Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       100/436    
(#18960) BR95 válasza Gashpy hozzászólására (#18959) Válasz Júl 7, 2013
Ha visszajut hozzád, elkérném.
(#18961) DinoTT válasza BR95 hozzászólására (#18960) Válasz Júl 7, 2013
Szia. Keress emailben és megbeszéljük hogy adom át.
(#18963) BR95 válasza DinoTT hozzászólására (#18961) Válasz Júl 7, 2013
Mail ment.
(#18964) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#18956) Válasz Júl 7, 2013
A narancs színű Fccpp kocsik momentán Közgépesek, de mintha lett volna egy rövid Colas vendégszereplésük is. Mávépcellre nem emlékszem, de az nem jelent semmit.

A kocsikat a székesfehérvári MÁV járműjavító gyártotta a '60-as években, akkor még Fd sorozatjellel. Volt belőlük zöld és barna (azaz vagonvörös) is, bár az utóbbi években a barna minden árnyalatában tündököltek. A MÁV-nál is maradt még pár darab. A kollégáim nem szeretik, mert az ürítésük körülményesebb, mint a poprádi kocsiknak (Faccpp, régen Fad sor.). Szerintem meg nagyon cukik
(#18966) help-ez hozzászólása Válasz Júl 7, 2013
Sziasztok !
OFF- ban
A rendelésekhez írnék pár gondolatot.Elsősorban a Cseh,Szlovák online rendelések érdekességére hívnám fel a figyelmet !!
-Nem érted a nyelvet,feltétlen kapcsold be a Google fordítót.
-Miután jól kiröhögted magad a fordításon mélyedj el a részletekben.Ha azt írják,hogy "full" akkor is győződj meg,hogy mit tartalmaz a csomag,mert meglepődhetsz mikor kézbeveszed a csomagot !
Kicsit (nagyon)Megjártam ezzel ÉN,--tanulj belőle !

Story:
Netten szőrfőzgetve találtam egy jó TT s oldalt,ami számomra elég jó anyagot szolgáltat különböző tuningolásokhoz.
Itt megakadt a szemem egy építőkészleten.Kőrbe kérdeztem-nem forgalmazza itthon senki-nosza megrendeltem.Osztottam szoroztam megéri és még szórakozok is az összeállításkor.Bővebben: Link
Kétféle cikkszámon lehet rendelni.Konténeres és konténer nélkülit.
3 hét várakozás és 2 telefon után kézbe is vehettem.(persze a fizetés előre 3 napon belül,mert törlődik a rendelés.)
Kibontva enyhe hiányérzetem támadt...nincs benne kerék-sebaj úgy is fémkerék illik az ilyenbe(érdekesség,hogy a Peho perselyeket tartalmazza a készlet....
Nincs benne semmilyen kuplung se kinetika-felhúztam a szemöldőkőm--ezt is megmagyaráztam magamnak,sebaj úgy is KKK kinetikát tennék bele ejtőhorgos kuplunggal....
Nézem tovább ...Nincs matrica--hmmm ez már érzékenyen érint !! Főleg ,hogy a konténerekhez sincs(bár ez utóbbi kevésbé bajos,mert vannak egyszínű konténerek is.

Összesítve: készlet+posta 13500 Ft, 6 fémkerék 1080 Ft,Kinetika+kuplung 2300 Ft matrica 1000-2500 Ft.Azaz:19380 Ft-- már nem is éri meg annyira...

Vissza a nettre és tüzetesen áttanulmányozom mint a cikket,mint a bolt oldalát, és csodát--minden korrektül felsorolva ,a hiányok is !!!

A tanulságot mindenki saját szájíze szerint vonja le...
Hozzátéve,hogy évek óta rendelek német lengyel ,de még az óceánon túli online boltokból.

Vége az első résznek.

Ha érdekel valakit a lézer maratott cucc összeállítása,akkor írom a második részt is.

