|
Mit láttam ma!
|
Témaindító: Csukló, idő: Ápr 11, 2011
Témakörök:
|
|
(#25505) csTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 14, 2013 |
|
Na és még három kép róla. |
|
(#25516) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 14, 2013 |
|
|
(#25518) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#25516)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2013 |
|
No ez most kinos lesz.
Eddig a bogláriak nem igen sokat tettek a vasuthistoria égisze alatt. ( legalábbis a mozdonyon semmi sem látható ..
Szemesem meg Délivasuti - muzeum is keletkezett ( az egyik barátom segitségével, aki az MGV titkára is). Nem tudom , majd rákérdezek, hogy a két dolog összefügg-e. |
(#25521) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#25518)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2013 |
|
Na igen, két oldala van ennek is! |
(#25535) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 15, 2013 |
|
Leégés élőt egy napal |
|
(#25537) FriTTz válasza nohab 74 hozzászólására (#25535)
|
Válasz •
|
Nov 15, 2013 |
|
Tegnap láttam egy ilyet a Fradinál ma meg egy szürke Lloydos villany húzott egy kis pirosat (amit Csíkos úr látott Szolnokon) és egy fekete Lloydos dízelt! |
(#25543) nohab 74 válasza FriTTz hozzászólására (#25537)
|
Válasz •
|
Nov 16, 2013 |
|
Ez a kép múlt hét szombaton készült Hidasnémetiben .Vasárnap Mezőkövesdnél meg történt a baleset . |
(#25733) csTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 21, 2013 |
|
És akkor itt egy Mazsola tesó, milyen kicsi a világ...
Egyébként feltűnt, hogy mindkettőn felemás az ütköző színe, valaki ezt megfejthetné nekem, hogy miért is ilyen?!
|
|
(#25738) sunocske válasza FriTTz hozzászólására (#25537)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
A vasúttársaság neve helyesen Floyd! Egyébként biztos, hogy ilyen mozdonyt húzott? Floydéknak van jó pár piros mozdonyuk (román eredetű LDE/LDH 125), amiknek a felépítése hasonló, bár inkább tűnik egy nagyra nőtt M43-asnak Nem jellemző a magánvasutaknál, hogy egymás mozdonyait húzgálják. Csíkos képén pedig a DB Schenker egyik mozdonya látható. |
(#25742) FriTTz válasza sunocske hozzászólására (#25738)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
Pedig de! |
(#25783) bélapappi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
beleakadtam |
|
(#25788) zsolesz74 válasza bélapappi hozzászólására (#25783)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
Borsodchem? |
(#25789) zsolesz74 válasza csTT hozzászólására (#25733)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
Idézet: „mindkettőn felemás az ütköző színe
”
Lekopott! |
(#25792) bélapappi válasza zsolesz74 hozzászólására (#25788)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
Lesaffre |
(#25795) zsolesz74 válasza bélapappi hozzászólására (#25792)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
Itt Budafokon? |
(#25799) bélapappi válasza zsolesz74 hozzászólására (#25795)
|
Válasz •
|
Nov 22, 2013 |
|
igen |
(#25805) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Kinek ismerős az alant látható vasút? |
(#25817) enamessias hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Ezt Belgiumban találtam, egy országut szélére "dobták" ki. Pár éve még nem volt ott, nemrég került oda. A poén, hogy még a környéken se volt sose vasut! Egy ipartelep szélén van, nem találtam informáciot arra vonatkozoan, hogy mit csinálnak a falak mögött. |
|
(#25818) enamessias hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
És vátulrol |
|
(#25849) ZaGyu hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Tegnap hang- és füstmintát vehettem abból, ami a 80-as évek közepéig a magyar vasútvonalakra napi szinten jellemző volt
|
|
(#28822) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Egy furcsa vendég Miskolcon |
|
(#28823) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Ezt még tavaly láttam Sárospatakon |
|
(#28824) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Ezeket a volt DIGÉP területén láttam. |
|
(#29499) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2014 |
|
A railjet fedélzetéröl irok.
A héten sikerült 2x6 orát eltöltenem eme luxus vonaton. Pontos volt, jo volt, a vonattal semmi gond, nem ugy az étkezö kocsi szolgáltatásaival, amire minden állomáson külön felhivják a kedves utas figyelmét. Odafelé, sima hétköznap, du. 14:00 orai érkezéssel, alig két ora utazás után, hogy a konyhárol kifogyott a zsemle vagy kenyér. Nocsak, nem gond, majd telefonon rendelnek a következö állomásra - gondolná a paraszti észt egy kicsit is járatni képes utas.
