Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       48/436    
(#13355) csíkosháTTú válasza BR95 hozzászólására (#13353) Válasz Jan 29, 2013
A Krois digi kupplungjának az az egyetlen baja, hogy meg kell venni hozzá az ellendarabot is, mert a sima TT kupplungokkal nem jó...
(#13356) IsTTen válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13352) Válasz Jan 29, 2013
Köszi sikerült úgy ahogy mondtad!
(#13357) csíkosháTTú válasza IsTTen hozzászólására (#13356) Válasz Jan 29, 2013
A TéTéző Népet szolgálom!
(#13358) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13327) Válasz Jan 29, 2013
Ne nekem címezd!
Nagyon jól tudom.
(#13359) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13334) Válasz Jan 29, 2013
Az első Beckmann 103-asok valóban BR250-es alapra készültek, olyannyira, hogy még a maszk sem volt cserélve. De ez zsákutca volt. Aztán megszülettek a saját fejlesztésű belsők, ezekben van csigasúly. Ezek evolúciója lett a 218-as és az első - majdnem - egységes mozdonybelső a Tillignél.
(#13360) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#13358) Válasz Jan 29, 2013
Most miattad kétfelé megy azonos menetparancsra egy OFF PIKO E11-es két motorja! (Mert elkötöttem a narancs és szürke vezetéket!)
Tudom, de hátha követi az érdeklődő kolléga a fórumot
(#13361) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása Válasz Jan 29, 2013
Sziasztok!

Információra lenne szükségem.
Az első szériás Csörgőknek a festésénél a tető, és az oldalrácsozat színe az fehér, vagy pedig valami nagyon világos szürke volt-e.
Sajnos ahány fotót megnézek róluk, mindnél másnak tűník, nem tudom egyértelműen eldönteni.
Ha valakinek lenne pontos adata ezzel kapcsolatban, kérem ossza meg velem!

250PX-~1.JPG
 
(#13362) masTTertape válasza maTTato hozzászólására (#13340) Válasz Jan 29, 2013
Na azért a Laci remotjában van egy kevéske réz is ám! Szerintem az kiadja a 65 g-ot.
(#13363) csíkosháTTú válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#13361) Válasz Jan 29, 2013
Most fotókat nem tudok adni Neked, mert akkoriban még nem tudtam fotózni, amikor ilyenek jártak errefelé. Emlékeim szerint világos szürke volt, világosabb, mint a főkeret. Fehérre nem emlékszem.
(#13364) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13360) Válasz Jan 29, 2013
És melyik az erősebb?
(#13365) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#13364) Válasz Jan 29, 2013
A szélső!
(#13366) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#13361) Válasz Jan 29, 2013
Az nagyon világos szürke.
Ezek a fotók rendszerint be vannak égve. A többszörös szkennelés, meg miegymás során túl lett emelve a világos szint, ezért látszik fehérnek. Szerintem fújhatod a vastagcsíkos személykocsik csíkjának színére.
(#13367) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13365) Válasz Jan 29, 2013
Csak óvatosan, mert aztán hozhatod kerékesztergára a cuccost.
(#13368) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#13367) Válasz Jan 29, 2013
Azóta azért töprengtem egy kicsit, és rájöttem, hogy miért akar kétfelé menni egyszerre!
Ha jól érzem akkor Kend majd a jövő héten for errefelé járni?
(#13369) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13368) Válasz Jan 29, 2013
Hát ez a hét már nem fér bele. Holnap irány Nürnberg.
(#13370) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása Válasz Jan 29, 2013
Csíkos, Gábor, köszönöm Nektek a gyors válaszokat!

Akkor az Indóház Extra címlapján lévő gép színárnyalatait veszem alapul.


Feri
(#13371) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#13370) Válasz Jan 29, 2013
Épp azt akartam javasolni, hogy abból a kiadványból nézz jó fotót.
G.
(#13372) maTTato válasza masTTertape hozzászólására (#13362) Válasz Jan 29, 2013
És még ott van a Modmüller ütköző...
A sátrakat külön nem mértem, de szerintem elenyésző a különbség. Eredeti állapotában is nehezebb volt.
(#13373) maTTato válasza maTTato hozzászólására (#13372) Válasz Jan 29, 2013
A súlyvesztést a kínai gazdaság rohamos fejlődésével magyarázom. Minden fémet elszipkáznak a világból, szegény Tillig így kénytelen szergejét fogyókúrára fogni. És ez csak egy a számos elméletem közül.

