|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#36247) masTTertape válasza Lezlinilzen hozzászólására (#36241)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2014 |
|
Igen, mert akkor még nem volt Roco változat.
Arra nem tértem ki, hogy az elkövető azóta már erősen erodálódott a hazai modellező társadalomban, de ettől függetlenül egy Tillig alapból nem rossz eredményt kreált.
Említhetném Enyedi Laci munkáit az egyéb irányú Szergej-átépítések terén, vagy akár Jakó Atti maratott kiegészítőit.
Blackfalcon nagyon hirdeti magát, de eddig nem volt szerencsém saját szemmel megtekinteni egy alkotását sem.
Hubert Feri pedig eleddig más gépeken vitte tökélyre a tudását.
Tény és való, hogy a Roco elég sok kasztnivariációt készít, meg alapból jó a modell, így ma már én is inkább ezt választanám kiindulási alapnak. |
(#36248) masTTertape válasza TTvasutas hozzászólására (#36243)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2014 |
|
Nekem is van egy véleményem erről.
Nem tudom, hogy hol és milyen közegben élik meg negatívumként a "vitrinmodell" jelzőt, de ha beleolvasok egy német hirdetésbe, akkor ott ez inkább pozitívum.
Természetes, hogy a vitrint nem arra a falra rakom, ahol fél napig tutira tombol a nyári napsugár, de különösebb reflexióknak sem teszem ki a tartalmát.
A műanyag dobozban, vitrinben és használat közben is egyforma mértékben öregszik. A dobozolt modell esetében inkább a fekve tárolás a gond, amikor a zsírzás, olajzás kifolyik és elkezdi megenni először a csomagoló anyagot, a szivacs betétet, majd idővel az ezekkel érintkező műanyag részeket.
Vitrinmodellként aposztrofálják az üzletből, kirakatból, bontatlan állapotban megvásárolt modellt is. Ezeknél sokkal erősebb az UV behatás, sőt bizonyos típusoknál (évjáratfüggő) durvább az anyag öregedése (késői Bttb BR250/BR119 pl)
A vitrinben tartott és sínen álló modellnél a gumigyűrű a rá nehezedő tömegtől egy ponton ellaposodik, ezáltal üthet egy kicsit.
Tény, hogy a modellnek az a jó, ha a mechanikai részek időnként át vannak mozgatva. Viszont a vitrin státus azt a tulajdonságot erősíti, hogy keveset volt tapizva, ergo a festés, felirat mindenhol ép. Vannak, akik a vitrinmodellt éppen ezért felkütyüzik. Sok gyűjtőnél pedig éppen a kütyüzés árcsökkentő tényező.
Nehéz megvonni a mérleget, mert kinek-kinek más szempontok jelentik a minőségi használt modellt.
Az biztos, hogy a hazai terminológiában Wolfchild barátom meglátásai a helytállóak. |
(#36250) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#36235)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2014 |
|
Hűtőzsalu átépítést hogyan oldod meg kettő részesről három részesre ?? |
(#36255) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#36250)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2014 |
|
Ahogy írtam, én csak egy nagyszájú kritikus vagyok, nem pedig modellépítő. Tehát én sehogy.
De logikusan kigondolva a következőket tenném:
1. ha tehetem, szerzek egy háromzsalus kasztnit
2. ha ez nincs, akkor Enyedi Lacihoz hasonlóan rézből maratott alkatrésszel váltanám ki. |
(#36260) Lezlinilzen válasza wolfchild hozzászólására (#36245)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
Ez nagyon szép és frappáns összegzés volt! |
(#36261) sxapuka válasza róbertke hozzászólására (#36231)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
Most szálltam ki a 116-ból. Két zsalus az is. |
(#36262) UWH válasza TTvasutas hozzászólására (#36243)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
Szia,
szerintem a "vitrinmodell" szónak akkor van jelentősége, ha első kézből árulja valaki. Vagyis megvette a boltban, haza vitte, berakta a vitrinbe, aztán évekkel később eladja. ( 0 km ) Ugyan ezt lehet mondani olyan vagonra, mozdonyra amit a boltban évekig a vitrinben tárolnak, aztán eladják, és nem doboz új.
