|
A budapesti metró
|
Témaindító: SzervízMacska, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#3299) kisKirály válasza Metrós hozzászólására (#3297)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Bölcs! |
(#3310) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
|
(#3311) Metrós válasza Metrós hozzászólására (#3310)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Frankye!
Vedd ki légyszi a felesleges írást!
Köszi! |
(#3312) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
|
(#3313) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3297)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Természetesen, megértettük. Csabi hozzászólása pedig tényleg bölcs!
Kösznjük az eddig írt információkat is. |
(#3314) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3311)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Megtörtént. |
(#3318) cs.csaby válasza Metrós hozzászólására (#3310)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Csak az a kár, hogy a megépült kettőt is elbontották |
(#3321) rockersrac válasza cs.csaby hozzászólására (#3318)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
|
(#3322) Metrós válasza cs.csaby hozzászólására (#3318)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Csaby!
Sajnos abban az időben kevés volt a hely a Fehér úti K.sz-ben,kellett az új szerelvényeknek!
Akkoriban nem érdekelt senkit az ipartöténeti tárgyak megőrzése-útban voltak!
Ma már csak fényképen ,esetleg a Ganz gyár tervdokumentációiban(ha megvannak még?)létezik a G1.
Ami egyébként az orosz "E" kocsik tervdokumentációi alapján készített másolat-kevéske módosításokkal!
Gyenge koppintás koppintása!
Szia |
(#3326) cs.csaby válasza Metrós hozzászólására (#3322)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Ezekbe a tervdokumentációkba az egyszerű halandó (jelen esetben például én) betekintést nyerhet |
(#3337) Metrós válasza cs.csaby hozzászólására (#3326)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Csaby!
Van kapcsolatom az"Ős Ganz"-osokkal,már elküldtem nekik a képeket.
Igéretem van,ha valamit találnak,értesítenek és akkor megírom neked!
Szia:Feri |
(#3338) cs.csaby válasza Metrós hozzászólására (#3337)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Hűha Enyhén gondolatolvasó Vagy (Nem csak erre a példányra gondoltam, sok járművet produkált a Ganz...) Tehát akkor csak benfentes ismerős által lehet ezekbe betekintést nyerni, vagy van valami procedúra erre?
Üdv: Csaba |
(#3339) Metrós válasza cs.csaby hozzászólására (#3326)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
|
(#3340) Csukló válasza Metrós hozzászólására (#3339)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
|
(#3341) Metrós válasza cs.csaby hozzászólására (#3338)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Csaby!
Addig is amíg megoldást nem lelek rá, nézegesd ezt a honlapot:
A honlapjuk
|
(#3342) Metrós válasza Csukló hozzászólására (#3340)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Köszi Csukló!
Én ezeket láttam már a Free-n és le is mentettem!
Szia! |
(#3343) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#3340)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Nincs valami műszaki könyvtár?
Szerintem menjünk át a katalógusok, kiadványok... Topicba!
Üdv: Csaba |
(#3347) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
|
(#3350) rockersrac válasza Csukló hozzászólására (#3347)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
|
(#3351) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3340)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2010 |
|
Azért kiváncsi lennék, hogyan jutottál be a vezetőállásba, a műszerfalat (vezérlő asztalt) lefotózni... |
(#3354) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#3351)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2010 |
|
Hogy őszinte legyek nem volt nehéz!
Állt ugye a a vonat a remízben, le volt szakaszolva, felmentem a "létrán" és máris a fülkében voltam!
A fotózás folyamata is érdekel??
|
(#3361) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3354)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2010 |
|
Jaaa..... Így könnyű! |
(#3374) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3361)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2010 |
|
Helló Frankye!
Valószínű,ha engedélye volt a járműtelepen a fotózásra,akkor ez érvényes volt egy félreállított szerelvény vezetőfülkéjére is!
Ott különben sem olyan szigorúak a szabályok,mint nálunk!
