|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#25810) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Sziasztok!
Egy újabb "nepperűző" cikk, kivételesen nem én leltem rá az esetre, a részletekért klikk ide |
(#25811) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#25804)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Köszönöm Gáborom!
A lábunkhoz még annyit, hogy ennek jelentősségét Emoék is felismerték, és komolyan gondolkodnak rajta. Arról nem is beszélve, hogy a Füstiben lévő aljzategyenletlenségeket is mi pillanatok alatt ki tudtuk egyenlíteni, míg másoknak ez vagy nem ment, vagy alá kellett bejlágolni... |
(#25812) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#25810)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Belenyúltál a sűrűjébe.
De kicsit megnyugszom, mert így nem csak az én nevemtől harsog a börze, ha az érintettről alkotott kritikák kerülnek szóba.
Ez a mondatod nagyon ott van: "szívből remélem, hogy nem arról az emberről van szó, aki szintén klubtársunk, mert ha igen, akkor igazából a korrekt egymást segítő klubélet egy csúnya léket kapott és ez mérhetetlenül elszomorít."
De erre legyen válasz, amit az érintett klubtárs mondott a klubtalálkozóinkról: " ...tudod, hogy én oda nem járok..."
No de azt tudnod kell, hogy említett barátunk nagyon rég óta használtpiaci szereplő. Mi még köhögni sem tudtunk a TT modellekre, mikor ő már a Petőfi Csarnok bolháját erősítette, olyannyira, hogy a város több használtkereskedője hozzá igazította az árakat, függetlenül az érintett portéka állapotától.
Az is közismert, hogy a licitálós oldalon hányféle felhasználó néven van ő is, meg mások is jelen. Ennek okai nem szorulnak magyarázatra.
Mindenképp ki kell emelni, hogy az érintett úriember nagyon sokat tett le a modellezés asztalán, meghatározó név a modellépítésben, sőt egy időben csak az ő művei voltak az egyedül elérhetők bizonyos kategóriákban. Éppen ezért nem szabadna neki lejjebb adnia. Mind a saját munkái minőségében, mind pedig az általa képviselt irányzatokban, legyen az használtcikk, vagy akár mások által elkövetett munka. Mindenki más fejlődik és modellről modellre jobban teljesít. Neki miért nem sikerül?
A példákban felsorolt modellek a német használtpiacon külön dobozban, egymásra dobálva, amolyan bastellschrott megnevezéssel, pár fillérélt vihetők. Itthon vajon a hazai felségjelzés ezen apró hiányosságokat is feledtetni véli...? |
(#25813) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#25811)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Gáborom, off:
ne feledd a cikkalapot. Írtam mélt, de ha nem olvasnád, itt szólok, dedlájn van!
G |
(#25819) csíkosháTTú válasza Gashpy hozzászólására (#25811)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Szolgálati:
Kész a 275-ös! |
(#25821) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#25812)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Én csak egyet szúrtam ki, és ilyenkor már lépek is tovább a delikvenstől:
A MÁV tartálykocsi láthatóan - nem csak a kupplungjai miatt - BTTB gyártmány, képen meg a hozzá tartozó doboz az Zeuke, még 1968 körüli.
Biztos álcázta magát... |
(#25824) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#25821)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Azért azt nem árt szem előtt tartani, hogy a vaterán szocializálódott nagy átlag alapjában nem tud mit kezdeni a dobozzal. Sokuknak a doboz egy szükséges rossz, amitől hamarjában megválnak. Számomra a modell része és sokat elárul annak koráról, állapotáról.
Az előző hozzászólásomból kihagytam az igényesség szerepét az egész modellezésben. Nos a doboz is ennek a fokmérője. Szerintem. Ok, találtam most kint Drezdában olyan, doboznélkülieket, amikről itthon csak álmodozunk, de az alapvető különbségről már esett sokszor szó.
