A sorozatgyártás
Az első modell, ami megjelent a nyilvános forrásokban egy dízel mozdony volt (valami az F, ill. az E tipusok között), valamint ehhez járó, akkoriban divatos amerikai személykocsik.
A modelleket 2 szettben szállították. Az egyikben az A unit volt (azaz a mozdony egyik végén van csak vezetőállás), 3 személykocsi, valamint egy kör vágánynak elég sínagyag (sín és aljzat).
Lent az eredeti alváz, fent egy modern rézöntvény alváz.
A másik szettben a mozdony vezetőállás nélküli változata, az ún. B unit volt, Pullmann-, posta- és az ún. observation kocsi, ami a vonatok végén van, és a hátsó platformon egy nyitott tér van kialakitva az első osztályú utasok számára, akik innen gyönyörködhetnek a tájban. Ehhez a szetthez is járt egy csomag sín.
Akkoriban műanyag még nemigen volt, igy a vágányzat is sínszálakból és aljzatokból állt, amit a modellezőnek kellett odahaza leszögelni.
Mindkét szett egyenként $40,00 dollárba került, ami elég sok pénz volt akkoriban.
Az MR következő, decemberi számában egy újabb, egész oldalas reklám jelent meg, immár egy NYC Hudson gőzössel, egy boxcar-ral, egy tartálykocsival, valamint egy caboose-sal.