|
Modellek, kiegészítők,tereptárgyak stb. festése
|
Témaindító: Csukló, idő: Ápr 13, 2014
Témakörök:
|
|
(#32544) Fordítókorongos válasza Csukló hozzászólására (#32543)
|
Válasz •
|
Ápr 24, 2014 |
|
Majd privátban mondom. |
(#32564) stillll válasza Csukló hozzászólására (#32543)
|
Válasz •
|
Ápr 24, 2014 |
|
|
(#32568) Fordítókorongos válasza stillll hozzászólására (#32564)
|
Válasz •
|
Ápr 24, 2014 |
|
Ez nagyon baráti áron van.
Akit érdekel,ajánlott vétel. |
(#32579) Csukló válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32568)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2014 |
|
Igen nagyon jó áron van!
Sajnos a BKV nekem nem ad BÉR megtakarítást a tavalyi évről mert tartósan voltam beteg, az sem számít, hogy tízen éve a cégnél vagyok......
Bocsi az OFF ért
Az OFF rész valós "off"-á alakítva. Frankye |
(#32589) jumo31 válasza Csukló hozzászólására (#32382)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2014 |
|
Szia Csukló!
Dupli-Color bejött, jól tapad, jól lehet vele dolgozni, talán az alapozó sem kell annyira, legfeljebb kivételes esetben.
Ez a jó.
A rossz meg, hogy nálunk csak az OBI-ban kapható, más festék boltokban nem. Végig jártam őket.
Ráadásul ott nem nagy a színválaszték.
Tudnál ajánlani valami más terméket, ami hasonló bázisú festék?
Előre is köszi!
|
(#32596) Csukló válasza jumo31 hozzászólására (#32589)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2014 |
|
|
(#32597) jumo31 válasza Csukló hozzászólására (#32596)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2014 |
|
Oké, vettem, köszönöm szépen!
|
(#32598) Csukló válasza jumo31 hozzászólására (#32597)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2014 |
|
Ők kevernek RAL szám szerint is mattot és csillogóst is! |
(#32601) jumo31 válasza Csukló hozzászólására (#32598)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2014 |
|
oké, elsőre csak azt láttam, hogy nincs találat... de átnézem, és felveszem velük a kapcsolatot.
Más:
A netes videók topicba teszek be egy most nézett videót, a te témád, talán még nem láttad!
|
(#32694) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
Az elmúlt hetekben a járműveim nagy részét koszoltam, antikoltam. Azért is írom ezt külön, mert azokra a régebbi BTTB modellekre, amelyek közeli képeken egyébként sem mutatnak túl szépen, nem fordítottam nagy gondot, azokat csak lefújtam, hogy nem "világítsanak" az asztalon.
Íme néhány rosszul sikerült fényszegény fotó:
És itt a többi |
|
(#32703) Fordítókorongos válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32694)
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
Szia Lezlinilzen !
Jól sikerültek az antikolásaid.
Így már sokkal élethűbbek a modellek,különösen a Ludmillák tetszenek!
Nagyon szerényen írtad le a dolgot:
Idézet: „ csak lefújtam, hogy nem "világítsanak" az asztalon. ”
Ha lesz egy kis időd, kifejthetnéd bővebben a dolgot.
Pl. a képeken látható Eas kocsi festését.
Csodálattal néztem festéseid,érdekel a téma.
Jó festést,antikolást!
Üdv.:korongos |
(#32705) Lezlinilzen válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32703)
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
Köszönöm!
Tervezek majd erről is írni egy "szösszenetet", csak jobban szeretem csinálni, mint írni róla, így ez utóbbira nehezebben veszem rá magam. |
(#32707) Csukló válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32705)
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
Na ezzel én is így voltam |
(#32713) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
Sziasztok!
Ez most nem festés,hanem egy festéshez tartozó segédeszköz,célszerszám:
"Festő fordítókorong".