De sokan vannak akik megvesznek használtan évtizedes régiséget, aztán vitrinben tárolják. Na ők felejtik elmondani eladáskor, hogy csak náluk állt vitrinben, előtte pedig évekig rótta a köröket. |
(#36263) róbertke válasza sxapuka hozzászólására (#36261)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
|
(#36270) csíkosháTTú válasza kaTTonai hozzászólására (#36232)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
38db ezresért kelt el a gyárilag hangos, digitális modell. |
(#36276) FriTTz válasza TTvasutas hozzászólására (#36243)
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
Én már hallottam olyan vitrinmodellről amiben gyárilag nem volt benne a hajtás mivel úgysem közlekedik és ezáltal kicsit olcsóbban is lehet megvenni!
Persze lehet, hogy ez csak urbán legenda! |
(#36278) ModELiTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
Szevasztok Topik lakók !
Azért zavarom a légkört,mivel feltúrtam a gyűjteményemet és előkerült,egy félig kész " Hernyó "és átgondolva,nem fér bele az
általam behatárolt korszakba,ezért nagyon fájó szívvel de megválok
tőle,és olyannak szeretném átruházni,aki méltóan befejezné ..
Ennek az eredetiét,még szegény megboldogult Aszódi Lacibácsi
készítette,és ez annak a másolata ...
Akit esetleg érdekelne : +3630 421 9152 telefonon vagy mélben
érdeklődhet,és mindent megtudunk beszélni ..
Egy pár képet felteszek róla,ha sikerűlne ... |
|
(#36279) ModELiTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 4, 2014 |
|
További képek .. |
|
(#36297) róbertke válasza ModELiTT hozzászólására (#36279)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Mit tudsz erről a modellről, mennyit készíthetett belőle, mert én egy konkrét modellről tudok, ami működőképes és a gazdája egy hasonló fadobozban tárolja. |
(#36298) róbertke válasza ModELiTT hozzászólására (#36279)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Kis szürke gőzös a háttérben mi szeretne lenni??? |
(#36299) M298 válasza róbertke hozzászólására (#36297)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
A képeken BVhmot villamos motorkocsi és szerelvénye látható szép kivitelben. Nekem BDV mot és szerelvénye van, Csíkos közreműködése révén már digitalizálva is és homlokvilágításokkal. Sajnos RAL 7038-as, vagy ahhoz legalább közelítő színezésű ablakeretek még hiányoznak. Érdekes lenne egyszer összehozni ezeket az elővárosi villamos motorvonatokat, valamint a 20-07 és 20-05-ös kocsikat. TT méretű Flirt-ről van valakinek tudomása? |
(#36300) lakasi válasza UWH hozzászólására (#36262)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Ezt a "vitrinmodell" kifejezést ahogy látom ahányan vagyunk annyiféle képpen értelmezzük. Az én felfogásom szerint semmi köze sincs a vitrinben történt tároláshoz. Lehetett az bárhol az eddigiekben, akár asztalfiában is, a lényeg, hogy pillanatnyi állapota mind külsőleg, mind belsőleg kifogástalan, tehát eladója gyűjtőknek, vagy nagyon igényes vevőknek is ajánlja. Komoly gyűjtő a feltételek megléte esetén ugyanis nem eredeti dobozában tárolja a modellt, hanem vitrinben, aminek két nagy előnye is van: megvédi a modellt a portól, másrészt folyamatos rátekintési lehetőséget ad a tulajnak és vendégeinek/családtagjainak. Egyszerűbb a modell használatba vétele - terepasztalra tétele is vitrinből. A dobozból történő többszöri kivételnél sokkal nagyobb a sérülés veszélye is - különösen az újabb, apróbb kiegészítőkkel dekorált modelleknél. |
(#36301) csíkosháTTú válasza lakasi hozzászólására (#36300)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Magával a szóval, vagy kifejezéssel nekem sincs bajom. Csak azt látom, hogy a jelentése sokszor azzá vált hazai körökben, amit wolfchild kolléga is tömören, velősen leírt korábban...
Most akkor én is írjam az a hírdetésemben, amit tolok fel az apró rovatba rögvest, hogy egy E11, meg egy BR107 azok vitrinmodellek??? |
(#36303) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#36301)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Az E11-es el is ment, hála Imhotep-nek... |
(#36305) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#36301)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Ez az egész vitrinmodell macera éppenolyan hülyeség, mint a feltunningolt auto vagy szuperkábel a HIFI toronyhoz. Egyesek könyveket tudnak irni az , ugyanakkor használhatatlan dologrol, a hiszékenyebb embertársaink meg el is hiszik, hogy a leirtak értéket is képviselnek. ( egyeseknek igen, amit a többség fizet - akárcsak a lotton.)