Nem igy a szolgáltató, nincs, akkor nincs, sem kenyér, sem zsemle söt ebéd sincs, mert mint kiderül, az ételeket csak kompletten (azaz kenyérrel) tudják/szabad felszolgálni, hiába van az utasnak egy fél vagonra elég kenyere meg zsemléje, nem kaphat sem gulyást (pardon pörköltöt), sem virslit, sem mást amihez jár a kenyér. Egyszerüen a fedélzeti komputer már tudja a vizállást (hogy nincs kenyér), igy nem lehet csalni/kiszámlázni ami nincs (megfizettem volna a pörköltöt zsemle nélkül is).
Igy maradtunk éhen, illetve némi maradékkal és savanyu-képpel vigasztaltak.
Ma visszafelé még hihetettlenebb történt, ismét alig két orával az indulás után kiderült, hogy nincs viz a kávéfözöhöz, igy nincs sem tea, sem kávé, sem kakao, sem forralbort.
Savanyu pofa az van.
A vonat a végállomáson majd 1 orát várakozott a visszamenetelre - ugy látszik az üzemeltetö társaságnak ez sem volt elég a készletek feltöltésére, vagy vaskos szerzödések tiltják meg a helyi viz- és zsemlevételezést, és a szerzödött partnerek a távolságból röhögnek, hogy a 12 orás kocsikázásból mindössze 4 orát müködik a méregdrága étkezökocsi és dolgozik a személyzet, és 8 orát morog az utas, hogy nem kap semmit, sem az étkezökocsiban, sem az ülöhelyen, ahogy azt a hangosbemondo bamba reklám szövege hirdeti.
Luxus pur, 2014 Ausztria/RJ 530.
|
(#29539) Frankye válasza etwg hozzászólására (#29499)
|
Válasz •
|
Feb 9, 2014 |
|
Úgy tűnik, az ÖBB (osztrák vasút) sem áll a helyzet magaslatán, e szerint. Merthogy a RailJet étkezőit ők üzemeltetik... |
(#29544) etwg válasza Frankye hozzászólására (#29539)
|
Válasz •
|
Feb 9, 2014 |
|
Kiadták gebinbe - régebben a Do&Co üzemeltette manapság meg valami Henry nevü társaság.....
Más viszonylatban ilyesmi még nem fordult elö velem.... |
(#29573) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#29544)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2014 |
|
Egyszer majd végigmegyünk az "ungarische réldzset-tel", ha erre jársz! Spirit of Lajosmizse. Hétévégén szóló Desiro, ha szerencsénk van, a WC is le van zárva, mert elromlott. Másfél óra, cirka 60km-es táv. ElőTTe meg sörözünk egyet... |
(#29574) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#29573)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2014 |
|
Kösz a meghivást, majd tavasszal felszerelve egy tulélö csomaggal (legalább 2-3 napra) elmegyünk a fiammal veletek vonatozni. Jo vicc lesz!
|
(#29589) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#29544)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2014 |
|
Most jut eszembe, az egy magyar cég... |
(#29591) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#29573)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2014 |
|
Hiteles forrásból tudom, hogy ha a mizsei Desiro egyik wc-je sem működik, meg kell várni az utast, amíg az állomáson (megállóhelyen a bozótban) elvégzi a dolgát. Volt már emiatt 20 perces késés arra! Egyébként nem biztos, hogy rossz a wc. Inkább tele szokott lenni, csak nemigen hagytak időt az ürítésre (egy ideje már tilos a peronon szippantani, a Nyugatiban van erre kijelölt vágány. Jó messze, hogy két kanyar között ne lehessen használni. |
(#29599) etwg válasza sunocske hozzászólására (#29591)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2014 |
|
Akkor viszünk bio kemping klozetot is |
(#30210) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 21, 2014 |
|
Már egy hete nagyon nézzem a kocsitároló résznél a Déliben, hogy milyen vagon ez:
A képek illusztrációk...
