|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#28193) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#28172)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Nagyon keskeny a TT-s felhozatal. Sőt a dtp ördögének köszönhetően a készletek is a H0-ás kategóriába kerültek.
Sajnos látható, hogy pár éven belül ki fog kerülni a mi méretünk a bergheimiek kínálatából.
Még az a hazai vonatkozású terv sem került bele, amiről még tavaly volt szó. vagy lehet, hogy kell egy kis meglepetés faktor... |
(#28194) masTTertape válasza ZaGyu hozzászólására (#28181)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Sajnálkozva nézem. Nekem is megvolt és eladtam... |
(#28195) masTTertape válasza szergely001 hozzászólására (#28184)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Ne tűnjek provokatívnak, de azt írod, hogy bölcsész vagy. A fiatalságod nem kétséges, mert sokan ismerünk. De nem úgy van, hogy ma már a diplomához legalább egy idegen nyelv ismerete szükséges?
Legyen ez angol, vagy német, az egyik ismeretében a másik már jóval könnyebben rögzül. Szerintem.
Én 35 évesen rákényszerültem, hogy foglalkozzak a némettel, mert érdekelt, hogy mit írnak ezek az újságok. Nem jártam nyelviskolába, hanem elkezdtem használni. Olvastam, leveleztem és ha kellett, makogtam. Messze nem tudok jól németül, de ha meg akarom érteni a leírtakat, akkor megértem.
Csak azért mondom, mert kb. olyan, mint a terepépítés, amit írsz: könyvekből nem lehet megtanulni, inkább alkalmazni kell.
De ez csak a magánvéleményem. |
(#28197) TT Putz válasza ZaGyu hozzászólására (#28181)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
ZaGyu!
Idő kérdése és a polcodon lesz a DB Umbauwagen sorozat "Theater im Zug" és a "Detmolder Pilsner" reklámmal ellátott, a valóságban is létezett két kocsija...
TT Putz idei tervek, 20-20 db-os széria.
üdv |
(#28198) TT Putz válasza TT Putz hozzászólására (#28197)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
A képek... |
|
(#28199) masTTertape válasza TT Putz hozzászólására (#28197)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Nagyon várjuk! |
(#28202) szergely001 válasza masTTertape hozzászólására (#28195)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Igazad van és jogos, így pontosítok. Bölcsész hallgató, a papír részben a nyelvvizsga hiányán múlik :/ Plusz, azért a nevetős fej pont azt jelezte, hogy nem hátráltat, csak nehezebben boldogulok vele, mint az angollal vagy a latinnal (Utóbbi a kötelező nyelv kategória) |
(#28225) DinoTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Sziasztok.
Ha valaki estleg nem látta még az MBS Ikarus buszokat. Kár hogy ennyi pénzért ilyen gagyi lett az ablak. |
|
(#28238) FriTTz válasza DinoTT hozzászólására (#28225)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Az már attól jobban nézne ki ha körbe lenne húzva feketével! |
(#28242) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#28238)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Attól kb. fél méterrel kisebbnek hatna.
Ez úgy el van cseszerintve, ahogy kell. |
(#28249) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#28242)
|
Válasz •
|
Jan 14, 2014 |
|
Erre azt mondom, hogy ha a lengyelek megcsinálták a Zuk-ot, akkor illene egy magyar legénynek is kiállnia egy Ikarus-szal... |
(#28252) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
|
(#28254) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#28249)
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
Attól tartok, hogy ez már folyamatban van...
Amúgy látom, hogy kommentelted a MBS facebook-on a témát. Ha van kedved, odaszúrhatod, hogy az egész magyar TT-s piac háborog, hogy el van cseszve az ablak.
Én nem tudok ilyen árnyaltan fogalmazni németül. |
(#28258) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#28254)
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
Én nem háborgok, engem annyira nem zavar (a korábbi 30-40 éves formához képest, most legalább az oldalfalat eltalálták végre, az sokkal inkább szúrta a szemem) |
(#28263) szergely001 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
Sziasztok!
DVM-14 jellegű M42-es "Szörnyella" mozdony jellegrajza nincs véletlenül valakinek? Guglizok már egy ideje, de eddig nem jártam sikerrel.
Ha valaki ki tud segíteni, kérem egy mail-be küldje el.
Hálásan köszönöm! |
(#28264) masTTertape válasza szergely001 hozzászólására (#28263)
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
Hát nehéz is rátalálni az egy példányban legyártott gépre.