Hogy a témánál maradjak, egy barátomnak szereztem a korábbi rendszer utolso pillanataiban néhány akkor csucstechnologiának hirdetett TT mozdonyt meg kocsit. Ö gyüjtö volt, mindent nagyitoval átnézett, megkereste a pontot az i-n is és ugy vette át a két modellt - egyböl berakva a gyönyörü, megrendelésre gyártott vitrinébe. Soha terapasztala nem volt, a modelljei mozdulatlanul vártak a kiváncsi szemekre. Csakis kesztyüben fogta öket meg, de évente legfeljebb 2-3szor! Eltávozása után a lánya felhivott, hogy nekem adhatja-e ama 2 modellt, mert a dobozán az állt, hogy az én ajándékom vala. Megkaptam - az elsö dolgom volt kiprobálni - az egyik nem ment.
Megnéztem miért - a motor be sem volt forrasztva! |
(#36306) UWH válasza etwg hozzászólására (#36305)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Szerintem, maga a szó jelentése nem hülyeség, csak már elcsépelt lett, mint pl. a diszkont ár. Ha én megveszek egy mozdonyt ( egyébként nem véletlenül írtam korábban, hogy és vagy vagont ) az üzletben, az természetes, hogy kipróbálom ott helyben ( 50cm előre-hátra ) , hogy működik-e, aztán otthon már állhat. Konkrétan a mozdonynál számíthat a vevőnek az a tudat, hogy ha egy 30 éves mozdonyt vesz, akkor az nincs széthajtva, maximum a zsír száradt be.
Tapasztalatból tudom, hogy az ismeretlen vevőnek számít az, hogy a hibátlan, újszerű szavak mellett ott van a vitrinmodell szó is.
És azért, mert a motor nem volt beforrasztva, nem a vitrinmodell kifejezés a hibás, hanem a kasszától való távozás előtti kipróbálás hiánya. |
(#36307) etwg válasza UWH hozzászólására (#36306)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Akkoriban nem igen lehetett kiprobálni, mert az ember örült, hogy pult alatt (stb. ha még valaki ismeri e kifejezés értelmét) lehetett csak ilyen modellekhez hozzájutni, ma meg ugyanez van, csak a "pult alatt" kifejezést felváltotta az e-bay, vatera stb. |
(#36309) lakasi válasza csíkosháTTú hozzászólására (#36301)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Ha olyan az állapotuk, ahogy leírtam, akkor bátran használhatod ezt a kifejezést. Nem a modell gyártási ideje számít, hanem a pillanatnyi állapota. Nekem is van E11, sőt Skodám is olyan, amit ha eladnék bátran ajánlanék gyűjtői vitrinbe. Az persze már az eladót minősíti, ha egy lerobbant modellről is ilyen, vagy hasonló jelzőkkel nyilatkozik. De ez már - enyhén szólva - az inkorrekt kategória. |
(#36310) gumidani válasza róbertke hozzászólására (#36231)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Átnézve a gyüjteményemet ez a kettőt találtam. |
|
(#36311) gumidani válasza gumidani hozzászólására (#36310)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Az M62 001 új korában még széles nyomtávon három hűtőzsaluval, majd két zsaluval, végül ismét hárommal. |
|
(#36312) csíkosháTTú válasza gumidani hozzászólására (#36311)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Nyugodtan lehet megkövezni, igénytelennek nevezni, de nekem ez a hűtőzsalus kérdés eddig fel sem tűnt... |
(#36315) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Tiszteletem Mindenkinek!
Kihasználatlanság és főként a veszteségek pótlása miatt eladó sorba került néhány, teljesen új modell. Egyikük még a vitrinmodell státust is kiérdemli, pedig igyekeztem pillanatragasztóval orvosolni minden forrasztási és festési hibát rajta, ahogy a használtpiac Mekkájának számító vaterán láttam...
A LÉNYEG
|
(#36316) ModELiTT válasza róbertke hozzászólására (#36298)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Az érdeklődésedre válaszolva,egy készülőben lévő nyalóka látható
a háttérben ..
Amit Gábor barátommal közösen készítünk .. |
(#36317) ModELiTT válasza róbertke hozzászólására (#36297)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Mit tudsz erről a modellről, mennyit készíthetett belőle, mert én egy konkrét modellről tudok, ami működőképes és a gazdája egy hasonló fadobozban tárolja.
