|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#31578) csíkosháTTú válasza TT Putz hozzászólására (#31575)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Jajjajjj!
Most akkor takaríthatok, meg csinálhatok rendet?! |
(#31582) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31561)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Melyik forgóváza szorul/siklik az emeletes kocsinak az U-profilos váltónál? |
(#31584) zsolesz74 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31578)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Idézet: „Jajjajjj!
Most akkor takaríthatok, meg csinálhatok rendet?!
”
Az utcát se felejtsd el újra aszfaltoztatni és a vörös bársony szőnyeg nélkül ki se nyisd a rezidenciát! |
(#31587) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#31582)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Ha rendesen használod, akkor egyik sem. Elvi akadálya - az esztétikain túl - annak nincs, hogy 286mm-es ívben futtasd, ha sem előtte, sem mögötte nincs egyetlen más jármű sem. Ha azonban vonatban fut be ilyen szűk ívbe, akkor a kurz kinematika nem tud akkorát nyúlni, hogy rendesen beállítsa ezt a több, mint 22cm hoszzú kocsit (figyelem, ez TT méret!). Vagyis ebben az ívben vagy ő lép ki, vagy a mögötte lévő kocsi. 310mm-es ívben ilyen gond nincs vele.
Ja! Még valami, ez nem a klasszikus Jacobs forgóvázas emeletes vonat, hanem az új, önálló kocsi! Pl. a Tillig 13803. |
(#31589) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31587)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Régi BTTB kocsi lenne a bűnös .... |
(#31590) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#31589)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Ha hibátlan, akkor annak semmi baja nem szabad legyen a régi síneken. A gond oTT szokoTT lenni ezekkel, hogy a középső, 3 tengelyes forgóvázban a kerekek egyike, vagy több is szorul, és/vagy nem stimmel a nyomtávja! Különösen akkor igaz ez utóbbi, ha még a régi kerekeken fut a vonat. |
(#31591) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31568)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Köszönjük!
Dolgozunk, haladunk, lesznek még hasonlók.
Holnap, szerdán publikus helyszínen forgatjuk a következő műsorunkat. Ha valakinek van kedve spontán megjelenni a VII. ker-i Kék Lóban, akkor betekinthet a VMTV munkájába. |
(#31593) masTTertape válasza Luciferike hozzászólására (#31571)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Tisztázni kell az elnevezéseket, mert zavar támadhat az erőtérben.
Az Y, az Y, ha BTTB-ről beszélünk. 195 mm az ütközők közti hossza. A rövidebb, a Reko vagon, 160 mm-es hosszúsággal.
Az Y/B kocsikat a legújabb (két éves) Tillig konstrukciók alapján aposztrofálják így. De ezek már korszerű technikával, 204 mm-es hosszban készülnek. Ez már inkább gyűjtőnév, ugyanis azonos alvázra építve vannak B, Y és Y/B kocsik. A felépítmény, főleg a tető, illetve az alvázra pakolt szerelvények különböztetik meg ezeket egymástól. A lényegi eltérés a BTTB modellhez képest, hogy ezeken már nem fordul el a forgóvázzal az ütköző és a lépcső. Na meg jóval szebb, finomabb (és sérülékenyebb) modell.
Ep 3-4-5-ben már jócskán akadtak négytengelyes teherkocsik is, vagy akár hattengelyes nehézplatósok. Az Eas-oknál hosszabbak a Res, Rgs-ek, d ebbe a méretbe tartoznak a ponyvások, a porsilók és hosszú gabonaszállítók, majd a leghosszabbak a nagy eltolható falúak. Tehát tehervonatból is összejöhet olyan nagyobb csaptávolságú kocsikból álló szerelvény, aminek gondot okozhat a szűk geometria.
Javasolnám, hogy a kalapsínes pályarészre inkább csak kéttengelyes kocsikból álló mellékvonali vonatokat eressz.
