|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#18265) csíkosháTTú válasza UWH hozzászólására (#18237)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
A kocsi tipusa stimmelhet, a feliratozása már nem. Ugyanis a Badeni Nagyhercegség vasútja 1925-be beolvadt az egységes DRG-be, és átszámozták. Nem hiszem, hogy az alapos németek 9 évig meghagytak egy átvett kocsit tartományi számokkal Ha jól látom a képen egy Bf-109E változat van, az meg 1939-ben jelent meg, úgyhogy a kocsit át kéne festeni DRG-re. |
(#18267) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Kocsi ügyben köszönöm a segítséget.
Katona múltamból emlékszem még egy olyan esetre amikor gyakorlat képen Tgk-val Rmms-re kellett állni! |
(#18268) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18265)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Erre még te sem figyeltél fel, nézd meg az előzményét.
(#18227) róbertke válasza BR95 hozzászólására (#18219) |
(#18269) FriTTz válasza róbertke hozzászólására (#18268)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Még kb 15 komment és újra látható a jobb oldal! |
(#18271) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#18269)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
|
(#18272) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#18268)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
De igen, csak az még korábbi gép. Ha jól emlékszem, akkor a kiindulás a II. világháború volt. A Junkers F13 pedig, jóllehet a maga korában forradalmi újdonság volt, de a párizsi "békeszereződés" rajtunk kívül a németeket is alaposan beledöngölte a padlóba, és ennek a gépnek is befellegzett. Csak a Hitler által felmondott "békeszerződés" után kezdtek újra a nemetek úgy istenigazából repülni, de ekkora már a Junkers F13 elavult, és nem is volt már szolgálatban. |
(#18273) FriTTz válasza róbertke hozzászólására (#18271)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Akkor inkább legyen a menetirány szerinti jobb oldal!
(nem tudom, hogy az az indulási vagy az érkezési-e ) |
(#18274) Frankye moderátori
válasza bcs szgab hozzászólására (#18231)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
A felhasználó kérésére a hozzászólását kivettem. |
(#18276) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#18274)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Köszönjük!
Visszatért a jobb oldal. |
(#18277) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#18274)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Még utoljára megakartam nézni! |
(#18278) Frankye válasza FriTTz hozzászólására (#18277)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Csak mert ilyen szépen kérted, és csak Neked, csak itt, csak most, nehéz, verejtékes, ínszaggató és órákig tartó nehéz fizikai és szellemi munkával sikerült visszahoznom a képeket az életbe... |
|
(#18279) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#18276)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
El sem ment, csak megbújt! (De ne politizáljunk... ) |
(#18280) Frankye válasza sunocske hozzászólására (#18255)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
|
(#18281) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#18280)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
|
(#18284) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Ugyan már Uraim, ez (is) a dolgom. |
(#18292) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#18278)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
És mily könnyű...
Ha ez így történt volna a régi fórumon a több tízezernyi hozzászólással...
Ejh, bilibe lóg a kezem... |
(#18293) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#18280)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Nagyon jó kis anyag, köszönet a feltöltőnek. Napok óta ezt bújom, mert készül az új írás a "pravdába" |
(#18294) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#18292)
|
Válasz •
|
Jún 19, 2013 |
|
Van egy apró trükkje, de ne mondd el senkinek!
Van egy "titkos" téma, abba tesszük az ilyesmiket. Abban a hozzászólásból megnyitottam a képeket, elmentettem, majd becsatoltam a saját hozzászólásomba. |
(#18300) BR95 válasza Frankye hozzászólására (#18278)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Ha jól gugliztam ki, akkor ez Adolf Galland Messer-e. Érdekes a fülke alá festett Mickey-egér forma... |
(#18301) csíkosháTTú válasza BR95 hozzászólására (#18300)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Az volt az egyéni jelvénye. És neki volt egyedül a gépében hamutartó... |
(#18302) BR95 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18301)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Kellett a szivarnak, míg az arcán volt a maszk... |
(#18303) FriTTz válasza BR95 hozzászólására (#18302)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Miket tudtok ti? |
(#18304) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#18303)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
|
(#18306) bcs szgab hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Ha már repkedünk: nincs valakinek tudomása TT-ben (vagy megközelítő méretben, kb.1:144 ) Kamov Ka-26 helikopterről? Ez a hagyományos sárga permetező helikopter. |
(#18307) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#18303)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
off
Megjelent magyarul is Galland önéletrajza: Elsők és utolsók, 104 légi győzelmem címmel. Valamint egy amerikai történész is megírta Galand életét, meglehetősen precízen és tárgyilagosan, ez is megjelent magyarul. Galland sokáig a JG27 parancsnoka volt, ennek a repülő ezrednek a teljes hadműveleti naplója is megjelent két kötetben magyarul.
