Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       177/436    
(#27358) róbertke válasza Gashpy hozzászólására (#27356) Válasz Jan 1, 2014
Jó kis városi kocsi volt a Polski 126P ...
(#27359) róbertke hozzászólása Válasz Jan 1, 2014
BUÉK mindenkinek, "kombi" barátomnak meg javulást kívánok! Kép 1 és Kép 2
(#27366) etwg hozzászólása Válasz Jan 1, 2014
Bekeményit a Roco.
Egy, már régen rágott fenyegetés valosággá vált.
A Modelleisenbahn GmbH 2014.2.1. hatállyal megköveteli a szerzödéses viszonteladoitol a katalogusokban meghirdetett árak betartását. (Az elöre kidolgozott üzletpolitikai akciokat természetesen engedélyezi, de azt elöre be kell jelenteni). Amennyiben áreltérések lesznek, különféle szankciokat helyez kilátásba.
Ez egyben azt is jelenti, jelentsétek kedvenc boltjaitokban, ha máshol más árakat láttok ugyanarra a modellre.
( az indito ok az internetes kereskedelem által praktizált parttalan árképzés).
(#27367) wolfchild válasza etwg hozzászólására (#27366) Válasz Jan 1, 2014
Ez most azt jelenti, hogy felfelé vagy azt, hogy lefelé mozdulnak az árak?!
(#27368) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#27366) Válasz Jan 1, 2014
Kb. két éve ez a cirkusz megy. Nem újdonság.
Ha napi szinten ismernéd a magyar szaküzleteket, akkor lenne képed arról, hogy milyen helyzetben vannak az itteni kereskedők. A Roco nem foglalkozik a jelentős áfa különbséggel, ellenben szankciókat helyez kilátásba. Sőt a területi képviselőjük még inkább egymásnak ugrasztja a piac szereplőit, bizalmas információkat hoz-visz egyik üzlettől a másikig. Az internetes kereskedelem önmagában nem befolyásolhatja a szaküzletek árképzését, mert a Roco csak annak ad viszonteladói jogot, aki tényleges eladótérrel rendelkezik, tehát csak webshopoknak nem.
A katalógusban meghirdetett árakról meg annyit, hogy a modell megjelenése után pár hónappal úgyis központilag leakciózza azt, így a türelmes kereskedő és vevő jelentősen tud spórolni.
Alapvető problémákkal küzd a Modelleisenbahn GmbH és ez csak egy jajkiáltás, ami évről évre felszínre tör.
(#27369) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#27358) Válasz Jan 1, 2014
Vezettem is sokat, mert a nővéremnek volt. 110-zel üveghangon szlalomoztunk a bécsi körgyűrűn.
(#27370) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#27367) Válasz Jan 1, 2014
A Modelleisenbah GmbH publikus árakkal dolgozik ( benne vannak a katalogusban). Ezeken az árakon kell ezentul árusitani ( különbség a helyi törvényes okok miatt lehet -pl AFA).
Azaz, ha levonod a katalogus árbol a 20% osztrák AFA-t, megkapod az alapárat átszámitva forintra és hozzáadva a magyar AFA-t elvileg megkapod a magyar listaárat ( nem tudom hogyan számolják át az eurot és az azzal járo költségeket).
(#27371) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#27368) Válasz Jan 1, 2014
Nekem sem uj a dolog, és sajnos a Rocotol sok nagyságrenddel nagyobb cég is ugyanazt a sarat tapossa, igy nagyon is képben vagyok. Ha képtelenek ( márpedig sajnos nagyon azok ) a belsö felelösök kordában tartani ezeket a dolgokat, annak sajnos nagyon rossz vége szokott lenni.

A mai világban amikor egy Pozsonyban gyártott luxus auto Floridábol még mindig 20-30% haszonnal hozhato vissza ( benne a 2x-s tengeri utazás!), akkor az ember csak röhög a kereskedelmi igazgatoságok szakértelmén.