A kis startos francia gépre természetesen feltehetsz fém áramszedőket. Csak fel ne boruljon tőle. |
(#31594) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#31593)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Nemcsak ezzel lesz baj, sokkal inkább a moder hosszu kéttengelyes kocsikkal (TRANSWAGON stb.), azok még jobban belognak. A válton magán a vagon átmegy de rendszerint beakad a meghajtoba (ha van ilyen a válton).
Nemrégen az egyik barátom megjárta. Rézböl maratott gyönyörü, müködö jelzöket szerelt a régi váltoihoz (alulrol vannak meghajtva), csak elfelejtette az elsöt kiprobálni (vagonnal), és csak akkor derült ki a galiba amikor elkészült a 25.-kel, és a fiam elment oda vonatozni az uj kocsijával......).
|
(#31596) kombi válasza róbertke hozzászólására (#31582)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Ezt ugye nem Cicamica miatt kérdezed?
Mert a múlt heti potyogásoknak Cicamicán több összetevője volt.
Bár Cicamica profilsínből készült, az angol váltó 3a oldala nem pontos, a hajtóművet ott nem ártana újrapozícionálni, de ez olyan babramunka, hogy valahogy mindig húzódozok nekiállni.
A geometriai nyűgöket valószínűleg nem enyhíti a jelenleg hajtómű nélküli 1-es váltó, illetve annak kicsit elcsúszkáló kapcsolata a folyópályával se.
A kétkocsis inga kerekeit anno kicseréltem fémkerékre.
A vezérállás alatt 8,0 mm -es Tillig kerék van, de a három tengelyes forgóvázba valamivel kisebb átmérőjű 7,7 vagy 7,5 mm körüli, még a börzén beszerzett, ismeretlen gyártmányú kerekek kerültek--ezekkel van általában a gond.
És persze van egy dinamikus oldala is a dolognak, a megválasztott sebesség sem mindegy.
Amúgy sajnos az angolon 40 %-ban kipotyognak a páratlan vonatok, akár a II -re, akár a II-ra járnak be.
És ami a legérdekesebb, a kétkocsis inga a kalapprofilos állomásokon, akár egyszerű, akár angol váltón, egyáltalán nem bizonyult esendőnek
Szóval szerintem inkább a geometria az igazi nyűg itt. |
(#31597) csíkosháTTú válasza kombi hozzászólására (#31596)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Idézet: „A vezérállás alatt 8,0 mm -es Tillig kerék van, de a három tengelyes forgóvázba valamivel kisebb átmérőjű 7,7 vagy 7,5 mm körüli, még a börzén beszerzett, ismeretlen gyártmányú kerekek kerültek--ezekkel van általában a gond.”
Ugye ez egy egységes vonat, a középső Jacobs forgóváz miatt egy egységnek tekintendő. Ebbe a "kocsiba" nem egyforma kereket szerelni, istenkísértés. Én nem nagyon csodálkozom azon, ha kisiklanak, pláne nem akkor, ha egy kitérő mozgó csúcssínei nem állnak be a megfelelő pozícióba. 0,5mm eltérés a valóságban 60mm lenne, vagyis 6cm. Ekkora eltérésre már lezárják a pályát! |
(#31598) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31597)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Azért ilyesmi a nagyvasuton is elöfordult, söt egy alvázban is volt kisebb meg nagyobb kerék...... |
(#31600) kombi válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31597)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Jó-jó , nem elegáns, de még mindig jobban fut, mint az eredeti műanyagkerekekkel és azért nagyjából működik is. Olyan, mintha épp egy 25-30 ezrelékes emelkedőbe indulna bele az eleje
A BTTB emeletes vonat esetében, a rugózott főkapcsolatai ellenére, vagy talán ezek miatt, az egyes kocsirészek között maradt bizonyos játéka, billenési lehetősége mind oldal mind hosszirányban.
