|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#22316) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#22308)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ha már kritizálsz, akkor pontosan.
Valoban ennek mozdonynak rengeteg kiadása volt, söt az 1990-s évek elején a cseh LPH " licencben" is gyártotta. Nemcsak a modellben, de a valoságban is csereszabatosak voltak az alvázak ( amit a CSD-nél az ujabb T458-sban vezettek be). A két mozdony majdnem egyforma volt, kivéve az alvázakat ( az ujabbak a himbás karokkal lettek kialakitva), valamint néhány ajto kialakitása tért el a kasznin.
Amikor az LPH leállt a gyártással (1993) rengeteg félkész termék került "forgalomba", , amiböl "ügyes modellezök" különféle variánsokat raktak össze - ami megint csak nem egészen életidegen a valoságban sem.
Az, hogy nem minden stimmel, nem kell mindjárt kétségbe esni, aki megveszi bizonyára müködö modellt kap, és teret a modellezésre......
|
(#22318) wolfchild válasza etwg hozzászólására (#22316)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Szia!
Mindez igaz lehet, de ettől függetlenül ez egy több darabból összerakott mozdony, ez tény. Erre felhívtam a figyelmet, az eladót nem marasztaltam el (ha végigolvasod a cikket akkor látszik), nem állítottam hogy rossz, csak elhűltem és az észrevételeimet közzétettem.
Hozzáteszem, nem egy fórumtársunk sopánkodott már, hogy nem azt, vagy nem olyat kaptak, ami ott és úgy szerepelt.
Az ügyes kezű modellezőkről meg az a véleményem, hogy amíg értéket állít elő, mint pl. nem is oly régen bemutatott PIKO alapszettből Teaház, addig minden elismerésem és tiszteletem az övék. Ezúton is Gratula.
De az "ügyes kezű modellező" aki anyagi haszonszerzés céljából gányol, vagy csak szimplán trükkösen fotóz, vagy elfelejt tájékoztatni ("a képen látható állapotban") az inkább csak simán kupec. Mert a kereskedő kifejezés az számomra mást jelent.
De hogy visszatérjek a hozzászólásodhoz, erről a konkrét példányról üvölt, hogy összerakott darab, ami nem baj, mert játszani lehet vele biztosan, csak nem tartom fairnek.
De sokkal inkább ez lepett meg a hozzászólásodban:
Idézet: „Az, hogy nem minden stimmel, nem kell mindjárt kétségbe esni, aki megveszi bizonyára müködö modellt kap, és teret a modellezésre......
”
Vajon akkor is így gondolnád, ha Te járnál pórul egy vásárlás során?! Ha teljesnél picit több árat fizetnél egy rég áhított darabért, aztán kiderül, hogy mégsem az igazi?
Vagy jobban örülnél ilyen esetben, ha felhívják arra a figyelmed "hogy nem minden stimmel", és ez alapján tudsz megalapozott döntést hozni?
Végigolvastam a hozzászólásom, mielőtt elküldtem, lehet, hogy úgy tűnik indulatból írtam, de hidd el, hogy nem így van. Ha bárki sértőnek vagy illetlennek érezné, elárulom, nem annak szántam. |
(#22319) Mk48 2024 hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Sziasztok!
Ilyen kocsihoz van valakinek összeállításí útmutatója?
Sünöcske, esetleg neked?
A börzén vettem egy építő kiTTet, attól akitől anno a Bz-t is. |
|
(#22320) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#22318)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Mint irtuk ennek a mozdonynak izgalmas a története, és voltak nagyon hosszu korszakok, amikor egyáltalán nem volt kaphato. Már nem emlékszem pontosan, de pl. hajdani Zeuke modellre, de a késöbbi BTTB modellre is gyakran sok évig kellett várni. Igy akkor (nem most!) bizony sokan örültek bármilyen kivitelnek, csak legyen.
Ki tudja, ki és mikor rakta ezt a mozdonyt igy össze?
Senki!