A minap a lakásunk uj fürdöszobájához kerestem egy szifont - boltban 4 volt majdnem 5szörös ársávban. Mit ad isten a 2. legolcsobb volt messze a legjobb ( de több utcahosszal verte a másik 3-t, kivitelben ötletben, méretben), a legdrágább 4x annyiba került. Otthon nézem még egyszer a cuccot, drága fémanyagokbol van ( a többi csak müanyag bogli) s mit látok Made in Czech Rep.
A nejem is kérdezte ugyan hol van itt a minöség meg az ár aránya? Sajnos ide jutottunk az ellenörizetlen árképzéssel.
(#27372) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#27370) Válasz Jan 2, 2014
Ezzel egyetlen egy dolgot érhet el a gyártó, hogy megrendelem a németországi kereskedőmtől a termékeit.
A német kereskedő meg:
Ad1.: Elég nagy ahhoz, hogy a ROCO lekakálja vagy kizárja,
Ad2.: 19% az ÁFA, azaz rögtön 8% mínuszban van legálisan.

Ehhez még hozzájön, hogy egyébként is 3% rabattot ad minden visszatérő vevőjének.
(#27377) kaTTonai válasza róbertke hozzászólására (#27359) Válasz Jan 2, 2014
Né' má' egy paklikocsi a doppelszerelvény elején...
(#27378) etwg válasza zsolesz74 hozzászólására (#27372) Válasz Jan 2, 2014
Ebben részben igazad van, de az AFA különbség már nem okvetlenül a Roco hatásköre.
Viszont minden más költség a vevöre hárul ( szállitási, garancia stb.)
Persze ezek nagyon bonyolult dolgok, és a mai napig nem sikerült még europai méretben sem kezelni - pl. a Bachmann által adott life time warranty mint kiderült, csak az USA-ban érvényes ( ott kényszeritették a gyárat egy ilyen "életfogytiglani garanciára". Érdekes modon az amerikai termékekre ez nem érvényes . ).
(#27379) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#27371) Válasz Jan 2, 2014
Hát azért a magyar modellkereskedelem eléggé speciális terület. Már ami az árképzést és az ebből fakadó életben maradási ösztönt jelenti.
Egyetlen üzlet van, aki magasról tesz az árversenyre.
Van egy másik, aki erőből tud politizálni, mert iszonyatos tőke áll mögötte. És vannak a többiek, akik megpróbálnak minőséget képviselni, de egész nap egymás árképzését figyelik és 1 (értsd: egy!) ft-tal is képesek a másik alá kínálni.
Való igaz, hogy ez hosszútávon nem fenntartható állapot.
Az is igaz, hogy az elmúlt években volt pár csibészkedés az árrésekkel és ezért szigorít a Roco. De meglepő módon csak nekik van területi képviselőjük, csak ők keltik a hisztériát.
Az persze csak utópia, hogy végre lenyugodjanak az itthoni kereskedők és belássák, hogy az lenne a legjobb, ha ugyanolyan áron adná mindenki a terméket és a vevő ott venné meg, amelyik üzlet a leginkább szimpatikus neki.
De ehhez az is kellene, hogy bizonyos cégek ne kerüljék meg a többieket és egy-egy modelltípusra ne ugorjanak rá kizárólagosan, felvásárolva az egész gyári készletet. Bár ez a piacgazdaság...
(#27380) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#27372) Válasz Jan 2, 2014
Ez is örök téma. A régebbi fórumokon erről is sokat ment a diskurzus. Bizonyos árszint alatt nem éri meg kintről megrendelni. A külföldi üzletek nagy varázsa inkább:
1. nagyobb mennyiségben rendel, ergo jobb az ára, sőt az akciók is ütősebbek
2. olyan termék is akad náluk, ami itthon nem

Normál esetben egy német üzletben ugyanannyi, vagy több egy modell ára, mint itthon. A sebnitzi boltokban pl. az utóbbi években csak drágábban láttam azokat, amiket itthon is lehet kapni. Ez nem annyira vonzó. Persze biztos van egy rakás olyan modell, amit meg csak kintről érdemes (lehet) beszerezni.

