|
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
|
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:
|
|
(#27316) róbertke válasza etwg hozzászólására (#27314)
|
Válasz •
|
Dec 31, 2013 |
|
Értem én, meg hasonlóra gondoltam, de hát ..... netán egy jövőbeni koncepció..... TEEM vonat?? BR01 + 10 db négytengelyes hűtő?? |
(#27319) etwg válasza róbertke hozzászólására (#27316)
|
Válasz •
|
Dec 31, 2013 |
|
Nem tudom mikori a képed, de a hetvenes években volt némi olajválság is, amikor DR-nél mozdulatlanul álltak a dizelek, mert nem volt mit önteni beléjük, igy örültek, hogy volt gözös, ami elment még a legocskább barnaszénnel is....
|
(#27350) róbertke válasza etwg hozzászólására (#27319)
|
Válasz •
|
Jan 1, 2014 |
|
Egy vonat terhelési jegyzékét is előkereste valaki 1977-ből |
(#27352) róbertke válasza etwg hozzászólására (#27319)
|
Válasz •
|
Jan 1, 2014 |
|
Itt az egyik kép, és egy másik kép ugyanarről a vonatról. Közben találtam DB BR 01 -es mozdonyról tehervonati képet, ami a kép aláirása szerint Saalfeld és Camburg között 2000 tonnás vonatokat továbbított. |
(#27354) etwg válasza róbertke hozzászólására (#27352)
|
Válasz •
|
Jan 1, 2014 |
|
Vigyázz az ilyen képekre, mert ezek már nem valos képek, hanem a kép miatt összeállitott vonatok a valoságot jelentösen ignorálva.
Egy hasonlo fototuráért már egyszer nagyon felvertem a port és azota azzal a társasággal már nem is járok. Teljesen hiteltelenek az ilyen képek,
Amikor a 01-s stb. valoban tehervonatot cimbált, akkor nem ilyen szedett vedettet, hanem tisztességes nagy sebességre is alkalmas vagonokbol allo vonatokat (TEEN). Ez igy ahogy van nem más mint hamisitás mégha a világ legszebb fotoja is lenne.
Szoval ilyen bajok vannak föleg a sok német "mindenkitöl jobb fotossal".
( hiába irja az ilyen képhez a szerzö, hogy ilyen vonat ment állitolag 1984-ben a kivételt immitálni még rosszabb, mint Mona Lisát hamisitani).
Ezért nem árt, ha van minden fototurán valaki, akinek némi fogalma van a valoságról, mert aztán ilyen szörnyszülöttek keletkeznek, mint egyes hollywoodi filmekben, amiben a római cézár karorát visel..... |
(#27357) róbertke válasza etwg hozzászólására (#27354)
|
Válasz •
|
Jan 1, 2014 |
|
Lentebb már írtam: - BR01 + 10 db négytengelyes hűtő?
MK4 típusból gondoltam a TEEM vonat összeállítását. |
(#27362) etwg válasza róbertke hozzászólására (#27357)
|
Válasz •
|
Jan 1, 2014 |
|
Ugy lehetett, de volt más sürgös áru is - nem okvetlenül hütökocsikbol, de mindenképpen nagyobb sebességre alkalmas kocsikbol. |
(#27404) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#27352)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
BUÉK!
Te róbertke, azon a képen én eléggé DR-esnek nézem azt a 01-est! Ráadásul a pályaszám alapján IV. korszak, akkor meg már a DB-s BR01-ek 001-ek voltak, és nem Wagner, hanem Whitte terelősre lettek átépítve (egyebekről nem is beszélve).
Ja!
Erre a képre gondoltam. |
(#27405) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27404)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
Én is észrevettem, hogy a mozdonysátron nem látni a DB "kekszet" , de aztán hagytam az egészet .... |
(#27406) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27404)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
A 01 1531-s egy müködö nosztalgia gép, és a fényképész maga állitása szerint is egy hajdani összeállitást probáltak létrehozni 2013-ban. Hát ennyire sikerült.
|
(#27407) BR95 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
@Wolfchild
András! Már SMS-t is írtam, de még az emilre sem válaszoltál...
Józsi |
(#27408) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#27406)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
Azt tudom, de az eleve DR gép volt, egy REKO. róbertke 3. belinkelt képén azonban egy DB-nek írt BR01 van, IV. korszakos pályaszámmal, és Wagner füstterelővel, meg régi kazánnal... |
(#27409) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27408)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
|
(#27410) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27409)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
Na ez az ! Pontot tehetünk a disputa végére! Az a 3. kép DR 01 -et ábrázol, félreírtam, na! A TT atlasz 9. sorában BR 23/35 szerepel a hűtővonat elején. |
(#27413) etwg válasza róbertke hozzászólására (#27410)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
A BR23/35 a német vasutak egyetlen univerzálisnak készült mozdonya volt ( csak sajnos nem váltotta be a hozzáfüzött reményeket, a személyvonathoz lassu volt a teherhez meg gyenge ) |
(#27420) róbertke válasza etwg hozzászólására (#27413)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
|
(#27426) etwg válasza róbertke hozzászólására (#27420)
|
Válasz •
|
Jan 2, 2014 |
|
|
(#27432) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#27420)
|
Válasz •
|
Jan 3, 2014 |
|
Érdemes végigpörgetni a galériát, sok érdekes dolog van benne, bár engem az NDK téma szokott jobban lekötni |
(#27455) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#27432)
|
Válasz •
|
Jan 3, 2014 |
|
Szerinted?? M12 és társai hogy tettszenek? |
(#27910) HOTotya hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 10, 2014 |
|
Egy kis "játék".... Piko BR 95-s motor csere!!