Még az is nagyon valoszinü, hogy nem gyári mozdony - nálam is hentereg egy tucat kék kaszni tamponozás elötti állapotban, de van komplett tamponozott kasznim is, alvázbol viszont sokkal kevesebb van, néhányon soha sem volt motor. Érdekes modon a hattyunyak alvázak sokkal ritkábbak voltak abban az idöben, igy nem csoda, ha törött maszkot a másikra cserélte valaki. Ezek majdnem mind az LPH/Parisel korszakból valok. Akkor már ismert volt, hogy a BTTB meghajtás rossz, igy nagy volt a valószinüsége, hogy sokáig nem lesz ilyen modell. Igy vittek/ttünk mindent, ami használható volt. Ma már tudjuk, hogy több mint egy évtizedet kellett várni a Tillig konstrukciora!
Így nem kell mindjárt belekötni, s sokan örülnek, ha 20-40000 Ft helyett kapnak egy müködö ( feltételezem, hogy müködik) mozdonyt 6-7000 Ft-ért. Nem tudom mennyiért vesztegetik az eredeti korabeli mozdonyokat, amiket viszont az ember nem szivesen alakit át/szed szét.
Nem fogod elhinni, de a H0-s modelljeim 80-90%-a vagy festetlen kitböl vagy mozdonymaradékból származik.
Én mindig szivesen vettem olcsobb alapot késöbbi mozdonyaim számára. A T435 nagyon sok europai mozdonynak szolgálhat alapul, ha nem lenne az a szerencsétlen otromba motor benne. Ez volt az elsö amit egy kantra állitott lapos motorra cseréltem és eltünt minden a vezérlöállásból. |
(#22322) enigma válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22319)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Karpathiamodell? |
(#22323) Mk48 2024 válasza enigma hozzászólására (#22322)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Az!
Már elkezdtem összerakni, de van egy két alkatrész ami nem tudom hová való, plussz még az egyik ürítő csúszdáját is sikerült valahova elveszteni.
Azt a kis lapátfejhez hasonló alkatrészt, amin a zútottkő lecsusszan a sínek külső oldalára.
Ha esetleg van valakinek olyanja, felesleges és el tudnánk boltolni, megköszönöm.
Elég furán fest így. |
(#22324) enigma válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22323)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Sajnos nem tudok ebben segíteni, épp ellenkezőleg. A meglátásodat szeretném kérni, a termék ár/érték
arányáról. Te akkor már tapasztalt vagy eme építőszettek kapcsán. Tegnap szaladtam bele az indexes fórumon a hirdetésébe és kíváncsi vagyok a véleményedre hogy mi a véleményed ezekről a vagonokról.
Ha válaszban (vagy privátban) értékeled nekem, akkor örök hálára köteleznél. |
(#22326) Mk48 2024 válasza enigma hozzászólására (#22324)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ha elkészültem vele, mejd írok még pár sort és képet is teszek fel róla.
Nekem nagyon tetszik, bár a gyári sokkal részletesebb.
Itt lesznek apró alkatrészek amiket házilag kell legyártani, pl az emeléshez való kis horgok a kocsi oldalán, meg mondjuk nekem a gyári modellek korlátjai jobban tetszenek, mint a kiTTbe lévők núgyhogy én másik korlátot építek rá rézdrótból.
Egy Bzmot motorkocsit is már nagyrészt összeraktam, de ott valamit elszúrtam és majd javítani kell.
Alapjáraton pontos öntvények és csak az öntőcsonkokat kell jóformán lereszelni, de továbbiakat majd ha elkészült.
Apropó, tamponozásban tud majd valaki segíteni? |
(#22327) wolfchild válasza etwg hozzászólására (#22320)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Szia!
Értem amit írsz, illetve amit mondani szeretnél, de...
... Gábortól (MTTP) magam vettem ennél 10x jobb állapotú modellt, és Gábor javíts ki ha tévedek, de mintha a vége olyan 6.000 vagy 6.500-ban állt meg. ( Bővebben: Link)
(Inkább 6, mert külön vettem kürtöket is másik mozdonyra, és így lett 6,5 a vége)
Ehhez képest tartom nem tartom korrektnek ugyanennyiért vagy épp többért piacra dobni egy bontószökevényt.
