Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       132/436    
(#22533) róbertke válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22532) Válasz Szept 10, 2013
A postaládát támasztó eb mellett ott az e-mail címük, ahol a kérdéses előkarcolt rézlemezt megrendelheted.
(#22534) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22497) Válasz Szept 10, 2013
(#22536) Mk48 2024 válasza róbertke hozzászólására (#22533) Válasz Szept 10, 2013
És vajon érteni fogják azt amit én megyarul odafirkálok a lapra?

Egy próbát megér.
Köszi.
(#22537) róbertke válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22536) Válasz Szept 10, 2013
Ein Stück des Ätzens ich bestelle / Kus leptání objednat
(#22538) róbertke válasza róbertke hozzászólására (#22534) Válasz Szept 10, 2013
(#22540) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22532) Válasz Szept 10, 2013
Angolul is írhatsz nekik. Azt is értik.
(#22546) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22540) Válasz Szept 11, 2013
Csak én nem értem, bár próbálták anno a fejünkbe préselni.
Majd írok nekik magyarul, aztán meglátjuk mi lessz.
(#22547) Mk48 2024 hozzászólása Válasz Szept 11, 2013
Urak!

Az elmúlt hetekben felmerült bennem egy érdekes kérdés.
Mivel van egy hibás főkeretű BTTB BR86-osom, gondoltam egy olyanra, hogy esetleg egy tökéletes állapotú darabot mintaként használva, öntetni belőle, anyit amenyit a szerszám bír.
Ha jól lettem informálva ez egy típus hiba, hogy szeretnek törni.
A történetet egy hozzá értő modellezőtársal még tovább gondoltuk egy kicsit anyival, hogy a régi keret szögletes bemarását, amiben a tengelyek ülnek, kicsit átalakítanánk, hogy íves legyen és a főkeret ne csak egy-egy ponton feküdjön fel a tengelyre, hanem nagyobb felületen.
Ezen kívül felmerült ötletként, hogy a szabadon futó tengelyek keretét kicsit átvariálni, hogy kurz kapcsoló kerülhessen bele és akkor a régi kapcsoló elhagyható róla.

Mi a véleményetek? Esetleg érdekelne valakit ily módon leöntött keret?

wolfchild!

Egyenlőre nem biztos, hogy tudok menni holnap a klubb talira. Ha esik az esső akkor mindenképpen megyek, de ha nem akkor későn végzek melóból és már nem érek oda.
Ha megyek, akkor írok mailt.
Drukkolj, hogy essen.

(#22548) csíkosháTTú válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22547) Válasz Szept 11, 2013
Szia!
BR86-ról:
masTTertape barátomnál ott a tuti megoldás a műhelyében, meg a kezében is, már gyakorlata van, az ilyen gondokat nekem is ő oldja meg. A javítási eljárás működik a hasonló hibával küszködő BR56.20 esetében is.
Kétség kívül az elegáns megoldás, ha csinálunk egy új főkeretet hozzá, de annak azért vannak bajai is. Ha nem egy gyári új darabról veszed a mintát, hanem egy használtról, akkor az olyan szinten lesz pontatlan, hogy nem sok haszna lesz a sok beleölt munkának. BTTB ide, vagy oda, itt tized milliméterek feléről beszélünk. Meg, hogy idézzem a középkori nagy muszlim gondolkodót, Oman Hadd'el Hamán' Akkorman-t, szerintem rézből kéne CNC-vel kifaragni, és ezzel alaposan megnövelni a modell tömegét, meg jóval lejjebb húzni a kicsit magas súlypontját. Csak ehhez meg az áramszedését is másképp kellene megcsinálni. Kérdés, hogy ér-e ennyit egy régi BR86-os?