P1150812.JPG
 
(#13374) sunocske hozzászólása Válasz Jan 29, 2013
A legutóbbi klubnapon beszélgettünk a modulozásról, és akkor jegyzeteltem egy kicsit azzal a céllal, hogy összeszedjünk és tisztázzunk pár dolgot a témában mind a pálya, mind a gördülőállomány oldalról, valamint a 2013-as Temofeszten való éles szereplésünkről.

Terveim szerint még a héten sikerül összeállítanom egy gamma verziót, amit aztán jól rásózom Gashpy és térköz teTTestársakra, hogy saját gondolataikkal kiegészítve gyúrjanak belőle egy bétát. Utána kellene valaki, aki mentesíti a nyers szöveget az elütésektől és egyéb nyelvtani anomáliáktól, majd megint másvalaki, aki mindezt elérhetővé teszi a bttb.hu-n.

Persze a többi érinteTT is tehet hozzá, csak jelezze szándékát e-mailben, hogy bele tudjam dolgozni a munkába az ő kérdéseiket, gondolataikat és felvetéseiket.
(#13375) csíkosháTTú válasza maTTato hozzászólására (#13373) Válasz Jan 29, 2013
Akkor tegyük félre az elméleteket!

Szerinted hogyan lehetne megkenni zsírral a csigát az újabb hajtású kivitelen, ha olyan lenne a ballaszt benne, mint a régiben?
És ez csak az egyik konstrukciós ok...
Mellesleg jobb az újabb Tillig futásra, mint a régié. Szokványos modellüzemben meg így is elég a vonóereje.
(#13376) maTTato válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13375) Válasz Jan 29, 2013
Szerintem az oldalán lévő karmok kilazításával lejön a súly és kényelmesen hozzá lehet férni. Szerencsére ez nem napi rutin.
Tényleg, a dekódernek hol van fenntartott hely? Ha annó arra kerülne a sor, a régit kéne fogyókúrára fogni?
(#13377) kaTTonai hozzászólása Válasz Jan 29, 2013

SziaszTTok!

Ennek a gyönyörűségnek ki lehet az elkövetője?

Végre valaki aki szintén ágyazatos sínekből építkezett!!

Nem ismeri valaki?

Üdv:Miki

Link javítva. Frankye
(#13378) etwg válasza BR95 hozzászólására (#13353) Válasz Jan 29, 2013
Meg az, hogy hova teszed az egész mechanizmust, nagyon kevés olyan mozdony van, ahova ezt kisebb gonddal be lehet szerelni. A többibe nagyon körülményes, meg ahogy Steve is irta, ellendarab is kell hozzá.
(#13379) csíkosháTTú válasza maTTato hozzászólására (#13376) Válasz Jan 29, 2013
Alul van az aljzat az újban, a súly és a műanyag keret között.

De sírva könyörgöm, nézd már meg a két forgóváz felső részét!

Ja!
Nem kell a régiből sem faragni semmit, ha digizni akarod. Csak megfelelő dekóder kell hozzá.
(#13380) masTTertape válasza kaTTonai hozzászólására (#13377) Válasz Jan 29, 2013
Nincs is olyan messze tőled a srác.
(#13381) kaTTonai válasza masTTertape hozzászólására (#13380) Válasz Jan 29, 2013
Szia Gábor!

Esetleg valami közelebbit meg szabad tudni róla?

Név,elérhetősége stb.?

Üdv:Miki
(#13383) bcs szgab válasza kaTTonai hozzászólására (#13381) Válasz Jan 29, 2013
Üdv!
Hogy haladsz a raklapozással ? majd kérünk fotót róla
(#13384) maTTato válasza csíkosháTTú hozzászólására (#13379) Válasz Jan 29, 2013
Remélem erre még egy jó darabig nem kerül sor. Hozzászólásommal mindössze az M62 evolúciós fejlődését taglaló diskurzushoz szerettem volna egy kis pluszt adni...
(#13385) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#13369) Válasz Jan 29, 2013
Jó utat, Marinát üdvözöljük! (mi sajnos nem tudunk menni... )
(#13386) hoTTo válasza IsTTen hozzászólására (#13354) Válasz Jan 29, 2013
Tanulunk a nagyoktól. Ma voltam a Tescoban, auto akksit venni, mert hirdették, hogy 15990 a Bosch akksi. Hát nem is volt belőle
Nade, nálunk azért van most Lenz akció, mert pár napja állapodtunk meg a Lenzzel, hogy viszonteladójuk leszünk, és az első nagy adag rendelnivalóhoz jó lenne ha minél többen csatlakoznának. Ezért jan 31-ig van egy 10%-os kedvezmény, hívhatjuk előrendelési kedvezménynek, a német modell kereskedők most úgyis ezt tolják minden felé. Majd ha lesz raktáron cucc, akkor drágább lesz...
(#13387) IsTTen válasza hoTTo hozzászólására (#13386) Válasz Jan 29, 2013
És akkor most lehet rendelni és majd megjön egyszer valamikor vagy mi a helyzet ezzel?
(#13388) IsTTen válasza hoTTo hozzászólására (#13386) Válasz Jan 29, 2013
LE-10411-01=Tillig 66013?
LE-10312-01=Tillig 66016 vagy 66018?
Valamint 8 tűst keresek a Taurusba. LE-10433-01 vagy LE-10410-01?
(#13389) kaTTonai válasza bcs szgab hozzászólására (#13383) Válasz Jan 29, 2013
Szia!