Laci
(#18967) help-ez hozzászólása Válasz Júl 7, 2013
Idézet:
„”

kimaradt egy fontos szó: és láss csodát
(#18968) masTTertape válasza help-ez hozzászólására (#18966) Válasz Júl 7, 2013
Nekem ez tetszik a legjobban:
"Netten szőrfőzgetve..."

Pontos jelentése: frissen, jókedvűen főzöd a szőrt.
Némi nyelvújítással.

Ok, nem lehet mindenki Grétsy tanár úr, de ezen már elmosolyodtam.
Laci nálad nem piros hullámosodik be a helytelenül írt szó alatt?
Tényleg barátilag kérdezem.

A net simán csak egy t, a szörfözés meg rövid ö.

De a lényeg a tartalomban rejlik.
Akkor ezek szerint felejtős a részedről a korábban említett MojeTT, HekTTor, DK Modely rendelési körben való részvétel?
(#18969) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#18935) Válasz Júl 7, 2013
Sajnos nincs a Tillig gyárban 14753 MÁV Ks kocsi. Remélem segítettem.
(#18972) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#18968) Válasz Júl 7, 2013
Megmondom öszintén a leirásban egy szo sincs a hiányzo alkatrészekröl, igy délibábhajszának tünik help-ez kolléga elvárása. Barátaim meg én is viszont már elég sok kitet rendeltünk Csehországbol, föleg HekTTortól, mind rendben és kompletten érkezett ( daruk, szenelök stb.)
(#18974) help-ez válasza masTTertape hozzászólására (#18968) Válasz Júl 7, 2013
Gáborom röviden:igazad van !

Hekttortól a T-334 es érdekel még.
A MojeTT 2 ill.4 t nehéz teher szintén,valamint egy matrica szett a konténeres kocsihoz.
DK Modely passz.
Érdemes lenne egy innen is rendelni.
Van itt minden lézer vágott cucc.Épületektől kezdve az alagút kapun át a 213mm es fordítókorongig.Bővebben: Link

L.
(#18978) help-ez válasza etwg hozzászólására (#18972) Válasz Júl 7, 2013
Hmm.
Csak pár "délibáb".
Google fordító szó szerint a matricáról:
Leírása - Matricák:
Mivel az ár a matrica nem jelentéktelen tétel, úgy döntöttünk, hogy a matricák készletek adni, és nekik külön-külön. Így használják vstrict azoknak, akik kedvelik az ár matrica készlet vagy vásárolni egy kiegészítő, vagy egyszerűen csak pénzt takarít meg. Természetesen használhatja matricák és más gyártók, akik matricák legtöbb modell is kínálnak, vagy használjon más technikát, hogy a címkék.

A kerekekről:
Csatlakozók:
Kerékszett fém fordult. Ezek szerepelnek a készletben csak a meghatározott változata.

Tengely tengelykapcsoló "a ringli" a geometriája kinematikai tengelykapcsolók "Pehoé" szerepel minden kit modellváltozat készlet.

És a lényeg ,amire azt írtam,hogy korrektül tartalmazza a hiányzó alkatrészeket:
Első Készlet
Tartalmazza karosszéria, futómű, beleértve a kerekek és a tengelykapcsolók "vezetékes" összekapcsolására "a ringli."
Második Alap
Ugyanazok az alkatrészek, mint egy sor, de a kerék nélküli tengelykapcsolók - kifejezetten azok számára, akik a lehetőséget, hogy egyes részein a saját források és így mentse!

Ezek után is azt gondolod,hogy délibáb??
Vagy Te is úgy jártál mint Én !!

A Hekttor-t meg se említettem.és az az oldalt se ahonnan rendeltem--bár a képről le lehet olvasni a címet.
Kép a MojeTT oldalról,utólagos engedelmükkel.

DSC_1743.jpg
 
(#18980) FriTTz válasza help-ez hozzászólására (#18974) Válasz Júl 7, 2013
A fordítókorong jelenleg nem rendelhető!
(#18981) DinoTT válasza help-ez hozzászólására (#18978) Válasz Júl 7, 2013
Megnéztem. Sajnos valószínűleg Google mindenki barátja tréfált meg. Magyarra elég félreérthetően fordít. Angolra már érthetően és ott írja is hogy nincs benne matrica csak külön megvehető náluk. A kerék és kuplung is csak az első Set-ben van, de van egy olyan verzió is amiben nincs.

