|
Netes videók
|
Témaindító: Csukló, idő: Júl 22, 2010
Témakörök:
|
|
(#2590) SzerNoh válasza Csukló hozzászólására (#2580)
|
Válasz •
|
Okt 3, 2010 |
|
Né egy százlábú!
Nah ezzel nem szoktak tolatni. |
(#2599) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2580)
|
Válasz •
|
Okt 4, 2010 |
|
Hűazannyakrausz! Ilyet még nem is láttam. Erre mondja az öreg székely:
- Ez most vagy valami, vagy megy valahova! |
(#2653) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 5, 2010 |
|
|
(#2677) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 7, 2010 |
|
|
(#2814) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
Ez valami elővárosi vasút akart lenni, de nekem tetszik!
Bővebben: Link |
(#2816) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#2814)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
|
(#2818) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
Kicsit más jellegű, de ahogy megláttam én azóta sírok a röhögéstől.
Bobcat |
(#2819) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2816)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
Tök állat Az ember várja, hogy nyíljon az ajtó, olyan élethű |
(#2820) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#2816)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
|
(#2821) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2820)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
ilyesmi volt nálunk is... |
|
(#2838) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#2821)
|
Válasz •
|
Okt 21, 2010 |
|
Jaj! Ez hogy jött össze?! |
(#2844) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#2838)
|
Válasz •
|
Okt 21, 2010 |
|
Én nem tudom, talán valaki kiegészíti a képem egy magyarázattal |
(#2864) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#2844)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2010 |
|
Hátha Metrós fórumtárs olvassa a topicot, és talán Ő tud róla valamit... |
(#2923) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 26, 2010 |
|
Transzformátorszállítók keresgélése közben találtam
VIDEO1
Illetve egy érdekes videosorozat egyik része a recsegő (talán) talpfák miatt. Félelmetes kicsit
VIDEO2 |
(#2967) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 28, 2010 |
|
Fa gőzgép: Bővebben: Link Na jó, igazából csak sűrített levegővel megy. |
(#2982) cs.csaby válasza lidi hozzászólására (#2967)
|
Válasz •
|
Okt 28, 2010 |
|
Porszívókompresszor |
(#2985) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 28, 2010 |
|
Ez is érdekes motor: hit and miss. Bővebben: Link Néha azért akad 1-1 munkaütem |
(#2987) cs.csaby válasza lidi hozzászólására (#2985)
|
Válasz •
|
Okt 28, 2010 |
|
úgy látom, olajat is többet kell bele 'tankolni' mint, benzint |
(#3003) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 29, 2010 |
|
|
(#3015) SzervízMacska válasza cs.csaby hozzászólására (#2987)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
Abban a köcsögben egyszerű csapvíz van, csak kicsit rozsdás. A motor hűtését szolgálja. Amikor elpárolog, egyszerűen felöntik egy kannából. Ezeknek egyhengeres, négyütemű motoroknak sajátosságuk az alacsony fordulat és alapjárat. Utóbbi a főtengely két oldalára felszerelt brutál nehéz lendkerekek segítségével valósulhat meg. Az alacsony fordulat csekély súrlódással, s ezáltal minimális melegedéssel jár. Így bőven elég ez a párologtatós hűtési mód. Az üzemanyagra módfelett igénytelenek, petróleummal éppoly szívesen elcsühögnek, mint a legócskább benzinnel. Létezik dízel változata is. |
(#3018) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
|
(#3021) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
|
(#3022) balatonperes válasza Csukló hozzászólására (#3021)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
Na, látom, nem unatkoztál!
