Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       28/436    
(#11458) csíkosháTTú válasza HarciSün hozzászólására (#11456) Válasz Dec 15, 2012
Én úgy látom, hogy a onnan nézve a terep kvázi lejtene majdnem végig, a nagy állomás szintjéig, nem?
Én a "tó" bal felső sarkához tennék még egy vasúti hidat, és a tavat folyóvá alakítanám. Meg az az "állomás" odafennt, eléggé érdekes ott, mert átláthatatlan az egész, a dupla ív miatt. Meg amúgyis, nagyon rövid az egyenes rész benne, és egy kicsit átrajzolnám a nyomvonalat, és a folyó felé peronnal egy enyhe ívbe tennék egy megállóhelyet az állomás helyett.
(#11462) TTihi hozzászólása Válasz Dec 15, 2012
(#11466) András hozzászólása Válasz Dec 15, 2012
Sziasztok!
Szeretnék venni BTTB gyártmányú MÁV Y kocsikat, normális áron, jó állapotban, 4-5 db-ot lehetőleg egyben. E-mail címem publikus.
Köszi, András
(#11469) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#11451) Válasz Dec 15, 2012
A modellben a viz mélységét nem érdemes valos mélységgel modellezni, mert amugy sem adja vissza azt amit vársz töle.
Sokkal egyszerübb és hatásosabb max. 1-2 cm medret kialakitani, azt festéssel megmunkálni - minél mélyebb a meder annál sötétebb. szoval a parttol befelé megfested mondjuk 3-5 cm szelességben a közepe meg lehet már egyszinü (nem okvetlenül kék, de az sem nagy baj csak sötétebb legyen).
Part szélébe rakhatsz mindenféle dolgot a stégmaradványtól kezdve az elsüllyedt csonakon át az öreg babakocsiig, autogummi stb. csak élethübbé teszi a szomoru valoságot...
Akár halakat is rakhatsz a tóba egy-egy gombostü tetejére ragasztva.
Végül takard le az egészet 2-3 mm-es plexivel, majd alakitsd ki a partvonalat (homokkal, gipsszel stb.). Igyekezz az ármenetet a mederbe optikailag simára csinálni. Ha ez megvan, jöhet a nád, a csuszda a még állo stég, csonak stb. Ezeket szépen ragaszd pillanatragasztóval a plexire.
Ha minden jol a helyén van, önts rá több rétegben vizimitáciot (Faller, faragaszto, epoxy, polyeszter stb.). Ezzel megkapod a nem tükörsima felületet, és a természetes partvonalat.
Ha akarod még hajszáritoval némi hullámot is csinálhatsz.
Èrdemes elöre egy kis diorámán kifürkészni az eljárás csapdáit (anyagoktól, ügyességtöl, szemmértéktöl stb. függö az eredmény).
Ha ezek adva vannak, akkor viszont meghökkentö!
(#11470) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#11458) Válasz Dec 15, 2012
Kiegésziteném, hogy elképesztöen fontos tény, mégis nagyon gyakran felejtik el a modellezök, hogy a természet nem hülye.
A viz általában lefelé folyik - a természetes vizek meg még inkább. (Rengeteg idejük volt kialakitgatni a folyási irányt.)
Ebböl az következik, amit már korábban mondtam, hogy a látott terepasztalon a természetes vizfolyás a jobb felsö sarokból a bal also sarok irányába mutat.
Ezt az alapvetö tényt illik figyelembe venni nemcsak a terep kialakitásánál (mert azt is nagyban az esöviz alakitgatja a valoságban), de méginkább akkor, ha vizfelületet akarunk modellezni.
Még nincs semmi elrontva!
(#11471) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#11456) Válasz Dec 15, 2012
Szia!

Elküldenéd nekem a .tra fájlt? Ha tudok egy kicsit rajzolgatni, akkor kevesebb rossz tippet adnék...
Egyébként igen valahogy így gondoltam.
Jól gondolom, hogy ágyneműtartós ágyat vettetek? Azért van a bal oldalon szűkebb helyed? Oda csukódik a rugó?