Az a legérdekesebb, hogy korábban, amíg a vezérállás alatti forgóvázban is a kisebb átmérőjű kerék volt, tolt menetben sokkal esendőbbnek bizonyult a jószág Ugyanezek voltak a tapasztalatok a négyrészes egységek tolt menetű közlekedése
esetében is .
A másik érdekesség, hogy a masina a kalapprofilos szakaszokon nem esik ki, hanem gyakorlatilag csak a vágányanyagát tekintve öszvér pálya egyetlen egy pontján, amely viszont profilanyagból készült. Konkrétan egy EW1-DKW1 kombináción.
Itt viszont más járművek is rendszeresen kipotyognak, kerékmérettől függetlenül. A problémák csak az egyik irányben jelentkeznek, ami szintén a geometria sántaságát valószínűsíti.
Természetesen legjobb lenne kicserélni az összes kereket, mert a mostani valóban egy köztes állapot. Ezek a kis átmérőjű kerekek egy útkeresés részei voltak, és nem is igazán váltak be, Talán legjobban még az ORE és Y 25 -ös forgóvázakban működnek. Cserélni kéne tehát őket, de mivel még mindig van egy jó kupac műanyagkerekes kocsim is, ez a csere mindig csak hátrébb tolódik. És hát a teljes csere a gyűjtemény mérete okán anyagilag nem is olyan egyszerű feladat.
|
(#31601) etwg válasza kombi hozzászólására (#31600)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Valoszinü, hogy itt a két geometria nem egy hangon muzsikál.
Ez közismert tény mintegy 50 éve (csak egyes sin meg kerékgyártoknak uj.... )
A különbség a két dolog között a sinek profiljában illetve a kerék átmenetén a futofelület meg a karima között van.
Amennyiben a keréken jol kivehetö az átmenet.
NEM 311
azaz az R1 nagyon kicsi (éles) az a kerék csak U profilon fog jol futni, mert az U profil 2 ponton támasztja meg a kereket a futofelületen meg a karimán (a sin alkotja az R1 ivet). Az ilyen keréknek nincs vezetése a modern sinprofilon, mert annak sarka van:
NEM 120
Azaz az R sarok beakad a kerék éles átmenetébe (R1), és többnyire ez okozza a siklást.
Amennyiben a keréknek tényleg megvan a NEM 311-es profilja, akkor elvben ugy kellene gurulnia, mint egy hordonak két rudon, és a jármü magátol áll be a középpontba (a 2 sin közé).
Ha rossz a profil, akkor kitámaszkodik valamelyik karimára, és ott is marad. Az U sineknél ilyenkor fellép egy fékezö erö (mert két egymástól eltérö sugarú körön érintkezik a kerék meg a sin), igy ez kényszeriti, hogy történjen valami, a modern I profilu sineken nincs ilyen hatás.
A másik fontos dolog a kerék belsö távolsága (karimától karimáig). Ez a távolság sokkal fontosabb a modern I profilu geometrián, mint a régi U sineken.
Ott, akárcsak a villamosnál gyakran a kereket a karimán futtatják, igy sokkal szélesebb járatok sem okoztak bajt.
A mai modellhü váltokon, akárcsak a nagyvasuton a kerék kizárolag a futofelületen futhat, igy annak méreteit nagyon pontosan be kell tartani. |
(#31604) baker6600 hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
BTTB kuplung volna valakinek eladó? |
(#31605) Luciferike válasza masTTertape hozzászólására (#31593)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Elnézést kérek a betűk nem pontos használatáért, hirdetésben láttam így írva!
A kis startos nem csak francia hanem CCCP felségjellel is el van látva mivel kettő van belőle. Ónból szerkesztettem bele súlyokat így nem olyan borulékony, bár a súlyok nem tökéletesek.
Nekem ilyen "EXTRA" vagonok amiket felsoroltál még nincsenek, az én gép parkom kb. 30 évesek a java két tengelyes startpakkosok. 6 db Y-os vagon van és 2 egészséges REKO és egy alváz hiányba szenvedő van.
