|
Terepépítés
|
Témaindító: SzerNoh, idő: Júl 6, 2010
Témakörök:
|
|
(#16861) etwg válasza etwg hozzászólására (#16842)
|
Válasz •
|
Máj 11, 2013 |
|
|
(#16863) RoninTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 11, 2013 |
|
Köszönöm Mindenkinek a sagítséget, és ötletet, amit a víz-témában adott.
|
(#16865) Frankye válasza etwg hozzászólására (#16861)
|
Válasz •
|
Máj 11, 2013 |
|
Kijavítva. |
(#16868) etwg válasza Frankye hozzászólására (#16865)
|
Válasz •
|
Máj 11, 2013 |
|
Kösz!
|
(#17118) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 17, 2013 |
|
Ide is felrakom ezt a kis videót, mert nem csak fa van benne, és az ember többi videója sem piskóta!
YouTube |
(#17139) STTaradder hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 18, 2013 |
|
Érdekelne ti mit javasoltok dioráma anyagnak modell gipsz, rigips vagy fehér cementet?
Köszi |
(#17144) HOTotya válasza STTaradder hozzászólására (#17139)
|
Válasz •
|
Máj 18, 2013 |
|
Én még modell gipszet használtam,de ragasztót is tettem bele,hogy lassabban kössön így tovább és könnyebben tudtam faragni! |
(#17154) STTaradder válasza HOTotya hozzászólására (#17144)
|
Válasz •
|
Máj 18, 2013 |
|
Hello
Milyen ragasztót és mennyit? |
(#17158) STTaradder válasza Váltógyártó hozzászólására (#17118)
|
Válasz •
|
Máj 18, 2013 |
|
Ezzel az a baj hogy a gyökér alapból és főleg ha korhad elég büdös tud lenni. |
(#17159) Váltógyártó válasza STTaradder hozzászólására (#17158)
|
Válasz •
|
Máj 18, 2013 |
|
Pedig sokan használnak gyökeret, nyilvánvalóan rendesen ki kell szárítani a használat előtt! |
(#17176) HOTotya válasza STTaradder hozzászólására (#17154)
|
Válasz •
|
Máj 19, 2013 |
|
|
(#17233) STTaradder válasza HOTotya hozzászólására (#17176)
|
Válasz •
|
Máj 21, 2013 |
|
Köszi a leírást. |
(#17596) HOTotya válasza STTaradder hozzászólására (#17233)
|
Válasz •
|
Máj 31, 2013 |
|
Bocsi a poénért! Egy két képpel illusztrálva!Én a "masszába még festéket is tettem,hogy előrébb legyek !!! |
|
(#17597) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17596)
|
Válasz •
|
Máj 31, 2013 |
|
A végén így néz ki nálam...... |
|
(#17598) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#17597)
|
Válasz •
|
Máj 31, 2013 |
|
És komolyan a gipszhez faragasztós vizet használtál?
És ettől nem köt olyan gyorsan a gipsz? Ne már!
Mivel szinezted a masszát? |
(#17599) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#17598)
|
Válasz •
|
Máj 31, 2013 |
|
Nem a vízhez adtam a ragasztót és a gipszet
Valamivel lassabban köt meg és könnyebb volt faragni! Ki kell próbálni....A festék az meg egyszerű akril festék (fehér keverve feketével= szürke ) Majd utána még 2-3-4 festés(zöldes,szürkés,fehéres variáció) |
|
(#17623) Mk48 2024 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 1, 2013 |
|
Látom mindenki aktív, úgyhogy egy kicsit én is érdeklődnék.
Mi a véleményetek róla? Mivel lehet majd még élethűbbé varázsolni? Egy 1:35-ös Sztálingrádi témájú, háborús diorámára lesz majd.
Egyáltalán volt ilyen bak a ruszkiknál?
A fekete játék sín csak azért került oda, mert hát hogy néz ki, egy ütközőbak sín nélkül. |
|
(#17629) STTaradder válasza HOTotya hozzászólására (#17596)
|
Válasz •
|
Jún 1, 2013 |
|
Na majd én is kipróbálom ezeket, de még mindig az asztal alapjánál tartok. |
(#17845) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 8, 2013 |
|
Elkezdtem tervezgetni az asztalomat. Ez egy H0 2600x1600mm alapterületű lap lesz, három szinttel. Noha a vonalvezetés elég sűrű, azért az asztal nem lesz zsúfolt, mert elég nagy része rejtve lesz. Az egész tk. egy hosszú kör, de több helyen le lehet rövidíteni, és van egy három vágányos tároló is az alsó szinten. |
|
(#17846) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#17845)
|
Válasz •
|
Jún 8, 2013 |
|
Egyben: |
|
(#17850) etwg válasza Váltógyártó hozzászólására (#17846)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Egész jo!
Csak piros állomás néz ki nehézkesen, föleg a jobb oldali vége. |
(#17853) Váltógyártó válasza etwg hozzászólására (#17850)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Jobb oldalon a két belső vágányra egy kétállásos fűtőházat szeretnék, bal oldalra az elágazás szárai közé pedig egy váltóállító épületet. A bal oldali vakvágánynak annyi az értelme, hogy szeretnék csinálni egy négyes fonott íves kitérőt! |
(#17859) etwg válasza Váltógyártó hozzászólására (#17853)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Majd mindjárt elökerül Sünöcske,.....