A Dízelmozdonyok Magyarországról könyv 197-ik oldalán ott a rajz. (magyar nyelvű könyv )
Kieg:
42 mp keresés után: Bővebben: Link |
(#28265) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#28264)
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
Szó se róla, rendesen kibélelték mozdonnyal a szerkesztési szelvényt! |
(#28288) ModELiTT válasza Gashpy hozzászólására (#28249)
|
Válasz •
|
Jan 15, 2014 |
|
Sziasztok !!
Bocs,hogy tehozzád csatlakozom,de egyszerűen nem tudom ismét
megállni szó nélkül ezeket a lefitymáló-fikázó megjegyzéseket !!
Mert ha nekem valami nem tetszik,akkor leülök és megcsinálom
szebben,vagy jobban,és ha ez sikerült utána lehet véleményt formálni arról,hogy drága barátom ezt így kellett volna meg csinálni.
Mert negatív véleményeket mindenről lehet alkotni,de amiről ezt
alkotjuk,azt nem biztos,hogy meg is tudjuk alkotni .. )
Maradok tisztelettel !!! |
(#28296) DinoTT válasza ModELiTT hozzászólására (#28288)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Sziasztok!
Mivel én voltam az első ezért reagálok a hozzászólásodra.
Abban igazad lenne, hogy ne minősítsük EGYMÁS munkáját negatívan, ha nem tudnunk legalább valamit felmutatni, ami mi magunk jobban megcsináltunk.
Itt viszont nagyon másról van szó. Az MBS egy komoly cég, komoly tőkével és komoly gyártói háttérrel. Egy ilyen cég miért ad ki egy olyan modellt amin rengeteg a fejlődés a múlt modelljeihez képest ám egy apró de egyszerű dolgot mégis leegyszerűsít és teszi ezt mindezt 40€-ért? Én erre értettem a gagyi ablak minősítést.
ModELiTT: szerinted így sem állja meg kijelentésem a helyét?
Üdv: Dénes
|
(#28297) etwg válasza DinoTT hozzászólására (#28296)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Szerintem meg az ablakon egyböl láthatö a gazdasági igazgatoság ( fökönyvelö) piros ceruzája.
|
(#28298) bcs szgab válasza DinoTT hozzászólására (#28296)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Hozzád csatlakoznék én is: Egy gyártó dolga hogy minél jobb minőségű dolgokat készítsen, főleg ha rendesen megkéri az árát. El kéne már felejteni ezt a "csinálj jobbat"- hozzáállást. Focizni sem tudunk, mégis el tudjuk dönteni hogy egy meccs jó vagy rossz. Sőöt, zenét sem tudunk írni, mégis meghalljuk ha valami fals. De ezt csak úgy általánosságban írom. |
(#28300) masTTertape válasza ModELiTT hozzászólására (#28288)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Szia Laci,
Dénessel maximálisan egyetértek, és veled is.
De valóban, azt látnod kell, hogy az MBS ezt a buszprojektet már hónapokkal ezelőtt elkezdte adagolni. Mindenféle jól kozmetikázott CAD ábra és fotó adta tudtunkra, hogy ez nem lesz csúnya modell. Itthon sajnos sokan félrenyelnek a kikalkulált árak láttán, de az összeg mögé odaképzeljük a maximális közeli kivitelezést. Már csak azért is, mert 2014-ben annyira nem nyerő egy cizellált járműbe fóliaablakot beragasztani. Ezt Te sem csinálnád így. Átmegyek két utcányit a szomszédba és az itteni kis cég röhögve megcsinálja átlátszó gyantából az ilyen ablakokat úgy, hogy annak osztása van, kerete van, sőt én még rá is festem az alu, vagy gumi színt.
Olvasd végig az MBS facebook, vagy blog oldalán az egyes bejegyzésekhez tartozó kommenteket, azért van ott is negatív, pozitív vélemény egyaránt.
A másik dolog. Engem a modellépítő mesterek sértődőbbik része azért utál és susmorog a hátam mögött, mert kritikát merek megfogalmazni az elkészült modellek láttán. DE azt ne feledd, hogy csak azután írom le a véleményem, miután megvettem, elhoztam és jól szemügyre vettem a modellt. És itt a MEGVETTEM szón van a hangsúly. És ez vonatkozik a pár napja lefikázott Jano Skoda teherautóra is. Az egyik klubbarátom csodálkozott is, hogy ennyire nem tetszik és mégis megvettem.
Tehát amiért pénzt adok, arról szabadon alkothatok véleményt. És bizony sokan vagyunk itt olyanok, akik kifizetjük becsülettel a kisszériás modellt, aztán húzzuk a szánkat, hogy ez talán lehetne szebb is.