A munkadarabok több oldalról történő festésénél nagyon zavaró és körülményes volt a forgatásuk(pláne festékszóróval a kézben),amit egy kartonlapra helyezve csináltam.
Az ilyen esetekre készült ez a célszerszám.
Alapja egy jó nehéz vasdarab,a tálcája textilbakelit lemez.
Finoman forog,mintha csapágyazott lenne.
Egy "N-es"modellezőtársunk ötlete alapján készült,én nem gondoltam rá,viszont nagy szívás volt a forgatás,ezért megcsináltam.
Ilyen lett,nézzétek:
|
|
(#32715) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32713)
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
|
(#32719) Fordítókorongos válasza HOTotya hozzászólására (#32718)
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2014 |
|
Kössz a tippet! |
(#32722) Csukló válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32713)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Én próbáltam valami hasonlót és nem vált be
Ami nekem bevált az ha egy lapra rögzítem a cuccost és kézzel tartom.
Idézet: „Majd lefotózom!” |
(#32723) etwg válasza Csukló hozzászólására (#32722)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Nekem volt egy ilyen beépitett lassan forgo tányérom a festöasztalba. Én is ritkán használtam, szinte csak akkor, amikor egy modellen körbe kellett valamit festeni ( csikot stb.).
Amit viszont szinte mindig használok az egy nagy csipesz ( kb 50 cm hosszu), ami rugos és nyilo ( azaz kézzel kell összenyomni). Ennek a végén van kb. 5 cm szivacs boritás. Ezt összenyomva bedugom a kaszniba majd hagyom kinyilni. Ez biztonságosan tartja a modellt, és kezem is jo messze van a modelltöl 30-40cm, igy a modellt tartva ugy tudom forgatni ahogy kell anélkül, hogy a kezemet festeném. Az elsö csipeszt upgradeltem, mert annak meg egyforma hosszu szárai voltak ( mint egy V betü). Itt fennállt a veszélyt, hogy a tartás közben összenyomtam a szárakat és leesett a modell. Az uj csipesz már Y alaku, azaz ahol fogom csak egy nyele van és itt nem lehet össznyomni.
Amikor kész a festés a modellt logatva a csipeszt egyszerüen egy szögre akasztom száradni. Csak száradás utan veszem le a modellt a csipeszröl. |
(#32733) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
TT méretű BTTB, TILLIG és ROCO modellek antikolása.
Kezdem azzal, hogy nem akarom feltalálni a fedőn a púpot. Vannak, akik évtizedek óta magas fokon űzik az antikolás mesterségét, én csupán a saját tapasztalataimat írom itt le.
A "flottámban" megtalálhatóak még olyan BTTB kocsik, melyek - ha közeli képeken nem is, de - összhatásukban jól mutatnak egy szerelvényben. Ezeket inkább csak koszoltam, mintsem antikoltam.
Az első feltétel, hogy a kocsi tiszta, por- és zsírmentes legyen. A második lépés a kerékpárok kiszerelése. Forgóvázas kocsiknál én csak a forgóvázat vettem le, a kerekeket nem vettem ki, egyrészt mert ezek a forgóvázak már nagyon sérülékenyek, nem szeretik a feszegetést, másrészt a kerekek homlokfelületét is befogja majd a festék, így nem fog annyira csillogni a koszolt forgóvázkeret mögött. Természetesen az antikolás utáni napokban a futófelületre került festéket sebbenzinbe mártott fültisztító pálcikával el kell távolítani, ami elég macerás munka, de így viszont makulátlanul letisztítjuk róla a használat során felrakódott koszt is, amit én magam már régóta halogattam, így viszont rákényszerültem.
A következő lépés a modell híg, sötét színű festékkel való átmosása. Az ecsettel felhordott híg festék a hajszálcsövesség elvén elfut az élek mentén kiemelve azokat, így imitálva a rozsdapor és kosz élekbe, sarkokba beülését.