Viszont volt kint a folyóparti bolhapiacon olyan dobozos is, ami tán még kibontva sem volt. Na mindegy.
Tehát a vaterázók többsége nem is fogja fel a Zeuke doboz - Bttb kapcsoló összefüggést, így szinte tök mindegy, hogy mi van mögötte.
Megint csak azt mondom, hogy olyan eladónál, ahol tömegével mozognak az ilyen modellek, már nincs jelentősége, hogy a saját csomagolásukban vannak-e az egyes példányok, mert börzéről börzére, bolháról bolhára jár a kereskedő és sokszor ki-becsomagol.
|
(#25829) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Megjött a SCARM új változata. Gondoltam, beírom azt a pár hiányzó szót...
Közben vettem észre, hogy valakik alkalmanként már frissítették a fordítást, ami nem baj. DE! Helyenként helyesírási hibákkal és fogalomzavarokkal össze-vissza!!!
Könyörgöm, hogy csak az csináljon ilyet, aki ad magára!!!
A fordítás nem annyi, hogy beírom, ami eszembe jut. Főleg, ha már egy meglévő szövegkörnyezetbe kell valamit beilleszteni!!!
|
(#25830) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#25813)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
OFF: Vettem, most cseng le a délelőtti házimunka... |
(#25831) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#25830)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
OFF: hát ezen a környéken minden nap munkanap, ezért nagyon köszönöm a gyors és hatékony, hétvégi közreműködést. |
(#25836) help-ez hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
....és lábra állt !!
Tegnap még csak darabokban tudtam megmutatni Gashpynak a 3 m es tárolóállomás első 2,5 m ét.
Ma már összeállt a dolog.
2 db 1x0,5 m és 1 db 0,5x0,5 m es darab faipari munkái készültek el.
Továbbá Dénes oldalán bemutatott lábbefogóból 8 db és 6 db állítható láb.
A lábakra különösen büszke vagyok,mert teljesen hagyományos szerszámokkal itthon készültek. 1 lábhoz 1x0,8 m es nutot 208 db 6mm furómaróval készült lyuk összekötésével készítettem.Mindezt 6x.......................
|
|
(#25841) lakasi válasza masTTertape hozzászólására (#25812)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Pontosan az általad leírtak miatt sajnálatos, hogy nem vesz részt a klub rendezvényein, holott korábban, még a tematikusabb időszakban előadást is vállalt. Hiányzik a tapasztalata, apróbb barkács ügyekben ötleteivel, sokszor segített megoldást, beszerzési forrásokat találni. Amikor a távolmaradásáról faggattam, nekem is mindig azt válaszolta:"...tudod, hogy én oda nem járok!" A miért-re viszont nem adott választ, csak halvány utalásokat. Valamire, vagy valaki(k)re megharagudott és ezek szerint érzékeny, haragtartó ember. Én biztattam és biztatom, valahányszor találkozom vele a börzén, hogy jöjjön vissza. Ha volt valakivel személyes vitája a klubban - az illető biztos tudja - segíteni kellene neki, hogy ezen továbblépjen. |
(#25847) masTTertape válasza lakasi hozzászólására (#25841)
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Tisztában vagyok azzal, hogy pl. rám orrolt meg azért, mert nyíltan megfogalmaztam a kritikámat az utóbbi időben elkészített modelleivel kapcsolatban. De én nyíltan vállalom, hogy ezek a kritikák építő jellegűek. Van olyan modellező mester, aki megmondta, hogy bár nem jóleső érzés a negatív vélemény, de mindenképp előre mozdítja a fejlesztésben.
A sértett ember idővel saját magát moderálja ki a köztudatból és így már semmi esélye nem marad a visszatérésre, a fejlődésre és megmarad egy elszigetelt körben.