Ha jól sejtem a régiket újították fel
(szerintem jól néznek ki) |
|
(#30221) peti_k hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 22, 2014 |
|
Sajnos nem volt nálam fényképezőgép, így képet nem tudtam készíteni. De tegnap Cegléd határában elhaladó személykocsi szerelvény úgy volt összekapcsolva, hogy a vezérlőkocsi a V43-as mozdony után volt és nem a szerelvény végén, pontosabban a mozdonynak kellett volna lenni a szerelvény végén. Remélem érthetően írtam le. Gondolom máskor is előfordul ilyesmi. |
(#30229) csíkosháTTú válasza SzerNoh hozzászólására (#30210)
|
Válasz •
|
Feb 22, 2014 |
|
Régi Ap kocsik, az új színtervvel felújítva, teljes belső cseréjével, meglepően igényes munka. Bp sorozat immár, vagyis 2. osztályú, termes kocsi, de továbbra is csak ötvenegynehány ülőhellyel, vagyis kényelmes kis kocsi lett. |
(#30230) csíkosháTTú válasza peti_k hozzászólására (#30221)
|
Válasz •
|
Feb 22, 2014 |
|
Elő szokott fordulni, ha elromlik a távvezérlés valahol, akkor húzva megy az eredetileg tolt ingavonat. |
(#30232) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#30230)
|
Válasz •
|
Feb 22, 2014 |
|
Vagy ha a mozdonyvezetőnek nincs típusismereti vizsgája a vezérlőkocsira (nagyon ritkán, de előfordul). Jelen esetben a távvezérlés volt a bibi. |
(#30257) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 22, 2014 |
|
|
(#30820) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Nem ma, de a minap ez járt mifelénk: |
|
(#30821) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#30820)
|
Válasz •
|
Márc 10, 2014 |
|
Szolnokon is járt ilyesmi. |
|
(#30944) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 14, 2014 |
|
|
(#30945) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#30821)
|
Válasz •
|
Márc 14, 2014 |
|
Sőt, az elmúlt 1-2 hónapban levizsgáztatták a MÁV hálózatára az összeset, a szlovák felségjelzésűeket kivéve. |
(#31071) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 18, 2014 |
|
|
(#31073) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#31071)
|
Válasz •
|
Márc 18, 2014 |
|
Jean mi az a csörömpölés az utcán?
Semmi, uram, csak egy auto befordult a zsákutcába.
De miért ilyen ricsajjal?
Mert nem volt ott utca.
Ez a konstrukcio is hasonlo kategoriába tartozik.
Ekkora mozdonyoknál (akárcsak a 601-nél is) az elsö keret tengelyei nagyon könnyen kipörögtek. Ezért késöbb már nem is épitettek ilyen tengelyelrendezésü osztottkeretes mozdonyt. |
(#31489) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 28, 2014 |
|
Nemrég láttam, hogy valami műgyanta félével erősítik meg az ágyazat szélét-tetejét a új/felújított vasútvonalon a 6-os út mellett!
|
(#31592) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
A mai napon lépett életbe a CD új szabályzata, miszerint a magyar vasutakra csak 3 mozdonnyal (amiböl legalább egynek müködöképesnek kell lennie) szabad tehervonatokat küldeni.
A szabályzatban semmilyen egyébb indoklás nincs..
A képen az elsö ilyen vonat látható.
|
|
(#31603) baker6600 válasza etwg hozzászólására (#31592)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Akkor ezután a magyar tehervonatok előtt is 3 mozdony lesz? Vagy ezzel csak a külföldieket "tisztelik" meg? |
(#31625) sunocske válasza baker6600 hozzászólására (#31603)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Tegnap hanyadika volt?
És melyik hónapban?
Etwg, de gonosz vagy! |
(#31631) baker6600 válasza etwg hozzászólására (#31592)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
|
(#32627) csTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2014 |
|
Sziasztok!
A minap láttam az arckönyv oldalán, melyet megosztanám az itt lévőkkel. Megsimogatta a vonat szele!!!
Bővebben: Link
|
(#32633) Fordítókorongos válasza csTT hozzászólására (#32627)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2014 |
|
Az nemcsak a szele volt!
Szerintem ráhúzott egy nagyot a seggére,
valami ruhafoszlány még el is repült balra.
Nem semmi! Kicsit olyan,mintha elé akart volna ugrani,csak túlfutott.
Mikor meglátja a mozdonyt,akkor indul meg igazán...
utána meg már nem is siet.
Az is valószínű,hogy részeg volt. |
|
|
2024. Dec, 30. Hé 20:55:46 |
|
Jelenleg 4 fő olvassa az oldalt |
|
|