Józsi
(#11472) BR95 válasza etwg hozzászólására (#11470) Válasz Dec 15, 2012
Várjatok! HarciSün olvtárs nem hegyvidékben gondolkozik! Neki hegyek az ágy alatt nem férnek el! Még dombok sem. Síkban épít és egyes szakaszokat alagútba rejt. Ezek magassága az előző ágyánál 18 centiméterben lettek megállapítva. Sehol nincs a pályatervén emelkedő. Én a rajzok alapján úgy látom, hogy a tavacskája két(három) domb közé ékelődik!

Józsi
(#11473) etwg válasza BR95 hozzászólására (#11472) Válasz Dec 15, 2012
Sajnos ilyen nincs a valoságban, ahogy alagut sincs a Hortobágyon, ennek ellenére a viz ott is egyöntetüen fentröl lefelé folyik.....

Szoval a legkisebb lejtö is lejtö, legyen az néhány centiméter vagy néhány 1000 méter.
Nem tudom mennyi a Duna szintkülönbsége Mo területén - feltehetöen nincs 100 méter, mégis milyen erösen, sebesen folyik a több száz kilométeren....

A vasutra igen ritkán szoktak alagutat épiteni, ha nincs több 10 méteres magassági akadály. Ilyenre csak egyszer volt kivétel, amikor Ferenc Joska császárunk mindenképpen alagutat akart az északi vasutjára. Hordtak oda némi földet, és betakarták néhány méteren az ujjonan épült vasutat.....
(#11474) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#11472) Válasz Dec 15, 2012
Na akkor, hogy tiszta legyen fényképeztem, rajzoltam.

Szóval az ágykeret maga nagyon egyszerű: a földön ácsorognak a bútorlapok és azon belül összesen 6 db tuskó amire rácsukódik az ágykeret. A tuskókat előre látó módon nem ragasztottam be, azok még kivehetőek. A középső deszkát is csak csavarral rögzítettem, annak a legfontosabb funkciója az, hogy a lecsukódó ágyrács közepét és két végét megtámassza (máshol nem is ér hozzá).

Az elképzelés az, hogy a fejrész két szélén lévő tuskó marad (az úgyis a rugók mögött van) a középső és a 3 lábrésznél lévő kimegy a középső deszkával együtt. A helyére kerülne be az "asztal" úgy, hogy a tuskók helyett annak a sarkaira (és közepére) csukódjon rá.
A teljes belső magasság (a tuskók magassága) 19,3 cm, de a pálya és a domborzat nyilván ennél alacsonyabb lenne. Úgy számolok hogy 5x5cm lennének a merevítő lécek, mondjuk 1 cm vastag rétegelt lemez (lehet hogy 8mm is elég) és maximális beépíthető magasságot úgy 16 cm-ben határozom meg, illetve a széleken és középen egy helyen (inkább csíkban) lenne a teljes 19,3 cm amire rácsukódik a rács. így 10 cm magasságom lenne az alaplemeztől az alagutakhoz - dombokhoz. A pálya teljesen sík! Semmilyen emelkedő nem lenne benne. A tónál gondoltam úgy, hogy "lesüllyesztem a teknőt" így ott 5 cm mély "gödör" lenne amibe majd a tavat lehet belealkotni.

A fejrésznél bonyolítja kicsit a dolgot, hogy a rács lefelé is mozdul így ott max 15 cm lehet a magasság (épp befér az alagút de arra semmi nem kerül)

Mivel a fejrész felé nyílik az egész, ezért jobb oldalon a lábrésznél lenne a "vezérlő állás" - ezért tettem arra a részre az állomási csonkákat és a legtöbb váltót, hogy elérjem a rendezéshez.

Folyt. köv. a tobbi képpel.

ágy1.JPG

ágy2.JPG

ágy3.JPG
 
(#11475) HarciSün hozzászólása Válasz Dec 15, 2012
Szóval a maximális belső magasság (a biztonság kedvéért) 16 cm lenne amiből 6-ot a keret és a rétegelt lemez visz el, tehát minden felépítmény (töltés, vágány, alagút) maximum 10 cm magas lehet - ezért kérdeztem korábban, hogy mekkora egy alagút portál amire azt a választ kaptam hogy 8 cm, tehát beférnek a "hegyek" alagutastól.