Persze ezt nagyon sajnálnám, éppen az ő esetében. |
(#25854) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 23, 2013 |
|
Szerintem amit Gábor leír az nem kritika hanem fejlesztési, korrigálási javaslat a jövőre vonatkozóan. |
(#25863) Danyek hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Bepótlóm a hetekkel ezelőtt ígért írásomat, sajnos az utóbbi idők munkabeosztása elégé kaotikus volt nálam
Figyelem! Szövegfal következik illetve erősen OFF téma:
A kerekek H0-ás japán járművekhez kellenek, viszont ott bizonyos okokból egy elég érdekes méretarány(ok) születtek. Az ottani legelterjedtebb nyomtáv az 1067mm, ami H0-ban 12mm-nek felelne meg. A gyártok annak érdekében hogy a standard 16,5 vágányokon mehessenek a járművek, a modelleket 1:80-as méretarányba készítik, ha jól tudom olyan okkal hogy kevésbé zavaró vizuálisan a szélesebb nyomtáv így.
Meg kell jegyezni hogy ez is messze van a pontos méretezéshez mert 1:80-ban 13mm lenne a nyomtáv, én viszont az 1mm-el keskenyebb vágányt elfogadhatóbb kompromisszumnak tartom mint a 3,5mm-el szélesebb "H0"-ás távot.(Természetesen léteznek exact 1:87-es modellek H0j jelöléssel, de azok a drágább európai modellekkel vetekednek árban.
Létezik néhány cég akik H0-ás összerakható kitteket gyártanak (lásd majd lejjebb a linkeknél), ezek ára meglehetősen kedvező: az általam megépíteni szánt mozdony önjáró makettje 5000Ft körüli áron, két 4 tengelyes konténeres kocsi kit szintén egy ötös, kisebb vagonok 1-2 ezerért beszerezhetők. A mozdony kasznija valahol a Fuggerth szintjén van.
Végszónak: ez nálam csak egy vadhajtás lenne az európai téma mellet, ezért nem is szeretnék olyan sokat költeni erre,de próbálok minél kisebb kompromisszumokkal tervezni.
Linkek:
Mozdony (sokan rondának titulálták, elégé dobozforma)
2db Konténeres vagon kit
zárt vagon |
(#25867) róbertke válasza Danyek hozzászólására (#25863)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
1995-96 környékén vettem én egy EF58 mozdonyt még az Erkel utcában. Villámgyorsan összerakható sorja mentes kaszni, csak amit hozzá adtak villanymotort az nem passzol a forgóvázba. Ceruza elemről (működne) - nálam szobormozdony. Áramszedője összerakható műanyag gagyi, amit jobb ha kicserélsz valami használhatóbbra. Ami nagyon tettszik a gépben, az a soktengelyes futóműve. Négy forgóváz - tíz tengely. |
(#25868) lakasi válasza masTTertape hozzászólására (#25847)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Ha ez az ok, az baj és elfogadhatatlan. Felnőtt ember ne durcáskodjon mint egy gyerek. Van olyan modellező barátom, aki korábban (10-20 év távlatában) maga is készített kis szériás modelleket és jövedelem kiegészítésként árulta a börzén. Időközben a nagyok minősége jóval meghaladta az ő lehetőségeit, ezért belátva a saját korlátait, leállt a modell készítéssel. A piac érték ítélete előbb-utóbb nála is működni fog még a kis magyar TT piac esetében is. Ha a jó szándékú, baráti tanácsra nem reagál, majd a saját kárán jön rá.
A durcáskodás tehát nem megoldás az ő szemszögéből sem, hiszen akár tanulhatna a klubban a többi, jól működő műhelytől (pl: Huber, Putz, Gaba, Jakó), együtt is működhetne velük. Hogy ők jól csinálják, azt a termékeik minősége és a több hónapos/éves várólisták is igazolják.