A festékek saját hígítója oldhatja a házilag átfestett modellek feliratokat védő lakkrétegét, így a matricák vagy akár a tamponnyomott feliratok is veszélybe kerülhetnek az átmosás során. Ezeknél a modelleknél kizárólag lakkbenzint használok az átmosáskor, abból is olyan fajtát, amelyik nem tartalmaz alkoholt.
A gyári TT modellek nagy részének egyik sajátossága az anyagában festett kaszni, forgóváz és alkatrészek. Ezek messze nem azt a látszatot adják, mint egy festett modell, általában a színt sem találja el a gyártó, így sokkal nehezebb ezeket a modelleket élethűen antikolni. Ha túl vékony rétegben antikolunk, kivirít alóla a műanyag színe, ha túl vastagon, akkor meg a feliratokat tüntetjük el. Ezeken a modelleken a híg festék sem úgy terül és tapad, mint festett társaikon. Ebben az esetben meg kell találnunk a középutat.
Az átmosás megszáradása után következhet a kocsi fajtájának megfelelő színű "kosz" felhordása festékszóróval. Ez kocsifajtánként változó, az interneten van elég fotó a tájékozódáshoz.
A szórás előtt célszerű a különböző olaj-, kosz- illetve rozsdafolyások megfestése ecsettel.( már ha vannak ilyenek )
Ez a művelet több rétegben is történhet az árnyalatok függvényében. ( pl. a kocsiszekrény alja, a forgóvázak és az alváz féktuskópor lerakódásos, a kocsi teteje és belseje szénporos )
Ezeknek a rétegeknek a szórása után az antikolás igazából be is fejeződött. Sokan matt lakkal fejezik be a munkát, én nem használok antikolás után lakkot, mert hiába matt, már nem ugyanazt a látványt nyújtja a modell, mint nélküle.
Lehetne még szárazecseteléssel kiemelni az éleket, de ezt csak óvatosan alkalmazom, mert az említett anyagában festett kocsik esetében a szárazecsetelés inkább lekoptatja az élekről a már felszórt festéket. Inkább berozsdásodott karcolások, ütődések, féktuskók kiemeléséhez használom ezt a technikát.
Három példa : vasérc szállító kocsi, tartálykocsi, szénszállító kocsi,
|
|
(#32749) etwg válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32733)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Remek leirás. , én is sok modellt igy antikoltam, de az utobbi idökben egyre inkább a krétaporos antikolás helyezem elönybe, ami 100%-ban nem árt sem az eredeti festéknek és sem a modellnek.
Jobb müvész festöelláto boltban kapni föld szinü krétákat ( a barna, fekete, fehér, okkersárga és árnylatai). Ha az embernek némi szerencséje van, akkor egy dobozban minden szint meg lehet venni. A lényeg ne legyen zsiros a kréta.
A modellt én is lemosom, de csak sima koszos vizzel ( a vizet akár egy csepp tintával, tussal vagy fekete vizfestékkel lehet koszolni). A vizet egy csepp szeszel vagy mosogatoszerrel kell folyositani. A kocsit természetes helyzetben (azaz a kerekein állva), puha szélesebb ecsettel lefestem és hagyom lecsurogni a vizet ( az ugyanugy csurog mint a valoságban az esö). Jo a modell alá egy konyhapapirt tenni. A viz ne legyen tul koszos ( fekete) inkább többször koszoljunk mint egyböl feketére mázoljuk az egészet.
Ha megszárad a festék, vizsgáljuk meg a sarkakat, ott szépen megáll a koszos viz.