Ja és még annyi, hogy nem a német kereskedő nagysága döntő a Roco számára, hanem a korrektsége. Meglátásom, hogy ott sokkal egészségesebb a piac, ergo nem kényszerülnek rá, hogy trükközzenek. Meg ha abból indulok ki, hogy a drezdai használtmodelles is probléma nélkül üti be a gépbe a tételeket, akkor nincs miről beszélni.
(#27381) róbertke válasza kaTTonai hozzászólására (#27377) Válasz Jan 2, 2014
Nocsak, rátaláltál a neked szóló rejteTT üzenetre??
Elküldtem már neked ezt ? Igaz olaszul van, de a képi anyag bőségesen kárpótolja a nyelvi nehézséget.
(#27382) FriTTz hozzászólása Válasz Jan 2, 2014
Ma meglátogattam a Hársfa utcai antikost és a véleményem szerint minimum 1 éve zárva van.
(#27383) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#27382) Válasz Jan 2, 2014
Miből is gondoltad azt, hogy egy ilyen üzlet január 2-án, reggel kilenckor nyitva lesz?
A kosz és az állapotok nem jelentenek semmit.
Amikor nyitva volt és bementem, akkor is úgy tűnt, mintha egy évtizedekkel korábban bezárt üzletbe léptem volna be. Szegény Editke az alkotás u-ban is hasonlóan vevőcsalogató volt.
(#27385) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#27383) Válasz Jan 2, 2014
Igen, és néha (ha majdnem mindig) micsoda kincseket rejtett Editke boltja! János úrtól tudom hogy az a bolt régebben nem csak modellt árult, hanem ruhaszövetet is!
(#27386) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#27385) Válasz Jan 2, 2014
Remek párosítás.
Erről jut eszembe, hogy van itt Kispesten az Ady E. útnál egy szövetbolt. Na az is úgy néz ki kívülről, mintha a 80-as években bezárt volna: koszos kirakat, szürke, fénytelen neonlámpák és iszonyatos kupi. Viszont a párom szeret odajárni vásárolni.
(#27387) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#27386) Válasz Jan 2, 2014
Látom másutt micsoda szép motorvonatot mutogatsz ....
(#27388) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#27297) Válasz Jan 2, 2014
BUÉK Mindenkinek!

A PIKO témához lenne mondandóm.
Az imént járt nálam egy V15-ös. Meglepően jó konstrukció! Sokkal rosszabbat vártam a PIKO-tól. Digizés terén, egy gondja van: egy PLUX16 dekóder azért nem férne bele kapásból, lévén a Tran DCX51-P12 - ami amúgy kisebb, mint a lehetséges max. PLUX12 méret - is pont jó bele. Egy tipp: egy éles késsel kicsit meg kell igazítni a dekóderen a tüskesor lábait körülvevő szigetelés vastagságát, mert a Tran tartja magát a NEM658-hoz. Meg, ha már PLUX van benne, akkor digi üzemben igazán leválaszthatták volna a zárfényeket, hogy együtt menjen az előre világítással, hiszen a NEM658 erre az F1 és f2 funkciókkal lehetőséget is ad. (Az, hogy a ROCO BR38-ban ez nincs megoldva, az bocsánatos bűn, mert itt nincs zárfény... )
Ettől függetlenül: meglepően pozitív a tapasztalatom a PIKO új kis apróságáról. Aranyos, szép kis modell.
(#27389) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#27387) Válasz Jan 2, 2014
Erre gondolsz?

vt137_smfb.jpg
 
(#27390) csíkosháTTú válasza kaTTonai hozzászólására (#27377) Válasz Jan 2, 2014
Az a vezérlőkocsi!
(#27391) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27388) Válasz Jan 2, 2014
Hát ezért mondtam azt, hogy biztos több raklapnyi 16-os foglalatot vettek és ehhez tervezik az elektronikákat. Igazán a Talentnél sem használták ki a plusz funkciót (ismerjük a történetet), az azóta megjelent modelleknél sem indokolt az ilyen sok extrára képes lapka beépítése.
Úgy vagyok ezzel, mint a kengyeles kuplunggal: valamiért nem tudnak változtatni rajta, pedig az idő mást diktál.
(#27392) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#27389) Válasz Jan 2, 2014
(#27393) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#27391) Válasz Jan 2, 2014
Minek változtatni egy jól bevált technikán?
A kereket mióta használja az emberiség??
(#27394) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#27383) Válasz Jan 2, 2014
Egy tábla szerint a helyiség kiadó, az ajtó elötti kosz, rozsda és sárréteg alapján saccoltam meg az időt mely szerint az ajtó nem volt nyitva!
(#27395) csíkosháTTú válasza zsolesz74 hozzászólására (#27372) Válasz Jan 2, 2014
A gyártók meghatároznak egy nagyker árat, amin a kereskedőiket kiszolgálják. Ebből szoktak engedményt adni, forgalomtól függően. Az emlegetett Modelleisenbahn Gmbh nekem is meghatározta azt a minimumot, amit éves szinten el kell érnem. Szerencsére nem vagyok kereskedő, csak szervíz, így ez a keret már az első hónapban túl lett teljesítve..