De ezektől függetlenül a cikk a saját véleményem képviseli, és mivel ez nem "Isteni kinyilatkozás" így természetesen nem kell vele mindenben azonosulni, azért szép a világ, mert sokan sokfélét gondolnak ugyanarról a dologról. Itt nincs helye és helytelen, csak különböző vélemények.
|
(#22328) wolfchild válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22323)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
A kit a matricasort is tartalmazza, vagy az külön móka? |
(#22329) Mk48 2024 válasza wolfchild hozzászólására (#22328)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
A matricasort nem tartalmazza. Amúgy sem mennék vele sokra, mert mávos festést és tamponozást szeretnék rá. |
(#22330) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#22327)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Az árakrol kár filozni - nézd meg néhány modell MSRP- jét, és nézd meg, hogy ki mennyiért árulja ugyanazt a gyári modellt. Nem ritkán a feléért is hozzá lehet jutni. De emiatt tul egyszerü lenne baleknek tartani mindenkit, aki többet fizetett érte.
Ezt csufolják piacgazdaságnak.....
|
(#22331) wolfchild válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22329)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Azt tudom, hogy mennyibe van a kit, de a tamponozás az hol és mennyiért kerül rá megközelítőleg?! |
(#22332) wolfchild válasza etwg hozzászólására (#22330)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Még mindig nem egy nyelvet beszélünk, de nem baj.
|
(#22333) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#22316)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ne keverd össze az LPH által tömegekben leöntött Zeuke/Herr modell-összetevőket (alváz, forgóvázkeretek és kasztni) az aukcióban szereplő, egyértelműen beazonosítható BTTB modellel.
A fenti alkatrészeket a mai napig adja a Modelltec a bastler csomagjaiban, amiből jó esetben egy-egy kasztniátfestéshez jó valami. |
(#22334) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#22320)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Túl van ez gondolkodva!
Simán rátette a cseh kasztnit a 107-es aljára. Ennyi.
Ha mindez feltűnik a vevőnek, akkor övé a pont, tegye szóvá. Ha meg nem, akkor kábé annyira ért a modellhez, mint az eladó jelen esetben.
Zambasz a kék hátterével egyfajta brand-et alakított ki azok irányába, akik a jó állapotú, de gyakorlatilag ömlesztett modelleket keresnek a hazai licitálós portálon. |
(#22335) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22319)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ezeket az LPH kiteket egykor még dobozban adták, de a történelem vihara elsodorta ezt a kiegészítőt, így maradt a mejlonzacskós megoldás.
A kocsi típusa lapján keress rá valamelyik cseh oldalon, mert rengeteg összerakási útmutató van.
Egyébként kábé faék szintű a modell, tehát nagyon könnyű összerakni. Ha nem megy, nézz meg Ottóék által forgalmazott Loco példányt. Nem nagy cucc szerintem.
Ha nincs mondjuk, akkor szívesen megmutatom. Sőt az összerakás alatt álló kitet is. |
(#22336) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22323)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Mivel abból négy darab van a kitben, így nehezen lesz felesleges bárkinél is. Sztirolból, vagy kartonból vágj magadnak! |
(#22337) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22326)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ha neked megér 3-5000 ft-ot egy ilyen kocsi tamponozása, akkor vannak lehetőségek.
De szerintem nem fogsz erre ennyit költeni, egyébként megvetted volna vadi új Tilligben is.
Matrica a la szabiroli. |
(#22338) Mk48 2024 válasza wolfchild hozzászólására (#22331)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
A 22337-ben Gábor már megválaszolta, előtte meg én sem tudtam még. |
(#22339) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22335)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Konkrétan van négy darab tüske a kereten mit nem tudtam beazonosítani, hogy hova és mire való, bedig a gúglín már rákerestem, de a képekből sem lett világosabb számomra, am nemsoká felkerülnek a forgóvázak, meg még a korlátjaimon kell igazítani egy kicsikét és már lehet is festeni. |
(#22341) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22336)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Az lessz! Amint lessz sztirol lapom.
Elvileg már beszerzés alatt van. |
(#22342) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22337)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Tilligben mos Eaos kocsira ment a tőke, ezt meg az alkotás öröme végett, no meg mert imádom ezt a kocsitípust a Falls kocsikkal egyetemben. |
(#22343) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#22340)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ez nagyon jó. Sajnos nem hagyhattam szó nélkül. |
(#22344) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22339)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Majd előásom valamelyik modellt és megszakértem. |
(#22345) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22342)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Pedig ITT is tudtál volna válogatni. |
(#22346) FriTTz válasza Gashpy hozzászólására (#22340)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Majdnem el is hittem pedig gyanús volt valami aztán elolvastam Gábor hozzászólását!
