|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#22214) terkoz válasza Gashpy hozzászólására (#22210)
|
Válasz •
|
Szept 5, 2013 |
|
Szervusztok!
Mivel erre a felületre is kikerült, mindenképen ki kell egészítenem az értesítőmet.
Tehát a meghívás célja a Temofesztre elkészülő elemek műszaki próbája.
Továbbá mindenképen szívesen látjuk a modult vállaló de erre a rendezvényre nem jelentkezett társainkat.
Kiemelt figyelemmel várom jvnd (digi) és maTTato (foto) sporttársakat az értékes segítségükért, továbbá a BTTB klubnapok házigazdáját, a klubot életrehívó alapítókat, a klub "udvari szállítóit" és a klubnapok összes résztevevőit.
üdvgyuri |
(#22215) derekk hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 5, 2013 |
|
Igaz nem az ipari formatervezés remekei a MÁV-os fékházak, de a IV. korszakra jellemzőek voltak, meg a járműparkot is változatossá lehet tenni és kis ügyeskedéssel. |
|
(#22216) sunocske válasza derekk hozzászólására (#22215)
|
Válasz •
|
Szept 5, 2013 |
|
Az ipari formatervezéssel szemben a kifejezetten üzemi jellegű termékeknél akkoriban inkább a funkcionalitásra tették a hangsúlyt. Vesd össze például a fékbodegát az Ikarus 55-össel. Na, utóbbit nem "csak belső használatra" szánták.
De éppen emiatt nem nagyon mondhatjuk azt pl. a ceglédi gabonasilóra, hogy szép - ugyanakkor tőle harminc méterre, vasútállomás felvételi épülete kifejezetten tetszetős. |
(#22219) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#22205)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Jut eszembe TE mit keresel itt ebben a fórumban?
A szerelvényedben minden vagonnak más a pályaszáma?
Illetve a többiektől ( Vérmodellezőktől) kérdezem, hogy a Tilligen kívül más is adott ki DRG-s eilzugvagent?
A pályaszám lehetőségek miatt. |
(#22220) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#22219)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Herr Kehrer gyárt a mai napig DRG-s és minden egyéb (még ÖBB Schlierent is!!!), ha szépen megkéred és megrendeled tőle. Maga a minőség... hát hogy is mondjam, bizonyos hazai irányvonalra emlékeztet, de mindenképp hiánypótló.
Saját hajtású mozdonyai 200 eurótól indulnak, az ötvagonos Schlieren 250, sőt ezen zárfény is van.
Egyéb DRG-s kocsikat is gyárt. Érdemes megnézni a neten DRG Zugbildung oldalakat és azokból ötletet meríteni.
Volt idő, amikor a mostani TT-Model elődje, a Krüger TT is gyártott DRG-s kocsikat. Ezek is már aranyárban vannak, de ha kimész szombaton Kollin Feri bácsihoz a börzére, akkor rá tudsz kérdezni a részletekre. |
(#22221) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22212)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Szia,
Nos ahogy Gyuri bátyán is említette volt, a modulok jelen egyesítése műszaki próba okán jön létre, ahol a szabvány szerint digitális üzem szerint kell a vontató járműveket lepróbálni. Az idő szűkössége és a megmozgatandó járművek mennyisége miatt szerintem nem lesz mód analóg üzemű, esetleg kevésbé megbízható modellek járatására. Csak a csalódás elkerülése végett szólnék, de ha kedvet érzel egy-egy vonat meghajtására, akkor akár egy pár menetet fel tudok ajánlani az én állományomból. Már ha egyáltalán elviszem, mert kiderült, hogy a korszakba illeszkedők közül jelentős túljelentkezés van.
Tehát még egyszer: jellemzően 4. korszakos, dízel, magyar járműpark, dekóderrel ellátott mozdonnyal és illeszkedő kocsikkal. Ha nem tévedek, ez az alapszitu. |
(#22222) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Klubszolgálati közlemény!
A megújuló bttb.hu honlap bővítéséhez felmerült az ötlet, hogy minden tag lehetőséget kapjon a bemutatkozásra. Ez a mostani elképzelések szerint azt jelentené, hogy lenne egy - már korábban megkezdett - arcképcsarnok, ahol az illető klubtag portréja mellett lenn egy 2-300 karakteres TT-s önéletrajz, illetve ha van olyan érdekesség a gyűjteményében, akkor arról fotó. Ez lehet asztal is, vagy bármi, ami a TT-s életérzéssel összefügg. (pl. retró, ndk-s bögregyűjtemény, de a kacsintós pénztárcát azért kerüljük...)
A kis galéria kialakításán még dolgozunk.