Alkotótársad, Lehoczki Gabi írta nekem, hogy ugyan néha kemények a kritikák, de nagyon hasznosak, mert sokat lehet belőlük tanulni. És lám, az általa épített modellek folyamatosan frissülnek, egyre jobbak lesznek mind a beltartalom, mind a külcsín tekintetében. Ugyanígy nálad is látványos fejlődés tapasztalható, bár kevésbé látunk bele (mint potenciális vásárló) a készülő projektekbe.
És még ide sorolhatnék pár olyan, elismert mestert, aki tud haladni a korral. Már csak önmaguk miatt is jó magasra helyezik a lécet.
De sajnos akadnak páran, akik morcogva besértődnek és nem tudják átugrani a saját korlátaikat. Őket legyőzi a technológia, az igényesség és a rugalmasabb hozzáállás. |
(#28301) masTTertape válasza bcs szgab hozzászólására (#28298)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Igen és az alaptémára, illetve a példáidra is jellemző, hogy a kasszakulcs nem mindig a legjobb képességűnél van. |
(#28302) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#28297)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Ebben pontosan igazad van. Lévén, hogy a gyártó egy cseh manufaktúra. És sajnos a csehekről - saját tapasztalat - kiderült, hogy csak felfele tudnak árazni.
Nyilván az ablak kidolgozása már túllógott az MBS menedzsmentjének elképzelésein, ezért döntött úgy, hogy ha már beárazva meghirdette a sorozatot, akkor bele kell férnie ebbe a keretbe.
Igen, válság, meg szükség.
Elfogadjuk. Ez van. |
(#28303) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#28302)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Én nem mondanám, hogy felfelé tudnak árazni, hanem inkább azt, hogy elöbb vagy utobb valaki mégiscsak rájön, mi mibe kerül.
Már kinaiak sem tudnak fillérekért szupermodelleket gyártani, sem motorokat sem mást. Aligha lehet elvárni, hogy ugyanazokon az automata gépeken, ugyanazokbol az anyagokból a világ másik sarkában feleáron vagy még kevesebbért ugyanazt tudják csinálni.
Konkrétan ezen a buszon, ha a keretbe illeszkedö ablakokat csináltak volna, az mintegy féltucat lepéssel bonyolitotta volna az összeszerelést, amit valoszinüleg senki nem akart/tudott megfizetni. |
(#28305) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#28303)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Engem ebben az Ikarus modellben a szélvédője zavar, de az nagyon. Az a baj, hogy iTT mifelénk sűrűn látjuk még az erdetit, és az a közelében sincs.
Noch dazu: ez egy jó terep lehet a kiegészítő cuccokat gyártó műhelyeknek. Komplett új ablakok az MBS méregdrága Ikaruszához... |
(#28308) TT Putz válasza DinoTT hozzászólására (#28225)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Dénes, Neked maximálisan igazad van...
12.000.- HUF (!) ezért a modellért...
Egy ilyen gyártótól...
Te már tudod, a többiek meg remélem hamarosan megtudják, hogy a TT Putz Nagyon Kisszériás művek is belefogott az IKARUS gyártásba.
A drezdai börzén találkoztunk egy fiatalemberrel, akik remek IKARUS öntvényeket árult. Meg is beszéltem Vele, hogy ez milyen remek dolog, hiszen az én magyar TT-s baráTTaim nagyon várnak egy ilyen minőségű modellt. A büfében egy kávé mellett megbeszéltem vele a nagyker árat, meg is rendeltem Tőle 30 db-ot. Németországból jön a nyers modell. én festem, tamponoztatom, stb... aztán lehet mutogatni és eladni.
Ott is egy bibi van: az ablakok, ezt Ő is egy fóliával oldotta meg: gagyi. (Szerintem)
De az még nagyobb bibi, hogy a srác nem jelentkezi az emailekre, magyarán eltűnt.
Most itt állok egy darab, immáron mesterdarábbá előlépett öntvénnyel és várok a soromra a POSCH Modellnél, akik leöntik a kívánt mennyiséget és (!) az ablakot is megoldják...
Remélem hamarosan tudom mutogatni a kész modellt.
De addig is egy kis modellezés.
Tegnap ismét született két fantázia modell a TT Putz műhelyben. Hamarosan megy az eBay-re, megnézzük, hogy német kollégáink mit szólnak hozzá... |
|
(#28310) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#28305)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Azért az a frontablak sem leányálom.
Nézd meg az eredetin, hogy kunkorodik az oldalfalba, amit a modellben még be is kellene valahogyan ragasztani, s lehetöleg nem 2 mm-es hézaggal (hogy belülröl be lehessen nyomni).