Csiszolás folyamatban,de nem tudom milyen festéket használjak...

Üdv:Miki
(#13390) kozma555 válasza etwg hozzászólására (#13378) Válasz Jan 29, 2013
Szia etwg!

Azt az infót kaptam,hogy te foglalkozol TT-ben amerikai modellekkel. Egy ismerősöm szeretne ilyesmit az asztalára.
Tudnál adni valami elérhetőséget amin elérhet?

Köszönettel : András
(#13391) etwg válasza kozma555 hozzászólására (#13390) Válasz Jan 29, 2013
TT-ben amerikai modellt még nem csináltam, de ami nem volt, még lehet.
Van egy titkos álmom, és valoszinü ezzel fogok kezdeni:

BOX CAR

Már sok minden megvan az uj tervhez, és talán tavasszal nekifogunk a fiammal.

A H0-ban már van egy amerikai témáju terepasztalom:

Ferkel Lines RR
(#13392) kozma555 válasza etwg hozzászólására (#13391) Válasz Jan 29, 2013
Engem nem visz rá a lélek,hogy nekiessek ilyennek, bár már többen kerestek meg a dologgal. A magyar témában sem érem be magamat soha.
(#13394) TTomi válasza kaTTonai hozzászólására (#13312) Válasz Jan 29, 2013
Egy kép a vágányok feletti jelzőkről.

1.jpg
 
(#13395) kaTTonai válasza TTomi hozzászólására (#13394) Válasz Jan 29, 2013
Húú ez nem semmi,no de ilyet az én képességeimmel...

(#13396) etwg válasza kozma555 hozzászólására (#13392) Válasz Jan 29, 2013
Nekem nagyon tetszik a mult század elejei amerikai vasut - föleg az erdei meg a hegyi vasutjaik.
Ilyen témát szeretnék ujra modellezni immár TT-ben. A mai modern amerikai vasut számomra unalmas, végtelen hosszu vonatok, hatalmas méretü jármüvek igen nehezen hozhatók össze az általáben rendelkezésre állo hellyel. Egy modern amerikai vonat 2-3 diesellel a vonat elején meg legalább 10-20 kocsival még TT-ben is több méter és aligha illik egy 300mm-es ivbe.
Sajnos TT-ben amerikai modelleket aligha tudsz szerezni.
A Rokal ugyan kihozott néhányat, de hát azok mérete minden csak nem a mai felfogás szerinti TT.
Pariser a BTTB-vel sem jutott messzebb egy félig kész prototipustól meg, ha jól emlékszem két átfestett modelltöl.
Van néhány kisszériás GP9 meg hasonlo mozdonykasznikat gyártanak maratott rézböl Tillig alvázakra.
Nagyon függ a kortól, melyiket szeretnéd modellezni.
(#13400) róbertke hozzászólása Válasz Jan 30, 2013
Le merném fogadni, hogy ez a Csíkos-Műhely legújabb alkotása
ITT
(#13401) kaTTonai válasza etwg hozzászólására (#13343) Válasz Jan 30, 2013
Szia!


Mesterem!
Első két db karos jelző a helyén van...Éjjel nem bírtam magammal beszabtam...
Mivel zárjam le,mivel álcázzam az állítóművet?Valami olyan megoldás kellene amit bármikor ki lehet bontani...