Egyébként milyen a kocsi, mert erősen elgondolkodtam a beszerzésén.
(#18983) DinoTT hozzászólása Válasz Júl 7, 2013
Sziasztok!

Ha már cseh modelleknél tartunk. Mi a véleményetek a cseh MTB Model búvárjairól?
Tervezek egy beszerzést, valaki esetleg akar társulni?

Üdv:
Dénes
(#18984) masTTertape válasza DinoTT hozzászólására (#18981) Válasz Júl 7, 2013
Lévén, hogy a Google fordító motorja minden esetben angolra, majd onnan a kiválasztott nyelvre fordít. Így a kétszeres áttétel miatt alakulhatnak ki ilyen ökörségek.
(#18985) masTTertape válasza DinoTT hozzászólására (#18983) Válasz Júl 7, 2013
Szerintem nagyon rendben van a modell és az ára is.
Tavaly Leuna-ban kint volt a cég és rákérdeztem pár dologra. Teljesen saját szerszámozottsággal dolgoznak, semmilyen nagy gyártó alkatrészét nem használják.
Ha netán rendelsz, akkor egy Bardotkával beneveznék.
(#18987) etwg válasza help-ez hozzászólására (#18978) Válasz Júl 7, 2013
Nem a te hibád, de az utobbi idöben nemcsak a cseheknél, de mintha mindenütt ( föleg a tengerentulon) terjedne a költöi lélek.
Amit a gyárto 3 sorban és minden kétséget kizárva felsorol a boltok honlapjain már kisregény formában jelenik meg ( mert ez állitolag növeli a forgalmat )

A vagon alap
(#18995) help-ez válasza etwg hozzászólására (#18987) Válasz Júl 8, 2013
Jó reggelt !
Csak azért írtam le az egészet,hogy másnak a kedve ne menjen el a rendeléstől.A lap alját is el kell olvasni,mert a lényeg ott van.
Más érdekesség,hogy csak € lehet fizetni és nem CZK ban.
Valamint a 26.26 €( postaköltséggel együtt ) a végére 32 €.

Mindezek ellenére a készlet jó és pontos érdemes beszerezni.ill a többi cuccból is érdemes csemegézni.Pl:
Res kocsi oldalfal nélküli változat is rendelhető.
(#18998) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#18958) Válasz Júl 8, 2013
Igen, kint a Depón.
(#18999) help-ez válasza DinoTT hozzászólására (#18981) Válasz Júl 8, 2013
Érdemes megrendelni.mint írtam feljebb jó és pontos a készlet.
Összeállításához az átlagnál nagyobb odafigyelésre van szükség.
Ha gondolod,rendelhetünk,mert megéri.A rendelést intézd kérlek Te,mert Nekem a szomszéd bankkártyáját kell elkunyiznom minden rendeléshez.

Ha előkerül a fényképező gép,akkor készítek fotókat a készlet buktatójáról(könnyen javítható),és a saját kicsi köszvényes kezem által reszelgetett változatról is.

