A Wiener Linien rossz döntések és műszaki hiba miatt, kártérítést ad az utasok számára
Tegnap 14:00 óra és 16:00 között a az U4-es egy szakaszán nem közlekedtek a szerelvények. A fő gondot az elektromos betáplálás egy hibája jelentette, de a cég rossz döntései csak növelték a káoszt...
De nem csak az elektromos hálózatban volt hiba, hanem a központi információs rendszerben is. Ennek következtében sorozatos rossz döntést hoztak, ilyen volt az alagútban rekedt vonatok kiürítése is. A cég a helyett, hogy gyalogosan megközelítve a vonatot, és kiengedte volna az utasokat, egy dízel mozdonyt küldött a helyszínre, hogy az állomásra tolja a vonatot. Sajnos ez a művelet a szervezési fejetlenség miatt 1,5-2 órát vett igénybe.
A Wiener Linien sajnálatát fejezte ki a bekövetkezet hibáért és a rosszul sikerült műszaki döntésekért, ezért a vonaton maradt mintegy 200 utasnak kárpótlást ajánlott fel, ha jelentkeznek a cégnél.
A közlekedési cég ennek következtében kidolgozott egy új probléma-megoldási rendszert, illetve a felelős személyek képzését is elkezdte, hogy legközelebb ilyen eset ne fordulhasson elő.