Az értékarányos, és tartós megoldás: a javítás Gábornál.
(#22550) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22547) Válasz Szept 11, 2013
Zsákutca.
A törött keretre, ahogy Mesterem írta, nagyon egyszerű a javítási megoldás. Feltéve, ha az adott modell nincs már annyira szétbarmolva, hogy felesleges lenne. Sajnos a hibát már rég óta ismerik az önjelölt, kevésbé tanult és innovatív szerelőszakik és az általuk preferált javítási metódus az "öntsük tele epokittal, vagy pillanatragasztóval" mozzanattal be is fejeződött. Így az ilyen buherált modellek javítása sokkal rizikósabb, mint a simán csak törött keretvéggel érkezőké...
A tengelyágyak négyzetes kialakítása nem véletlen a modellezésben. Nézd csak meg az összes forgóvázas megoldást is, ahol ugyancsak négyzetes fészekben forognak a tengelyek. Mert így ugyanis iránytól függően csak két, apró ponton érintkezik az amúgy tapadékony abs műanyaggal a fémtengely. Az irányváltások során a csigatengelynek köszönhetően mindig a fészek másik oldalának feszül a tengely, így ott is csak két pontos lesz az érintkezés, de mivel a műanyag puhább a fémnél, így az idő múltával oválisra ássa magát a fészekben, ergo megnő a hossztengely irányú elmozgása, ezzel egy visszafordíthatatlan folyamatot indítva el, ami oda vezet, hogy még jobban megfeszül a tengely, jobban erőlködik a hajtáslánc és ismét jobban odanyomja a fészek falához.
És mivel a köríves tengelyfészek falához szinte 270-300 fokon át érintkezhet a tengely, így sokkal nagyobb a megszorulás, befeszülés esélye.
Tehát ezért - a folyamatos érintkezés okán - nem javasolt az íves tengelyágy kialakítása.

De ha mégis ezt választod, ahhoz, hogy ezt jól, pontosan leönthesd, kell egy makulátlan, gyári új főkeret, amibe pontosan, ezred mm-esen be kell maratnod az íves tengelyágyat, hogy az tényleg ott legyen, ahol kell. Viszont új főkeretet már nem kapni, nem gyártják. Ha lenne is, akkor is kb. 5-7 euróból meglenne. Tehát egy újszerű mozdonyt kellene beáldoznod, amit meg szerintem senki nem fog neked adni erre a célra.

És ami a legfontosabb: 2013-ban semmi értelme a már jócskán elavult, csigatengely-ferde fogaskerék hajtáskonstrukció bármilyen feljavítása, átértelmezése.
Csupán azért, mert sajnálnád a javítási költséget két csavar becsavarásáért. Eddig több tucat ilyen javításon vagyok túl és jobban működnek ezek a mozdonyok, mint újkorukban.
Akármilyen pontosan terveznéd meg azt a gyantaöntést, az mégiscsak gyanta. A beleölt energia, idő, tudás, stb. Soha nem térülne meg, max, ha ezres darabszámban cserélnéd ezeket a főkereteket.
Bármilyen más jobbítási szándék meg csakis a lineáris hajtáslánc felé kellene, hogy haladjon, de ezt akár a Tillig már megalkotta a modell kapcsán, de ha Lehoczki Gabit nézed, ő is ezirányba fejlődik a saját mozdonyai fejlesztése során.
(#22551) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22546) Válasz Szept 11, 2013
Hát akkor a hiba az ön készülékében van...
(#22552) sunocske válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22546) Válasz Szept 11, 2013
Küldd át nekem, lefordítom angolra és visszaküldöm.
(#22553) Mk48 2024 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22548) Válasz Szept 11, 2013
Köszönöm a válasz.
Elgondolkodtató, de a rezes dolog valóbban drága lenne.
Gáborral már beszéltem róla korábban.
Ez meg most csak egy ötlet volt és ezért kértem a véleményetek.
(#22554) wolfchild hozzászólása Válasz Szept 11, 2013
Sziasztok!

TT-s barkácsanyagok, ha kellenek valakinek, bővebben: Link.