Gábor azt javaslom tekintsük ezt az egészet elvi polémiának, név nélkül, mert az érintett távollétében, a háta mögött nem tartom helyénvalónak a további boncolgatást. |
(#25869) sunocske válasza help-ez hozzászólására (#25836)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Nagyon szépen alakul! |
(#25871) UWH válasza lakasi hozzászólására (#25868)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Szervusz István! Szerintem Gáborral elmentetek egy másik irányba. A cikk ( ami tetszik ) szerintem a kereskedelmi etikáról szól, hogy az eladó állítása nem fedi a valóságot. Régebben voltak hozzászólások, hogy kik, és hogy milyen drágán, és milyen minőséget árulnak, és ezek a nepperek meg a vatera huszárok így meg úgy. Szerintem erre világít rá a cikk, hogy nem kell messzire menni. Azt az apukát, aki megveszi most a gyereknek a vagonokat az ünnepekre, nem hiszem hogy érdekli az eladó modellezői munkássága, csak az hogy hogyan csatlakoztassa össze a zeuke kuplungot a bttb-vel. Egyébként a MÁV-os 4t hűtőkocsit az eladó először 3000.-ért, majd 2000.-ért most harmadszorra is 2000.-ért hirdeti.
üdv
Laci |
(#25873) masTTertape válasza lakasi hozzászólására (#25868)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Igen István. Pontosan leírtad azt, amiről szó van.
|
(#25874) masTTertape válasza UWH hozzászólására (#25871)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Lehet Laci, hogy ez egy másik irány, de ugyanoda vezet az út.
Itt igazán az összefüggést próbáltam érzékeltetni a pár nappal korábbi Wagner-mozdonyos morcogás, az azt követő börzei hümmögések, majd az ilyetén való vaterás részvétel láttán.
Továbbra is maximálisan tisztelem az úriember munkásságát. |
(#25875) TTihi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
|
(#25876) masTTertape válasza TTihi hozzászólására (#25875)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Szia Marci,
A Conrad-nál tudsz vásárolni, ráadásul, ha klubtag vagy, akkor -10% az árból.
Bővebben: Link |
(#25879) FriTTz válasza TTihi hozzászólására (#25875)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Én is tervezek beszerzést!
Ha nincs meg a tíz darabod amitől olcsóbb akkor szólj és összerakjuk a kettőt!
|
(#25882) TT Putz válasza lakasi hozzászólására (#25868)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Kedves lakasi!
De jó volt látni a nevem egy ilyen remek csapatban...
No, megyek fordítom a sebnitzi gyárlátogatásról szóló adásunkat, remélem tetszeni fog a csapaTTnak...
Na tényleg folytatom, mert a rendezőm (MTTP) megorrol rám...
Itt ragadom meg az alkammat, hogy a TT Putz (nagyon) kisszériás műhely december 14. és 21-én a börzén árul.
Magyar vonatkozású újdonságok:
- 4tg. hűtőkocsi "Arany Ászok"
- 4tg. hűtőkocsi "DRÉHER"
- 2tg. fedett MÁV "Ganz Mávag"
Mindhárom tamponnyomott.
Most tényleg fordítok...
|
(#25885) Danyek válasza róbertke hozzászólására (#25867)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Nagyából egyezik az általam megvett mozdonyra is ezek a jellemzők: A kaszni sorja mentes, de például a forgóvázakról ezt nem lehet épp elmondani, nem kizárt hogy öntéskor a forma már a végét járta; ehhez villanymotort nem adtak csak az áttételhez szükséges fogaskereket, áramszedő a már említett gagyi, de szerencsére árulnak külön. Én mindenképp át akarom alakítani úgy hogy 2 forgóváz hajtott legyen és a sínből vegye az áramot. |
(#25888) FriTTz válasza Danyek hozzászólására (#25885)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Furcsa méretarányok vannak azon a szigeten!