A merevítőlécek helye azért fontos mert középen és a sarkokon nem csak az asztalt hanem az én habtestem súlyát + a páromét + az ágyrácsot is az fogja tartani (persze az egész a földön áll) tehát mindenképpen középen kell futnia keresztben a merevítőnek amire rákerül a tartó tuskó - ez váltja majd ki a középső gerendát csak nem keresztben hanem hosszában. Ezért viszont nem könnyíthetem ki a merevítőket.

Hát nagyjából ennyi, remélem sikerült érthetően körbeírnom a problémát. Talán látszik, hogy miért ilyen fontos nekem a tervezés és miért fárasztom ezzel ennyit a nagyérdeműt

Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot és a türelmet!

ágy méretei.JPG

ágy4.JPG

magasságok.JPG
 
(#11476) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#11471) Válasz Dec 15, 2012
BR95: Csatolom a jelenlegi tervet
Igen, végül mégiscsak felnyitós lett. Annyiból örvendek, hogy ha odáig eljutok, hogy szerkezetkész lesz az "asztal" és a vágányok, állítóművek és a vezetékelés kész akkor az egészet be tudom építeni az ágy alá és onnantól nem foglal helyet illetve védve is van...

etwg: Nálam az alagutak legfőbb szerepe, hogy eltakarja a baromi éles ívek egy részét és főleg a kereszteződést ami végképp nem lenne valósághű látvány egy nyílt vonalon.

ágyalja8-tel...tra
 
(#11478) BR95 válasza etwg hozzászólására (#11473) Válasz Dec 15, 2012
Izgatott a kérdés. 417km hosszan kb 30-35 méter a duna esése. Legnagyobb esés a szigetköznél, km-enként 20-40cm!

Egyébként teljesen igazad van! Az Alföld közepére alagutat nem teszünk.
De HarciSün pályáján a legmélyebben fekvő terület a tó feneke, hisz kb 6 centiméterrel lesz az alaplap szintje alatt. Minden más terület a tó felé fog lejteni. Legalábbis ha jól értelmezem a rajzokat és a leírásokat...

Józsi

U.i.: Ezek a Józsik milyen vicces srácok, mi?
(#11479) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#11476) Válasz Dec 15, 2012
Köszönöm!

Figyelj csak! Ezen a pályán csak Köf, meg T334 fog közlekedni kéttengelyes kocsikkal? Nagyon kicsi a 83116!

Józsi
(#11480) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#11479) Válasz Dec 15, 2012
Én köszönöm!
Tudom, hogy csúnyán "belógnak" az Y kocsik de a hely adott és eldönthetem mi a fontosabb: szép tágas ívek de akkor szinte csak egy dilikör jön ki, vagy ha már a hurok is benne van akkor nagyon szűk ívek, viszont relatív hosszú állomási vágányok... Én ez utóbbinál maradtam... A szűk ív a belógáson kívül üzembiztonsági gondot is okoz?
(#11481) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#11476) Válasz Dec 15, 2012
Harcisün, az nekem teljesen világos, hogy miért vannak ott az alagutak, annak ellenére ki kell találnod valamit, hogy az hihetö is legyen!
Ha már letakarod a pályát az kb. ugyanazt jelenti mintha az egész vidék egy ferde sikság egy része lenne. Ebböl ered az, hogy honnan hova folyik a viz, ami végül is a terepet alakitja!
Ha jol emlékszem kb 18 cm magasság áll a rendelkezésedre ami több mint elég TT méretben!
Pl. ha egy ipartelepet vinnéla a bal also negyedbe, akkor már két alagüt tünhetne el a gyárépületek, vizimalom stb. között és még a viznek is lehetne valosághü értleme a terepasztalon.

Ha ezt nem tudod kivitelezni, akkor esetleg másban kell gondolkodni - pl. egy várost épiteni, és házakkal, épületekkel takarni el a nem kivánt részeket. Erre is nagyon sok megoldás van.
Nézegess idevágo irodalmat - föleg az amerikai vasutmodellezök szeretik a házak között eltüntetni a vonatokat.