Ez tényleg a legalja, ami innen onnan megmaradt, mentségemre szóljon, nem én miattam vannak ilyen állapotban, így kéretik ezt nem rajtam számon kérni. Azért tettem fel, mert lehet, hogy valakinek pont ilyen kell.
(#22555) csíkosháTTú válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22553) Válasz Szept 11, 2013
Ne hidd, sokkal többet hozna konyhára, mint a műgyanta öntvény! Szerintem műgyantából leönteni egy modell alvázát hiba, az alapanyag miatt. Sokkal kevésbé lesz tartós, mint a BTTB által használt műanyag. Ott azért vannak elég komoly erők, kis felüleleten.
Persze, a gond sokakat érint, ezért aztán nekem is megfordult a fejemben anno, hogy a lassan kifogyó gyári alkatrész készletet mivel lehet helyettesíteni? Gábor hozta a megoldást, mert találtunk itt a műhelyben csavart, ami olyan, mintha ide találták volna ki. Még mndig az a kérdés, hogy érdemes-e áldozni egy réz alvázért egy 30 éves modellnél? Őszinte leszek, szerintem nem. Annyit lehet tenni érte, hogy amennyire lehet, adjuk vissza a gyári állapotot. Sajna a műgyanta utánygártás nem lesz jó, ezt borítrékolhatod. Ha sikerül is pontosan megcsinálni, akkor sem lesz tartós.
(#22556) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22550) Válasz Szept 11, 2013
Az ötlet pont azért merült fel benem, mert már korábban is beszéltünk róla, hogy az én esetemben mindenképpen cserélni kellene a főkeretet és gondoltam, ha más is ebben a cipőben jár, akkor talán használható megoldás lenne.
Sajnos az én gépemen nem csak a keretvég törött ami a mellgerendás részt tartja amin az ütközők vannak, hanem a motor alatti részen is, ahol a motor táp vezetékének van egy kis fül a kereten.
Ezen kívül, gyanúm szerint a tengelyágyak is olyan kopottak, hogy a hajtás azért szorúl meg és nem mozdul. A bemaródások látszanak is.

Köszönöm! Értem. Akkor a tengelyágy módosítás kilőve.

Félreértettél! Én nem sajnálom
Idézet:
„a javítási költséget két csavar becsavarásáért”
, de ez esetben nem csak két csavarról van szó. Nálam legalábbis. A főkeretre pedig azt mondtad már nem gyártják és innen eredt az ötlet.
Köszönöm a válaszod!
(#22557) csíkosháTTú válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22556) Válasz Szept 11, 2013
Mhhh...
Akkor szerintem, ha meg akarod menteni a mozdonyt, akkor keríts hozzá egy törött kasznis donort, vagy csinálni kell hozzá egy réz alvázat, és átbütykölni az áramszedését.
(#22559) masTTertape válasza Mk48 2024 hozzászólására (#22556) Válasz Szept 11, 2013
Az egyes szám második személy jelen esetben általános alanyra utalt, azaz nem rád értettem, hogy konkrétan te sajnálnád rá ezt az összeget, hanem a ragasztóval összerondítókra utaltam.
Hidd el, folyamatosan kutatom a jó állapotú főkereteket a külhoni vásárokon, hiszen itthon esélytelen lenne.
Van is most kitől rendelni, tehát tud lenni jó állapotú, beépítésre alkalmas keret.
Ha érdekel, megrendelem, vagy október végén meghozom.

G.
(#22560) Mk48 2024 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22555) Válasz Szept 11, 2013
Elképzelhető, hogy többet hozna a konyhára, de ahogy te is írtad, egy ilyen régi modell esetében már nem éri meg, mert nem lenne olyan aki egy ilyen alkatrészt megvesz, ha már hasonló áron talál jobb, moderenebb megoldást.
Ezért gondoltam, hogy műgyantából, de ha nem jó, hát nem jó.
A csavar témát értem és anno beszéltem is erről Gáborral, de most a problémám az volt, hogy a keret máshol is törött ill. kopottak a tengelyágyak, ami miatt cserélni kell, mert nem megy.

Köszönöm.
(#22561) Mk48 2024 válasza masTTertape hozzászólására (#22559) Válasz Szept 11, 2013
Sorry! Akkor én értettem félre.
Igaz, a mondás is tartja, hogy
Idézet:
„Akinek nem inge, ne vegye magára!”
.
Hogy rendeled, vagy majd hozod, rádbízom!
A lényeg hogy lessz és köszönöm előre is!
(#22569) rwirtz hozzászólása Válasz Szept 11, 2013
Sziasztok!

Eladóvá vált pár vagonom, mozdonyom. Feltettem őket a megfelelő helyre:
Apró
Robi
(#22588) etwg hozzászólása Válasz Szept 12, 2013
A minap folyt itt a szöveg a T435-s változatairól.
Ime egy ujabb:

Zöld T435
(#22590) wolfchild válasza etwg hozzászólására (#22588) Válasz Szept 12, 2013
Szia!