Hogy mi vannak! |
(#22347) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#22346)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Lass dich nicht verführen... |
(#22348) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#22343)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
gondoltam... |
(#22349) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22345)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ha még November elején is meglesznek, akkor keresni foglak. |
(#22350) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#22333)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Tul lihegtük, de azt nem tudom miböl lehet megállapitani, hogy az BTTB vagy LPH modell, ha majdnem 3 évig kizárólag az LPH szállitotta ezeket a BTTB-nek? Náluk voltak a BTTB öntöformák.
Innen erednek ezek a keveredések és az alkatrészek. Akkor a BTTB csak fém alkatrészeket és a motort adta. Az igy készült modellek LPH és BTTB dobozban kerültek piacra. |
(#22351) TTmisi válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22319)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
|
(#22353) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#22350)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Ha megemlíted az LPH-t az átlag TT-t ismerőnek, akkor azt se fogja tudni, hogy miről beszélsz. Mindamellett a típus történetében egy nagyon kis időszakot ölelt fel ez a bedolgozás.
Ha az LPH csak a felépítményt fröccsöntötte - lévén hogy a hajtás egy uniformizált darab volt, hisz a BR110-es is ezt kapta - akkor teljesen mindegy volt, hogy azt a BTTB berlini gyárában, vagy a csehszlovák kisüzemben nyomták.
Az aukción egy dr-es aljra rakott csd-s felépítmény van., A gyártó jelen esetben tök mindegy - igazán meg is zavarná a "jó vétel reményében, elvakultan licitáló" vatera vevő lelkivilágát.
Egyébként pedig - tudomásom szerint - a beszállítói felépítmény csakis a BTTB alapra volt jó. Minden többi nem.
Szívesen megnéznék egy ilyen dokumentumot, vagy fotót, vagy katalógust, ahol megemlítik, hogy ebben az időszakban az LPH szállította a BR107/T435-ösök alkatrészeit.
Valahol szerintem egy félreértés van a történet hátterében, mert ahogy nézem, a valós Parisel időszakban nem is volt katalógusban ez a mozdony.
A hajtása nem volt rossz, eltekintve attól, hogy álforgóvázas kivitel, amivel még valamikor az ezredforduló tájékán is kijött egy szénvonatos különszett. Azért sem lehetett annyira rossz ez a hajtás, mert éppen a Parisel katalógusban a BR110-es két festési variációban is szerepel, sőt a legendás zöld csíkos változat is kijött ezzel a mechanikával. 1995-ben ezek szerepeltek az akkor már Tillig újdonságlapban és még mindig a régi, bttb-s hajtás volt alattuk. 1996-tól eltűntek, majd ahogy nézem, 2002-ben jött ki a teljesen új hajtású, egzakt modell. |
(#22354) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#22353)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Erről Egri János műsora jutott eszembe!
Elme(pár)baj |
(#22355) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Sziasztok!
Remélem nem nagy hülyeséget kérek, de valaki el tudna küldeni egy digi E94-es paraméterlistát.
Ma beletettem egy Tran DCX76zD/N dekódert, és futott egy próbaegyenest (by FriTTz) , de jó lenne az eredeti géphez hasonló karakterisztikát beállítani .
Azt kell, hogy mondjam az öregeknek megint igazuk volt, mert jönnek elő az igények a digi-vel példányokkal kapcsolatban .
Most pl. a karakterisztika |
(#22356) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Remélem lesz aki érti a poént, feltettem egy képet a FB-ra, bővebben: Link
Erre ez a válasz jött, szó szerint idézem:
Idézet: „Magamra vállalva a kényelmetlenséget, fel kell tennem a kötözködő kérdést! Igen komoly polémia alakult ki a fotó kapcsán mind a TT-s topikokban, blogokon és a közösségi oldalon.
Ezen az egyenesen melynek egyik végén jól látható a bttb-s időkből való ütközőbak, hogy lehet próbakört futni?
Maximum próbaegyenest!