Söt ha esetleg az egész aszatalt egy lappal kettéválasztanád (a rajzon also és felsö oldal), ahol némi háttérképpel elválasztanád a teret (azaz két oldalas lenne az asztalod) akkor még több lehetöség kinálkozna a valosághü modellezésre. A válaszfalnak nem kell okvetlenül egyenesnek lennie vagy párhuzamosnak a terepaszatal hosszanti oldalával igy sokkal egyszerübben meg tudnád oldani a kihivásokat.
(#11482) etwg válasza etwg hozzászólására (#11481) Válasz Dec 15, 2012
Apropo - lesz annyi helyed, hogy a terepasztalt kihuzhatod az ágy alól (160 cm kell ha jól emlékszem)? Nem sok háloszobában van ennyi hely az ágy mellett!
(#11483) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#11482) Válasz Dec 15, 2012
Felnyitós az ágy (lásd fenti képeket) úgyhogy már nem kell kihúzni sehova sem az asztalt.
(#11484) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#11483) Válasz Dec 15, 2012
Bocs azt a hsz-t átugortam.
(#11485) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#11483) Válasz Dec 15, 2012
Tekintsd (illetve tekintsétek) meg kérlek!

Józsi

ágyalja8-tel...tra
 
(#11486) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#11485) Válasz Dec 15, 2012
Ez tetszik! Jók az ívek és a vágányok is megvannak "darabra".

Egyetlen apró bajom van vele: mint írtam az ágyrács az asztal jobb oldalán nyílik fel, tehát a jobb oldalon nyílik ki teljesen, ezért minél inkább oda kellene minden a tolatáshoz szükséges vágányt orientálni. Azaz az állomás vagy egyenes, vagy pont a másik irányba kellene, hogy "ferdüljön" hogy minél inkább elérhető legyen.
(#11487) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#11486) Válasz Dec 15, 2012
Hoppá! Ezen az infón meg én siklottam át...
(#11488) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#11487) Válasz Dec 15, 2012
Viszont a "teknő" (amibe majd a tó kerül) egy az egyben átkerülhetne a bal felső sarokba és akkor az egész szinte megfordulhatna (a csonkák és a kihúzó iránya persze maradna).

De végre van valami reménysugár
(#11489) etwg válasza BR95 hozzászólására (#11485) Válasz Dec 15, 2012

szivesen ha ki tudnám nyitni
(#11490) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#11489) Válasz Dec 15, 2012
Nincs hozzá programod? Csak mert véletlenül van egy nekem feltöltve egy ftp-re ha érdekel...
(#11491) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#11490) Válasz Dec 15, 2012
Azt még meg is kellene tanulnom használni - ilyen öreg fejjel nem olyan egyszerü dolog
(#11492) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#11491) Válasz Dec 15, 2012
Ugyan... Én is belejöttem elég hamar. Szerintem hatalmas segítség a tervezésnél.
Publikus a mail címem, ha írsz egy levelet (a Te címedet nem találtam) szívesen elküldöm a linket. Persze csak ha érdekel...
(#11493) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#11492) Válasz Dec 15, 2012
Nagyon kedves töled, de nem hiszem, hogy a közeljövöben nagyon terapasztalt fogok tervezni (illetve biztosan fogok, de az már nagyjából megvan).


Majd ha odajutok, akkor majd szolok. Jo helyen van az addig nálad...

(#11495) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#11488) Válasz Dec 15, 2012
Törtem a fejem, már folyik a vérem, de nem sikerült nékem tetszőt alkotni.
Ez egy másik verzió. Kucken Sie bitte!

ágyalja8_1-t...tra
 
(#11496) BR95 válasza etwg hozzászólására (#11489) Válasz Dec 15, 2012
Remélem belefér a méretkorlátba...

ágyalja8-tel...jpg
 
(#11497) HarciSün válasza BR95 hozzászólására (#11496) Válasz Dec 15, 2012
Valahogy a kettőt kellene egyesíteni... Az elsőben az a jó, hogy a hurok mindkét vége láthatóan az asztal közepén megy végig, klassz "vadregényes" szakaszként, a másodiknak pedig egyszerűbb a vonalvezetése...

Minden esetre mindkettőn el lehet filózni.
(#11498) HarciSün hozzászólása Válasz Dec 16, 2012
Na, hát amit tudtam megtettem, ennél jobb tőlem nem igen telik...