Igen, de megint elferdül a mondanivaló, ugyanis a vita abból indult, hogy valaki megvételre kínált egy BTTB összerakott mozdonyt (ami többek szerint nem helyénvaló anélkül, hogy ezt jelezte volna, többek szerint meg "belefér"), majd ezek után átment "ki mit tud"-ba, ami az adott mozdonyok alkatrész beszállítóit illette, most meg itt ez a kép, ami szerintem egy új Tillig mozdonyt ábrázol. Így az egész nem releváns.
(#22593) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#22590) Válasz Szept 12, 2013
Ezért nem is kapcsoltam a korábbi témához..... hanem csak ugy jeleztem, hogy szinte kibányázhatatlan a T435-s téma.

(alapvetöen nem foglalkozok aukcios oldalakkal, mint ahogy a piacon sem foglalkozik az ember olyan kofákkal, akitöl nem vesz semmit)
(#22600) sunocske válasza etwg hozzászólására (#22593) Válasz Szept 12, 2013
Idézet:
„mint ahogy a piacon sem foglalkozik az ember olyan kofákkal, akitöl nem vesz semmit”

Legfeljebb egy jót kuncog magában.
(#22602) sunocske válasza etwg hozzászólására (#22588) Válasz Szept 12, 2013
Nem is csoda. Csak a Csehszlovák Államvasutak kötelékében volt vagy hat különböző színterve, később a magánvasutak megjelenésével ez csak többszöröződött
(#22605) TTGuszti válasza wolfchild hozzászólására (#22554) Válasz Szept 12, 2013
Szia!
A "csodadobozban" talált sínek-váltók ügyében nem változott meg a korábbi elképzelésed , mert engem továbbra is érdeklena dolog.
(#22610) UWH válasza wolfchild hozzászólására (#22590) Válasz Szept 12, 2013
Szia!
Egyébként, nem tudom hogy láttad-e, hogy 10.000.- ( TÍZEZER ) forintért kelt el az a mozdony.
üdv Laci
(#22616) FriTTz válasza gumidani hozzászólására (#22504) Válasz Szept 12, 2013
Köszi
(#22617) FriTTz válasza Vova hozzászólására (#22517) Válasz Szept 12, 2013
Üdv, a legjobb kerületben laksz, ez egy modellező gócpont!
(#22618) FriTTz hozzászólása Válasz Szept 12, 2013
Kedden megyek Prágába, ha tud valaki egy jó modellboltot esetleg kell is valami az ne tartsa magába!
Klubtalálkozóra megyek!
(#22619) BR95 válasza TTGuszti hozzászólására (#22605) Válasz Szept 12, 2013
Jól értem? Kalapsínre vágysz? Keress meg van egy "pár" darabom, váltók keresztezések is...

Józsi
(#22623) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#22618) Válasz Szept 12, 2013
A Zerba (a Vencel tér alján balra bemész az ottani passage-ba és annak a komplexusnak a második emeletén hátul van egy elég nagy bolt gyönyörü TT gyüjteménnyel).
Egy másik meg a muzeum mögött elmész kb. a rádioig, majd ott balra a párhuzamos utcán van a Král Zeleznic nevü bolt rengeteg egyedi modellel (azt hiszem Mánesova nám. hivják a teret..)
A harmadik bolt meg a Národni trida-val párhuzamos utcában van (ha a Moldva felé nézel akkor jobbra, kb. a közepétöl a folyo felé. Ha az áruháznál átmész a párhuzamos utcára akkor kb. 200 m a folyo felé.

Sok sikert.

Mindenképpen menj el a Smichovba - ott van egy hatalmas épülö off topik terepasztal. Královstvi zeleznic a neve.

A többi bolt már elég messze van a központtól.
(#22625) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#22623) Válasz Szept 12, 2013
Köszi, sok időm nem lesz mert szolgálati út lesz!
De ha lesz egy kicsi időm akkor benézek majd valahová.
Sokat segítene a pontos cím is!
(#22628) wolfchild válasza TTGuszti hozzászólására (#22605) Válasz Szept 12, 2013
Írtam privátban

Urak, sajnos a mai klubtalálkozót hanyagolnom kell, a következő havira igyekszem odaérni.