A szines krétákbol reszeljünk a palletánkra fehéret, feketét, barnát, sárgát stb. ( igyekezzünk megfigyelni, hogy merre járhat a kocsink). Cementes, meszes kocsik inkább szürke mezökön koszolodnak, szeneskocsik fekete, vasércet, fémhulladékot szállito kocsik rozsdás területeken szedik fel a kosz java részét. Ennek megfelelöen száraz puha rövidszörü ecsetet bemártjuk a lereszelt porba és felülröl lefelé tapogatjuk - az ecset szöreit merölegesen nyomogatjuk a felületre - a modellre. A krétapor nyomot hagy a kocsin, egyre lejjebb, egyre többet ismételjük a müveletet, igy ott több nyoma marad a krétának.
Az alvázakra ugyanigy vihetjük fel a rozsdát. Az alváz mindig rozsdás a fékek miatt, csak ha tul sok a külsö kosz ( cementgyárban stb.) teng tul a cement szürkesége. Ha tartosan rozsdás alvázt akarok akkor az Laci eljárása szerint festem.
Ez a kosz egyáltalán nem stabil, azaz akár le is moshato, ami nem is baj, mert idövel a terepasztalon a kocsik fogdosása stb. amugy is onnan koptatja le a koszt, ahol a valoságban sincs.
A lényeg bármikor utánna lehet koszolni, esetleg egy ujabb koszos vizzel valo mosás extra megköti a sarkakban a krétaport.(akárcsak a valoságban) söt ha kell hajlakkal vagy nagyon finom muzemlakkal ( sellak) fixelni is lehet a koszt.
Több példát, nemcsak vagonokon Itt is látni. |
(#32750) Lezlinilzen válasza etwg hozzászólására (#32749)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Ezt a módszert nem is ismertem.
Pigmentporokat nézegettem, de itthon nagyon szűk a választék, és nem is olcsó.
Jó tipp, egyszer kipróbálom! |
(#32751) Lezlinilzen válasza Frankye hozzászólására (#32748)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Ugyan, attól messze vagyok, de igyekszem! Köszi! |
(#32752) etwg válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32750)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Elfelejtettem ideirni, hogy nagyon jo krétát lehet kapni a kinai/olcso piacon hölgyek make-upjára ( arcpuder). Az ilyen szetekben vannak nagyon jo szinek és még jobb ecsetek vannak, amik sokkal jobban hatnak a modellen, mint célközönségen......
( ezért ne a barátnödtöl kérdezd, mert az valoszinü ilyesmit nem kenne magára ). |
(#32757) jumo31 válasza HOTotya hozzászólására (#32718)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Szia HOTotya!
Esetleg egy kiszuperált lemezjátszó is megfelelne?
Persze lehet fordulatot szabályozni kell, de az eszköz és megoldás mint maga...?
|
(#32759) jumo31 válasza etwg hozzászólására (#32752)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Szia etwg!
Én szeretném megérteni a krétapor lényegét...
Szóval ha krétapor és idővel ismételni kell, mi a pozitívuma?
Ha egyszer egy kocsi koszolásra, antikolásra ítéltetett, akkor miért krétapor, ami könnyen eltűnik a járműről és mindig ismételni kell, amikor kell? Ahányszor hozzá nyúlunk, mindig "kopik" krétapor...
Lehet naiv kérdés, kérem megértésedet!
Tisztelettel!
|
(#32764) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#32759)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
A valodi kocsikon sem egyforma a kosz, idövel változik.
De mint irtam, sokkal veszélytelenebbül koszolhatod, és amikor elégedett vagy fixelheted. A lényeg pontosan az, hogy van idöd elérni az optimális koszt, mig pl. légecsettel biztosra kell menni, a hiba szinte javithatatlan. Azaz csak nagy gyakorlat után ajánlhato. Ráadásul sok kosszal, meg büzzel jár (igy nem festhetsz este a TV müsor alatt), ráadásul nem olcso mulatság.. A porral meg krétával vigan lehet még az ebédlöben is dolgozni, hangtalan, szagtalan és teljesen veszélytelen, és nem kell a munka után takaritani.