Én ezt a buszomodellt csak ugy tudnám elképzelni, hogy az egészet egy darab átlátszó müanyagból öntik ki, majd tamponozással festenék be az egészet, igy szerelve szerintem megoldhatatlan feladat (hogy az eredmény szép is legyen). |
(#28311) masTTertape válasza etwg hozzászólására (#28310)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Egy jól konstruált akril öntvénynek ki kell bírnia annyit, hogy azt a két szélen 1-1 mm-t rugalmasan fel tudja venni a bepattintásnál.
Való igaz, hogy a négy oldalfal és a homlok, meg a hátfal üvegezése pontosan 6 lépés.
De egy személykocsi is 40 euro körül mozog és kell ennyit bíbelődni az ablakozással.
És szerintem egy nagyobb gyártónál nagyobb az árrés is. Vagy tévedek? |
(#28314) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
És hogy ne csak fanyalgásból álljon a világ, de azért kellő mennyiségű kritikával fűszerezve jöjjön egy modellezői észrevétel.
Sajnos némi kényszer-munkaszünet okán több az időm a hobbira, mint máskor (Attila barátom és kollégám is ezért aktív mostanában a matricázás terén). És építgetek ezt-azt. Most a múlt heti Lada Niva után ez a Tatra AD20-as daru van terítéken, az AP Modely és Ottóék jóvoltából. (kb. 3 éve vettem, most szedtem elő)
A cseheknek zseniális ötleteik vannak és ezek nagy része el is jut a megvalósítás bizonyos fázisába. De ott lecövekel és csak szívás van utána. (ez a kritikai rész)
Az otthon összerakható gyantaöntvény építőkészlet végtelenül igénytelen, pocsékul fotózott és mégpocsékabbul nyomtatott, névjegynyi méretű segédanyaga alig ad támpontot. Főként a maszkolások tekintetében. Annyit ír, hogy festés előtt benzinnel mossuk le a munkadarabot. Ez világos, meg is történt. Ezután a két réteg alapozás, majd három rétegnyi Dupli Color (valahol, valaki ezt használja évek óta és esküszik rá - hááát) festés után a nyíllal jelzett részek továbbra is ledobják a festéket. A daruplatform forgócsapja körül ráadásul azok légbuborékok, melyek nem javíthatók. Így most a festés során ordítanak.
Persze az az én elmebajom, hogy megpróbálom úgy megépíteni a darut, hogy ami mozgatható, az mozogjon, ezért fém és műanyag tengelyek beépítésére is szükség van/lesz.
A fanyalgás ráta kb. 35-40%-os, de bízom benne, hogy a végén üde színfoltja lesz a gépecske a modulomnak.
FogiLacinak: igen, ezt is megvettem és a fizetés után évek múltával reklamálok. |
|
(#28316) róbertke válasza etwg hozzászólására (#28310)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Ha jól emlékszem, ezt a módszert használta a ROCO az OFF H0 -ás Karlsruhei villamos elkészítésénél. |
(#28317) DinoTT válasza masTTertape hozzászólására (#28314)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Én pár hónapja vettem Ottóéknál készre szerelt AP Modely járműveket és öntési hibát nem láttam rajtuk. Valószínűleg fejlődött a kivitelezés. Festék hiba sincs a "gyári" festésen.
A lukakat próbáltad mondjuk Revell Plasto-val betömni?
|
|
(#28318) masTTertape válasza DinoTT hozzászólására (#28317)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Az öntésbuborákok kb. 0,3 mm-esek, semmilyen szerszámmal nem lehet, max tömítő festéssel, de az meg a többi részletet is hazavágná.
Rajta lesz a platform, el fogja takarni. |
(#28319) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#28314)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
|
(#28322) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#28314)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Én meg végre eljutoTTam odáig, hogy ismét egy Tillig MÁV480-as került hangosításra. Korábban írtad, hogy figyelni kell az elektromos lap(ok) kivitelezésére. Ez a példány hibátlan! |
(#28323) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#28322)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Akkor nálad a meozottak kötnek ki, nálam meg a maradék.
Most is három gyári garos modell figyel a kész dobozban. |
(#28324) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#28319)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Melyik ez a Mi2-es? Helyeske. 1:72-esben meg is van. |
(#28325) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#28323)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Hja, kérem... |
(#28327) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#28324)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
|
(#28328) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#28311)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
A frontablakot csak kivülröl lehetne pontosan behelyezni, akkor meg a baj a ragasztással lenne. Persze megcsinálhatnák pattintosra is, de az mindenképpen látszana vagy karora pontosságu és merevségü öntvény kellene ( megint csak árkérdés) .