1:150 pl ami N-es nekik, de legalább tudni, hogy a 1:100 és a 1:144 is onnan való! |
(#25890) etwg válasza FriTTz hozzászólására (#25888)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Már az. Is perverz ahogy átszámolják. Például a kedvenc méretarányunk ott 3 mm Scale.
|
(#25895) sunocske válasza etwg hozzászólására (#25890)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Én meg akkor elárulom, hogy miért pont 3mm Mert a méretarányt az 1 láb = 3 mm aránypár adja, és egy láb kb. 30 cm. Igaz, hogy így a tengerentúli modellvasúti nyomtávok alkalmazásával mintegy 20-25 centit csalnak, de ez csak keveseket zavar (azok meg gyártanak maguknak mérethelyes vágányt házilag) |
(#25898) TTihi válasza FriTTz hozzászólására (#25879)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Ment privát az ügyben! |
(#25900) kaTTonai válasza TT Putz hozzászólására (#25882)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
A 2 tg-es Ganz Mávag-ról képeket kaphatnék?
Üdv:Miki
|
(#25904) Danyek válasza FriTTz hozzászólására (#25888)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
A Z meg valahol 1:200 körül van, egyedül a shinkansen-ek amik az európai/amerikai méretezést veszik alapul de ez is csak annak köszönhető, hogy a nálunk is használt normál nyomtávon futnak.
Mint említettem, van pontos 1:87-es japán modellezés, de ez a "normál" Japán H0-hoz képest is elenyészőbb (érdekesség: arra a H0 és az N-es méretarány népszerűségének mértéke fordított a nyugaton lévőnek)
Meg egyszer láttam egy TT-s próbálkozást is ami 1:120-as méretezést használ és 9mm-es sínen futott, ha megtalálom akkor majd beszúrom ide.
Az viszont újdonság hogy a 1:144 és a 1:100-as modellezés onnan ered, mondjuk azután hogy megtudtam a nettes keresgélés során hogy az 1:72-es meg Hong Kong-ból, így már nem lepődök meg semmin.
u.i.: Részemről a Japán téma befejezve, nem szeretném szét offolni a topikot |
(#25907) róbertke válasza Danyek hozzászólására (#25904)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Wikipedian is olvastam, hogy a Japánok az 1067mm nyomtávot tekintik normál nyomtávnak, az Európai 1435mm nekik már széles nyomtávnak számít. |
(#25908) etwg válasza róbertke hozzászólására (#25907)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Nyilván mindenki a környéken legelterjedt nyomtávot tekinti normálnak ( igy lett ez el is nevezve). Igy Japánban, Afrika jelentös részén a 1067mm a normál (Kapspur), délkelet Ázsiában meg az 1000 mm.
|
(#25909) TT Putz válasza kaTTonai hozzászólására (#25900)
|
Válasz •
|
Nov 24, 2013 |
|
Még a tamponozó műhelyben van.
Amint kész, felteszem.
üdv |
(#25910) TTGuszti válasza Gashpy hozzászólására (#25829)
|
Válasz •
|
Nov 25, 2013 |
|
Szia!
Az új engem is érdekelne, letölthető valahonnan, vagy a régi frissíti magát? |
(#25911) Gashpy válasza TTGuszti hozzászólására (#25910)
|
Válasz •
|
Nov 25, 2013 |
|
Egész egyszerű:
A Súgó menüben van egy olyan pont, hogy "Frissítések keresése..."
Két fontos újdonság van:
Az egyik, hogy egy (fény)képet be lehet tölteni háttérképnek és arra lehet megrajzolni a pályát (pl. egy valahol meglévő pályáról készült fénykép alapján...)
A másik, hogy a magasság megadása lehetséges már billentyűvel beírt pontos értékkel, nem csak a fel/le nyilacskákra kattintgatással. |
(#25945) TTGuszti válasza Gashpy hozzászólására (#25911)
|
Válasz •
|
Nov 26, 2013 |
|
Köszönöm, erre gondoltam én is. |
(#25990) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Szevasztok!