Egy-két helyen kénytelen voltam 83116-os ívet is beletenni mert csak úgy fért ki. Fontos lenne tudni, hogy van-e olyan gép ami nem bírja ezt az ívet és siklik vagy "csak" csúnya.

ágyalja-9-lá...jpg

ágyalja-9-te...jpg

ágyalja9-tel...tra
 
(#11499) lakasi hozzászólása Válasz Dec 16, 2012
Minden tiszteletem azé a modellezőé, aki helyhiány miatt a terepasztalát ágyneműtartóba építi. A feladat kétségtelenül felvet életszerű és megoldandó kérdéseket. Anélkül azonban, hogy bárkit is megsértenék, a dolog már kezd túldimenzionált lenni ezen a fórumon. Az elmúlt napokban, hetekben a téma olyan terjedelemben van jelen, hogy talán célszerű lenne külön "Terepasztal ágyneműtartóban" témakört nyitni. Alternatív megoldásként esetleg a közvetlen e-mail is praktikus lehet.
(#11500) etwg válasza lakasi hozzászólására (#11499) Válasz Dec 16, 2012
Igazad van, de ird hozzá a másik oldalt is - mintha mindenki kimerült volna.
Ha nem lenne Harcisün kolléga és problémája, akkor lehet, hogy gyertyát jártunk volna a topikra gyujtani...

(#11501) BR95 válasza HarciSün hozzászólására (#11498) Válasz Dec 16, 2012
Jó reggelt!

A legtöbb "nagy" gőzös például 310 alatt befeszül. Forgózsámolyos mozdonyoknál sem fordul minden esetben eleget a zsámoly. Ha jól emlékszem a Tillig is azt írja, csak kéttengelyes kocsikkal, kis mozdonyokkal, iparvasút jelleggel ajánlja.

@lakasi Természetesen igazad van. lehetne nyitni új topikot a témának, de azt hiszem HarciSünön kívül senki nem épít ágyneműtartóba asztalt. A PM pedig alapjában ellenkezik a fórumok lényegével, tudniillik a minél szélesebb körű hozzászólási lehetőséggel.
És ha figyelted, sajnos csak ezzel az egy témával foglalkozunk két hete. Hárman. Senki semmit nem írt a fórumra HarciSünön, etwg-n és rajtam kívül. Mi írtunk, és mozgásban tartottuk a fórumot is. Legalább van mit olvasni a melóhelyen...
Mindenesetre engedek a szelíd erőszaknak és, ha HarciSün is úgy gondolja, részemről itt lezáródik az Ágyneműtartós Asztal Projekt.

Józsi
(#11502) HarciSün válasza lakasi hozzászólására (#11499) Válasz Dec 16, 2012
Jó reggelt!

Elnézést kérek mindenkitől akit untattam!

Nem volt szándékomban senkit sem zavarni, ezért természetesen berekesztem a témát.
(#11503) hoTTo válasza BR95 hozzászólására (#11501) Válasz Dec 16, 2012
Azért néha csíkosháTTú és én is beleszóltam
(#11504) BaTTka válasza HarciSün hozzászólására (#11502) Válasz Dec 16, 2012
Eszedbe ne jusson! Az ég világon semmi különbség nincsen a lábakon és az ágylábakon álló asztal között, azon kívül, hogy az egyikhez többet kell hajolni
Csak nyugodtan tervezgessél, hátha másnak is jön belőle valami ötlet.
(#11505) róbertke válasza HarciSün hozzászólására (#11502) Válasz Dec 16, 2012
Folytathatom?
A porvédelmet hogyan fogod megoldani?
Tegnap voltam az IKEA -ban sötétítő rolót venni.
Egyből a terepasztalod ugrott be, hogy ennek a rolónak más funkciója is lehetne. Amikor tolod vissza a terepasztalod az ágy alá, a roló automatikusan letekeredik, kihúzáskor meg feltekeredik.
(#11506) etwg válasza róbertke hozzászólására (#11505) Válasz Dec 16, 2012
Ö nem tol semmit (ebbe a csapdába én is beleestem), hanem egyszerüen felnyitja a fekvörácsot mindennel együtt....
(#11509) róbertke válasza etwg hozzászólására (#11506) Válasz Dec 16, 2012
Van olyan ismerősöm, akinél bevált az ötletem. Ő megtoldotta az ágy alatt még egy hengerrel --egyszerű farudat vett a Hódfarkúban -- amivel a vásznat kifeszítette.
(#11510) HarciSün válasza etwg hozzászólására (#11506) Válasz Dec 16, 2012
Valóban volt olyan variáció, hogy nem kinyitható ágykeretet veszünk hanem (pont egy ikeás) ágyat ami alá be kellett volna tolni az "asztalt" de az éppen nem fért volna be a szobába - így lett ez a kinyitható megoldás.

