Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Z méretarányban mindenfélét
Z méretarányban mindenfélét
Témaindító: Zsiti4, idő: Jan 8, 2012
Témakörök:

Lapozás       8/22    
(#33552) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Máj 20, 2014
Kis kitérés, ugyanis megjelent:
Trainini

Az elhagyott fórumon avatatlanok "kiakadtak" a Märklin E19 tesztjén (14. oldal), miszerint a csigát követő első fogaskerék műanyagból van, és már a "garancia időn belül el fog kopni". Biztos nem láttak még elég OFF modellt, amiben bizony ez bevett eljárás, kb. Otto Zeuke óta, vagyis a '60-as évek végétől. Nem kis mértékben csökkenti a hajtás zaját! Lásd Zeuke TT DR V180, DB V200, MÁV M61, stb., de ilyen az összes pmt hajtás is! Vagyis nem ördögtől való a megoldás, és noch dazu még tartós is, lásd a mai napig futó sok ezer régi Zeuke modellt, pedig ott sokkal terheltebb helyen van ez a kombináció, a hajtáslánc utolsó pontjában, nem az elsőn, ahová nagyon helyesen tette a Märklin az új E19-ben, vagy teszi ezt a pmt már évek óta.

Amit viszont a sok "okos" nem vett észre - pedig (bocs Frankye, de le kell írnom) égbekiáltó baromság - az a 47. oldalon a WD40 reklámja, miszerint ezzel lehet majd csak igazán jól kenni a modelleket.
Atya isten! Mindez egy Z magazinban!!! A Märklin kis motorjai amúgyis kényesek arra, hogy koszolódnak, ha ezt még egy kis WD40-nel is megtámogatjuk, akkor sokat tehetünk azért, hogy modellünk életét a várható tizedére, vagy még ennél kevesebbre is csökkentsük, sűrű füstölések, és égett szag, meg olvadó kaszni kíséretében! Gartulálok! Odakinnt is vannak ezek szerint, még a szaksajtóban is idióták!
(#33554) diesel693 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33552) Válasz Máj 20, 2014
Kedves István!
Az egyik 'avatatlan', sőt az első én vagyok, ugyanis én tettem szóvá a műanyag FŐFOGASKERÉK megjelenését, azonban nem alaptalanul. Egyrész ezeknek a csepp mozdonyoknak fémfogaskerekekkel is alig van zajuk, másrészt - amint írtam - nálam, nem túlzott üzemidő és megterhelés után már előfordult a fémfogaskerekek kopása is. Köszönhetően a Marklinnel fennálló jó kapcsolatomnak sikerült ezeket időben kicserélnem. Felmerül azonban a kérdés, mások hasonló esetben mit tehetnek? A Marklin ugyanis nem nevezetes a tartalék alkatrészek biztosításának területén.
Baráti üdvözlettel: S. János
(#33555) diesel693 hozzászólása Válasz Máj 20, 2014
Annak ellenére, hogy hosszú évtizedek óta hűséges "hívője" vagyok a Marlklinnek, ezt a műanyag fogaskerék kérdést inkább úgy látom, indítéka maximum 2-3€ megtakarítása egy 200-300€ eladási árú gyártmány esetében.
(#33556) csíkosháTTú válasza diesel693 hozzászólására (#33554) Válasz Máj 20, 2014
János Bátyám!
Ha egy fém fogaskerék elkopik, annak oka van, legtöbbször banális, csak nem vesszük észre, de nem biztos, hogy a konstrukció a ludas.
Ha azon a ponton, ahová a Märklin betette a műanyag fogaskereket, nagymértékű kopás lesz, annak szerintem nem az lesz az oka, hogy ez a megoldás rossz. Ez amúgy a legkisebb terhelésnek kitett pont a hajtásban. Az általam emlegetett fém csiga/műanyag fogaskerék áttétel a Zeuke modellekben ebből a szempontból a legroszabb helyen van, lent a forgóvázban van a fém csiga, és a hajtott kerékpár tengelyén a műanyag fogaskerék! A fogaskerék kopását, idő előtti ledarálódását pedig nem az okozza ebben az esetben, hogy fém hajt műanyagot! Hanem az, hogy kenetlenség miatt a hajtott tengelyt a forgóváz maszk nem tartja a helyén, és az képes elmozdulni a fém csigától, ami a rossz mechanikus érintkezés miatt a műanyag fogaskerék átugrált a fém csigán. Én nem félnék a Märklin E19-nek ettől a megoldásától, mert, ha körülnézel a többi sokkal nagyobb mechanikai terhelésnek kitett modellben belül, akkor bizony a motor tengelyén, vagy a kardán végén egy fém csiga van, és alatta ott a műanyag fogaskerék.