A mellék vonalra a BR92-es menne a retro vagonokkal, a V36 menne a kis dobozos teher vagonokkal, a kis francia meg az orosz menne a tartály kocsikkal és a nyitott teher kocsikkal és egy Ludmilla a két tengelyes nagyobb dobozos vagonokkal meg egy hűtő kocsival.
A fő vonalra meg a BR221-es menne a REKO kocsikkal, Ludmilla az Y kocsik felével és egy NOHAB az Y-ok másik felével.
|
(#31606) Luciferike válasza baker6600 hozzászólására (#31604)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Ebay-en van rengeteg és akad köztük szállítási díj mentesek is. |
(#31607) masTTertape válasza baker6600 hozzászólására (#31604)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Azért az ebay nem biztos, hogy annyira jó ilyen apróságok beszerzésénél.
ITT találsz kapcsolót.
|
(#31608) slogan válasza masTTertape hozzászólására (#31607)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Ebay tökéletes
100 x biztonságosabb pl. a "maceránál" ,bár a magyar oldalak lennének ennyire korrektek ! |
(#31609) masTTertape válasza Luciferike hozzászólására (#31605)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Nem kell elnézést kérned, csak a helyes válaszadásban is segít, ha tudja mindenki, hogy melyik kocsikról is van szó. Így már tiszta minden.
Nyilvánvaló, hogy mindenki a lehetőségeihez mérten modellezik és játszik. Mindig ezekből kell a legjobbat kihozni, de szerintem nem szabad kizárni annak a lehetőségét, hogy egyszer becsúszik egy korszerűbb jármű, akár ajándékként, akár nyereményként. Hiszen a Vasútmodell TV is meghirdetett egy olyan nyereményjátékot, ahol klassz, új modellekhez lehet hozzájutni.
Na de a marketinget félretéve, igen, ebben a felosztásban szerintem nem lesz gond a pályáddal, akár azt is megkockáztatom, hogy a problémák elkerülése végett építsd meg jó minőségű, új, vagy újszerű kalapsínből.
Ha szépen karban van tartva és jól van lerakva, akkor nem lehet gond.
Úgyis egy komplett rendszerváltás nem két fillér, azt minden szempontból meg kell tervezni.
|
(#31610) masTTertape válasza slogan hozzászólására (#31608)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Jaj már!
Nem az ebay biztonságossága itt a kérdés, hanem ha a sporttárs szeretne venni 10 db sliccelt Bttb kuplungot, akkor hiába az olcsóbb ár (bár ennél a tételnél ez sem biztos), vagy az ingyenes szállítás, csak az utalással többet bukik, mintha itthon Ottóéktól rendelné.
Nekem nem kell bemutatni az ebayt... |
(#31611) slogan válasza masTTertape hozzászólására (#31610)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Jól van ! "aszittem" a biztonságra gondolsz....
Én 'spec Paypal al "játszok" ott ilyenek nincsenek |
(#31612) baker6600 válasza masTTertape hozzászólására (#31607)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
köszi |
(#31617) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#31605)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
A BR221-es az DB mozdony, max. az un. "Interzonen" vonatok előtt volt látható. A REKO kocsik a régi, favázas porosz kocsik rekonstruálásval születtek, belföldi forgalomban használták személy- és sebesvonatokban. A REKO étkezők mentek gyorsvonatokban és a "Städteexpress" vonatokban is.