Maradok tisztelettel: FriTTz”
Kb. 5 percig úgy röhögtem, hogy hullott a könnyem. |
(#22357) FriTTz válasza wolfchild hozzászólására (#22356)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Én is nevettem, de nem hagyhattam ki a szöveg beidézését! |
(#22358) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#22353)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Maga a mechanikai megoldás nem volt tul rossz, csak egy nagy baja volt, hogy ellentétben pl. a H0-s BR110-l (V100) a TT-s verzioból nem lehett kitermelni semilyen forgovázat s igy nem születhettek meg 20-30 éve TT-s csörgök, buvárok, bardotkák meg hasonlo járgányok. Itt kötött volt a forgováza távolsága igy nem igen lehetett mást rá épiteni, sem gyárilag, sem a modellezök otthoni mühelyeiben. Ezt a zsákutcát már akkor is sokan látták.
Mint írtam a T435-nek nagyon univerzális forgováza van s Europában egy sor ilyen mozdony van aminek majdnem azonos a forgováz tengelytávolsága. Ezek utánnaépitését akadályozta meg a szerencsétlen konstrukcio. ( Ráadásul ma meg látjuk, hogy mégiscsak meg lehetett oldani másként - sokkal univerzálisabban a hajtást. Már 25 - 30 évvel ezelött is ez volt a modellezök vágya - lásd a korabeli szakirodalmat. Az eljárárás ismert volt a PIKO akkori N-s modelljeiböl. ). Mennyi bört lehetett volna lehúzni az utobbi 30 évben a jobban megépitett T435-böl?
A hajdani Zeuke modellböl a 70-s években egy sereg fent emlitett amatör modell készült ( amig elérhetök voltak az alkatrészek.)
Ha jol emlékszem az LPH kiadott a 90-s évek elején egy kis katalogust, amibe benne voltak a náluk gyártott modellek. Egyetlen mozdony volt benne - a tárgyalt T435-s. Nekem van talán 3 eredeti csomagolásban ( fehér LPH doboz ). Az egyetlen különbség az otromba LPH kapcsolo volt.
Voltam anno néhányszor az LPH gyárban, és teherautoszámra voltak náluk a BTTB- ben rendszeresitett belsö szállitásra használt szállito alkalmatosságok.( Különleges dobozok).
Szoval akkor nagyban ment a termelés - azután másnak adták el a gyárakat a határ mindkét oldalán.
|
(#22360) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
TisztelTT méreTTársak!
Nem tudom mennyire ismeritek a lengyel ModArt-ot, de kiváló alkalom nyílik posta- és átutalási költség nélküli rendelésre!!!
Ha valaki talál valami érdekeset és október elején nyílik rá kerete, az gyorsan írja meg nekem emilben, hogy mihamarabb letárgyalhassam!!!
Gashpy |
(#22361) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#22358)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Csak a saját tapasztalataimra támaszkodhatok.
A Zeuke (Herr) V75/T435-ös páros hajtáskontsrukciója a kornak megfelelő volt, csupán annyi volt a baja, hogy csak egy forgóvázon adta át a vonóerőt, azon belül is csak egy tengelyen. Ez nagyon kevésnek bizonyult. Érdekes módon, ha ebbe a forgóvázba betettem még egy fogaskerekes tengelyt, a szükséges hajtáselemekkel, akkor nem javult a vonóerő, sőt megfeszült a mechanika. Nem volt véletlen, hogy csak egy tengelyt hajtott.
A későbbi, álforgóvázas megoldás a BTTB vívmánya volt. Ma már csak sejthetjük, hogy milyen megfontolások mentén zajlottak a fejlesztések a Storkover strasszén. Az biztos, hogy a hajtás alapjául szolgáló csigatengely konfekcionált alkatrész volt, tehát ebből kellett kiindulni. Tekintve, hogy a mozdony csaptávolsága kicsit rövidke, így adta magát ez a mechanikai megoldás.
Szerintem akkoriban (sem) nem volt szempont, hogy egy-egy gyári modellből milyen egyebet tudnak faragni a modellezők. A CKD egyen forgóváza természetesen továbbgondolásra ösztönözte modellezőket, de sajnos nem a TT-s alapmodellből kiindulva.
Azt nem tudhatjuk, hogy épp a TT méretben miért nem törekedtek a kétkihajtásos, az említett szomszédos méretű megoldások kivitelezésére. Gondolom azért, mert az egyféle motorral nem lehetett megoldani a kétirányú kihajtás, pláne a V75 esetében, a Z lehajtás meg nem férhetett el. Vagy ha el is fért volna, ahhoz rövidebb kardán kellett volna mondjuk. |
(#22362) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Kedves Klubtársak!
