Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       95/437    
(#18265) csíkosháTTú válasza UWH hozzászólására (#18237) Válasz Jún 19, 2013
A kocsi tipusa stimmelhet, a feliratozása már nem. Ugyanis a Badeni Nagyhercegség vasútja 1925-be beolvadt az egységes DRG-be, és átszámozták. Nem hiszem, hogy az alapos németek 9 évig meghagytak egy átvett kocsit tartományi számokkal Ha jól látom a képen egy Bf-109E változat van, az meg 1939-ben jelent meg, úgyhogy a kocsit át kéne festeni DRG-re.
(#18267) FriTTz hozzászólása Válasz Jún 19, 2013
Kocsi ügyben köszönöm a segítséget.
Katona múltamból emlékszem még egy olyan esetre amikor gyakorlat képen Tgk-val Rmms-re kellett állni!
(#18268) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18265) Válasz Jún 19, 2013
Erre még te sem figyeltél fel, nézd meg az előzményét.
(#18227) róbertke válasza BR95 hozzászólására (#18219)
(#18269) FriTTz válasza róbertke hozzászólására (#18268) Válasz Jún 19, 2013
Még kb 15 komment és újra látható a jobb oldal!
(#18271) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#18269) Válasz Jún 19, 2013
Ne politizálj! Jobb kéz felőli rész ....
(#18272) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#18268) Válasz Jún 19, 2013
De igen, csak az még korábbi gép. Ha jól emlékszem, akkor a kiindulás a II. világháború volt. A Junkers F13 pedig, jóllehet a maga korában forradalmi újdonság volt, de a párizsi "békeszereződés" rajtunk kívül a németeket is alaposan beledöngölte a padlóba, és ennek a gépnek is befellegzett. Csak a Hitler által felmondott "békeszerződés" után kezdtek újra a nemetek úgy istenigazából repülni, de ekkora már a Junkers F13 elavult, és nem is volt már szolgálatban.
(#18273) FriTTz válasza róbertke hozzászólására (#18271) Válasz Jún 19, 2013
Akkor inkább legyen a menetirány szerinti jobb oldal!
(nem tudom, hogy az az indulási vagy az érkezési-e )
(#18274) Frankye moderátori válasza bcs szgab hozzászólására (#18231) Válasz Jún 19, 2013
A felhasználó kérésére a hozzászólását kivettem.
(#18276) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#18274) Válasz Jún 19, 2013
Köszönjük!
Visszatért a jobb oldal.
(#18277) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#18274) Válasz Jún 19, 2013
Még utoljára megakartam nézni!
(#18278) Frankye válasza FriTTz hozzászólására (#18277) Válasz Jún 19, 2013
Csak mert ilyen szépen kérted, és csak Neked, csak itt, csak most, nehéz, verejtékes, ínszaggató és órákig tartó nehéz fizikai és szellemi munkával sikerült visszahoznom a képeket az életbe...

