Mivel a csavarozásra kellemesen kialakított helyet biztosítottak, így ezzel egyáltalán nem lehet gond. Megfelelő mértékű (lazítást követő) utólagos módosításra könnyen van lehetőség.
A rögzítő fül széle eléggé vékony, így vagy D fejű, vagy alátéttel ellátott süllyesztett fejű csavarokat használjunk.
Beszereléshez a használati útmutatóban látható ábrát használhatjuk:
Természetesen ne felejtsük el az asztalt még a váltó és váltómű beépítése előtt kifúrni a megfelelő helyen, utólag elég nehéz az ágyazatot és pályát felszedni, hogy kifúrhassuk a furatot.
Nem minden esetben jó a rajzon feltüntetett állítási mód. Némely esetben sokkal célszerűbb a csúcssínt rögzítő nyelvet mozgatni közvetlen, az erre kialakított furatba illesztett acélszállal. Szinte minden váltónál középen találunk egy ~ 1mm-es furatot.
Az acélszál rögzítése az alábbi módon történik:
Ebből látszik ugye az is, hogy amennyiben a csúcssínt középről mozgatjuk, úgy a váltó mellett még igencsak szükségünk lesz plusz helyre.