Tényleg nem akarom itt rontani a levegőt úgyhogy nyitottam egy új topicot a terveimnek. Akit érdekel azt szívesen látom ott és előre is köszönöm ha hozzászól!
(#11518) BR95 válasza hoTTo hozzászólására (#11503) Válasz Dec 16, 2012
Bocsánat, Mea Culpa, valóban! Teljességgel igazad van!
(#11530) PAJERDT hozzászólása Válasz Dec 17, 2012
T. Fórum!
3-4 db eredeti NDK utcai lámpára volna szükségem (mert sajna kifogytam) a közvilágítás befejezéséhez!
Tudtok esetleg forrást ajánlani?
Köszi!
Üdv.


lampa.jpg
 
(#11547) hobbyTT válasza PAJERDT hozzászólására (#11530) Válasz Dec 17, 2012
Három darabot tudok adni. (Kettő három és egylámpás változat.)
hobbyTT

lámpák jelző...jpg
 
(#11548) masTTertape válasza PAJERDT hozzászólására (#11530) Válasz Dec 17, 2012
Rengeteg van nálam! Sőt most néztem, hogy egy rakás régi ház is van. Ha valakit érdekel összerakva, de nagyon olcsón régi TT-s és esetenként H0, no meg N ház, akkor szóljon. Fotókat folyamatosan töltök fel az oldalamra.
Bocs, hogy hirdetésnek minősül, de témában ide vág.
(#11555) Frankye moderátori válasza BR61 hozzászólására (#11553) Válasz Dec 17, 2012
A hozzászólásodat áttettem a témának nyitott önálló topicba.
(#11574) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása Válasz Dec 18, 2012
Üdvözletem!

Keresnék hibás, törött, Ludmilla, vagy Nohab kasztnikat, olyanokat, amire már nincs szüksége a modellezőtársaknak.

Hubert Feri
(#11577) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#11574) Válasz Dec 18, 2012
Van itt nálam.
(#11579) masTTertape hozzászólása Válasz Dec 18, 2012
Újabb ámokfutás az egykor szebb napokat látott index topikon. A már kielemezhetetlen pszichés problémáktól küszködő moderatúra ismét rálelt a delete gombra. Szánalmas.
(#11583) STTaradder hozzászólása Válasz Dec 18, 2012
Üdvözlök mindenkit.
Látom itt egy jó kis összeszokott aktív társaság van.
Remélem nekem is szorul egy kis hely némi segítség, tanács erejéig.
Régóta modell vasutazom csak úgy saját magam szórakoztatására. Viszont most egy komolyabb dologba fognék, terepasztalt építenék.
De először is rendbe raknám és modernizálnám régi mozdonyaimat és vagonjaimat.

Egyik tervem mivel kezembe akadt két új fajta kuplung, amik szerintem sokkal jobb kapcsolattot létesítenek mint a régi, így kicserélem őket.
Viszont a személyvagonoknál nem a sima rugós kis körmös megoldás van hanem egy kifúrt luk.
Ilyent az új fajtából hol tudnék beszerezni? Lehetőleg valami nem túl elálmodott áron.

A másik Nohab-om, Ludmillám és leginkább E42-öm forgózsámolya viseltes. Ezeket külön ha valaki tudna nekem eladni, vagy hogy hol vehetnék a választ megköszönném.

Köszönettel
Lapozás       28/436    
Frissek
  2024. Nov, 13. Sze
7:57:58
  Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt
Hirdetés