(Erős zárójelben: két H0 modell parkol itt a műhelyben, mert nincs döntés róluk mi legyen velük. Mindkettő Trix, - vagy Märklin, mindegy -, az egyik egy SVT 04, a másik egy BR01. Mindkettő motorcserés lenne, ha lenne még C-Sinus motor a gyárban, de nincs, plusz a BR01 megette a fém fogaskerekét a csiga alatt, pedig azt a gyárban javították garanciában elsőre.)

A Märklin/Trix alkatrész ellátása amúgy egy katasztrófa, abban igazad van.

Konkrétan az E19: neki az lesz a baja, hogy ez a nagy műanyag fogaskerék tengelye meglehetősen eldugott helyen van, és lenne egy fogadásom rá, hogy sok modellező a fogaskerék tengelyét elfelejti megkenni. Így idővel a a fogaskerékben a furat kitágul, a fogaskerék lötyögni fog a tengelyén, és ettől fog ledarálódni, nem attól, hogy fém csiga hajtja meg. Erről viszont nem az alapanyaga tehet. Pár év múlva meglátjuk, igazam van-e? Ha viszont a modellező a Trainini magazin e havi számának 47. oldalán található hírnek bedől, akkor sokkal hamarabb fog leégni a drága E19-esének motorja, rossz esetben megolvasztva a kasznit is, mintsem elkopna az a műanyag fogaskerék.
(#33559) diesel693 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33556) Válasz Máj 20, 2014
Reméljük igazad lesz.
Minden esetre már többször észrevettem , hogy az általad idiótáknak nevezett Trainini munkatársak általában mindent kritika nélkül fogadnak el és elragadtatással dícsérnek.
Ahogy mondani szokták, ......van az a pénz amitől az ember megkopaszodik....
(#33560) diesel693 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33556) Válasz Máj 20, 2014
Pótlólag:
Merem remélni elhiszed, amikor már tizenéves gimis koromban - Tóth Lajosnak bedolgozva - mozdonyok javításával biztosítottam zsebpénzemet, van némi gyakorlatom az ilyesmik karbantartásában, olajozásában.
(#33561) csíkosháTTú válasza diesel693 hozzászólására (#33560) Válasz Máj 20, 2014
(#33562) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33552) Válasz Máj 20, 2014
Átfutottam az E19 tesztet. Azt írják, már a BR86-os is ezzel a műanyag fogaskerékkel jött ki...

De vagy nem írták, vagy én nem vettem észre, hogy hány tengelyen is hajt a modell? Kettőn biztos, deee...
(#33564) csíkosháTTú válasza diesel693 hozzászólására (#33559) Válasz Máj 20, 2014
Hasonló megoldás volt a hajdani PIKO N-es V180-ban és NoHAB-ban is.
(#33567) diesel693 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33564) Válasz Máj 20, 2014
Szerintem az is figyelembe veendő, hogy itt a legnagyobb a fordulatszám és ez sem hanyagolható el a kopás szempontjából. Az általad említett BR01-ben is elkopott a fém fogaskerék.
Nálam (Z-ben) a vontatásnál leginkább terhelt BR 216-osoknál (8875) jelentkeztek ilyen problémák.
(#33569) csíkosháTTú válasza diesel693 hozzászólására (#33567) Válasz Máj 20, 2014
A fordulatszám nagy ugyan, de a mechanikai erőátvitel itt a legkisebb.

