|
[OFF] Pihenő vasutasok
|
Témaindító: Topi, idő: Jún 28, 2010
Témakörök:
|
|
(#21829) Mk48 2024 válasza Csukló hozzászólására (#21812)
|
Válasz •
|
Aug 31, 2013 |
|
És mikor látunk villamosos asztalos képeket? |
(#21845) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 31, 2013 |
|
Ejnye-bejnye Uraim!
Ez itt szigorúan vasútmentes topic! |
(#21857) FriTTz válasza Frankye hozzászólására (#21845)
|
Válasz •
|
Aug 31, 2013 |
|
Én mondtam, ezek ! |
(#21876) Csukló válasza FriTTz hozzászólására (#21857)
|
Válasz •
|
Aug 31, 2013 |
|
Ha normális lennék akkormár ki sem engednének az utcára |
(#21882) Mk48 2024 válasza FriTTz hozzászólására (#21857)
|
Válasz •
|
Aug 31, 2013 |
|
Az örök dilemma:
"Most én vagyok és mindenki más noórmális, vagy mindenki és csak én vagyok noórmális?"
Ha nem is idéztem pontosan, de azért remlem jól emlékszem, hogy A. Einstein mondta!?
|
(#21895) Frankye válasza FriTTz hozzászólására (#21857)
|
Válasz •
|
Szept 1, 2013 |
|
Nézőpont kérdése, ki van a rácson kívül, és ki belül. |
(#21901) reszelozsir válasza Frankye hozzászólására (#21895)
|
Válasz •
|
Szept 1, 2013 |
|
Néha jó lenne bent lenni, és nem kint a sok őrült között |
(#21909) HOTotya válasza reszelozsir hozzászólására (#21901)
|
Válasz •
|
Szept 1, 2013 |
|
Akkor nekem a legjobb.. Én felülről nézem a rács jobb és bal oldalát.. |
(#21917) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 1, 2013 |
|
Csíkosra fogtok barnulni! |
(#21951) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#21917)
|
Válasz •
|
Szept 1, 2013 |
|
|
(#21989) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#21961)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Idézet: „- Szabad vagyok!
Mondta a majom a rácsnak.
- De én nem!
Engem majmok köré zártak.” |
(#22000) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Csak tűnődöm...
Csütörtökön ebéd után elindultam vissza a két gyerkőccel Szolnokra. (Délután 4-re értünk haza.)
A cegléd-berceli dombok mögött teljes útzár a 4-esen, elterelés. Kamion ütközött frontálisan. Kézenfekvő terelő út, mindenki arra is megy: a kis úton Budai út vasúti megállónál át a 40-re, majd vissza Cegléden át a 4-re. Megállunk... Oka: kamionnal ütközött a vonat a vasúti átjáróban. Gondolkodás ezerrel, forgolódások, tétova mozdulatok mindenkinél. Tanácstalanok vagyunk, akik az úton rekedtünk. Nagy nehezen visszakeveredünk, majd megpróbálunk Ceglédbercel-Cserő vasútállomás mellett visszakeveredni a 40-es útra, hogy majd onnan. Mire visszaérünk, addigra minden irányból több km-es torlódás az úton. Persze rendőr, aki a forgalmat legalább megpróbálná segíteni, az nincs... "Szolgálunk és védünk!" Fenéket! Ott állunk, és nézünk.
Azért csak kikeverdünk végre, és a másfélórás kényelmes autós utazásból lett három és fél óra...
Péntek reggel meg hallom a rádióban, hogy egy kamion tömegbalesetet okozott az M5-ön...
Ismerteteim szerint mindhárom balesetben érintett kamion tranzitban volt a hazai utakon. A ROLA vonatokat meg leállították, ahelyett, hogy erre terelték volna fel azokat a teherautókat, amik célja nem Magyarországon van. Elvileg ráfizetéses a ROLA. Elvileg. Az persze nem, hogy többszáz autós reked az úton órákra a dugókban, hogy emberek halnak meg, sérülnek meg, járművek, értékek mennek veszendőbe egyetlen ilyen balesetnél is. Ha ezt nézzük, akkor az elmaradt emberi és anyagi károk miatt a ROLA kész haszon lenne (nem beszélve a plusz munkahelyekről).
Bocs... |
(#22004) Frankye válasza csíkosháTTú hozzászólására (#21989)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Köszönjük. |
(#22006) Frankye válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22000)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Nem vitatkozásképpen, hanem "bennfentesség" okán: Nem biztos, hogy a miatt szűnt meg a RO-LA közlekedés kicsiny hazánkban, hanem mert mindössze egyetlen, erre alkalmas szerelvény állt rendelkezésre, és azzal is voltak műszaki gondok. (A kis kerékátmérő miatt pl. kitérőben nem is lehetett a legtöbb helyen járatni, és hasonlók.)