Tehát. Aki vállalja - és miért ne vállalná - valós kilétét, tőlük szeretnék kérni email-ben ( kizárólag emaliben!!!!) egy rövid bemutatkozást. Akitől ezt már megkaptam a klubjelentkezés során, tőlük nem feltétlenül kérem, de a mostani rendezhetőség okán szerintem pár sorban ismét belefér. A levél tárgysorát kérem használjátok és ezt írjátok bele: TT-s önéletrajz. Így minden e témában befutó levelet egy mappában tudok gyűjteni. A tagok portréit elkezdeném fotózni a következő találkozón.
Remélem jó kis arcképcsarnok jön majd össze, bár a 200 fős tagság összes anyagától már előre fázom... |
(#22223) csíkosháTTú válasza FriTTz hozzászólására (#22219)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Sebesvonati kocsit nem, de 2 tengelyes, mellékvonali kocsit a Schirmer az igen.
A képen ugyan DR III. korszakos van, de létezik DRG-ben is. A műszaki tartalma, kivitelezése pedig a Tillig vagy a Kühn színvonalán van, és nem aranyáron kapható. |
|
(#22224) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Akikre büszkék vagyunk.
Hubert művek büszkén befurakodott a sebnitziek közé. Ott a helye.
Nem csalás, csak egy kis ámítás. Aki észreveszi, kap egy baráti vállveregetést. |
|
(#22225) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#22224)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Átírtad a pályaszámot? |
(#22227) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22221)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Akkor marad a szemlélődés és az informálódás. |
(#22228) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#22224)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
A távolabbi Traxx az Tillig, az előtérben lévőt az nem egészen ennek látom... |
(#22229) hoTTo válasza masTTertape hozzászólására (#22226)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
filctoll? |
(#22230) masTTertape válasza hoTTo hozzászólására (#22229)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Ja. Alkoholos. |
(#22231) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22228)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Vajon mi zavart meg Mesterem? |
(#22232) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#22231)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Fordítva volt rajtam a szemüvegem... |
(#22233) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22232)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Így lesz a H0-ás modellből N-es? |
(#22234) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Köszönöm a DRG-s segítséget!
Valamiért úgy rémlett, hogy a Roco is gyártotta. |
(#22235) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#22234)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
A Roco? Személykocsit? TT-ben? Hol él maga?!
Egykoron igen, amikor a kis bliszteres, playtime alapszettet csinálgatta, akkor igen, volt valami TT-re hasonlító, kis kéttengelyese.
H0-ban gyárt(ott) csodaszép kocsikat, de hát ugye az nem a mi méretünk... |
(#22236) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#22235)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Lehet, hogy nálad látoTT valamiTT ..... |
|
(#22237) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
No, még egy "kis hazai" a mai napra! |
|
(#22238) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Na, tán ez jobb kép, sajnos a GySEV a szineivel fotózhatatlan a szobámba |
|
(#22239) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#22236)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Ebből maximum a teaház Zsolti által csodásra alakított, 1041-est láthatta. |
(#22241) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#22239)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Igen, már sehol sem engednek a konyhánál beljebb! |
(#22244) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
|
|
(#22246) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
|
(#22247) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#22241)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
De ott legalább olyan kuglófot kapsz, hogy ihaj! |
(#22248) wolfchild válasza róbertke hozzászólására (#22236)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Ezt a vaterán már láttam, és akkor sem tudtam hova tenni |
(#22249) FriTTz válasza Váltógyártó hozzászólására (#22244)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
X faktor
|
(#22250) FriTTz válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#22238)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Honnan van? |
(#22251) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#22250)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Hinnye má'!!!
Hubert Feri a saját maga által csodálatosan megépített, gyseves Bobót mutogatja.
Honnan van? A fejéből a kezéből, a kreativitásából.
Nna! |
(#22252) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#22248)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Remek kis retró szett egy kis továbbgondoláshoz.
A mozdonyából ilyen is lehet: |
|
(#22254) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#22251)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2013 |
|
Ja én azt nem tudtam, hogy ez az álneve!
Tessék mán megszerezni a tervrajz másolatát, ha modult nem tudok csinálni hátha lesz karácsonyra M63! |
(#22259) reszelozsir válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22167)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Tényleg nem, de javult már a helyzet. Annyira viszont nem lehet rossz, mert csak ezek a kocsik rakoncátlankodnak. Kicsit finnyásabbak, de építéskor nem voltak még meg, hogy velük is lepróbálhassak mindent. A kérdéseimet főként azért tettem fel, hogy kinek, milyen tapasztalata volt velük, előfordul-e valamilyen olyan hibájuk, ami ezt okozhatja.