Csak nálunk volt Galland sokáig elhallgatva, mint "mocskos fasiszta", holott soha nem volt az. Jellemző, hogy sok brit és USA pilótával ápolt szoros baráti kapcsolatokat a háború után.
on |
(#18308) BR95 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18307)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Nem Jagdgeswader26? Azt olvastam valahol, hogy háború alatt is összebarátkozott a fogolytáborba került RAF pilótákkal. |
(#18309) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18307)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
|
(#18310) csíkosháTTú válasza BR95 hozzászólására (#18308)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
De!
JG26 a pontos! Köszönöm, hogy javítoTTál!
Dougles Badert lőtték le, és került egy rövid időre Galland vendégségébe. |
(#18312) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#18310)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Köszi, majd rákérdezek egy ismerősnél, hogy megvan-e neki a könyv mert otthonosan mozog ezekben a német háborús témákban. (tengeriben és vasútiban is) |
(#18324) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Szervusztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy a Tillig T334-es alját hogyan lehet szétszedni, hogy a kerékpárok is kijöjjenek? |
(#18325) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#18324)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
|
(#18326) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#18325)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Igen Gábor, vagy akár Stefan von Blumen biztosan tudja a megoldást... |
(#18327) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#18325)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Gondoltam iTT egyszerűbb, és más is okulhat belőle |
(#18328) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#18327)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Miért akarod szétszedni?
(csak, hogy okuljunk ) |
(#18329) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#18328)
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
Akadozva fut, gondoltam kap egy alapos pucolást. |
(#18353) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 20, 2013 |
|
|
(#18355) csíkosháTTú válasza reszelozsir hozzászólására (#18324)
|
Válasz •
|
Jún 21, 2013 |
|
Attól függ, melyik kivitel. Az alsó takarólemez kapaszkodik a kupplungoknál a vázba. |
(#18372) masTTertape válasza reszelozsir hozzászólására (#18329)
|
Válasz •
|
Jún 21, 2013 |
|
A Tillig T334-est valóban az alsó takarólemez kipattintásával tudod felnyitni. A két-két köröm eléggé törékeny, tehát légy óvatos.
Akadozás. Hmm. Gyakorlatilag a két szélsó kerékpár szedi az áramot és ha szutykos lesz, akkor akadozhat.
Első lépés: szedd ki mindhárom tengelyt. Alkohollal, sebbenzinnel, vagy a bevált tisztítószerrel dezinficiáld. Ezután fültisztítóval takarítsd le a belső bronz érintkezőket.
Trükk: elvileg a középső kerékpár is szedhet áramot, ha a bronz érintkezőt kicsit megpúposítod a közepén, ekkor hozzá fog érni a kerekek belső oldalához és felveszi az áramot. A három tengelynyi áramszedés már stabilabb lesz.
A kockamotor két kihajtásán levő csigákat egy-egy fekete "schaft" tartja a leközlő fogaskerék fölött. Ha ez a kis alkatrész valamely okból meglazul, a tartófülek eltörnek, akkor lötyögni fog a lehajtás, ergo megakadhat a mozdony. Tudok adni ilyen alkatrészt, ha ez a hibás.
Ha mindent szépen megtisztítottál, a helyére raktál, akkor pöpecül megy a mozdony. |
(#18400) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 22, 2013 |
|
Ha esetleg jön ma valaki a Keletibe az játszhat az asztalomon!
(bakterkodhat, gépészkedhet)
Hozott járművel is!
Forgalmi vizsga nem szükséges!
Szülői felügyelet sem! |
(#18412) Mk48 2024 válasza Gashpy hozzászólására (#18353)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2013 |
|
Mail ment! |
(#18415) BR95 válasza FriTTz hozzászólására (#18400)
|
Válasz •
|
Jún 22, 2013 |
|
Azért az önjáró mozsár csak hiányzott... |
(#18423) FriTTz válasza BR95 hozzászólására (#18415)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Az nem mozsár volt hanem Mörser Karl!
A nap végére olyan volt a Múzeumok délutánja mint valami klubnap!
És élőben láttam Váltógyártó műremekműveit!
Tényleg létezik! |
(#18430) hoTTo válasza FriTTz hozzászólására (#18400)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Klassz asztalod van!
Milyen valtoallito motorokat hasznalsz?
Tenyleg klubtalalkozo hangulat volt, pedig en csak egy orat voltam kint |
(#18431) FriTTz válasza hoTTo hozzászólására (#18430)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Conrados van beépítve, jól működnek ha jól vannak beállítva!
Fontos, hogy minden középen legyen. |
(#18433) jakoa hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
|
|
(#18446) masTTertape válasza jakoa hozzászólására (#18433)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Élvezetes írás és gyönyörű modell. Gratula!
A támlás szék axióma nagyon oTT van. |
(#18447) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Tegnap csinált valaki fotókat a Keletiben mert én valahogy nem értem rá! |
(#18458) UWH válasza FriTTz hozzászólására (#18447)
|
Válasz •
|
Jún 23, 2013 |
|
Én igen, de nem ide nem teszem fel. |
|
|
2024. Dec, 27. Pé 8:50:04 |
|
Jelenleg 14 fő olvassa az oldalt |
|
|