Bizonyára elkerülte a figyelmeteket a pénteki felhívás, mert eleddig csak két sorstársunk küldte el rövid bemutatkozását.
Kérem segítsétek munkánkat abban, hogy minél hamarabb megkülditek a kért "önéletrajzot"!
Tehát megismétlem a három nappal ezelőtti bejegyzést:
Klubszolgálati közlemény!
A megújuló bttb.hu honlap bővítéséhez felmerült az ötlet, hogy minden tag lehetőséget kapjon a bemutatkozásra. Ez a mostani elképzelések szerint azt jelentené, hogy lenne egy - már korábban megkezdett - arcképcsarnok, ahol az illető klubtag portréja mellett lenn egy 2-300 karakteres TT-s önéletrajz, illetve ha van olyan érdekesség a gyűjteményében, akkor arról fotó. Ez lehet asztal is, vagy bármi, ami a TT-s életérzéssel összefügg. (pl. retró, ndk-s bögregyűjtemény, de a kacsintós pénztárcát azért kerüljük...)
A kis galéria kialakításán még dolgozunk.
Tehát. Aki vállalja - és miért ne vállalná - valós kilétét, tőlük szeretnék kérni email-ben ( kizárólag emaliben!!!!) egy rövid bemutatkozást. Akitől ezt már megkaptam a klubjelentkezés során, tőlük nem feltétlenül kérem, de a mostani rendezhetőség okán szerintem pár sorban ismét belefér. A levél tárgysorát kérem használjátok és ezt írjátok bele: TT-s önéletrajz. Így minden e témában befutó levelet egy mappában tudok gyűjteni. A tagok portréit elkezdeném fotózni a következő találkozón.
Remélem jó kis arcképcsarnok jön majd össze, bár a 200 fős tagság összes anyagától már előre fázom...
Az felhívásra elsőként Sünöcske reagált, nagyon köszönöm neki! |
(#22363) FriTTz válasza Gashpy hozzászólására (#22360)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Az árak zlotyban értendők? |
(#22364) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#22362)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Én úgy emlékszem már a jelentkezésemkor feltártam sötét múltamat!
Esetleg kiegészítésre szorul? |
(#22365) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#22361)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Nyilván, hogy nem volt szempont, hogy lelkes modellezök mást faragjank egy gyári modellböl, de ezt tehette volna maga a gyár, ha más megoldást választ. Ez meg nagyon komoly gazdasági szempont - lásd a többi 4-6 tengelyes diesel-, meg villamosmozdonyt. Már egyszer beszélgettünk erröl ( egységes mechanizmusok), és ebben a Zeuke Europában példakép volt. A világban is jobbára csak az Athearn jutott el hasonlo fokozatra. |
(#22366) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#22363)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
igen... |
(#22367) gumidani válasza FriTTz hozzászólására (#22363)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2013 |
|
Engemet megrázott a 900 Złoty-s ár egy nagy lámpás ST 44-esért. Ha a régebbi olvasmányaimra jól emlékszem, akkor Tilligből van alakítva. 63000 Ft-t kicsit sokallok egy olyan mozdonyért, amit csak fényképen látok. Pedig vágyok egy ilyenre. |
(#22377) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#22364)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
Zoli,
Ezt jeleztem is a felhívásban: "Akitől ezt már megkaptam a klubjelentkezés során, tőlük nem feltétlenül kérem..."
|
(#22379) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#22362)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
Szívesen!
Az olyan dolgokat, amik nem kerülnek túl sok energiabefektetésbe, általában azon nyomban megcsinálom, különben elfelejtem |
(#22380) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#22377)
|
Válasz •
|
Szept 9, 2013 |
|
Gabi,
Félreértésre adott okot, hogy felhívásodban szerepeltek olyan szavak mint a " nem feltétlenül" és "ismét" !
Ezért bátorkodtam rákérdezni, hogy most rám melyik vonatkozik, de mivel látom, hogy fotó is szükségeltetik ezért a hiányosságokat postafordultával pótolom!
|
|
|
2024. Nov, 30. Szo 16:02:20 |
|
Jelenleg 12 fő olvassa az oldalt |
|
|