Utálom azt a kis dob motort (gyenge és büdös.. : ) |
|
(#27918) Fordítókorongos válasza HOTotya hozzászólására (#27910)
|
Válasz •
|
Jan 10, 2014 |
|
Szia Totya!
Ez nem bühler?
Kellett végezni rajta valamilyen átalakítást ,forgácsolást ?
Üdv.:korongos |
(#27922) zsolesz74 válasza Fordítókorongos hozzászólására (#27918)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Szerintem ez az egyik utolsó Bühler motorja! |
(#27923) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#27910)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Találtam egy oldalt Gyuri, ahol Mabuchi motorok vannak 5 és 8 Euróért, a drágábbik röpsúlyos. |
(#27931) HOTotya válasza Fordítókorongos hozzászólására (#27918)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Szia!
De ez egy Bühler (nagy) és ki kellett vágni a műanyag keret belső részét,hogy éppen,de beférjen a motor! Azért tettem fel a képet,mert sokan azt hiszik túl nagy a motor és nem fér el sok mozdonyba....pedig ide is befért (igaz cipőkanállal,de bent van... ) |
(#27932) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#27923)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Nem nem az utolsó és meg foglak kergetni,mivel a linket még nem küldted el nekem..... |
(#27962) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#27932)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
|
(#27978) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Gondolkodott (csinált már) valaki tartályvagonba való zárfényen? |
(#28004) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#27978)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
|
(#28005) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#28004)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
0402??? Jááááááááááááá!!!
Már megint hencegsz? Azt már nem is látni! |
(#28006) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#28005)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
|
(#28009) etwg válasza HOTotya hozzászólására (#28006)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Nekünk korosabbaknak már beszélö ledek kellenének: itt vagyok! Itt vagyok! Vagy piros vagyok. Piros vagyok!
Az leene az igazi!
|
(#28011) HOTotya válasza etwg hozzászólására (#28009)
|
Válasz •
|
Jan 11, 2014 |
|
Egy rezgő asztal néha jobb lenne.... |
(#28013) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#28006)
|
Válasz •
|
Jan 12, 2014 |
|
Viszont nincs SMD pákahegyem! A Fahrenheithez nem találtam még!
Lehet, hogy meg kell majd esztergálnod egyet! |
(#28049) Frankye válasza zsolesz74 hozzászólására (#28013)
|
Válasz •
|
Jan 12, 2014 |
|
|
(#28073) zsolesz74 válasza Frankye hozzászólására (#28049)
|
Válasz •
|
Jan 12, 2014 |
|
Köszi!
Az alap pákahegy, amit adnak nem tudod melyik? (28020) Mert nincs összehasonlítási alapom és így nem tudom melyikkel szállították.
Ami biztos, hogy vékony és hegyes. |
(#28076) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 12, 2014 |
|
PIKO
PI-46152 cikkszámú alkatrészt keresek 2 db-ot ha esetleg van valakinek. |
(#28079) zsolesz74 válasza FriTTz hozzászólására (#28076)
|
Válasz •
|
Jan 12, 2014 |
|
Boltodban pont kettő! |
(#28114) FriTTz válasza zsolesz74 hozzászólására (#28079)
|
Válasz •
|
Jan 12, 2014 |
|
Az a baj az nem az én boltom! |
(#28149) Frankye válasza zsolesz74 hozzászólására (#28073)
|
Válasz •
|
Jan 13, 2014 |
|
Azt sajnos nem tudom, mert már egy-két hegyet cseréltem azóta, mióta nekem megvan, de a vékonyabb hegyűek közül "bármelyik" jó lehet Neked. |
(#28160) zsolesz74 válasza Frankye hozzászólására (#28149)
|
Válasz •
|
Jan 13, 2014 |
|
Köszönöm...akkor e szerint fogok cselekedni! |
(#28166) zsolesz74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 13, 2014 |
|
TT mozdonyok hajtásláncában milyen modullal készülnek a gyári fogaskerekek és csigák? |
(#28177) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 13, 2014 |
|
Ma kicsit festegettem kicsit:
|
|
(#28179) etwg válasza zsolesz74 hozzászólására (#28166)
|
Válasz •
|
Jan 13, 2014 |
|
Már a TT topikon megirtam. A csigák két fajták voltak egy ill. két bekezdésüek, de mind Modul 0,4 volt. Mostanában nem néztem, hogy a Tillig finomitott-e ( szerintem ráférne, mert kisebb modullal nagyobb áttétel alakithato ki. ugyanabban a térfogatban).
Amiota Kinában is készülnek modellek vigyázni kell mert apgyakran az europai modul helyett az angolszász DP-t használják ( diametral pitch ). Egy collra esö fogak száma. Nyilvánvalo, hogy 2 fogazás nem kompatibilis - azaz csak bizonyos esetekben illeszkednek egymásba. |
(#28185) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#28179)
|
Válasz •
|
Jan 13, 2014 |
|
Igen igen, köszönöm. Van egy gyártó ahonnan H0Totya rendel fogaskerekeket és abból épít a H0-ás hatásait.
Viszont TT-hez most nekem kelleni fog alapanyag és biztosra akartam menni, nem szeretnék mellélőni a méretek miatt sem.
|
(#28218) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Légecset beszerzés előtt állok, szívesen vennék néhány jótanácsot, hogy mire kell figyelnem!
Nem akarok indulásnak drágát venni, de azért ne a rewell kezdője legyen! |
(#28220) sunocske válasza FriTTz hozzászólására (#28218)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
A légecset az olyan mint a léggitár? Mert akkor odaadom az enyémet és képzelek magamnak másikat! |
(#28221) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#28220)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Igen, rokona a Billerbeck-kompnak: - Légpárnás .... |
|
|
2024. Nov, 28. Csü 0:33:42 |
|
Jelenleg 1 fő olvassa az oldalt |
|
|