt ez a kép már el lett küldve neki, s ha azóta elkészült vele, akkor csak sitty-sutty lekapja a polcról és ..... |
(#41789) rumcajsz válasza baker6600 hozzászólására (#41779)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2015 |
|
Gondolom Z-ben vagy T-ben |
(#41790) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 24, 2015 |
|
Abbahagyni a marháskodást kurv@ kölykök! |
(#41819) Csukló válasza Váltógyártó hozzászólására (#41790)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2015 |
|
|
(#41885) csíkosháTTú válasza Váltógyártó hozzászólására (#41790)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2015 |
|
Szolgálati Közlemény!
Vezérszázezredes Úrnak/Elvtársnak (nem kívánt törlendő) jelentem: A zalai erdészetből megérkeztek a fák! |
(#41886) Váltógyártó válasza csíkosháTTú hozzászólására (#41885)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2015 |
|
Köszönöm, a megfelelö lépéseket hamarosan megteszem! |
(#42011) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 1, 2015 |
|
Egy kis TT háromutas kollekció. Ami eddig nem volt, az két, a gyárival ellentétes elrendezésű darab. Ez egy két angolváltós hózentrógerrel együtt a legrövidebb módja két vágány nyolc felé nyitásának. |
|
(#42012) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 1, 2015 |
|
Legfrissebb képek Szűcs Miklós Kis-békás állomásáról, két FREMO XI-es. Hogy úgy mondjam, nem piskóta! |
|
(#42013) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42012)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2015 |
|
Még kettő: |
|
(#42014) Luciferike válasza Váltógyártó hozzászólására (#42011)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2015 |
|
Nagyon szépek |
(#42015) Váltógyártó válasza Luciferike hozzászólására (#42014)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2015 |
|
Most még nem, de majd ha készen lesznek, főleg, ha az új gazdájuk szép környezetbe rakja be őket! |
(#42017) Luciferike válasza Váltógyártó hozzászólására (#42015)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2015 |
|
Hát majd igyekszik a ronda környezetet eme szépséggel megszépíteni. |
(#42184) róbertke válasza Váltógyártó hozzászólására (#42013)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2015 |
|
|
(#42200) Váltógyártó válasza róbertke hozzászólására (#42184)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2015 |
|
Köszönöm szépen! |
(#42253) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Befejeztem a 12 fokos TT kapcsolatot. |
|
(#42254) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42253)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
|
|
(#42256) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#42253)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
A TTe ???????? hogy sikerült????? |
(#42257) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42254)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Váltógyártó vs. TILLIG szívdarab. |
|
(#42259) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2015 |
|
Belekezdtem egy új projectbe. 9 fokos TTe kitérők épülnelk.
Összehasonlításként egy PIKO A geometriájú váltó. |
|
(#42287) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 9, 2015 |
|
Na, mit hozott nekem ma a postás? |
|
(#42291) DZolTTán válasza Váltógyártó hozzászólására (#42287)
|
Válasz •
|
Feb 9, 2015 |
|
Ilyen olcsó??????
33db 99Ft ?????? |
(#42367) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 11, 2015 |
|
Egy kérdés.
Van annak valamilyen kimondott oka ( föleg az ujabb váltoknál, meg a modellváltoknál) hogy a vezetösin magasabb mint a sinkorona?
Az egyik ujságban a fiam olvasott egy váltofelujitást ahol ilyen vezetösineket épitettek be (G sinekhez), és most ö is ilyent akar a TT vasutjára.... |
(#42368) Váltógyártó válasza etwg hozzászólására (#42367)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2015 |
|
Hogy nagyvasúton mi az oka, azt nem tudom. Gondolom a kerékbelső magasabb megtámasztása lehet az ok, de majd Sün Úr megmondja a tutit.
Viszont, ha ezt modellvasútnál megcsinálod, akkor minden egyes síntisztításkor le fogod tenni a hajadat, az tuti! |
(#42370) Luciferike válasza Váltógyártó hozzászólására (#42368)
|
Válasz •
|
Feb 11, 2015 |
|
Meg ugye bár van egy két régi BTTB-s modell (BR 130) ahol a súly igen csak lent van, és ha a sínek nincsenek egy magason akkor hajlamos a megakadásra és a rövid zárlat okozására. |
(#42375) etwg válasza sunocske hozzászólására (#42374)
|
Válasz •
|
Feb 12, 2015 |
|
Akkor már csak egy kérdés, hátha tudja valaki - vagy ki kell mennünk az állomásra.