Árkedvezményt sok urban legend-del ellentétben nem úgy adnak, hogy hány darab modellt rendelsz tőlük. (Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam.) Ugyanis éves forgalom alapján adják a kedvezményt, vannak, akik utólag, vagyis a következő évben az előző forgalma alápján kapsz a nagyker árból kedvezményt. Ezzel az olyanokat igyekeznek kiszűrni, aki egyszeri nagy tételt vesznek, aztán szépen elköszönnek a szakmától. Mert ezek az egyszeriek nem jók sem nekik, sem a modellezőknek, hosszú távon biztos nem. (Ettől függetlenül a gyárak is követnek el kapitális marketing hibákat.) De ezt meg lehet érteni. Nekem most egy zökkenőm van, egy tavaly újraindult cég állított ki egy eléggé érdekes számlát, aminek a kijavításával "küzdünk" éppen.

A postázási költség meg pár cégnél tétel, és idehaza ez pont az ÁFA alapot növeli! Ergo: nem +7% lesz a bolti ár különbség a katalógusban feltűntetett UVP esetében. Csak mondjuk az emlegetett cég nem számít fel postaköltséget... A többiek vagy igen, vagy nem. Ez attól függ, hogy milyen viszonyban vagy velük. Ez nem feltétlen rendelési mennyiséget jelent, sok esetben fontosabb, hogy pontosan fizető, jó partnerről van szó. Ehhez nem kell sok ezer Eurós számlaösszeg.
(#27396) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#27393) Válasz Jan 2, 2014
Csak benézték a szabvány egyik-másik előírását, így ez a kerék legjobb esetben is tartalmaz legalább két sarkot...
(#27397) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27390) Válasz Jan 2, 2014
Pwgs mint vezérlőkocsi??
(#27398) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#27394) Válasz Jan 2, 2014
Akkor Öné a hangszóró!
(#27399) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#27397) Válasz Jan 2, 2014
Ja!
A képet nem néztem, azt hittem azt a képet találtad meg, ami egy régebbi MIBA-ban is van, ahol egy négytengelyes pakli van átépítve vezérlőnek.

Egyébként sok minden előfordult anno a DR-nél, sok személy, vagy sebesvonat expresszárús teherkocsit vitt magával, ami néha egy-egy közbenső állomáson akasztottak a vonathoz.
(#27400) masTTertape hozzászólása Válasz Jan 2, 2014
Hogy ne csak a vaterát érje mindig kritika: Ebay aukció
Sokan biztos örülnének itthon ennek a mozdonynak, annak ellenére, hogy nem is annyira autentikus, de az eladó harsogó vörös betűkkel adja tudtunkra, hogy ide nem szállít.
(Besenyő Pista bá jut eszembe: nóóómális?)
(#27401) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#27399) Válasz Jan 2, 2014
Amúgy OFF H0 méretben kaptam ajándékba egy olyan négytengelyes paklikocsit, de nincs az az erő ami rávegyen az átalakítására ....
(#27402) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#27398) Válasz Jan 2, 2014

Mit szólnál ha inkább egy tervrajzot kérnék? (:
(#27403) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#27402) Válasz Jan 2, 2014
Macerás. Nincs nálam, de még annál sem, akitől kapnám.
(#27415) dlaci69 hozzászólása Válasz Jan 2, 2014
Sziasztok!
Valaki találkozott már hasonló problémával?
Ha igen mitől lehet ez?
Ez egy Tillig 02562-es fődarabja:
Akartam vele menni egy próbakört és nem akart elindulni,
meg sem mozdult,most már tudom miért
a kasznit is alig tudtam leemelni,inkább csak lefeszíteni lehetett.