(Az OFF méretű BR01-nál más okozta a problémát.)
(#33620) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33569) Válasz Máj 22, 2014
......és ezt a Tudást (33552 - 33569) miért nem teszitek közzé a "régi" fórumon?
(#33621) etwg válasza róbertke hozzászólására (#33620) Válasz Máj 22, 2014
Miért kéne?
Anno a régi forum mit tett érdekünkben?
(#33625) róbertke válasza etwg hozzászólására (#33621) Válasz Máj 22, 2014
Semmi másért, mint hogy a kérdés oTT merült fel és iTT tárgyalták ki ..... és ha jól tudom Csíkosmesternek a 120 -as kórterem miatt kelleTT oTThagynia a Zindexet.
(#33627) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#33625) Válasz Máj 22, 2014
Bocs az OFF-ért, de:

Idézet:
„...ha jól tudom Csíkosmesternek a 120 -as kórterem miatt kelleTT oTThagynia a Zindexet.”

Nem. A történet dióhéjban a következő (már kitárgyaltuk amúgy). Egy iTT is aktív társunk készített egy filmet a MÁV Szergejről, amit az Indóház kiadó meg is jelentetett DVD-n, kapható most is, ha jól tévedek. A filmet egy okostojás feltette a YouTube megosztó portálra egy az egyben, egy másik nagyon okos meg belinkelte az index fórumára, de úgy, hogy nem csak a link jelent meg, hanem be is ágyazta a filmet a fórumra, így azt le is lehetett játszani közvetlenül az Indexen is. Na most ez nyilván valóan durván jogsértő, erről az index szabályzata rendelkezik is, azonnali kitiltással, és a nick törlésével jár. A YouTube természetesen reagált a dologra, és eltávolította a jogsértő tartalmat. Az index is, pár nap múlva, miután észrevették, hogy üres helyre megy a "lejátszó. Volt az indexen egy moderátor, akinek azzal a nick-kel a létezése szembe ment a szabályzat 3. pontjával (mégis moderátor lehetett, jé...), és nem azt törölte a fórumról, aki feltette a jogsértő tartalmat, hanem a film készítőjét. Miután én, meg még páran kiálltunk a kitiltott társunkért, és felhívtuk a figyelmet a nyilvánvaló moderátori hibára, ki lettünk onnan tiltva, és a nick-jeink törölve lettek, nem kis kárt okozva az index fórumának is, ugyanis a keresőmotorok jópár részletesen kitárgyalt problémára csak a "file not found, Error 404" üzenetet tudják egy jó ideje adni. Ebben az esetben a moderátorok, ahelyett, hogy az ámokfutó társukat tűntették volna el, a bizonytványt kezdték magyarázni, és védeni a mundér becsületét. Mellesleg, pontosan tudom (gyanítom más is tudja), hogy ki volt az a moderátor, aki sorozatban szegte meg a saját portálja szabályait, ugyanis, mint kiderült a világ túl kicsi. Ráadásul megpróbálták a weblapomat is feltörni a kérdéses időben, és van két lementett e-mail üzenetem is, azt is tudom, hogy melyik IP címről küldték, mert a netszolgáltatómmal lenyomoztattam. Ezek valahogy egybe esnek egyetlen net felhasználó adataival, és nem szeretem, ha fenyegetnek.

Kicsit hosszú lett, bocs. De nem, amíg nem kapok ezekért nevezett helyről egy legalább annyit, hogy "Bocsika", addig indexeljenek csak azok, akik akarnak. Néha-néha még benézek oda, de érdemi infót oda feltenni? Minek?
(#33628) Zsiti4 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33627) Válasz Máj 22, 2014
Rémtörténet de szokásos amikor oda nem valók kezébe hatalmat adnak. Természetesen a mezei Felhasználónak semmit sem ér a szava.