L.
(#19000) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#18964) Válasz Júl 8, 2013
Jól emlékszel Bővebben: Link
(#19003) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#18985) Válasz Júl 8, 2013
DinoTT, MasTTertape,
MTB megkeresett bennünket pár hete, hogy árulhatnánk a mozdonyokat, csak még nem volt időnk foglalkozni a témával. A Bardotkára azt számoltuk, hogy 47500Ft lenne a magyar ára. mondjuk érdekes, hogy kifejezetten a Bardotka, és a tervezés alatt lévő H0-s M44 volt a levelezésünk témája, Búvár fel sem merült eddig...
Oti
(#19004) hoTTo hozzászólása Válasz Júl 8, 2013
Sziasztok,
Körvonalazódik egy AP-Modely rendelés, ha valaki beszállna, keressen meg!
Oti
(#19005) masTTertape válasza hoTTo hozzászólására (#19003) Válasz Júl 8, 2013
Köszi!
Nem üzletrontásként jegyzem meg, de ezen az áron nem lehet versenyképes itthon.
Sajnos ebben az esetben is az látszik, hogy ő, mint gyártó a hivatalos bruttó kiskerárán adja nektek, amire értelemszerűen rájön a logisztika és a megérdemelt haszonkulcs.
A Bardotka hiánypótlása csak ideig-óráig lehet üzlet, míg a Roco/Kühn meg nem jelenik a modellel, de azok ára is az általad leírt alatt lesz.
Ha az MTB növelné a piacát, akkor szerintem lehettek olyan tárgyalási pozícióban, hogy egy jóval kedvezőbb átadási áron kapjátok a modellt. Ennek meg az lehetne a következménye, hogy a lélektani 40 ezres határ alá árazódna be általatok a modell.
Ha meg nem, akkor nem.
(#19006) zsolesz74 válasza help-ez hozzászólására (#18999) Válasz Júl 8, 2013
Idézet:
„Nekem a szomszéd bankkártyáját kell elkunyiznom minden rendeléshez.”
Ilyen szomszédot mindenkinek!
(#19007) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#19005) Válasz Júl 8, 2013
És ne felejtsük el a világbajnok ÁFA-t sem, az is emel az áron 8%-ot!!! Netto áron adja, és arra rámegy 27%, már ezzel is jóval 40 fölött vagyunk!!! Szállítási költséggel nem is kalkuláltam, mert ha veszünk, akkor többet veszünk és szépen eloszlik.
150EUR magasságában van a szlovákiai kisker bruttó áruk, ahhoz képest nem is sok az általam leírt, ha csak a kint 19 és a magyar 27%ÁFAt összehasonlítom - tehát egy szlovák kereskedő többek szed be rajta, mint mi szednénk...
Mellesleg pont az ár miatt sem fordítottunk eddig több időt rájuk, pedig a modellek jónak tűnnek.
(#19009) masTTertape válasza hoTTo hozzászólására (#19007) Válasz Júl 8, 2013
Akkor durván lehúzósak. A Bardotka 3290 Kc bruttó kisker ára pontosan megfelel a Leunában kirakott 120 eurós árnak. Nem értem, hogy ebből hogy lesz 150...
Azért gondoltam azt, hogy ha ebből ad neked viszonteladói kedvezmény, plusz az áfakülönbség, a logisztika és a hasznod, akkor egészségesen beárazódhatna mondjuk 39-re.
Gyors fejszámolással már két modell megrendelésekor a darabár az általad leírtnál 10 ezerrel kevesebb lenne.
És akkor még nem beszéltem a 2890 Kc-s AWT Búvárról, ami itthon még kurrens is lehetne...
(#19010) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#19009) Válasz Júl 8, 2013
3290CZK az ma valutában 38500Ft lenne. Barátibb sokkal...
(#19011) masTTertape válasza hoTTo hozzászólására (#19010) Válasz Júl 8, 2013
Én 11-es középen számoltam. A bank ennyiért váltja, ha nem aznapi utalásról, vagy átvezetésről van szó. Szerződés kérdése...
De akkor sem indokolt a 150 eurós ár. Mi most bruttó szűk 10 euróról beszélünk.
Nem tudom, hogy milyen kondíciókkal adná, de szerintem egy kb 10 db-os előrendelésnél már érvényesíthetne 15%-ot.
Mindegy, nem szeretnék ezen a kérdésen rugózni.