A hiba könnyebben javithato mint egy make-up...... ( ez is simán lemoshato)
Kell még több argumentum? |
(#32769) Fordítókorongos válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32733)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Sziasztok!
Lezlinilzen:
Köszönjük a részletes leírást!
Az előző hozzászólásaidat remekül részletezi.
Gyönyörű munkáid vannak.
etwg:
Neked is köszönjük az antikolási ismertetődet.
Tetszik,hogy van lehetőségünk az eredeti állapotok visszaállítására.
Fixelésnél ,a lakkozásra gondoltál? |
(#32771) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32769)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2014 |
|
Igen le is irtam hajlakk, muzeumi lakk ( sellakk ) vagy hasonlo réteg. De én alig használom, mert nagyjából felesleges:
Kép |
(#32793) jumo31 válasza etwg hozzászólására (#32764)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2014 |
|
Nem kell, köszi!
|
(#32830) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Szép estét Uraim!
Tettem fel még pár antikolást a fotóalbumomba.
A fotók sajnos a szegényes fényviszonyok miatt nem a legjobbak, de talán nem olyan undorító a látvány. |
(#32833) jumo31 válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32830)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Szia!
Szerintem jók lettek ezek a fotók, nagyon is...
A szerelvényekről nem is beszélve...
Fantasztikusak.
Már az első képek felkerülése óta nézem ezt az albumot.
OFF
Annyit hadd kérdezzek meg, ha lehet és itt, az asztalodat beszoktad mutatni kiállításon?
ON
Köszi! |
(#32835) Lezlinilzen válasza jumo31 hozzászólására (#32833)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Szia!
Szoktam, az túlzás.
Eddig két kiállításon voltam, tavaly Gödöllőn, azelőtti év decemberében pedig Szombathelyen.
Gödöllőre még tervezek menni, ha meghívnak. Csak sajnos én vagyok a legmesszebb mindentől, az asztal szállítása is macerás a méretei miatt. Majd látjuk. |
(#32837) jumo31 válasza Lezlinilzen hozzászólására (#32835)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2014 |
|
Ok, köszönöm, remélem, ha lesz rá alkalmam, akkor élőben is láthatom
Talán itt a fórumon majd "hírül adatik".
üdv!
|
(#32865) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 2, 2014 |
|
Ma kipróbáltam DZolTTántól kapott lég palackot és a klubban kallódó légecsetet....
Hát rá kellet jönnöm, hogy az sajna sok készlet maradéka így a festék tartály nem passzol rendesen a szerkezet aljára így majd kéne venni másikat ( egy komplett készletet).
És igen már tudom miért használok és DUPLI-t mert az nem kel mosogatni |
(#32913) jumo31 válasza Csukló hozzászólására (#32865)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Szia Csukló!
Jó a Dupli, az biztos!
Annyi tapasztalatom, mint neked, nincs, de ha mondjuk, egy villamost kellene megfesteni az alábbi katonai mintában, akkor festékszóró palackkal hogyan csinálnád meg?
(nekem eddig nem sikerült)
Kép:
|
|
(#32925) Csukló válasza jumo31 hozzászólására (#32913)
|
Válasz •
|
Máj 3, 2014 |
|
Sosem, festettem még terepszínű villamost de ami késik az nem múlik!
De majd próbálkozok, mert én sem tudom! |
(#32938) Milos Grimasz válasza jumo31 hozzászólására (#32913)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Szia!
Ha szép terepmintát szeretnél festeni, érdemes beruházni egy kompresszorra és egy elfogadható minőségű felső tartályos pisztolyra. A palackkal az a baj, hogy nem tudod szabályozni a kiáramló levegőt, illetve hamar kiürül. Pár palack árából már tudsz venni egy puffertartályos kompresszort amit egy életen át használhatsz.
Ajánlom Őt figyelmedbe: Bővebben: Link
Ha ki tudsz hozzá menni személyesen, még egy gyorstalpalót is tart neked.