Arrol még nem is beszéltünk, hogy ezeket az ablakokat is önteni kell - azaz formát késziteni, kiönteni, az öntvényeket kivagdalni stb. s már egy tucat munkafokozatnál tartunk.
Az árról meg teljesen felesleges beszélni, manapság az árak még véletlenül sincsenek köszönö viszonyban a termék valos értékével. Vagy gondolod hogy egy TV-t stb. valoban meg lehet annyi pénzért csinálni, mint amennyiért azt sokszor a nyakadva sozzák. A válasz egyszerü nem!, de azt nyomni kell, ezért hirtelen senkit nem zavar, hogy áron alul kerül a polcra.
Te is jol tudod, hogy egy fröccsöntö forma mibe kerül ( legalább 5-6 számjegyü Euros összeg), oszd el gyorsan 40-l és egyböl kijön, hogy hány darabot kell eladni abszolut haszon,adó, nyesanyag, benzin meg egyébb költség nélkül. Valoszinü, hogy ennek a mennyiségnek legalább a 10szeresét kellene eladni, hogy némi zsebpénz is maradjon ( minden érintettnek, beleértve az utolso bolt takaritonöjét is) igy talán realisztikusabb a dolog. |
(#28329) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Nahát, bolgár barátainknak is van V22B-jük
66-02 |
(#28333) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#28329)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Bizony...
Sőt, a BR106-os is fut(ott) náluk.
Ha úgy vesszük, majdnem jobban el vannak kényeztetve, mint mi... |
(#28337) ModELiTT válasza masTTertape hozzászólására (#28300)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Szerbusztok !!
Hozzád jelentkeztem be,de szól a többi modellező társhoz is !!
Azért mert ha néha kifejtem a véleményemet,amit nem rejtek
véka alá,nem tartom magam a sértődősek táborába !!
Mindjárt az elején tisztázzuk,hogy a fikázás és az építő kritika
közötti különbséget tudnám zongorázni,valószínűleg helyet cserélnék Kocsis Zoltán zongora művésszel ...
De vissza kanyarodva a témához,ha valami nem tetszik,vagy
szarul van megcsinálva,egyszerűen nem veszem meg,de ha mégis kiadok érte pénzt,akkor nincs miért reklamálnom,ez ennyire
egyszerű ...
Kedves modellező kolléga,nem lehet túllépni azon,hogy mutassunk fel valamit,mert kritizálni mindent lehet,és igen könnyű,még a mi munkánkat is,mivel tökéletes dolog nincs,még mink sem vagyunk azok,de ha leteszünk valamit az asztalra,utána lehet építő kritikát mondani,én ilyen konzervatív
vagyok és maradok is erre a kis időre ..
A faceook-ot és a többi internetes agymenéseket nem nézem és
nem is fogom,mivel egyáltalán nem érdekel,csak a levelezéseimet
és a topikot szoktam megnézni,de lehet,hogy az utóbbiról is leszokom,mert ez a rengeteg negatívum,és tudatos agymosás amiről mostanság itt lehet olvasni,nagyon lehangoló ...
Részemről a témát befejeztem,ölelek mindenkit,az élet szép,csak
igen rövid,ezért kell pozitívan gondolkozni ...
Tisztelettel ModELiTT klubtárs ..
|
(#28339) Gashpy válasza ModELiTT hozzászólására (#28337)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Én csak azért írtam, hogy lehetne egy legény, aki megcsinálja az Ikarusz okat, mert nagyon bántja a csőrömet, hogy németek és ukránok készítik... |
(#28340) terkoz válasza Gashpy hozzászólására (#28339)
|
Válasz •
|
Jan 16, 2014 |
|
Attól tartok, hogy ennek van egy, a modellezésen túlmutató oka. De ez már egy másik fórum témája. |
(#28350) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 17, 2014 |
|
|
(#28354) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#28350)
|
Válasz •
|
Jan 17, 2014 |
|
Azért azt megnézném, hogy milyen mérnöki precizitással kellett azt a sáncot megépíteni, hogy ez így összejöjjön a valóságban is (mert hogy a reklámban csak animáció, az hótt' ziher) |
(#28358) john07_doki válasza masTTertape hozzászólására (#28323)
|
Válasz •
|
Jan 17, 2014 |
|
Neked pedig - ezek szerint - megint peched volt... Az én Tatra-s építőkészletem is hibátlan.
|
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 11:29:44 |
|
Jelenleg 10 fő olvassa az oldalt |
|
|