(#22629) wolfchild válasza UWH hozzászólására (#22610) Válasz Szept 12, 2013
Nem, nem láttam, de az már tényleg nem az eladó sara. Az aukció lezárása előtt kint volt már masTTertape kérdése és a rá adott válasz is, így azt bárki elolvashatta volna.

Hozzáteszem a Láng börzén is 7.000 körül mozog egy ilyen, így a 10 + posta az garantált kasza volt a tulajdonosnak.

De nem sajnálom tőle, mert ha valaki azután is rápakol, hogy tudja mit vesz, annak valószínűleg pont ez a darab kellett valamiért.
(#22631) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#22625) Válasz Szept 12, 2013
A Zerba a Cerna ruze bevásárlo központba van a na Prikope nevü utcan A Vencel ter also vége)

A kiállitás

A többit meg leirtam.
(#22632) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#22631) Válasz Szept 12, 2013
Most elképzeltem hogy FriTTz kolléga menet közben copy/paste a GPS-be, amit írtál...
(#22644) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22632) Válasz Szept 12, 2013
Vagy beszáll egy ilyen villamosba, ott mindent elmondanak neki.

image.jpg
 
(#22648) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#22631) Válasz Szept 12, 2013
Köszönöm!
Ismerem az ilyet, egy bizonyos sörmennyiség után bármilyen nyelven meg tudom magam értetni!
(#22649) wolfchild válasza etwg hozzászólására (#22644) Válasz Szept 12, 2013
Ilyen lenne a BKV, leraknám a kocsit, vennék bérletet és azzal járnék esküszöm.
(#22650) etwg válasza wolfchild hozzászólására (#22649) Válasz Szept 12, 2013
Be kell vezetni és löttek a dugoknak - legfeljebb a csapos elött maradnak meg.

image.jpg
 
(#22657) FriTTz hozzászólása Válasz Szept 12, 2013
Érdekes dolgot tapasztaltam ma klubtalálkozón, de csak most jutott el a fejemben a megfelelő helyre!
(feldolgozó üzem)
Az M30 kapcsán merült fel a probléma, hogy a régi bttb-s V36-os piros részeit nem lehet lefesteni feketére mert nincs az a festék ami megmaradna a piros műanyagon tartósan!
Szóval most arra jutottam, hogy szerintem van rá festék, csak mi nem tudunk róla!
Találjuk meg színezésének a módját!
Pl fekete tintával (folyékony vagy tintapatronos) próbálkozott már valaki?
Az alkoholos filcnek van takarása?
A modellfestékek csak egy bizonyos műanyag csoportra jók szerintem illetve felület minőségre.
Esetleg lehetne ezt a felületet is mattítani, hogy tapadjon a festék?!
(#22659) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#22657) Válasz Szept 12, 2013
Nem hiszem, hogy ez sikerülni fog. A külök anyaga eléggé "zsiros", amire aligha van festék. Ráadásul a külsö felületét rendszeresen lekaparja a csatlo, igy a küllök élein elöbb vagy utobb kikukkan a piros szin.
(#22660) bambi75 válasza etwg hozzászólására (#22631) Válasz Szept 12, 2013
Sziasztok!
Én egy boltot tudok Prágában, ahol voltam is kicsi, de jó kis bolt. A címe: Klimentska 32.
(#22661) etwg válasza etwg hozzászólására (#22631) Válasz Szept 12, 2013
A 3. bolt a Bartolomejska utcan van.
(#22662) terkoz hozzászólása Válasz Szept 12, 2013
Szerbusztok!
A BTTB klub az idei TEMOFESZT-en bemutatkozik a nemzetközi TT modulrendszerhez kapcsolódva.
A felkészülés részeként, próbaszerelést és játékot tartunk az októberi TEMOFESZT-re készülő modulelemek műszaki ellenőrzésére.
Az összejövetelre szívesen látjuk a modult vállaló, de erre a rendezvényre nem jelentkezett társainkat is.
Kiemelt figyelemmel várjuk jvnd (digi) és maTTato (foto) sporttársakat az értékes segítségükért, továbbá a BTTB klubnapok házigazdáját, a klubot életrehívó alapítókat, a klub "udvari szállítóit" és a klubnapok összes résztvevőjét.
A tornaterem, 9x21m=189m2,
2013. szept. 28-án du. a rendelkezésünkre áll.
A tervezett menetrend:
Érkezés, kipakolás: 13-14h-ig
Beüzemelés: 14-15h-ig
Futáspróbák: a legkülönbözőbb vonat-összeállításokkal 15-16-ig
Próbajáték: 16h-tól amíg kedvünk tartja.
Elpakolás, távozás kb 23h
A cím: Baár-Madas Református Gimnázium, Bp. II.ker. Lorántffy Zsuzsanna u. 3.
A megközelítés, bejutás megkönnyítésére feltettem a kedvenc képemet és néhány ábrát egy tárhelyre:
https://picasaweb.google.com/102133612226925179555/2013Szeptember28BTTBProbaszereles
Az iskolában az nap akkreditált nyelvvizsga lesz, így kéretik a légkalapálást és a futballszurkolást mellőzni!)
A nyelvvizsga idején, 17h-ig büfé üzemel a főportánál.
A portán le kell, adjak egy névsort és rendszám összeírást. Kérem, küldjétek el a nyilvános e-mailemre, legkésőbb szept. 26. csütörtökig az adatokat.
Az elrendezési tervet Gashpy barátunk készíti. A terv elkészítéséhez legkésőbb szept. 20-ig kérjük a moduladatokat a nyilvános e-mail címre megküldeni.
A modult, vagy felszerelést hozók, autóval az alsó kapun (kaputelefon van) behajtva oda tudnak állni a tornaterem mögé közvetlen.
Gyalogosan, a főbejárattól, az alagsoron keresztül az iskola túlsó végére kell kijönni az udvarra és ott a „D” épület-be.
A helyiség hajnalig a rendelkezésünkre áll. Szombaton éjjel ki kell mindent pakolni a teremből, mert vasárnap használják.
Hozzatok sok féle járműveket, hogy minél több futáspróbát végezhessünk a modulokon. Inkább most derüljön ki ha valamin igazítani kell.
Az elemeknek a dekorációs része most nem olyan lényeges. Műszakilag legyenek inkább készen.
Én analóg tápokkat (FZ1) tudok biztosítani. Akinek van digi vezérlése, kérem hozza azt is.
Hosszabbítókat, elosztókat, némi szerszámot biztosítok. A teremnek közepes minőségű általános világítása van. Ha szükséges helyi világítás , megoldható.
Akinek van kemping asztala kérem, hozza el.
Várlak benneteket! Remélem mindenki jól érzi magát!
üdvgyuri
(#22663) wolfchild válasza FriTTz hozzászólására (#22657) Válasz Szept 12, 2013
Az alkoholos filc az nem megoldás.