Nagyobb baj az, hogy a RO-LA közlekedtetéshez felsőbb szándék (kormányzati) is szükségeltetne, de - nekem, innen, kisemberként - úgy tűnik, a közúti és/vagy benzin-lobbi erősebb, mint a környezetkímélő(bb) és biztonságos(abb) közösségi/kötött pályás közlekedésé... De ebbe ne menjünk bele, mert messzire (ingoványos talajra) vezet... |
(#22012) csíkosháTTú válasza Frankye hozzászólására (#22006)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Pont ezt a kormányzati szándékot hiányolom!
Minta le se' sza... izé pottyantanák ezt az egészet... |
(#22015) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22012)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Ezen nem segit a szenteltviz sem.
Teljesen mindegy milyen király ül melyik tronon, ha a társadalom a maximális haszonra van járatva, az soha nem fogja elfogadni, ha valami bonyolultabb, mint a faék (mert kb. ennyire futja a menedzserek általános észjárása). |
(#22032) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#22015)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Igazából nem értem én sem, hogy ezek (manager) bizonyos esetekben, hogy lehetnek ennyire szörnyen ostobák!
Szerintem aki ért valamihez ( a mezőgazdaságot kivéve mert ott nincs végzettség a termelőknél) az vagy szakmunkás vagy mérnök!
A HR és PR (stb) az meg csak angolosított kifejezés a sznobizmus miatt!
Volt ismerősöm a vasútnál (bizber, Kmety utca), sok a belső Kft és csak egy dologra mennek, hogy sok pénzt kivegyenek a vasútból!
Amikor volt a Bombardieres beszerzési botrány is hallottam is, hogy milyen súlyos kenőpénzek voltak, csak a B. nem jó embert fizetett le és ezért a másik nyert!
Ezek mondjuk szomorú dolgok én szerintem, hogy ezek miatt esik szét a MÁV.
Sok kiszervezett munka és mégis a MÁV alkalmazottai csinálják meg csak külsősként egy Kft-ben. |
(#22041) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#22032)
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Ez nemcsak hazai jelenség, sajnos világbetegség, minél nagyobb a vállalat annál rosszabbul van irányitva ( vagy rossz irányba kényszeritve a részvényesek stb. által). Ez oda vezethet, hogy csak müveletlen, de törekvö emberek kerülnek vezetö poziciokba, akik egyben kirekesztik onnan az értelmest.
Ez sajnos a hatalom anatomiájává vált az utobbi évtizedekben, s vezetett sok hatalmas cég bukásához szerte a vilagban.
A minap hallom a rádioban, egy szakadék szélén állo hatalmas cég részvényei ugrásszerüen felmentek, amikor a csödveszélyt bejelentették.
Kell ehhez kommentár?
Aki vergödik, annak felmegy az értéke, aki meg mindennap értéket teremt , abbol meg kiszivják az utolso fillér hasznot is és a tulajdonosai teszik öket lehetettlenné.
|
(#22049) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 2, 2013 |
|
Meglátásom a vasútmodellezőkről úgy általában:
1, Vitrinesek, amit vesznek az max 1 métert ha ment az évtizedek alatt. Csak gyűjtenek és gyűjtenek! (?)
2, Vérmodellezők, fejből tudnak minden cikkszámot, modell gyártót és festésvariációt évszámra lebontva!
3, Mesterek, mozdonyt, vagont, váltót (át)építenek, ide bekerülni és elismerést szerezni nagyon nehéz.
4, Művészek, olyan élethűre csinálják a terepet, hogy az igazi tűnik mellette koppintásnak!
5, Modellezők, asztalt építenek és modellt gyűjtenek, követik a vasúti szabványokat, igyekeznek valósághűen építkezni.
6, Lelkes amatőrök, nekik szinte mindegy,hogy az állomáson hol van a váltó és mekkora az emelkedése a pályának csak érjen körbe a sín! (meglepően boldogok)
7, Álmodozók, nekik is volt, de már nincs, azt se tudják már mi volt, de PIKO trafó az biztos volt hozzá!
Remélem nem bántottam meg senkit mert nem állt szándékomban! |
(#22055) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#22049)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
|
(#22066) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#22049)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Az átkos, elhagyoTT portálon van egy eléggé jó nevű egyénke, aki szerint az Általad felsorolt kritériumokból csak a 3. pontban leírtak felelnek meg a "Vasútmodellező" definíciójának. Mindenki más egy nem teljesen normális, lenézett plebejus, ostoba állat.
