|
[OFF] Pihenő vasutasok
|
Témaindító: Topi, idő: Jún 28, 2010
Témakörök:
|
|
(#11697) tt73 hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 21, 2012 |
|
Ezúton is kívánok a tisztelt fórumtársaknak kellemes ünnepeket és boldog új évet!
Reméljük, hogy az új esztendőben sem lesz sokkal népszerűbb a közúti közlekedés a vasútnál. |
|
(#11722) Frankye moderátori
válasza tt73 hozzászólására (#11697)
|
Válasz •
|
Dec 21, 2012 |
|
Ezúton kívánok én is áldott, nagyon boldog karácsonyi ünnepeket, és (modell)vasutazásban gazdag, eredményes új esztendőt valamennyi fórumtársnak, kedves családjának a magam, és az oldal üzemeltetőinek nevében! |
(#11748) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 22, 2012 |
|
|
|
(#11758) csíkosháTTú válasza Frankye hozzászólására (#11676)
|
Válasz •
|
Dec 22, 2012 |
|
ÁldoTT Karácsonyt Mindenkinek!
Bocs, de eszembe jutott "Csák Nóriszról" egy vicc:
Este, Margit sziget. Rendőr járőrözik, észreveszi, hogy mozog egy bokor. Megáll:
- Ki van a bokorban?!
- Jean-Claude van Damme.
- Na, jöjjenek ki mind a négyen!
|
(#11807) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 24, 2012 |
|
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!
üdv
SzerNoh |
|
(#11816) SzervízMacska hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 24, 2012 |
|
Boldog ünnepeket minden kedves fórumtársnak!
Tisztelettel: Macsek |
(#11829) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 25, 2012 |
|
Kicsiny fánk |
|
(#11930) BR95 válasza Csukló hozzászólására (#11829)
|
Válasz •
|
Dec 28, 2012 |
|
Tényleg kicsi az a fánk. Azt segítségként elárulhatnád, hogy lekváros, vagy esetleg csöröge, mert sehogy sem látom a képen... |
(#11977) Csukló válasza BR95 hozzászólására (#11930)
|
Válasz •
|
Dec 29, 2012 |
|
Tessék jobban keresni!! |
(#12021) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 31, 2012 |
|
Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!
Hamarosan kezdődik a visszaszámlálás.
Akár így is. |
(#12024) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 31, 2012 |
|
A fórum és az oldal üzemeltetői, és persze a saját magam nevében is nagyon békés, boldog, modellezésben gazdag új esztendőt kívánok mindenkinek! |
(#12410) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 7, 2013 |
|
Távolsági vonat 1. osztály pro és kontra:
+ kevesen vannak,
+ nagyobb a lábtér,
+ általában nincs hagymás-szalonnás vegyespálinka szag,
- újabban nincs fejtámla huzat, ha véletlenül van, az se passzol a támlára (méret, gomblyukak),
- a letépett fogasok (akasztók) pótolva nincsenek (ez eddig csak a 2. osztályra volt jellemző), a helyük gondosan el van vakolva glettel,
+ cserébe a kalaptartó legalább tiszta,
- a huzat ugyanúgy fütyül az ablak mellett,
- a fűtést ugyanúgy nem lehet szabályozni.
Aki 1. osztályra jegyet vesz, azt vajon ezek nem zavarják? Kicsit sokallom a különbözetet pusztán azért, hogy kinyújthassam a lábam és ne érezzem magam füstölt sprotninak a tömeg miatt. Főleg úgy, hogy a kocsihiány miatt gyakran 2. osztályként is elérhető ez a színvonal. |
(#12424) jumo31 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 7, 2013 |
|
Vonatos vicc:
Egy vasúti kupéban utazik egy anya a nagylányával, egy katonatiszt és egy kiskatona.
Az alagútba beérve elcsattan egy pofon.
- Mire gondol az anya: "Milyen tisztességes lányom van!"
- Mire gondol a nagylány: "Milyen attraktív még az anyám!"
- Mire gondol a tiszt: "Ez a kiskatona szemtelenkedik és én kapom a pofont!"