Volna felesleges matt lakkom ha valakit érdekelne!
Az Apróban a hirdetés
Üdv:
Hubert Feri |
(#26000) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Tisztelettel kérdeznék:
Úgy két hete a vasúTTmodell jóvoltából végre beszerezhettem a Hack Brücken dobozhídját aminek hiánya eddig megakasztotta az asztalom építését.
A hídszerkezet egyébként nagyon szép, valóban fém és nagyon stabil. Alapból szürke de a MÁV-osítás jegyében erősen gondolkodom a világos zöldre festésében és rozsdásításában...
Mint a mellékelt képen látszik a híd alja egyfajta létra szerkezet - erre simán csak tegyem rá a tillig modell sínt talpfástul?? A talpfák ekkor ugyanis a levegőben lógnak, tulajdonképpen a sín tartja őket (persze stabilan)
Hogyan kellene ezt esztétikusan és a lehetőségekhez mérten valósághűen megoldani?
Köszönöm! |
|
(#26001) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#26000)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Ebbe több hosszgerendát kellene raknod a talpfák alá. 2 mindenképpen pontosan a sinek alá, további 3-t középre és a talpfák végei alá. Utánna még meg kellene csinálni a járdát. |
(#26002) sunocske válasza HarciSün hozzászólására (#26000)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Ezen a linken sok kiváló részletfotót találtam hidakról, az alapján nagyjából be tudod lőni, hogy mi hiányzik még ahhoz, hogy teljes értékűvé váljon |
(#26005) HarciSün válasza sunocske hozzászólására (#26002)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Köszönöm a válaszokat!
Járdát lehetne itt a fórumon is korábban említett műanyag, rácsos mintájú kötözőanyagból (amivel a nagyobb kartondobozokat szokták körbefogni és ollóval is nehezen vágható) középre meg két terelősínt beragasztani közte ugyan úgy "járdával"?
A hossztartók így viszont nem is látszanának ki alóla - azt miből lenne érdemes csinálni?
Ez alapján a kép alapján filózom járda és terelősín témában amit Sünöcske által javasolt oldalon találtam:
|
|
(#26006) etwg válasza HarciSün hozzászólására (#26005)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Modellezölécböl 3x3, 4x4 stb. mm-esböl megcsinálhatod a hossztartokat.
A járdára jo az a szalag - ha nincs, akkor egy szélesebb lapos reszelöt nyomj egy rajzlapra (valamilyen puhább alátéten), és megkapod a kivánt strukturát.
|
(#26008) FriTTz válasza HarciSün hozzászólására (#26000)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Tipikus Zagyva híd a 86-os vonalon! |
(#26010) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#26008)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Amúgy Kapos folyó Dombóvárnál ..... a többi stimmel ... |
(#26015) zsolesz74 válasza róbertke hozzászólására (#26010)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2013 |
|
Ez a Zagyva kavarog össze-vissza az országban és néha nevet vált! |
(#26025) enigma válasza HarciSün hozzászólására (#26005)
|
Válasz •
|
Nov 28, 2013 |
|
Ha jó zöld színben, válaszborítékban tudok küldeni neked ilyen kötözőanyagot. Egyébként felénk pántszalagnak hívják. Fekete akril spray takart rajta, gondolom más színű akril festék is fog rajta. Ha kell dobj egy emilkét, és megbeszéljük. |
(#26026) Firkaas hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 28, 2013 |
|
T Mindenki !
segítséget szeretnék kérni a képen látható nevezzük "kütyü"-nek mi célt szolgálhat? Pista barátom talált 2 hete 1 doboz TT holmit és közte volt ,de nem tudjuk eldönteni mire is való.
köszi F |
|
(#26027) Firkaas hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 28, 2013 |
|
ez a másik kép
|
|
|
|
2024. Nov, 25. Hé 11:16:26 |
|
Jelenleg 4 fő olvassa az oldalt |
|
|