Példának itt egy 1:72-es makett amit sok-sok évvel ezelőtt festettem |
|
(#32939) BaTTka válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32938)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Ne menőzzön itt fiatalember |
(#32940) Milos Grimasz válasza BaTTka hozzászólására (#32939)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Megszólalt a lyuk a gödörből. |
(#32943) Csukló válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32938)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Köszi a linket!
Végül is 9 palack árában van a kompresszor és még kel hozzá maga a légecset....
Amúgy az a véleményem, hogy mindig a festeni való felület és kívánt végcél határozza meg a technikát! |
(#32949) Milos Grimasz válasza Csukló hozzászólására (#32943)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Idézet: „Amúgy az a véleményem, hogy mindig a festeni való felület és kívánt végcél határozza meg a technikát!”
Ebben teljesen egyetértek. Mindenhez a megfelelő festéket és technológiát. |
(#32950) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Urak(ok)!
Kérem, hogy a linkek beszúrásához használjátok a hozzászólás író ablakban található "URL+Név" gombot!
Köszönöm. |
(#32970) reszelozsir hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Még a téma indulása előtt követtem el ezeket, de talán nem kell szégyenkeznem miattuk: |
|
(#32973) Csukló válasza reszelozsir hozzászólására (#32970)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Tényleg jó munka! |
(#32984) jumo31 válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32938)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Szia!
Köszi szépen, ugyan van minden, csak még nem álltam neki használni, tanulni...
Festékem nincs hozzá, és nemigazán tudom eldönteni milyen festék lenne a legjobb a légecsetbe.
Tudnál ajánlani? Meg hogy használat után mivel érdemes tisztítani?
A linkelt oldalt köszi, már olvastam...n
A te oldaladat is átrágom majd..
|
(#32985) jumo31 válasza Milos Grimasz hozzászólására (#32949)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Egyetértek én is az urakkal.
Nem is tudok Duplival olyan mintát, mint Milos a harcjárművein.
|
(#32988) Fordítókorongos válasza jumo31 hozzászólására (#32984)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Szia Jumo!
Idézet: „használat után mivel érdemes tisztítani?”
Kérdezted.
Nem olyan nagy szívás a légecset takarítása,mint ahogy sokan gondolják.
Viszont fontos,hogy minden használat után azonnal ki legyen takarítva.
A beleszáradt festéket már biztos nagyon nagy szívás kitakarítani,ha egyáltalán lehet.
Én a légecsetből használat után kiöntöm a maradék festéket,ami benne maradt kifújom.
Ezután a használt festék hígítójával öblítem ki,és azt is kifújom rajta.
A második öblítésnél kis ecsettel is rásegítek,hogy a sarkokban rekedt kis festékmaradékokat is feloldjam.
Általában a 3. öblítésre már tiszta marad a hígító.
Az öblítések fáradt hígítóját egy üres hígítós flakonba szoktam fújni,és abban gyűjtöm,majd valamikor tűzgyújtásra jó lesz.
Ezek után szétszedem az ecsetet,Szilvia törlővel eltörölgetem a festéktartályt, tűt,fúvókát,fúvóka előtétet(nem tudom mi a neve).
Ha úgy látom szükséges, hígítóval átitatott törlőt használok a művelethez.
Ez az egész procedúra általában 2-3 percig szokott tartani.
Én így takarítom.
(Másnak lehet ettől jobb,vagy gyorsabb módszere.)
Üdv.:korongos |
(#32994) Váltógyártó válasza Fordítókorongos hozzászólására (#32988)
|
Válasz •
|
Máj 4, 2014 |
|
Jó gyors vagy, ha ezt két-három perc alatt meg tudod csinálni! Nekem 10 perc alá még nem sikerült vinni! |
|
|
2024. Dec, 23. Hé 5:12:03 |
|
Jelenleg 1 fő olvassa az oldalt |
|
|