003.1.jpg

004.1.jpg

006.1.jpg
 
(#27417) masTTertape válasza dlaci69 hozzászólására (#27415) Válasz Jan 2, 2014
A másikon is válaszoltam, de egyszerűbb, ha itt kezded mindig.
Nem is olyan rég volt téma a cinkpestis. Volt egy idő, úgy a 90-es évek elejétől a közepéig, amikor is a Tillig (vagy a jogelőd) olyan fémötvözetet használt, amelyek az idő múlásával ezt produkálták. Sajnos nem javítható, a gyár 2010-ig garanciában cserélte az ilyen alkatrészeket, viszont most már max kuka. Nézd meg, hogy ez a régi Bühler motoros-e, tehát a csiga és a lendsúly egybe van-e öntve, mert ha mázlid van, akkor tudok ilyet adni raktárról.
Keress meg!
(#27421) dlaci69 hozzászólása Válasz Jan 2, 2014
Szia!
Rendben.
Írtam egy emailt is,de mutatom az első darabok közül való még.

009.JPG
 
(#27423) masTTertape hozzászólása Válasz Jan 2, 2014
Egy friss klubtagunk izgalmas asztalépítése képekben: TT asztal
Nagyon jó fotók, ígéretes gyűjtemény, igényes munka. Leng a kalapom.
(#27424) masTTertape válasza dlaci69 hozzászólására (#27421) Válasz Jan 2, 2014
Ok, nézem.
(#27435) maTTato válasza masTTertape hozzászólására (#27423) Válasz Jan 3, 2014
Kiváló igényes munka!!
(Kár volt BTTB sínt beépíteni.)
(#27436) masTTertape válasza maTTato hozzászólására (#27435) Válasz Jan 3, 2014
Majd az érintett klubtárs - gondolom - elmeséli, hogy milyen hosszú évekbe telt, mire lejutott idáig. A sínanyagot nézve az teljesen újnak mondható, így akár még egy digitalizálást is elvisel, ezért szerintem nem akkora baj, hogy ezt használja. Bár minden U profilú rendszer így nézne ki.
(#27437) masTTertape hozzászólása Válasz Jan 3, 2014
Szolgálati tájékoztatás.
Aki frissen vásárolt Tillig mozdonyánál világítási, vagy elektronikai problémát tapasztal, ne csüggedjen, mert a gyári hiba gyorsan és szakszerűen javítható.
Sajnos a külső beszállítótól származó MG márkajelzésű paneleken az utóbbi időben zavaró szerelési hibákat lehet felfedezni. Valószínűleg rossz smd alkatrészeket használnak, mert rendre futok bele olyan hibába, hogy a led felső burkolata hiányzik, így sajnos nem világít. Mivel a gyárban nem ismerik az alkatrész típusát (nem foglalkoznak vele), így komplett panelt küldenek garanciálisan, tehát a javítás nem kerül semmibe és a bekért alkatrész 3 nap alatt itt van. A csere gyors és eredményes.
Sajnos a gyári minőségellenőrzés hiányos, mert olyan is előfordult, hogy a beszerelt panelről hiányzott egy előtét ellenállás (konkrétan nem volt beforrasztva), ezért nem világított a homlokfény. De ez is gyorsan orvosolható.
Tehát ha bárki ilyen hibás modellt vesz elő a dobozból, akkor ne ijedjen meg, nem kell feltétlenül visszaküldeni a gyárba, mert létezik a gyors megoldás.
(#27438) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#27437) Válasz Jan 3, 2014
Nekem meg megáll az eszem, ha ilyen hibákrol olvasok.
Ki a fene forrasztgatja ezeket a paneleket. Remélem nem valami börtön KFT. Minden más félprofi vagy garázscég, heti 1 orás munkaidövel is vesz egy computervezérelt beültetö automatát - irányár 5000 dolcsi - ami kb. fél ora alatt beültet egy A4 méretü NYÁKot, ami kb 300 mozdonypanelt tartalmazhat. Ilyen esetben teljesen kizárt, hogy hiányzik valamilyen alkatrész, meg hogy rossz a forrasztás.