Az "Intrezonen" vonatokat a DB és a DR közösen állította ki. DB részről m-wagenek, silberlinge kocsik voltak benne, a DR részéről modwagen-ek ( régebben ezek voltak a schürzenwagen-ek), és Y kocsik voltak besorozva. Vagyis a BR221 mögé inkább elmegy az Y kocsi, mint a REKO. |
(#31618) Luciferike hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Elnézést kérek de nem találom a Tillig pályák ívek sugarának leírásait.
|
(#31619) csíkosháTTú válasza Luciferike hozzászólására (#31618)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
|
(#31620) zsolesz74 válasza baker6600 hozzászólására (#31604)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Van, keress meg! |
(#31621) terkoz válasza Luciferike hozzászólására (#31571)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Megoldható |
|
(#31622) masTTertape válasza slogan hozzászólására (#31611)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
De van eladó, aki nem preferálja a paypalt, mondván hogy annak a százalékát ő bukja. Itthon viszont a bank eladásin számolja az árfolyamot, ami ugyan magasabb, mint a közép, de kb. 150-200 euróig még mindig jobb, mint az utalás és annak díja. |
(#31623) róbertke válasza kombi hozzászólására (#31596)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2014 |
|
Vedd ki azt a rossz angolt, és tegyél be helyette kettő jobbos váltót, legfeljebb megszüntetsz egy fölös csonkavágányt ... De elvihetem hozzád ezt iTT lent .... |
|
(#31624) lakasi válasza baker6600 hozzászólására (#31604)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Ha csak néhány darab kell, adok ingyen. A következő BTTB klubtalálkozóra elviszem (elvileg április 10-én lesz). |
(#31626) kombi válasza róbertke hozzászólására (#31623)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Hozhatod, de profilsín helyébe nem építem be Cicamicán, legfeljebb majd máshol lesz belőle állomás.
Cicamicáról több okból is macerás kiszedni az angolt és/vagy a csonka III-at.
A legfőbb ok, hogy ha angol helyett két egyszerű váltó kerülne be, akkor az adott panelméret miatt nagyon lerövidülne az álomás.
Fontos szempont az is, hogy az angol "a" oldala már be van ágyazva, ha nem feltétlen szükséges, azt már nem szeretném bolygatni.
Ha pedig a teljes III- vágányt kigyomlálnám akkor meg nem lesz hely félreállni a körüljárós 8712, 8716, és az ingás 4415, 4411 részére, amely a jelenlegi menetrendben jó ideig a III-on dekkol.
No és hát szimpla 2 vágányos állomásként meg nem lehet akkorát szívni Cicamicával
Inkább megígérem, hogy még a hélten igyekszem megnézni azt az angolt közelebbről. Legfeljebb még hátrébb tolom egy bizonyos BR 107-es fővizsgáját |
(#31630) baker6600 válasza lakasi hozzászólására (#31624)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Köszönöm mindenkinek, egy-két darabnál több kell, úgy is lesz vásárolnivalóm, megrendelem egyben. |
(#31632) Luciferike válasza csíkosháTTú hozzászólására (#31617)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Ezt a BR221-est a piacon vettem ebbe az àllapotba ezekkel a kocsikkal.
Mèg egy ilyen kocsi van alváz hiányosan csak a zöld fehér szinben. |
|
(#31634) zsolesz74 válasza baker6600 hozzászólására (#31630)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Van 50db-om, ennyi csak elég lesz?????????? |
(#31635) masTTertape válasza Luciferike hozzászólására (#31632)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Nem akartam annyira messzire menni, mint Csíkos, mert szerintem a játéknak ezen a szintjén tök mindegy, hogy mennyire valóság- és korszak- és társasághű egy vonatösszeállítás.
Ha egy kicsit jobban elmerülsz a gyűjteményed alapjait képező vasúti járművek eredetének vizsgálatában, akkor rájössz, hogy a BR221-es DB-s azaz nyugatnémet mozdony volt, míg a gyártó, a Bttb keletnémet. Egy szinte megmagyarázhatatlan okból kifolyólag mégis gyártottak nyugati mozdonyt, így a BR221-es igen sok változatot megért a Storkower utcában (a berlini gyár székhelye). Ez a készlet egy ún, freelance, azaz fantázia festés. Egy sosemvolt összeállítás, amit exportra szántak és egy bliszteres csomagolásban lehetett egy helyen kapni Berlinben, a tévétorony aljában.