Tiszta MAVOE hozzáállás... |
(#22092) Csukló válasza FriTTz hozzászólására (#22049)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Én csak a szegecsszámláló kategóriát hiányolom, pontosabban hiányzik a hóhérnak...... |
(#22101) Frankye válasza FriTTz hozzászólására (#22049)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Telitalálat! |
(#22102) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#22092)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Nekem?! Nekem ugyan nem! |
(#22115) HOTotya hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Milyen érdekes......az előbb 28 modellező volt bejelentkezve, de senki "meg sem szólalt"... |
(#22130) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#22115)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Én helyettesítettem mindenkit! |
(#22131) FriTTz válasza Csukló hozzászólására (#22092)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Röstellem magam, hogy kifelejtettem a legfontosabbat! |
(#22137) HOTotya válasza etwg hozzászólására (#22124)
|
Válasz •
|
Szept 3, 2013 |
|
Ahhoz ki kéne találni a "pozitron agyat" ami hál' istennek még messze van!De azért szépen gyűlnek a modellezők ezt jó látni,hogy egyre többen regisztrálnak(tak) |
(#22177) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#22136)
|
Válasz •
|
Szept 4, 2013 |
|
|
(#22204) SzervízMacska válasza FriTTz hozzászólására (#22049)
|
Válasz •
|
Szept 5, 2013 |
|
Nekem is volt PIKO trafóm, FZ1-es... Találó a besorolás, gratulálok!
Jelenleg 7-es, de a 6-nál feljebb sosem jutottam. Lehetőségem sem volt, meg helyem se. Azért így is jól érzem magam. |
(#22261) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
CsíkosháTTúnak mesélném persze más is olvashatja!
A minap jövök befelé az M1/M7 Budaörsi szakaszán a reptérnél és jön velem szembe egy repülő a pálya felett kb 50 méterrel.
Ez azért érdekes mert annak ellenére, hogy szembe jött velem (én kb 70 km/h-val haladtam) alig értem utol!
Gondolom jó erős szembe szele lehetett, mindenesetre elég érdekes látvány volt!
A köztünk lévő sebesség különbség (amivel én közeledtem feléje) kb 5-10 km/h volt!
Ebből gondolom, hogy tolatott! |
(#22265) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#22261)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Csak a brit Harrier tud tolatni a levegőben (amcsi álneve AV-8B a bőrnyakúaknál), de akkor olyan közelről csak füldugóval lehet nézegetni... |
(#22267) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22265)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Akkor megpróbálkozom egy személy leírással!
Színe sárga, szárnyéleken és a törzsön piros csíkkal.
Szárnya egyenes, nem döntött sem felfelé sem nem nyilazott hátrafelé!
Szárnyfesz kb 8-12 méter.
Orrmotoros, de nem csillagmotoros volt.
Már bánom, hogy nem fotóztam le, nem hisz nekem senki! |
(#22269) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#22267)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
|
(#22270) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#22269)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
élek tudatmódosító szerekkel!
Egyszerűen azért mert nincs mit módosítania!
Nekem bőven elég a tudatalatti tudásom!
A kertünkben ugyan terem fű, (nem teremfű!) de csak esztétikai és pormegkötő céllal! |
(#22287) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#22267)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Ha egymás mögött volt a két pilóta ülése, akkor egy Zlin Trener-t láttál. Ha egymás melletti, akkor egy Z-142-est. Talán... |
(#22288) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22287)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Biztos, hogy nem egymás mellett ültek mert szemből keskeny volt a fülke. |
(#22299) Mk48 2024 válasza FriTTz hozzászólására (#22261)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Idézet: „gondolom, hogy tolatott!”
Most már értem, hogy miért nem szeretik kiengedni az ápoltakat a 120-as kórteremből!
Mert, ha nem szedik a bogyóikat, haluznak. |
(#22309) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ki tudja, hogy mi a "hiba" a tegnapi képen?
|
|
(#22313) HOTotya válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22299)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
FriTTz-t már be sem engedték nemhogy ki....... |
(#22325) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#22313)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Szét lesztek ültetve! |
(#22420) Mk48 2024 válasza HOTotya hozzászólására (#22313)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
|
(#22445) FriTTz válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22420)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
Mérethibások! |
(#22461) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#22445)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
|
(#22470) FriTTz válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22469)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
Ajánlom addig javítsd ki a helyesírási hibákat amíg Gábor észre nem veszi! |
(#22473) Mk48 2024 válasza FriTTz hozzászólására (#22470)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
Huhh, köszi!
A fáradtság csodákra képes.
Asszem el is teszem magam holnapra!
Jó éjt mindenkinek! |
|
|
2024. Nov, 22. Pé 19:52:40 |
|
Jelenleg 17 fő olvassa az oldalt |
|
|