Ha ilyen kétségbeejtö állapotok uralkodnak a modellipar elektronikai holdudvarában, akkor ott igen nagy gondok vannak. ( nemcsak az emlitett cégre vonatkozik. ).
(#27439) Frankye válasza etwg hozzászólására (#27438) Válasz Jan 3, 2014
Egyáltalán nem géppel forrasztják, hanem a Távol-keleten, olcsó munkaerővel, kézzel forrasztatják. Még mindig kevesebbe kerül Nekik így, mintha megvásárolnák és üzemeltetnék a gépeket, a szállítási költségekkel együtt is. Így adót, és járulékokat sem kell fizetniük. Kétségbe ejtő, hogy ott ennyire olcsó a munkaerő... Az viszont már a gyártó bűne, hogy ennyire trehány a minőség ellenőrzés.
(#27442) maTTato válasza masTTertape hozzászólására (#27436) Válasz Jan 3, 2014
Teljesen egyetértek!!
Magamból indultam ki. Ha belevágnék egy ilyen méretű projektbe, amennyire csak lehet igyekeznék elhagyni az U-profilt. Kicsit lehúzza a nagy gonddal és minőséggel épített asztalt. Bár gondolom a beépített sínanyag mennyisége miatt belép az a piszkos anyagi...
(#27443) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#27438) Válasz Jan 3, 2014
Tudtommal az MG márkajelzés mögött az a Modern Gala kínai óriáscég létezik, ami pl. az LS.Models, a Heris és még számtalan nagy márka modelljeit gyártja, amúgy kiváló minőségben. A cég az egyik legdrágább kínai háttéripari üzem és valószínűsíthető (azért, mert eddig senki nem pontosította az információkat), hogy a Tillig is néhány fröccsöntési és beszállítói feladatot rájuk bíz.
A Modern Gala-nak van nyák gyártó és beültető divíziója is.
Érdekes dolgok zajlanak ott, mert talán ezzel magyarázható, hogy a Tillig - LS együttműködés a hálókocsik után igencsak zátonyra futott és a tavalyelőtt beharangozott autószállítókat is már Sebnitz-ben gyártják. További érdekesség, hogy míg a Bttb érában a jól ismert RFT készítette az elektronikai elemeket a cégnek, utána a váltás és átalakulást követően kinyomozhatatlan volt a beszállító és 2010-ben, amikor a Beckmannal közös 103-as megjelent, akkor tűnt fel a nyákon a Kres (!) cégjelzés, mint elektronikai beszállító. Ez meg gondolom drága volt, ezért kellett tovább keresgélni. Így jöhetett képbe a kínai gyártó.
Meglepő, hogy míg tavaly még saját honlapja volt a MG-nak, most egyáltalán nem találni rá, ezért kicsit elbizonytalanodtam.
Szerintem az alkatrészeket gépek ültetik be, de a meo simán átengedi a hibás darabokat is, ezzel magyarázható a probléma.
(#27447) reszelozsir válasza maTTato hozzászólására (#27442) Válasz Jan 3, 2014
Szerintem, ha jó állapotú, akkor nem olyan nagy a különbözet az eladási ár és az összerakható flexi sínanyag beszerzési ára között. Az első asztalt még én is az összegyűjtögetett régi anyagból építettem, de az újnál már inkább méterre vettem az anyagot A kitérőkre is van megoldás...
(#27448) B_Nyitrai hozzászólása Válasz Jan 3, 2014
Sziasztok és Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Rögtön egy kis segítséget is szeretnék kérni :
Tudtok-e olyan programot ami lehetőleg tud magyarul és aránylag egyszerűen lehet vele terepasztal elképzelést lemodellezni hogy melyik vágányból kb. hány darabra lenne szükség?
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm mindenkinek.
(#27450) sunocske válasza B_Nyitrai hozzászólására (#27448) Válasz Jan 3, 2014
SCARM - a magyar fordítását Gashpy követte el, szóval nem Google Translate-es félmunka ;)
Lapozás       177/436    
Frissek
  2024. Nov, 29. Pé
5:01:07
  Jelenleg 17 fő olvassa az oldalt
Hirdetés