Itt a mozdony és a kocsik "IC" festést kaptak és a gép általában egy forgóvázon hajtott, pontos feliratok nélküli változat volt. Talán még világítás sem volt benne. A vagonok a legolcsóbb, négytengelyes személykocsi, a reko-k voltak. Ezekben nem volt belső berendezés se. Volt egy olyan széria, aminél pontos pályaszámos, kekszes feliratozás volt.
Tehát ha innen nézed, akkor jogos a 221-es és a reko kocsik párosítása. Amúgy viszont soha nem jártak így. |
(#31636) zsolesz74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Sziasztok!
Az elriwa.de néhány TT cuccot akcióba hirdet és nagyon jó áron.
ELRIVA.DE
Nézelődjetek, fizetni paypal-lal is lehet. |
(#31637) Luciferike válasza masTTertape hozzászólására (#31635)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Én nem akartam annyira elmerülni csak megmutattam, hogy milyen szerelvénybe van.
És gondolom a kis francia sem futott CCCP felségjelzés alatt!? |
(#31638) Luciferike válasza terkoz hozzászólására (#31621)
|
Válasz •
|
Ápr 2, 2014 |
|
Milyen áramszedők azok és hol lehet beszerezni? |
(#31645) sunocske válasza Luciferike hozzászólására (#31637)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Sőt, holland alatt sem, pedig volt olyan is |
(#31646) sunocske válasza zsolesz74 hozzászólására (#31636)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
A Br. 38-ast meglátva fellélegeztem, hogy nem gyűjtöm a korszakot, különben most kegyetlen módon eladósodnék Ennyiért bűn otthagyni! |
(#31647) sunocske válasza Luciferike hozzászólására (#31638)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Zeuke/BTTB E499, E11, E42 mozdonyokon volt ilyen. De alkatrészként minden jelenlegi modellgyártó tud neked akár ennél szebb áramszedőt is adni, igaz, néha borsos lehet az áruk. MasTTertape otthonosabban mozog a témában, szóval majd biztos kiegészít |
(#31648) TT Putz válasza zsolesz74 hozzászólására (#31636)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Sziasztok!
Nem vagyok üzletében érdekelt, nem azért írom...
Korábban már volt arról szó, hogy a LADABOLT-ban található TT Shop tulajdonosa, Kardos Ferenc, hosszú évek óta van kapcsolatban az ELRIWA-val.
Nála lehet rendelni utalási díj, kezelési ktsg és szállítási díj mentesen, legutóbb 310.- HUF / EUR áron!
Keressétek bátran!
üdv
TT Putz |
(#31649) masTTertape válasza Luciferike hozzászólására (#31638)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Ezek az áramszedők a sztenderd Gützold/Bttb alkatrészek.
Van, bontottan 500/db, vadi új 1000/db.
Ha majd ismét szállítja a Gützold, akkor talán lesz olcsóbb. |
(#31650) john07_doki válasza TT Putz hozzászólására (#31648)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Attila,
Kardos urat hol / hogy lehet elérni?
Köszi,
dOKi |
(#31651) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Bolgár cimboráink megreformálták a honlapjukat. Jó magasra tették a lécet, nekem nagyon tetszik
Bővebben: Link |
(#31652) TT Putz válasza john07_doki hozzászólására (#31650)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Szia dOKI!
Alább:
http://vonattmodellek.com/
Nagyon korrekt, mindent behoz az ELRIWA-tól ami kell.
üdv |
(#31653) john07_doki válasza TT Putz hozzászólására (#31652)
|
Válasz •
|
Ápr 3, 2014 |
|
Attila,
Jaja.. köszi, magát az oldalt megtaláltam, csak azt gondoltam, hogy van valami közvetlenebb elérhetőség a Kapcsolat oldalon található e-mail címnél...
De akkor írok arra. Gondoltam; írásban csak korrektebb és pontosabb a "rendelés".
Köszi!
dOKi |
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 6:54:44 |
|
Jelenleg 15 fő olvassa az oldalt |
|
|