- Mire gondol a kiskatona: "A következő alagútban megint behúzok neki egyet!"
|
(#12457) cs.csaby válasza sunocske hozzászólására (#12410)
|
Válasz •
|
Jan 8, 2013 |
|
Isten hozott a vasúton |
(#12657) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 14, 2013 |
|
Eszembe jutott egy elcsépelt, lejáratott mondat, ez:
"Magyarország, én így szeretlek!"
Hogy miről? erről
Van olyan szerencsém, hogy Dánielt ismerhetem személyesen is, egy úszóoktató tanítónéni medencéjének partján találkoztunk, aki a fiaimat tanította meg úszni a nyáron. |
(#12711) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 15, 2013 |
|
Kina terjeszkedik.
Nemhogy náluk van a világ legnagyobb nagysebességü vasuti hálozata, de lassan átveszi a vezetö szerepet szerte Ázsiában és Afrikában, mint vezetö és föleg vasutat épitö nagyhatalom.
(Afrika szinte valamennyi vasutvonalát az utobbi 60 évben a kinaiak épitették).
Most a szomszédos ázsiai országok vannak soron, ahol a kolonializmus hanyatlása óta alig épült valamilyen vasutvonal.
Laosban pl. szinte a mai napig nincs semilyen vasut. Tavaly a távolság leple alatt hirtelen átadtak egy, vagy 35 km-es szakaszt, ami a fövárost Vientianet kapcsolta Thaiföldhöz.
Manapság meg eldölt, hogy a kinaiak megépitik a csatlakozást Kunming (nagy kinai város) és Vientiane között. A távolság közüton (ha van) manapság 700 km de napokba telik, amire ember a célba ér. A terep elképesztöen nehéz, igy az uj vasutvonalon is 76 alagút és 150 hid lesz.
Ha minden igaz a kinai vállalat 20000 többnyire idegen munkással 2018-ra kiván elkészülni a vonallal (ami hihetö, hiszen már többször bizonyitottak Tibet felé, meg az uj nagysebességü vonalakon is).
Az uj vonal 200 km/h-ra lett tervezve, és még a tehervonatok is 120 km/h-val fognak közlekedni.
Igy Kinának közvetlen kapcsolata lesz Thaifölddel, Malayziaval, és innen a világ jelentös kikötöivel.
Mellékelve van a vidék képe a szomszédos Burmában (nem messze az ujjonan épülö vonaltól, amiböl valoszinüleg Burmába is lesz egy szárnyvonal....), valamint az uj vonal térképe. |
|
(#12802) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 17, 2013 |
|
Bicskén esett a hó |
|
(#12811) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Cegléden most kezd. Egyébként egész mostanáig azt hittem, az MSTS-ben hibáztak, amikor külső nézetben is hallható a homokoló berendezés működése. Most az első kocsi első fülkéjében ülök, és tényleg hallani, ahogy szuszog, bár nem annyira hangos, mint a játékban |
(#12822) etwg válasza SzerNoh hozzászólására (#12802)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Nálunk is mindent ellepett, hóekénk meg nincs... |
|
(#12835) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#12802)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2013 |
|
Jól ki van gyúrva a hóember |
(#12850) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#12835)
|
Válasz •
|
Jan 19, 2013 |
|
Mert sok havat lapátolt |
(#12857) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 19, 2013 |
|
Egy kis jubileum.
Az idén ünnepeljük a mai reklámmozdonyok 30. évforduloját. A hajdani 1983-ban Daniel Bourret, egy svájci festö festette meg az elsö Re 4/4-es mozdonyt és majdnem 2 évig futott ilyen szép festéssel az akkor még nagyon egyszinü és unalmas vasuti jármüvek között.
Akkor valoban egy fénypont volt és a fotosok százai vadásztak a vasuti különlegességre. |
(#13101) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 24, 2013 |
|
Nem egészen stimmel a cimhez, mert sajnos ezek a vasutasok aligha pihenhetnek.