Az információ alapja egy saját paklikocsi, ezen a gondos eladó (a'lá Vatera) úgy oldotta meg a lekopott fekete csíkot, hogy alkoholos filccel pótolta.

Addig fel sem tűnik, míg a modell egy bizonyos szögben van, de amint forgatod egy picit és másképp esik rá a fény, olyan feketés-lilás-kékes-selymes hatást kelt a sima matt fekete helyett. Nagyon elüt a feketétől. A jó hír, hogy benzinnel lejön, a rossz, hogy alatta a az eredeti lekopott rész volt :-S.

Tehát ezt nem ajánlanám.

Szerény véleményem szerint, nem is igazán jó ötlet a főkeret festése, mert én attól tartok, hogy előbb utóbb valahol megkopik (viszonylag hamar) és olyan lesz mint a lépcsőház korlátja. Ahol sokat fogdossák látszik az elmúlt 50 év összes átfestése, mint a fán az évgyűrűk .

Talán Gaba Mestert kellene megkérdezni, hogy neki mi erről a véleménye. Mármint az alvázak fényezéséről.

Ha radikális akarsz lenni, van műanyag alapozóm és matt fekete festékem, én evvel szoktam a kocsin a hibákat javítani a lökhárítón.

Szerintem jó lett, bővebben: Link

(#22671) csíkosháTTú válasza terkoz hozzászólására (#22662) Válasz Szept 13, 2013
Khmmm, izéé, már "soxor" akartam szólni, szervusz, ugyanis ez a köszönési forma latinból jön.
(#22672) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#22671) Válasz Szept 13, 2013
A latin az holt nyelv!
Lapozás       132/436    
Frissek
  2024. Nov, 27. Sze
15:22:00
  Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt
Hirdetés