Mi mással indulhatna, mint a kedvenc megállónkkal! |
(#3023) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#3021)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
|
(#3024) egy útitárs válasza cs.csaby hozzászólására (#2844)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2010 |
|
Kisiklott a pesti metró
2000. május 23., kedd
Az öt kocsiból álló, orosz gyártmányú, üres próbajárat 10 kilométeres óránkénti sebességgel haladt a Pillangó utca irányába az egyik üzemi vágányon. A baleset akkor következett be, amikor a szerelvény első kocsija kidöntötte a vágányzáró bakot, azt maga alá gyűrte, miközben a kocsi orra megemelkedett és kisiklott. A szerelvényben jelentős anyagi kár keletkezett, mivel az egyike volt az Oroszországból érkezett, nemrégen levámolt vadonatúj járműveknek. A baleset okait szakértők vizsgálják. (MTI) |
|
(#3029) cs.csaby válasza egy útitárs hozzászólására (#3024)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Köszi az infót! |
(#3041) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#3029)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Jobb későn mit soha! |
(#3045) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#3041)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Így van! |
(#3046) Frankye válasza egy útitárs hozzászólására (#3024)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Hálás köszönet a hír felfedezéséért és megosztásáért! |
(#3059) egy útitárs válasza cs.csaby hozzászólására (#3029)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Nagyon szívesen! |
(#3060) egy útitárs válasza Frankye hozzászólására (#3046)
|
Válasz •
|
Okt 31, 2010 |
|
Szívesen.
Egy Soproni hírportál archívumában akadtam rá a cikkre. |
(#3087) MarkTrain hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 2, 2010 |
|
Üdv!
Vasútmodelles videóim: http://www.youtube.com/user/mtvasutmodell |
(#3112) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 3, 2010 |
|
|
(#3114) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 4, 2010 |
|
|
(#3115) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#3112)
|
Válasz •
|
Nov 4, 2010 |
|
Már linkeltem |
(#3137) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 6, 2010 |
|
|
(#3323) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
|
(#3324) SzerNoh válasza lidi hozzászólására (#3323)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
igazinak nézz ki... szerintem így bizonyították be hogy sehol nem ereszt. |
(#3325) cs.csaby válasza lidi hozzászólására (#3323)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Igazi, vákuumra tesztelik (linkeltem már ) |
(#3327) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
A helyiek megoldása egy csapnivaló, rendszertelen közlekedési módra
Bamboo trains |
(#3328) lidi válasza cs.csaby hozzászólására (#3327)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
A végén a benzinmotoros hajtányfélék azok ügyes kis szerkezetek. |
(#3331) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Egy ilyen nyomtatót tudnánk hasznosítani: Bővebben: Link Kéne vennünk egyet közösen. Aztán csak nyomtatnánk a modelleket. A legkisebb 15000 dollár. Ha 1000-en összefogunk, akkor már nem is olyan drága. Zprinter 150 |
(#3332) cs.csaby válasza lidi hozzászólására (#3331)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Ez nagyon állat Hány milla? |
(#3333) cs.csaby válasza cs.csaby hozzászólására (#3332)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Áh bocsánat! A videó elvonta a figyelmemet a hozzászólásod többi részéről |
(#3334) lidi válasza cs.csaby hozzászólására (#3333)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
bocsi, szerkesztettem utólag. Ezért javasoltam már rég Topinak hogy írja ki a fórummotor hogy pl utoljára szerkesztve: stb.... |
(#3335) Csukló válasza lidi hozzászólására (#3331)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Inkább ilyet vennék mint egy kocsit!
Csak félek nap 24 órában menne...... |
(#3336) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#3335)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2010 |
|
Nem lehet olcsó üzemeltetni (gondolok itt a festékre meg a porra, az elfűtött kilowattórákról nem is beszélve ) |
(#3353) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#3336)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2010 |
|
Valamiért valamit. Mondjuk a 3D szkenner is kellene hozzá... Vagy AutoCAD-ben tervezni... |
(#3358) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#3353)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2010 |
|
Az megy |
(#3360) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#3358)
|
Válasz •
|
Nov 13, 2010 |
|
A 3D szkennelés?! ( ) |
|
|
2024. Nov, 27. Sze 2:22:26 |
|
Jelenleg 1 fő olvassa az oldalt |
|
|