(#33630) róbertke válasza Zsiti4 hozzászólására (#33628) Válasz Máj 22, 2014
Hacsak mezei felhasználók lettek volna ....... de ők inkább a Profi kategóriát képviselik ...... és van olyan is, aki azóta sem jelentkezett be újból sehova sem ......
(#33631) Zsiti4 válasza róbertke hozzászólására (#33630) Válasz Máj 22, 2014
Úgyértettem fórumjogosultságuk csak mezei felhasználó volt. Nem admin meg moderátor meg ilyesmi. Nem szakmai tudásukra értettem a mezei jelzöt. Nagyon szomorú ha ilyen bakik miatt valaki inkább kivonul a "közéletböl". Én is mindig ezért próbáltam saját eszközöket használni. (Tárhely, program, stb.)
(#33634) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33562) Válasz Máj 22, 2014
Köt a gipsz, amiből a peron lesz a kis asztalka alsó állomásán, így van egy kis időm. Már korrigálom is magam, a nevezett Märklin E19 tesztben írják, hogy a motor mind a négy tengelyt hajtja, amik igaziban is hajtva voltak.
(#33644) jumo31 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33634) Válasz Máj 22, 2014
Szia Csíkos!

Én már úgy vagyok, mint a kedvenc filmsorozatomnál...
Már alig várom a folytatást!

szeva!
(#33647) etwg válasza róbertke hozzászólására (#33625) Válasz Máj 22, 2014
Ha te jársz arra, idelinkelheted az érdeklödöket, de ez még nem ok arra, hogy a sárga forumra bizzunk bármit is.
(#33666) róbertke válasza etwg hozzászólására (#33647) Válasz Máj 23, 2014
Meglendítettem a "véres kardot" .....))))))))
(#33667) etwg válasza róbertke hozzászólására (#33666) Válasz Máj 23, 2014
Csak ovatosan, nehogy a bajtársak sorsára juss!
(#33673) csíkosháTTú válasza jumo31 hozzászólására (#33644) Válasz Máj 23, 2014
Nos, akkor, tessék parancsolni!

Az első két kép a peron. (Nem fogok többet Z-ben csinálni, inkább veszek majd gyárit.) Tudom, kicsit keskeny, de ez kompromisszum. A "zsaluzás" a sorompós rész tárgylásakor is emlegetett fogpiszkálóból van, a peron "betonja" az glettelőgipsz. Az első képen látszik, hogy a sínek körülötte ki lettek maszkolószalaggal takarva. Ugyanis ennek a nyomait némi foltbenzinnel sokkal könnyebb eltűntetni, mint a gipszet...
A második képen a nagy fehérség eltűntetése utáni állapot látszik. Le lett festve szürkére, közönséges Very Well spray szürke alapozója lett a kiválasztott. Ez látszik a második képen.

Amíg szárad a festék, addig egy kis hangulatkép, egy részletet nagyjából kidolgoztam a hegyi állomás kihúzó vágánya mellett. (Harmadik kép)

IMG_1962.JPG

IMG_1963.JPG

IMG_1965.JPG
 
(#33674) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33673) Válasz Máj 23, 2014
Még egy kép a sarokról.

IMG_1964.JPG
 
(#33678) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33674) Válasz Máj 23, 2014
Hangulatok. Mára véget is ért a műszak...

IMG_1966.JPG

IMG_1968.JPG

IMG_1970.JPG
 
(#33694) róbertke válasza etwg hozzászólására (#33667) Válasz Máj 24, 2014
Itt vagyok köztetek ....
(#33701) jumo31 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33678) Válasz Máj 24, 2014


(#33715) diesel693 válasza etwg hozzászólására (#33667) Válasz Máj 25, 2014
Azidőtájt engem is úgy vágtak ki onnan, mint a szaros macskát, miután nem akartam tovább csökkenteni a Z-sek táborát, azóta ott BR216 nickkel vagyok jelen.
(#33716) etwg válasza diesel693 hozzászólására (#33715) Válasz Máj 25, 2014

Ugy látszik én vagyok az egyetlen, akit nem vágtak ki, én egyszerüen ott hagytam azt a szedett-vedett forumot, akik még a hivatalos megkeresésre sem tudtak érdemben válaszolni. Pedig a kérdés nagyon primitiv volt - ki egyáltalán felelös a cégen belül a forum müködéséért.