Más: a héten vagytok úgy általában, mert benéznék valamikor?
(#19013) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#19011) Válasz Júl 8, 2013
Vagyunk, kb. 9-től 16-ig vagyunk fogadóképesek. Gyere, csámcsogunk majd még a témán.
(#19014) masTTertape válasza hoTTo hozzászólására (#19013) Válasz Júl 8, 2013
Ok, majd valamikor a hét második felében mennék.
(#19017) masTTertape hozzászólása Válasz Júl 8, 2013
Amúgy, ha már csehszlovák rendelés. Én speciel 350-esre (ha jól tudom, ez a Gorilla) keresek feliratot, matricát, táblicskut. Nem találok. Esetleg valaki, aki már látott ilyet az említett oldalakon?
(#19018) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#19009) Válasz Júl 8, 2013
Szerintem úgy, hogy a gyártónál a GNP = UVP-ÁFA...

Amúgy egykoron két vasat tartva a tűzben Bz hajtást szerettem volna rendelni egy cseh gyártótól. Nem jött össze, mert sem én, sem pedig a nyelvet beszélő bartunk levelére nem kaptunk választ...
(#19019) sunocske válasza hoTTo hozzászólására (#19004) Válasz Júl 8, 2013
Úh, az a helikopter megfogta a fantáziám, de... Mindegy. Nem most.
(#19020) BR95 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19018) Válasz Júl 8, 2013
Mester!

A Tillig Br84-be bele lehet macerálni hangot? Van a hangszórónak gyári helye? És vagyon hozzá hanganyag?

Józsi
(#19021) csíkosháTTú válasza BR95 hozzászólására (#19020) Válasz Júl 8, 2013
Simán!
Anno a V&M egyik nem is olyan régi számában ezzel teszelték az akkor új Tran SL76D-t. És van hozzá hanganyag is

Konkrétan: 2012 tavasz.
(#19022) BR95 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19021) Válasz Júl 8, 2013
Köszönöm!
(#19026) róbertke hozzászólása Válasz Júl 8, 2013
(#19042) rwirtz hozzászólása Válasz Júl 9, 2013
Sziasztok,
Láttam többeket érdekel forgató. Én a HAPO-nál vettem, ott van több féle TT-ben, és az előnye, hogy a 7,5 fokos kihajtás is megoldható vele. Lehet motorral is rendelni:
Bővebben: Link
R
(#19045) etwg válasza róbertke hozzászólására (#19026) Válasz Júl 9, 2013
A tehervagonokat meg biztos mozdony nélkül tolják a hálozat egyik pontjából a másikba.......