1.jpg

2.jpg
 
(#18279) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#18276) Válasz Jún 19, 2013
El sem ment, csak megbújt! (De ne politizáljunk... )
(#18280) Frankye válasza sunocske hozzászólására (#18255) Válasz Jún 19, 2013
Egy kis segítség, vasúti teherkocsi jellegrajz-album, fotókkal.
Mellé egy kis "hazai" is:Köszönet érte cs. csaby-nak!
(#18281) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#18280) Válasz Jún 19, 2013
(#18283) bcs szgab válasza Frankye hozzászólására (#18274) Válasz Jún 19, 2013
Köszönjük
(#18284) Frankye hozzászólása Válasz Jún 19, 2013
Ugyan már Uraim, ez (is) a dolgom.
(#18292) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#18278) Válasz Jún 19, 2013
És mily könnyű...
Ha ez így történt volna a régi fórumon a több tízezernyi hozzászólással...
Ejh, bilibe lóg a kezem...
(#18293) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#18280) Válasz Jún 19, 2013
Nagyon jó kis anyag, köszönet a feltöltőnek. Napok óta ezt bújom, mert készül az új írás a "pravdába"
(#18294) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#18292) Válasz Jún 19, 2013
Van egy apró trükkje, de ne mondd el senkinek!
Van egy "titkos" téma, abba tesszük az ilyesmiket. Abban a hozzászólásból megnyitottam a képeket, elmentettem, majd becsatoltam a saját hozzászólásomba.
(#18300) BR95 válasza Frankye hozzászólására (#18278) Válasz Jún 20, 2013
Ha jól gugliztam ki, akkor ez Adolf Galland Messer-e. Érdekes a fülke alá festett Mickey-egér forma...
(#18301) csíkosháTTú válasza BR95 hozzászólására (#18300) Válasz Jún 20, 2013
Az volt az egyéni jelvénye. És neki volt egyedül a gépében hamutartó...
(#18302) BR95 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18301) Válasz Jún 20, 2013
Kellett a szivarnak, míg az arcán volt a maszk...
(#18303) FriTTz válasza BR95 hozzászólására (#18302) Válasz Jún 20, 2013
Miket tudtok ti?
(#18304) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#18303) Válasz Jún 20, 2013
Mer a Gugli a jóbarátunk!
(#18306) bcs szgab hozzászólása Válasz Jún 20, 2013
Ha már repkedünk: nincs valakinek tudomása TT-ben (vagy megközelítő méretben, kb.1:144 ) Kamov Ka-26 helikopterről? Ez a hagyományos sárga permetező helikopter.
(#18307) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#18303) Válasz Jún 20, 2013
off
Megjelent magyarul is Galland önéletrajza: Elsők és utolsók, 104 légi győzelmem címmel. Valamint egy amerikai történész is megírta Galand életét, meglehetősen precízen és tárgyilagosan, ez is megjelent magyarul. Galland sokáig a JG27 parancsnoka volt, ennek a repülő ezrednek a teljes hadműveleti naplója is megjelent két kötetben magyarul.
Csak nálunk volt Galland sokáig elhallgatva, mint "mocskos fasiszta", holott soha nem volt az. Jellemző, hogy sok brit és USA pilótával ápolt szoros baráti kapcsolatokat a háború után.
on
(#18308) BR95 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18307) Válasz Jún 20, 2013
Nem Jagdgeswader26? Azt olvastam valahol, hogy háború alatt is összebarátkozott a fogolytáborba került RAF pilótákkal.
(#18309) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18307) Válasz Jún 20, 2013
(#18310) csíkosháTTú válasza BR95 hozzászólására (#18308) Válasz Jún 20, 2013
De!
JG26 a pontos! Köszönöm, hogy javítoTTál!

Dougles Badert lőtték le, és került egy rövid időre Galland vendégségébe.
(#18312) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18310) Válasz Jún 20, 2013
Köszi, majd rákérdezek egy ismerősnél, hogy megvan-e neki a könyv mert otthonosan mozog ezekben a német háborús témákban. (tengeriben és vasútiban is)
(#18324) reszelozsir hozzászólása Válasz Jún 20, 2013
Szervusztok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a Tillig T334-es alját hogyan lehet szétszedni, hogy a kerékpárok is kijöjjenek?
(#18325) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#18324) Válasz Jún 20, 2013
MasTTertape oldala segít
És bár ez nem az a gép, de ha írsz neki akkor válaszol szakszerűen!
(#18326) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#18325) Válasz Jún 20, 2013
Igen Gábor, vagy akár Stefan von Blumen biztosan tudja a megoldást...
(#18327) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#18325) Válasz Jún 20, 2013
Gondoltam iTT egyszerűbb, és más is okulhat belőle
(#18328) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#18327) Válasz Jún 20, 2013
Miért akarod szétszedni?
(csak, hogy okuljunk )
(#18329) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#18328) Válasz Jún 20, 2013
Akadozva fut, gondoltam kap egy alapos pucolást.
(#18353) Gashpy hozzászólása Válasz Jún 20, 2013
Az apróhirdetés rovatba begurult egy Piko DB Taurusz...
(#18355) csíkosháTTú válasza reszelozsir hozzászólására (#18324) Válasz Jún 21, 2013
Attól függ, melyik kivitel. Az alsó takarólemez kapaszkodik a kupplungoknál a vázba.
(#18372) masTTertape válasza reszelozsir hozzászólására (#18329) Válasz Jún 21, 2013
A Tillig T334-est valóban az alsó takarólemez kipattintásával tudod felnyitni. A két-két köröm eléggé törékeny, tehát légy óvatos.
Akadozás. Hmm. Gyakorlatilag a két szélsó kerékpár szedi az áramot és ha szutykos lesz, akkor akadozhat.
Első lépés: szedd ki mindhárom tengelyt. Alkohollal, sebbenzinnel, vagy a bevált tisztítószerrel dezinficiáld. Ezután fültisztítóval takarítsd le a belső bronz érintkezőket.
Trükk: elvileg a középső kerékpár is szedhet áramot, ha a bronz érintkezőt kicsit megpúposítod a közepén, ekkor hozzá fog érni a kerekek belső oldalához és felveszi az áramot. A három tengelynyi áramszedés már stabilabb lesz.
A kockamotor két kihajtásán levő csigákat egy-egy fekete "schaft" tartja a leközlő fogaskerék fölött. Ha ez a kis alkatrész valamely okból meglazul, a tartófülek eltörnek, akkor lötyögni fog a lehajtás, ergo megakadhat a mozdony. Tudok adni ilyen alkatrészt, ha ez a hibás.