Most majd azért mennek egy kollegámhoz tesztkörökre, hogy ő vajon jól dolgozott-e |
(#22262) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#22254)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Ahogy azt a családom egyes tagjainak ki szoktam fejteni, a "mán" használata nem helyettesíti a "légyszíves"-t...
|
(#22263) FriTTz válasza Gashpy hozzászólására (#22262)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
ich entschuldige mich |
(#22268) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#22262)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Aki nálam kuglófot eszik, az nyugodtan mánozhat. |
(#22271) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#22268)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Dik... |
(#22273) FriTTz válasza Gashpy hozzászólására (#22272)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Jászsági és Zalai származású vagyok! |
(#22274) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#22273)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
No látod... béke |
(#22297) terkoz válasza M298 hozzászólására (#22213)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
Szia István!
"Projektor, laptop kell?"
Egy kissebb beszámolóval készülök a júliusi H0 FREMO találkozó élményeiből.
Készül egy rövid bemutató anyag is. Ha van vetítési lehetőség helyben, nem viszem a saját cuccom.
Köszi!
üdvgyuri
BFMK FREMO találkozó |
(#22300) Mk48 2024 hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 7, 2013 |
|
wolfchild!
Máma sikerült kiugranom a Láng börzére és találtam mégegy, olyan fékállásos-fékházas kocsit, mint amiről korábban beszéltünk.
Nem volt szívem otthagyni, de ha érdekel beszélhetünk az átállomásításáról.
Azt azért tudni kell, hogy elég sok törés van rajta, de még menthető, ha szán rá egy kis időt az ember.
Klubbtalira majd azért mind kettőt viszem, mert bár elsőre egyformának tűntek, hát nem.
A most vásároltnak, szebb az alváz kidolgozottsága.
Ja és mielőtt elfeledném újságolni. Végre egy Tillig MÁV-os Eaos kocsi boldog tulaja vagyok.
Nekem nagyon tetszik. Nektek mi a véleményetek a kocsiról?
A nemrég érkezett Tillig T334-el, mondjuk csodásan nézett ki, míg futottak pár kört próbakört, bár egy M43-assal szebb lett volna!
Bocs, de muszáj volt, mert megpukkadtam volna, ha nem mondom el. |
(#22307) wolfchild válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22300)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Szia!
Köszönöm, a klubnapon majd megnézem, aztán meglátjuk mi lesz belőle. |
(#22308) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
|
(#22311) FriTTz válasza wolfchild hozzászólására (#22308)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Írtam is neked a Facéra egy ötletet!
|
(#22312) zsolesz74 válasza wolfchild hozzászólására (#22308)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Vásároltam már tőle ilyet is, olyat is! Több néven is hirdet, és német importőr, nagy tételben. A többit már privátban... |
(#22314) FriTTz válasza zsolesz74 hozzászólására (#22312)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Hát fel lehet fogni úgy is, hogy nekik is valamiből meg kell élni, de hát ezek szerint el is "kacattal is elárasztják az országot.
Ez tapasztalható a Láng-os börzén is, hogy vannak olyanok akik értenek hozzá és vannak olyanok akik kereskednek!
Topik társunk le is írta ezt nemrég, hogy sajnos nem a minőség felé haladunk. |
(#22315) zsolesz74 válasza FriTTz hozzászólására (#22314)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ezért is, ahogy a vaterán le is van írva: Tessék kérdezni!
Ha nem válaszol korrektül, akkor lehet után negatívat adni az átvételkor, illetve utána!
Volt olyan modell a minap, ahol az eladó egy BR130-ast árult barkácsanyagnak. Megkérdeztem tőle privátban, hogy mi a bibi? Elmondta, hogy a súlytartó fülek hiányoznak.
És tényleg!
Csakhogy a képeket kettő darab mozdonyról csinálta, az első képeken minden csinos volt, míg a másikon már ha nagyítottam, látszott a törött anyag. De nem ez volt amiért nem vettem meg, mert ez még javítható lenne!
Hanem az egész alváz egy szép lapos parabola ívet írt le, szóval az már elég nyomorult volt és így az egész kuka...
Nem a minőség felé, de nem ez az igazán baj, hanem az átverés! Mert megveszem én az árudat, ha törött is a kasztni, de van egy jó alváz, hajtás, stb...
Csakhogy hazudnak, okosfotóznak, és bedumálják, hogy hibátlan, szép, vitrinmodell, két próbakör, stb... |
|
|
2025. Jan, 10. Pé 15:38:39 |
|
Jelenleg 22 fő olvassa az oldalt |
|
|