|
A budapesti metró
|
Témaindító: SzervízMacska, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#4534) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 7, 2011 |
|
Aranyos Mi? |
|
(#4539) Csukló válasza Metrós hozzászólására (#4534)
|
Válasz •
|
Jan 7, 2011 |
|
Erre csak annyit tudok, mondani, hogy álmodni szabad! |
(#4704) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 15, 2011 |
|
|
(#8863) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 1, 2012 |
|
|
(#8892) TTomi válasza Metrós hozzászólására (#4534)
|
Válasz •
|
Okt 1, 2012 |
|
Szép, fényes, meg új. Igazán betakarhatták volna a "harmonikákat".
Ajánlom figyelmetekbe: Ezt
|
(#10290) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 31, 2012 |
|
Egy kis kedvcsináló a Metró 4-hez.
Itt. |
(#10304) masTTertape válasza TTomi hozzászólására (#10290)
|
Válasz •
|
Nov 1, 2012 |
|
Azért EZT se hagyjátok ki! Ez talán kicsit szakmaibb megközelítés... |
(#10506) tt73 válasza masTTertape hozzászólására (#10304)
|
Válasz •
|
Nov 6, 2012 |
|
|
(#10736) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 13, 2012 |
|
Kár hogy nem fejlesztették tovább!
Ezt |
(#10741) masTTertape válasza TTomi hozzászólására (#10736)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2012 |
|
Az a baj, hogy a továbbfejlesztés teljes újratervezést jelentett volna, mert csupán két baja volt a konstrukciónak: magas energiafogyasztás és magas ár. És a '80-as évek végén ezek a paraméterek sehogy nem feleltek meg. |
(#10746) reszelozsir válasza masTTertape hozzászólására (#10741)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2012 |
|
Igazából a Ganz a G1 óta nem foglalkozott metróval, és ugye ez idő alatt kikopott majd két generáció a gyárból, no meg a technika fejlődése. A G2 tapasztalatgyűjtés lett volna egy sorozathoz (proto lévén ugye), de jött a "korszakváltás" és mint akkor minden, ez is annyiban maradt. Azért szerencsésnek érzem magam, hogy anno még gyerekfejjel ott lehettem egy próbafutáson és az utolsó útján is végig mehettem vele. |
(#10813) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 17, 2012 |
|
November 10-től kezdve, építészszakmai kiállítás van a Városmajor u-i Barabás villában az M4 állomásairól. Érdemes megtekinteni, mert nagyon szép fotók, filmek is illusztrálják az építkezés jelenlegi állapotát. |
(#10825) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#10813)
|
Válasz •
|
Nov 17, 2012 |
|
Némi gonoszkodással:
Idézet: „építkezés jelenlegi állapotát”
azaz a 20 évvel ezelőttit? |
(#10828) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#10825)
|
Válasz •
|
Nov 17, 2012 |
|
Nem egészen. 2004-ben kezdődött az M4 építészeti kivitelezése és a felszín alatti beruházások zöme gyakorlatilag kész van.
Vagy pedi nem értem... |
(#10857) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#10828)
|
Válasz •
|
Nov 18, 2012 |
|
Csak gonoszkodtam. Természetesen tudom, hogy azért nem 20 éve kezdődött a M4 építése, de sok, és főleg látványos haladás sokáig nem volt az ügyben. Úgy egy bő éve, vagy talán kettő, hogy szemmel látható haladás is látszik benne. |
(#10863) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#10857)
|
Válasz •
|
Nov 18, 2012 |
|
Hát a lényegi haladás a föld alatt zajlik, ezért nem látszik semmi. Sajnos a kommunikáció elég béna, így a közvélemény nem is értesülhet a pontos állapotokról. |
(#10869) Csukló válasza masTTertape hozzászólására (#10863)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
Sajnos a fúrási tevékenység is csak pár éve kezdődhetett, így nem volt mi haladjon a föld alatt..
Amúgy a 4-es metró kapcsán azt a nem szerencsés döntést, hozták, hogy csak akkor tudnak az alagútfúró palyzsal áthaladni az állomáson, ha az már szerkezetileg elkészült. |
(#10877) masTTertape válasza Csukló hozzászólására (#10869)
|
Válasz •
|
Nov 19, 2012 |
|
Valahol ez érthető is, amikor keveredik a résfalas mélyépítés a bányászati (pajzsos) alagútásással. Az állomások tektonikáját a felépített kockák, állomási tömbök statikájával lehet kordában tartani úgy, hogy abba lézeres pontossággal érkezik a pajzs. És ez így is történt. Talán pár mm eltérés volt a kitűzéshez képest. Ebben a vegyes talajban ez igazán nagy bravúr. |
|
|
2024. Nov, 22. Pé 22:44:41 |
|
Jelenleg 19 fő olvassa az oldalt |
|
|