Szoval az általad emlitett célt talán jobb vágányvezetéssel is el lehetne érni. Az ilyen mozdonyszinek nincsenek mindig "utban" és semmi gond velük, ha néhány km-re vannak a peronoktol.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy csináld meg szép szimmetrikusra az állomást a mozdonyszint meg huzd ki egy egyvágányos pályával oda ahol helyed is van erre ( pl. a két körpálya közé a sárga vágányon tulra).
|
(#17861) Váltógyártó válasza etwg hozzászólására (#17859)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Ezzel az a gond, hogy a pályából minden szinten csak annyi látható, amit a sötétebbik szín jelöl, tehát alul csak a piros. Fűtőházat mindenképp szeretnék, és ezt találtam a legideálisabbnak.
A cél az volt, hogy sokat tudjon menni a szerelvény, sok útválasztási lehetőség legyen, de ne legyen túl zsúfolt. Inkább egy nagy diorámát szeretnék vasúttal! |
(#17866) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17865)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Igen, ez közben nekem is eszembe jutott, csak homokzsák pakolás közben nehéz terepsztal tervet módosítani!
Alul, a "piroson" nem lesz peron, oda valami olyat szeretnék, mint amit Kisfa csinált a fűtőházas moduljára, csak korong nélkül (without turntable ).
Középen mindkét oldalra íves ht. megy majd, mert már így sem túl hosszú a legfelső vágány. Peron a belső vágány fölé és alá megy majd. |
(#17868) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17865)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Kijavítottam a "személypályaudvart" a második szinten, és csináltam egy nézetet, ahol a rejtett vágányszakaszok nem láthatók.
Egy teljes kör kb. 17 méter. Nem is rossz ekkora alapterületen! |
|
(#17869) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#17868)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Viadukt lesz rajta? |
(#17871) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#17868)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
|
(#17873) Váltógyártó válasza FriTTz hozzászólására (#17869)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Igen, az a legfelső vágányszakasz középen egy viadukt lesz! |
(#17874) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17871)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
|
(#17880) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17874)
|
Válasz •
|
Jún 9, 2013 |
|
Meglepően jó ötlet ahhoz képest, hogy te találtad ki!
Meg is rajzoltam, és több, mint 10 centit nyertem vele, viszont a fűtőház lehet, hogy közel lesz a támfalhoz. Ezt már nem volt időm megrajzolni, mert jönni kellett a gátra.
Viszont a viaduktos dolgot nem értem igazán! |
(#17885) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#17880)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
Én a helyedben az alsó állomáson kivenném a jobboldali angolsort, és a fűtőházat fentre raknám középre vagy ha mégis alulra akarod akkor a belső vágány csonkáját kicsit megtörve kifelé egy váltót még berakva ferdén lenne két vágányod. |
(#17889) Váltógyártó válasza FriTTz hozzászólására (#17885)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
Az angol sort NEMNEMNEMNEM lehet kivenni!!!!
Az elforgatást már megcsináltam, mert a Totya által javasolt elrendezést csak úgy lehetett megcsinálni. Majd délután felrakom, mert most hulla vagyok, fél órája jött ünk be a gátról, ráadásul egy buzgár szétrúgta a homokvárát hajnalban, úgyhogy jó kis vizifitneszen vagyok túl! |
(#17897) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#17889)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
|
(#17898) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17897)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
|
(#17899) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17898)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
Én ismerem azt az oldalt, végigolvastam az egészet, azt nem tudom, mit értesz az alatt, hogy a viaduktnál és az alagutaknál a pálya nyújtása? |
(#17900) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#17899)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
|
(#17902) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17900)
|
Válasz •
|
Jún 10, 2013 |
|
Ezt elismerem, jelenleg nem vagyok a toppon! |
(#17960) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
V2. Szakértők tanácsolták, hogy ne legyen párhuzamos a vágányzat az asztal szélével. Ha jól emléxem, ezt etwg is írta régebben, úgyhogy átdolgoztam egy kicsit. |
|
(#17961) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#17960)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
A két "spirál" arra szolgál, hogy az alsó szintről a középső szint érintése nélkül is fel lehessen menni a hegyi szakaszra. |
|
(#17964) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#17961)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
Ez jó, látom az angol sor marad ( ), de a másik oldalon meg lesz egy váltótömörülés!
Jól néz ki az a felső gűrbe állomás is!
Amúgy fogalmam sincs, hogy merre megy a vonat ha egyszer elindul! |
(#17966) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#17961)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
Látom csak össze jön az az íves bázeli... |
(#17968) Váltógyártó válasza FriTTz hozzászólására (#17964)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
Sajnos nem, mert kell a hely a szenelőnek meg a vízi darunak, csak azt a képet nem frissítettem! |
(#17970) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#17964)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
És még Ő mondta nekem,hogy miért terveztem olyan bonyolult pályát.. majd figyeld meg egy hónap múlva a felel is elég lesz... |
(#17972) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17970)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
Lesz egy sima 8-as nem szintbeli keresztezéssel, állomásból megállóhely lesz! |
(#17973) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#17968)
|
Válasz •
|
Jún 11, 2013 |
|
Egy ötlet!
Ha kihagyod a 2. vágányon lévő angolt és az első váltó után beraksz még egy váltót kis eltolással a fűtőház felé akkor oda befér egy vízdaru.
Szerintem a 2. angol sem indokolt a forgalom miatt.
Értem én, hogy szeretnél sok váltót beépíteni pláne angolt! |
(#18108) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 15, 2013 |
|
Épülget az asztal, pár kép is készült a friss részekről és megszépült egy váltókörzet
Képek iTT, az album végén. |
(#18118) Váltógyártó válasza reszelozsir hozzászólására (#18108)
|
Válasz •
|
Jún 15, 2013 |
|
Amint tudom, csinálom a többit! |
(#18119) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#18108)
|
Válasz •
|
Jún 15, 2013 |
|
Hát azok milyen váltók? |
|
|
2024. Dec, 26. Csü 2:52:15 |
|
Jelenleg 14 fő olvassa az oldalt |
|
|