Szia!Kellemes vasárnapot!:Feri |
(#3375) Csukló válasza Metrós hozzászólására (#3374)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2010 |
|
igen ez egy szervezett hivatalos látogatás volt! |
(#3381) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3375)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2010 |
|
Jaaa, úgy könnyű! Engedéllyel, szervezett látogatással, miegymással... Próbáltál volna "warez" módra fotózni! |
(#3382) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3374)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2010 |
|
Köszönöm, Druszám, Neked is hasonló jókat! |
(#3383) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3381)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2010 |
|
Egyébként Fankye!
Ott rendszeresen szerveznek NYILT NAPOK-at,amikor bárki,még az "aprónépség" is,korlátlanul!!!bemehet a k.sz.-be,nézelődhetnek, játszhatnak, fotózhatnak,videózhatnak,a kutya nem szól érte!SŐT! Örülnek a metrós-utas barátkozásnak!
De hát az más ország-más nép!
Szia! |
(#3395) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3383)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2010 |
|
Hát igen, nagyon más... Nem a vasfüggyöny (volt) itt a fő akadály, de ebbe ne menjünk bele, nem ide tartozik. |
(#3410) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3395)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2010 |
|
Jövő szombaton megyek "metrólátogatásra" az M3 járműtelepére,majd az ott készült publikus fotókból tesze fel a fotóalbumomba!
Szia!
|
(#3411) cs.csaby válasza Metrós hozzászólására (#3410)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2010 |
|
Köszönjük! (el ne felejtsd megmutatni a sajtóreferensnek! ) |
(#3412) Metrós válasza cs.csaby hozzászólására (#3411)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2010 |
|
Én vagyok a sajtóreferens!
Csak olyan képeket csinálok,ami publikus.
Legutóbb februárban fényképeztem(utazási igazolvány meghosszabbítása miat voltam ott!) |
(#3414) Csukló válasza Metrós hozzászólására (#3410)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2010 |
|
Elvben megyek én is! |
(#3415) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#3413)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2010 |
|
Ez igaz!
De vannak kivételek! |
(#3418) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3408)
|
Válasz •
|
Nov 16, 2010 |
|
No igen, ebben is sok igazság van! |
(#3419) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3410)
|
Válasz •
|
Nov 16, 2010 |
|
Előre is köszönjük. |
(#3432) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 16, 2010 |
|
|
(#3433) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#3432)
|
Válasz •
|
Nov 16, 2010 |
|
Újra tehermetró |
(#3438) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#3433)
|
Válasz •
|
Nov 17, 2010 |
|
Nekem ezek marhára tetszenek! Jó lenne, ha itthon is lennének ilyenek. |
(#3440) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#3438)
|
Válasz •
|
Nov 17, 2010 |
|
Nekem is nagyon tetszik! Ötletes |
(#3464) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 19, 2010 |
|
|
(#3465) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3464)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2010 |
|
Ezek milyen jószág vezetőfülkéi? Kicsit komfortosabbnak tűnnek, mint a mi "szovjet csodáink" vezetőállásai, bár bennük sem jártam még, csak "kukkolhattam" őket. |
(#3466) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3465)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2010 |
|
Ezek is "Orosz csodák":
81 720 001 tipusú
81 715 "I"tipusú
81 720 moddolt |
(#3472) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3466)
|
Válasz •
|
Nov 20, 2010 |
|
Hoppá! Valamit tudnak ezek az oroszok, ha akarnak... |
(#3481) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 20, 2010 |
|
Igen!
Őszinte volta mosolyom is |
|
(#3483) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#3481)
|
Válasz •
|
Nov 20, 2010 |
|
Még két kép!
|
|
(#3488) Metrós válasza Csukló hozzászólására (#3483)
|
Válasz •
|
Nov 21, 2010 |
|
Csukló!
Légyszi írd le lépésről lépésre,hogyan teszed ide a képet?
Köszi:Feri |
(#3489) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3481)
|
Válasz •
|
Nov 21, 2010 |
|
Idézet: „Őszinte volta mosolyom is ”
Peeerszeee... |
|
|
2024. Dec, 29. Vas 1:21:35 |
|
Jelenleg 1 fő olvassa az oldalt |
|
|