Addig mig itt cimmel, telefonnal stb. tudod, hogy kihez fordulhatsz a másik forumom még az sem tisztázott, hogy vajjon ki a kiado, ki müködteti és mire használja a forumokat..... Még az ombucmannak sem válaszolt ama "tisztes" társaság.
(#33748) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33678) Válasz Máj 26, 2014
Már megint szárad a ragasztó, a foghíjjak eltűntetése folyik, meg a világítás szerelése. Készül a kapcsolók, nyomógombok feliratozása is.

SMD LED-ek az épületek helyén, ide kerülnek majd a házak. Majd egy kis "night shift", vagyis éjszakai műszak... A harmadik képen az állomás épület az nem a végleges, ami oda kerül majd, az nincs nálam.

IMG_1977.JPG

IMG_1980.JPG

IMG_1982.JPG
 
(#33749) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33748) Válasz Máj 26, 2014
Egy látkép az aktuális állapotról.

IMG_1979.JPG
 
(#33751) jumo31 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33748) Válasz Máj 26, 2014
Szia Csíkos!

Azt szeretném megkérdezni, hogy az első képen az út végén kétoldalt mi is az az anyag (lyukacsos)? A terep kialakításánál használtad, majd rá a szóróanyag... Már többször találkoztam vele "böngészéseim" közben, de arra tippelek valami gipszelésnél használt pólya-fajta? Vagy passz... nem tudom.
Mond meg kérlek...

(#33752) jumo31 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33749) Válasz Máj 26, 2014
A látkép kapcsán ötlik fel bennem két kérdés, a terep még fog zöldülni? vagy ez a végleges környezet?
Csíkos, meddig tart a "kompetenciád"? Full-ig csinálod az asztalt? Tehát teljesen véglegesre minden részlet-kiegészítőjével együtt?

(#33757) csíkosháTTú válasza jumo31 hozzászólására (#33751) Válasz Máj 27, 2014

Írtam korábban, hogy gipszpólya a fedés, ha visszaolvasol kicsit látni lehet, hogyan csináltuk, a kisebbik fiam segített is benne. (30965-ös hozzászólás, két oldallal hátrébb.)

Fog még zöldülni a terep biztosan, de az már nem az én kompetenciám. Csak funkcionálisan kell működjön az asztal, és az alap terepezésnek kell meglennie. Az a pár részlet csak iránymutatónak van elkészítve. Van még pár Busch fenyőfa, meg Heki lombos fa, ezek valami eldugottabb helyre mennek majd, és még 9db "PisTTa - fater" lombos fa is van, hogy majd elültesék őket.
(#33758) róbertke hozzászólása Válasz Máj 27, 2014
diesel693 mit vétettél az Indexen, hogy törölve lettél??
(#33759) diesel693 válasza róbertke hozzászólására (#33758) Válasz Máj 27, 2014
Az AUDIOLAND fórumcsoportban nem hagytam magam tovább sértegetni az egyik moderátor mocskosszájú barátja által és végre visszavágtam. Megtudta hogy vasútmodellező vagyok és azóta folyamatosan masztrubáló bakter és hasonló megnevezésekkel illetett.
(#33760) diesel693 válasza róbertke hozzászólására (#33758) Válasz Máj 27, 2014
Egyébként kizárásom nem az első ízben történik meg, azért is kellett nickemet megváltoztatni. A fórum index moderátorai ugyanis hosszú ideje kivétel nélkül mind szemét, korrupt alakok.
(#33761) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33757) Válasz Máj 27, 2014
Nos, akkor a következő lépések. Kell valami elválasztás, határ a kapcsolók, meg a vasút közé, ami jelzi, hogy meddig is tart a modellvasút. Egy állomás körül amúgy is van ilyesmi.
Hozzávalók:
- pár darab gombostű
- tüll (milyen jó is, ha a vasútmodellezőnek van felesége, mert akkor az esküvői ruhadekorációból van egy kis maradék... )
- kis ragasztó, jelen esetben ez zselés pillanatragasztó.
Szerszámok:
- kalapács,
- vonalzó,
- oldalcsípő fogó (kisméretű),
- türelem.