További kérdésem lenne:
Van valami jó ötleted a pályaudvari vágányok fehér hungarocell eltüntetésére?Az a bajom ha a jól bevált fűrészporos-faragasztós trutyival kihézagolom akkor a váltómotorokhoz nem jutok hozzá ha esetleg javítani kell...Burkoljam az egészet terepszőnyeggel,és csak fektessem le rá a vágányokat?

Várom bölcs tanácsaidat!!!

Üdv:Miki
("ifjú padavan")
(#13402) lakasi hozzászólása Válasz Jan 30, 2013
Hogy nem csak a Vaterán lehet szörnyű dolgokat tapasztalni, arra az alábbi példa a német Ebay-ről:

Bővebben: Link

Szegény V36 egyenesen a trágyadombról. Tiszta penész az egész, el lehet képzelni, hol tartotta nemtelen tulajdonosa. Noch dazu im guten Zustand (jó állapotban) megjelöléssel. És már van rajta öt licit??!!! Meiningeniek a szívükhöz kapnak. Ráadásul több képen is lehet gyönyörködni benne - legalább lesikálta volna előtte.

Link javítva. Frankye
(#13403) etwg válasza róbertke hozzászólására (#13400) Válasz Jan 30, 2013
Nem jo, a harmadik kondenzátornak jobbról rossz az értéke, igy a mozdony csak körbe tud járni.....
(#13404) etwg válasza kaTTonai hozzászólására (#13401) Válasz Jan 30, 2013
Nem látom, hogy szabtad be, de rendszerint ott a környéken pléh fedelekkel (kárómintás stb.) szokták lefedni a huzalvezetéket.
Ilyesmit kinyomtathatsz a nyomtatóval (mintát biztosan találsz a nagy web világban). A széleken kb 15 cm-es fehér beton fal övezi a csatornát (abba/arra rakják a lemezeket, amik kb 40 cm széles és 60-80 cm hosszu darabok).
Ha a jelzö mechanizmust lesüllyeszted a terep alá, akkor ez a fedölap ugy 10-15 cmt áll ki a földböl. Modellben, ha a betont modellezölécböl csinálod akkor abba alulról beragaszthatsz 2 gombostüt, és igy egyszerüen leszurhatod a megfelelö helyre.
Ne felejtsd el, hogy a huzalvezeték az állomás felöl jön, igy azt vagy arra "vezeted" valosághü módon, vagy néhány méter után teljesen eltüntetheted a föld alá. Ahol ritkán kell megnyitni ott a vezetékcsatornát betonlapokkal fedik, amik idövel "terepszinüvé" válnak. (azaz majdnem láthatatlanok).
(#13405) etwg válasza kaTTonai hozzászólására (#13401) Válasz Jan 30, 2013
Idézet:
„Van valami jó ötleted a pályaudvari vágányok fehér hungarocell eltüntetésére?”

Barna/szürke csomagolopapirból vágj ki megfelelö méretü darabot, ami lefedi az egész állomás területét.
Ezt a munkaasztalon (ne a terpasztalon) szórd be szürke kövezetimitácioval (fürészpor, valodi durva por vagy hasonló anyagok). Ha megszárad, akkor az egészet rakd át az állomásra - nem kell okvetlenül mindenhol odaragasztani, elég a széleken, hogy ne kunkorodjon fel. Erre rakd rá a sineket.
(#13406) bcs szgab válasza kaTTonai hozzászólására (#13389) Válasz Jan 30, 2013
Vagy valami szürkés modellfestékkel érdemes festeni, vagy temperával/vízfestékkel, csak ne áztasd nagyon mert talán faipari ragaccsal ragasztottam és az nem szereti a vizet.
(#13407) bcs szgab válasza lakasi hozzászólására (#13402) Válasz Jan 30, 2013
Nem biztos hogy penészes, lehet hogy ők így antikolnak mondjuk 10 euróért nem olyan rossz, a vaterán ezt 10 000 ft fölött kínálnák
(#13408) róbertke válasza lakasi hozzászólására (#13402) Válasz Jan 30, 2013
Ezt így még én is megvenném .... egy kis gatyába rázás >>>> rázatás v.melyik Mesternél >>>> .... azt életem végéig kiszolgál ....
(#13410) maTTato válasza lakasi hozzászólására (#13402) Válasz Jan 30, 2013
Szerintem rosszul látod. A tag csak megpróbálta minél élethűbbre patinázni...
Lapozás       48/436    
Frissek
  2024. Nov, 24. Vas
4:35:49
  Jelenleg 5 fő olvassa az oldalt
Hirdetés