Ha mindent szépen megtisztítottál, a helyére raktál, akkor pöpecül megy a mozdony.
(#18400) FriTTz hozzászólása Válasz Jún 22, 2013
Ha esetleg jön ma valaki a Keletibe az játszhat az asztalomon!
(bakterkodhat, gépészkedhet)
Hozott járművel is!
Forgalmi vizsga nem szükséges!
Szülői felügyelet sem!
(#18412) Mk48 2024 válasza Gashpy hozzászólására (#18353) Válasz Jún 22, 2013
Mail ment!
(#18415) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#18400) Válasz Jún 22, 2013
Azért az önjáró mozsár csak hiányzott...
(#18423) FriTTz válasza BR95 hozzászólására (#18415) Válasz Jún 23, 2013
Az nem mozsár volt hanem Mörser Karl!
A nap végére olyan volt a Múzeumok délutánja mint valami klubnap!
És élőben láttam Váltógyártó műremekműveit!
Tényleg létezik!
(#18426) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#18423) Válasz Jún 23, 2013
Jó nektek.
Én a Parkban robotoltam, majd pedig kutyát kerestem a Kamaraerdőben - sajnos sikertelenül.
(#18430) hoTTo válasza FriTTz hozzászólására (#18400) Válasz Jún 23, 2013
Klassz asztalod van!
Milyen valtoallito motorokat hasznalsz?
Tenyleg klubtalalkozo hangulat volt, pedig en csak egy orat voltam kint
(#18431) FriTTz válasza hoTTo hozzászólására (#18430) Válasz Jún 23, 2013

Conrados van beépítve, jól működnek ha jól vannak beállítva!
Fontos, hogy minden középen legyen.
(#18433) jakoa hozzászólása Válasz Jún 23, 2013
Sziasztok!

Újabb egységgel bővült a gördülőállományom.
RoLa kísérőkocsi

Rola_21_001.jpg
 
(#18446) masTTertape válasza jakoa hozzászólására (#18433) Válasz Jún 23, 2013
Élvezetes írás és gyönyörű modell. Gratula!
A támlás szék axióma nagyon oTT van.
(#18447) FriTTz hozzászólása Válasz Jún 23, 2013
Tegnap csinált valaki fotókat a Keletiben mert én valahogy nem értem rá!
(#18458) UWH válasza FriTTz hozzászólására (#18447) Válasz Jún 23, 2013
Én igen, de nem ide nem teszem fel.
Lapozás       95/437    
Frissek
  2024. Dec, 26. Csü
17:47:59
  Jelenleg 20 fő olvassa az oldalt
Hirdetés