Vagy a természeti katasztrofák, vagy a demokrácia bajnokai, de megint tönkretették Afrika legszebb vasútvonalát Eritreában.
|
|
(#13102) Frankye válasza etwg hozzászólására (#13101)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2013 |
|
Brutális! |
(#13111) etwg válasza Frankye hozzászólására (#13102)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2013 |
|
|
(#13236) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 28, 2013 |
|
Ezt ma olvastam:
Idézet: „Kelenföld - Bp. Déli között a bal vágányon közlekedő **** számú vonat (*** pályaszámú gép) az alagút bejárata előtt, a két sínszál között fekvő idős hölgyet talált. Az idős hölgy a macskáját kergette, észlelve a vonat közeledését a sínszálak közé feküdt. A vonat mozdonyvezetője észlelte a vágánytengelyben fekvő személyt, de megállni csak a személy fölött tudott.Megállás után az idős hölgyet a mozdony alól kisegítette, akinek az elmondása alapján sérülése nem történt. Állítása szerint nem sérült, a vonat nem ütötte el. A vonatszemélyzet a hölgyet a vonattal bevitte Bp. Déli pu-ra.Rendőrség, mentők és a VBO értesitve. A kiérkező mentők kórházba szállították.” |
(#13237) etwg válasza Frankye hozzászólására (#13236)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2013 |
|
Nem kis lélekjelenlét, és szakismeret dicséri a hölgyet! (Már ami az önmentést illeti, hogy miért kell egy macskát a sineken kergetni az egy más kérdés... ) |
(#13416) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 30, 2013 |
|
Nagyon boldog születésnapot kívánok a mi "kis" fő hóhérunknak Frankyenek.
Ajándéka legyen 100 nagy fröccs, 10 teli pénztálca, és 1 tüzes nagymellű kislány.
(Mert ugye ebben a korban már ügyelni kell a mennyiségekre!) |
(#13486) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#13416)
|
Válasz •
|
Jan 31, 2013 |
|
Nagyon szépen köszönöm, Tomi!
(A fröccs és a pénztárca még hiányzik, a többi adott... ) |
(#15460) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 28, 2013 |
|
Sziasztok!
régebben valaki mesélt valami saját fejlesztősé vágány tervező progiról...
Létezik ez még?
Azért kellene mert a WinTrack el nem boldogulok, mert nem magyar a szoftver.. |
(#15462) etwg válasza Csukló hozzászólására (#15460)
|
Válasz •
|
Márc 29, 2013 |
|
Keresd meg a SCARM-t az tud magyarul. |
(#15581) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 31, 2013 |
|
Mindenkinek Kellemes Húsvétot Kívánok! |
|
(#15782) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 7, 2013 |
|
Nem tudom hová írjam ezért ide írom.
Ebay.de-n láttam egy csuklós Nohabot új MÁV festéssel, 3+2+3 tengelykiosztással.
csuklós Nohab |
(#15924) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 11, 2013 |
|
|
(#16309) STTaradder válasza FriTTz hozzászólására (#15782)
|
Válasz •
|
Ápr 19, 2013 |
|
Na ilyent még nem láttam, érdekes konstrukció. |
(#16310) STTaradder válasza FriTTz hozzászólására (#15924)
|
Válasz •
|
Ápr 19, 2013 |
|
Ez meg szinplán jó |
(#16484) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2013 |
|
Ujjabb hullámverés a Roco/Flm házatáján.
Ma jelentették be, hogy Flm nürnbergi gyárát átszervezik. Meghagyják a fejlesztést és különleges konstrukciokat, minden további tevékenységet áthelyeznek a koncern más telepeire. Ez Nürnbergben 80 embert érint. A nürmbergi telephelyet a koncern szoftware fejlesztö központjává készülnek fel fejleszteni.
A hir szerint a csoport egyetlen negativ eredményt produkáló telephelye a nürnbergi volt, igy ezen kell változtatni.
Sem a produktpalettát sem a szállitást ez a döntés nem fogja befolyásolni - mondja a hir.
|
(#16551) crista.neuralis hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2013 |
|
Egy kis hangulatjavító:
- Miben hasonlít az asztali villanyvasút a női mellre?
- Mindkettőt a gyerekeknek találták ki, de mégis mindig a papák játszanak
vele!