Ki kell tűzni a kerítés oszlopait, és kalapáccsal beütni kicsit az alapba a gombostűket, ezek lesznek az oszlopok. Levágni méretre a tüllből egy csíkot (Nekem ehhez kellet egy jó nagy adag türelem ). Pillanatragasztóval rögzíteni a tüllt, mint dróthálót. Azért jó, hogy zselés a ragasztó, mert még van egy kis idő korrigálni, ha szükséges. Fogóval le kell csípkedni a felesleges rész a gombostűkről. Kész is. Később lehet patinálni, meg befuttatni gyomnövényekkel, ha szükséges.

(A további fotókon a DB V60-as kis dízel, mivel az a megrendelő vasúttársaságé, átadja a helyét a "Königliche Blumenbahn Vervaltung" BR361-es mozdonyának. )

IMG_1983.JPG

IMG_1985.JPG

IMG_1986.JPG
 
(#33763) jumo31 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33757) Válasz Máj 27, 2014
ó, írtad... bocsánat a felesleges körökért!

Igazából azért kérdeztem a véglegességet, mert abban reménykedtem, hogy a full verziót is talán megosztottad volna, ha te vagy a gazdája.
De hát így nem, de sebaj, mert így is nagyon klassz ez a topic, ez az Z meg még most is lenyűgöző számomra!

Akkor szerintem lassan a végére is érsz a projektnek....
(#33765) csíkosháTTú válasza jumo31 hozzászólására (#33763) Válasz Máj 27, 2014


Ez így van, lassan véget ér a munkám.
Hála istennek... De szerettem, igazából menet közben kapott el a hév, és szinte menet közben jöttek az ötletek.

A műhelyben a Z projekt folytatása az már az évek óta félretett saját asztal lesz.

langsamdorf.jpg
 
(#33840) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33765) Válasz Máj 30, 2014
...a világhírős Langsamdorf ....
(#33841) Váltógyártó válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33765) Válasz Máj 30, 2014
Addigra megépítem neked a kitérőt!
(#33842) jumo31 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33765) Válasz Máj 30, 2014
Hááát... ha lesz időd, energiád, kedved és gondolod, a
Idézet:
„...félretett saját asztal lesz.”
témát is mutathatnád!
Ha belefér, persze.

Pár kiállítást már megnéztem, de "élőben" Z méretarányt még nem néztem, de most erre fogok fókuszálni!
Ezt látnom kell!
(#33866) csíkosháTTú válasza jumo31 hozzászólására (#33842) Válasz Máj 31, 2014

Majd írogatom, hogyan haladok vele...
Addig is egy távlati kép róla.

madártávlat.jpg
 
(#33867) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33866) Válasz Máj 31, 2014
Na most mi van???? újra kezdted????? ..
(#33908) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#33867) Válasz Jún 2, 2014
Még nem! Csak fogom. Az utolsó simítások vannak a megrendelő asztalkáján, majd utána. (Fenyegetésnek szántam... )
(#34122) BaTTka hozzászólása Válasz Jún 9, 2014
Z méretarányban pár fa. Mindezt az után hogy eldöntöttem magamban, hogy ilyen kicsiben nem lehet rendesen megcsinálni

z.1.jpg

z.3.jpg

z.4.jpg
 
(#34123) BaTTka válasza BaTTka hozzászólására (#34122) Válasz Jún 9, 2014
Igazából 1/250-es maketthez készült, de az már nincs messze a Z-től.

z.5.jpg

z.6.jpg

z.7.jpg
 
(#34317) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#33749) Válasz Jún 12, 2014
Lassan búcsúzunk ettől a kis pályától. Gondoltam, hogy készítek két látképet olyan szögből, ahonnan még nem volt. (A Viessmann gyártotta Märklin alakjelző makrancoskodott, ez az apropó, mert meg kellett fordítani az asztalt a ki- és beszereléséhez... )

Készül a használati utasítás hozzá, felteszem ide is majd, meg a kapcsolási megoldásairól is lesz rajz, ötletadónak, mert olyan kombinációk jutottak eszembe, ami a Z-Elektronik könyvemben még nincsenek.

IMG_2026.JPG

IMG_2027.JPG
 
Lapozás       8/22    
Frissek
  2024. Dec, 23. Hé
13:43:54
  Jelenleg 16 fő olvassa az oldalt
Hirdetés