A vezetösin felsö széle magasabb mint az abroncs, vagy csak az abroncs magasságáig nyulik ( már ha van abroncs a keréken), vagy addig se. |
(#42437) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42259)
|
Válasz •
|
Feb 14, 2015 |
|
TT kicsiben és nagyban...
Lassan szerkezetkészek lesznek a TTe kitérők, de már annyira untam a műtyűröket, hogy akartam valami nagyobbat is csinálni, ezért nekiugrottam két 9 fokos egyedi TT hózentrógernek. |
|
(#42632) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42437)
|
Válasz •
|
Feb 21, 2015 |
|
Elkészültem a TTe kitérők és a 9 fokos TT hózik szerkezetével. Ráadásul működésem kezdete óta először mindegyik cucc elsőre jó lett elektromosan!
Már a talpfák is megvannak, holnap azt ragasztom fel, utána festés, és kész! |
|
(#42633) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42632)
|
Válasz •
|
Feb 21, 2015 |
|
|
|
(#42670) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#42633)
|
Válasz •
|
Feb 23, 2015 |
|
|
(#42671) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#42670)
|
Válasz •
|
Feb 23, 2015 |
|
Hogy a viharba ne lenne!
Ezek 9 fokosak, az meg 12! |
(#42845) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 1, 2015 |
|
Sziasztok.
A következő vágánykapcsolatot szeretném megvalósítani majd.
Papir, körző, vonalzó segítségével készítettem a rajzot BTTB-s szabványt követve. |
|
(#42846) Frankye válasza Luciferike hozzászólására (#42845)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2015 |
|
Hűha! Sok sikert! |
(#42859) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42633)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2015 |
|
Már csak festésre várnak a TT és TTe 9 fokos cuccok. A TTe talpfával volt egy kis gond. Mivel nem a megszokott 2mm-es lemezből készült, hanem 1,5mm-ből, a lézer sokkal nagyobb hézagot vágott bele, mint a megszokott, így a talpfák túl keskenyek lettek. Így az első eresztés ment a levesbe, és a második szélesebbre rajzolva már hibátlan lett.
Nagyon szép hosszú kitérők készültek, már alig várom, hogy festés után láthassam őket! |
|
(#42860) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42859)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2015 |
|
A 9 fokos hózik is nagyon szépre sikerültek! |
|
(#42861) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#42860)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2015 |
|
A listán 8 darab 12 fokos angolváltó a következő! BakkeR, belegondoltam, hogy az 64 darab csúcssín!!! |
|
(#42868) Milos Grimasz válasza Váltógyártó hozzászólására (#42861)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2015 |
|
Akkor ebben fog kicsúcsosodni eddigi munkásságod? |
(#42871) csíkosháTTú válasza Váltógyártó hozzászólására (#42861)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2015 |
|
Nagy Jó Uram!
Igény mutatkozik ama Märklin Z normál kitérőre, aminek Kend az terveit már átküldötte az villanyos futárral még az múlt esztendőben szerény pitvaromba! Tudja-é Kend az gyártást Krisztus urunk idei esztendejében vállalni? |
(#42878) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#42872)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2015 |
|
AMTRAK-Projekt? No azért annyira nem sürgős, de a Temofesztig talán lesz valami .... |
(#42879) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#42878)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2015 |
|
Hm ... mintha TE neked kéne még hozni valamit hozzá............ Azt ígérted,hogy hozol még "alkatrészt"... vagy tévedek???? |
(#42880) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#42879)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2015 |
|
Azt egy harmadik gép alá kell beszabályozni, de rendben, folytatódik a Projekt .... |
(#42998) Milos Grimasz hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 7, 2015 |
|
Elkészültem az első váltómmal. Köszönet Lacinak a segítségért.
Bővebben: Link |
|
|
|
2024. Dec, 26. Csü 11:16:39 |
|
Jelenleg 7 fő olvassa az oldalt |
|
|