(#19051) FriTTz válasza rwirtz hozzászólására (#19042) Válasz Júl 9, 2013
A fordítókorongra gondolsz mint forgató?
(#19053) Mk48 2024 válasza rwirtz hozzászólására (#19042) Válasz Júl 9, 2013
A németűl nem tudóknak egy kis segítséget lehet kérni?
Hol is találom a fordító korongokat?
(#19054) BR95 válasza Mk48 2024 hozzászólására (#19053) Válasz Júl 9, 2013
(#19069) IsTTen hozzászólása Válasz Júl 10, 2013
Csak jelezném, hogy az új MÁV-os Nohab aminek pár hónapja leestek a kerekei maguktól két hónap szerviz után 10 cm-t megtéve újra kihullottak! Gyakorlatilag több mint fél éve nem tudom használni! Most megint vissza ment a szervizbe! Remélem karácsonyig megkapom, mert addigra lejár róla az 1 év garancia és dughatom a se...be!
(#19071) zsolesz74 válasza IsTTen hozzászólására (#19069) Válasz Júl 10, 2013
Milyen gyártmány ez a csodajárműved?
(#19072) csíkosháTTú válasza IsTTen hozzászólására (#19069) Válasz Júl 10, 2013
Hoztad volna vagy hozzám, vagy masTTertape-hez, már régen huzgálhatnál vonatokat vele napestig...
(#19074) masTTertape válasza IsTTen hozzászólására (#19069) Válasz Júl 10, 2013
Mesterem megelőzött a lényeggel, de azért nem hagyhatom szó nélkül: miért nem tanulnak ebben az országban az emberek a hibákból? Tudom, hogy ez költői kérdés, de mégis. Annak idején több postban is kiveséztük, hogy miért NE ahhoz a szaküzlethez küldd vissza szervizre.
Most már a postázásod, az idegeskedésed többe van, mint ha akkor egyenesen Csíkosnak, vagy nekem küldted volna. Ráadásul van is raktáron hozzá forgóvázmaszk és nem utolsó sorban, ismerve az összerakási buktatókat, itt biztosan tartós lett volna a javítás. Ha jól rémlik, az akkoriban javított talán tucatnyi ilyen Nohab közül egy sem került vissza a szervizbe.
Az érintett szaküzletnek nincs szervize. Az eladó pár szerszámmal és az adott modell (méret) ismerete nélkül mókolja az ilyen hibákat. És ez lesz belőle, mert pontosan ugyanúgy rakta össze, ahogy azt a gyárban is elcseszték.
Mindezt leírtuk akkor is, meg le kell írni most is és mégis elkövetted azt a hibát, hogy a modellt ismét nekik küldted vissza.
A bolt tulajdonosának akkor írtam egy levelet az ilyen jellegű javítások ügyében és válaszra sem méltatott, holott több éves, jó kapcsolatban állunk. Ez mit jelent? Hogy nem veszi figyelemebe a szakmai tanácsot, intelmet, felajánlást.
Te sem fogadtad meg a korábbi tanácsainkat, ergo legalább akkora hibát követtél el, mint a szaküzlet.
Sőt mondok jobbat: ezt a konkrét cserét, neked mindenképp díjmentesen oldottam volna meg. Ha ennyi pozitív ajánlat és tanács ellenére mégis a régi utat választottad, úgy csak magadra vethetsz.
Bocs a kemény szavakért.
(#19075) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#19071) Válasz Júl 10, 2013
Ez jó kérdés itt a TT-s fórumon...
(#19076) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#19074) Válasz Júl 10, 2013
Zwei Punkt!

Más:
Cetlit megtalátad? Képzeld a BR56-ot éjszaka sikerült megszabadítani Vénusztól
Aki anno lekezelte ezzel...

Még valami a nevezett bolthoz: amióta változtak az eladók, azóta kétszer égtek be, mindkét helyen ismerős kuncsaftok előtt, akik ráadásul nem kevés mennyiségű tízezrest hagytak már a abban a boltban.
Ez első esetben egy hibás OFF ROCO váltóhajtómű miatt, mert "az nem rossz, az a szoáré, amit én gyártok". Mit ad isten, a gyári váltódekóderrel sem állt át a hajtómű...
A második esetben egy garancián kívüli törést nem tudtak orvosolni, mert azzal "küldték vissza a gyárból", hogy nincs hozzá alkatrész. Nos, van hozzá alkatrész, meg volt is, csak az nem olcsó. Hozzám azért ne hozza, mert legalább tízezer lesz a javítása. HA megrendeltem volna a komplett OFF Fleischmann alvázkeretet a letörött pöcök miatt, akkor stimmelne. De ezért nem kell feltétlenül cserélni egy N-es Desiro alvázát. Ergo a nevezett összeg töredékéből talpra állt a kis motorvonat.

No Comment...
(#19078) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#19076) Válasz Júl 10, 2013
Sajnos nem találok cetlit.

Nem minősíteném egyik szaküzletet sem az ilyen problémák alapján, mert hát mindenhol emberek dolgoznak, azaz kódolva a hibaszázalék. Viszont jobban bosszant, hogy az üzlettulajdonosok (mélységes tisztelet a kivételnek) többsége úgy gondolja, hogy inkább megspórolja a szakszerviz költségét és az egyszerű alkalmazottjának munkaidejére és bérére vállalja be a "szerviz" tevékenységet. És az a szegény dolgozó a napi vevőkiszolgálás mellet még erre is kell, hogy időt szánjon, persze minimális műszerezettséggel.
A vevő meg - talán joggal - ezt veszi normálisnak.
Hiába az intelem, mely ez esetben falra hányt borsó...
Lapozás       100/436    
Frissek
  2024. Nov, 10. Vas
15:45:40
  Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt
Hirdetés