- Nálunk Amerikában olyan gyors a vonat, hogy amikor pofon akartam ütni az
állomásfőnököt, a következő állomás főnökét találtam el. - mondja egy utazó
a másiknak.
- Az semmi! Nálunk Magyarországon olyan ritkán és lassan járnak a vonatok, hogy amikor az
ismerősöm öngyilkossági szándékkal a sínekre feküdt, ott halt meg éhen.
A vonaton két férfi ül egymással szemben. Az egyik panaszkodik a másiknak,
hogy ő rosszul érzi magát, ha háttal kell ülnie a menetiránynak. A másik
udvariasan felajánlja, hogy cseréljenek helyet.
A vonat elindul, az udvarias utas pedig lehányja a másikat.
- Ember! Miért nem mondta, hogy maga is rosszul lesz, ha háttal ül a
menetiránynak?
- Gondoltam, inkább én hányjam le magát, mint maga engem.
|
(#17279) Csukló válasza FriTTz hozzászólására (#17261)
|
Válasz •
|
Máj 23, 2013 |
|
Van még pár ötlletem |
(#17311) Frankye moderátori
válasza Csukló hozzászólására (#17279)
|
Válasz •
|
Máj 24, 2013 |
|
Kivettem a képeket tartalmazó hozzászólást, mert az irdatlan hosszú fájlnevek széttolták az oldalt. Légy szíves, tedd fel újra őket, de ne ilyen hosszú fájlnévvel!
Köszi. |
(#17337) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 25, 2013 |
|
Julius 2.-an ünnepeljük John Allen születésének 100. évforduloját.
John az élethü modellezés atyjának számit, nélküle ez a hobbi nem lenne ott ahol van. Érdemes elnézegetni a tisztelöi által fenntartott honlapon Gorre&Dephetid.
Életéröl kicsit megkésve, de magyarul is megjelent egy irás a V&M hasábjain.
Létezik egy felhivás is John Allen szellemében készült modellek, diorámák stb. készitésére, s a jubileum alkalmábol történö bemutatására. Ma kaptam egy mailt egy Fülöp szigeti modellezötöl, hogy bizony ö is benevez majd valmivel.
Kiváncsi leszek, hogy a világ e vidékeiröl lesznek-e modellek és milyenek.
|
(#17356) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 25, 2013 |
|
Így remélem a file név is jó lesz nem csak a kreativitásom!
|
|
(#17382) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#17356)
|
Válasz •
|
Máj 25, 2013 |
|
Sokkal jobb! |
(#17421) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#17337)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Erről a modell bemutatásról tudsz valami bővebbet, határidőt, kategóriát, stb?
|
(#17422) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#17421)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Ezt ugy képzeld el, hogy julius 2. felteszel egy szép modellképet John Allen szellemében, megjelölöd JAM betüszoval ( John Allen Memorial), igy a keresögépek a te képedre is rátalálnak. Esetleg küld a honlapon levö linkre a te képed linkjét. Kb ennyi, de majd még körülnézek, ha lesz ujabb fejlemény. |
(#17423) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#17422)
|
Válasz •
|
Máj 26, 2013 |
|
Túl közeli időpont, addigra nem lesz kész a viadukt! |
(#17471) Taurus1047 hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 28, 2013 |
|
Sziasztok.
Sajnos meg kell válljak H0 gyűjteményemtől. Tudnátok ajánlani normális oldalt ahol aránylag gyorsan lecsapnának a gyöngyszemeimre és óvó kezek közé kerülnének a gépek meg egyéb kiegészítők? Köszönöm szépen a segítséget előre is.
Sziasztok |
(#17778) Csukló válasza Taurus1047 hozzászólására (#17471)
|
Válasz •
|
Jún 6, 2013 |
|
Tudom, hogy ez itt egy kicsit OFF de ITT talán hamar túl adsz rajta! |
(#17780) sunocske válasza Csukló hozzászólására (#17778)
|
Válasz •
|
Jún 6, 2013 |
|
Ezzel párhuzamosan ide is felteheti az Apró rovatba. |
|
|
2024. Nov, 25. Hé 7:27:20 |
|
Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt |
|
|