Ebből a típusból,5db.komplett szerelvény készült !!!!
Ezeket a Halbertstati kocsikból alakította át a Laci-bácsi,és ebből
az egyik lett leöntve,műgyantából és abból is 5 szerelvényt öntöttek le,de ezt a Hosszú Lajos jobban tudja,mert ő intézte ..
Szerény tudomásom szerint ennyi van belőle ...
Aztán a MÁV. is adott ki falapra szerelve műanyag fröccsöntött
vitrin modelleket,promociós meggondolásból ...
Akinek megvan az eredeti Hernyó az őrzi-óvja mint a mauriciusz
bélyeget !!!
|
(#36319) róbertke válasza ModELiTT hozzászólására (#36317)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Ha már leírtad: Hosszú Lajosnál láttam egy fadobozost. |
(#36320) V43-1182 válasza ModELiTT hozzászólására (#36317)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Ebből egy szerelvény műgyanta másodöntés Nálam van. Építgetem, kicsit tuningolom (rézmaratásokkal), M298-tól ellesett hajtás-építésnél tartok jelenleg Sok vele a munka, és ilyenkor nyáron nem is igazán halad... |
(#36323) gumidani válasza csíkosháTTú hozzászólására (#36312)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
Idézet: „nekem ez a hűtőzsalus kérdés eddig fel sem tűnt...”
Nekem se. |
(#36324) csíkosháTTú válasza gumidani hozzászólására (#36323)
|
Válasz •
|
Aug 5, 2014 |
|
MegnyugodTTam... |
(#36328) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Akár rajzfilmben is szerepelhetne mosolyra nyíló szájával a frissen kicsomagolt narancs Nohab. |
|
(#36329) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#36328)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
De a kapaszkodóknál se stimmel valami... |
(#36331) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#36329)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
A pár nappal ezelőtti nagy, össznépi Nohab-fikázás közepette azon mindannyian túlsiklottunk, hogy nem csak a kifogásolt és a korábbi modellekről hiányzó orrcsatlás és fellépő lukak is tamponozottak, így az ajtók melletti kapaszkodók is rá lettek nyomva a kasztnira sárgával.
Mindenképp leszögezhetjük, hogy a kasztnin az elmúlt bő négy évtizedben semmi nem változott, csupán az orrcsatlás került le róla. Ezt a hiátust próbálta a mi kedvünkbe járva orvosolni a gyártó a számára legkézenfekvőbb eszközzel, a tamponozással.
Én onnan nézem ezt a történetet, hogy ezzel az erővel hagyhatta volna akár a 019-es színvilágában a kasztnit, semmibe nem került volna neki és kipipálhatta volna a felénk kialakult penzumkényszerét. |
(#36333) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#36331)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Gábor, ezzel csak az a baj, hogy ha jól emlékszem, ez a Nohab úgy lett beharangozva, hogy ez valami újabb, jobb, szebb lesz. Oké, tényleg szebb lett, de... de... Nagyjából ez a Nohab is olyan lett, mint az itt OFF méretű Tillig Sulzer, amiről még "társadalmi egyeztetés" is folyt, aztán mégse változtattak semmin a handmusterhez képest.
Ez így szimplán átfestés. Nincs ezzel baj, csak akkor ne úgy harangozzák be, hogy újabb, jobb, szebb. Bár, ha ennek a forgóváza már nem törik, akkor jobb még lehet
(Azt meg már csak zárójelben jegyzem meg, hogy ha a tamponon fejlesztettek, akkor azt a **** betűtípust igényesebben is megválaszthatták volna... Eddig a MÁV-nál egyetlen egy mozdonyon láttam Arial betűtípussal felírt pályaszámot, az pedig az M41 2156-os gép volt). |
(#36334) BaTTka válasza sunocske hozzászólására (#36333)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Én ugyan mostanában nem TT-zem, de azért véleményem lehet? Ha Tóth Pistike otthon csinál egy ilyen Nohabot magának, akkor azt mondjuk hogy szép volt Pistike, ügyes vagy! Na de egy MODELLGYÁRTÓ CÉGTŐL????? |
(#36335) sunocske válasza BaTTka hozzászólására (#36334)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Na jó. Azért ha elég sokáig nézem, meg tudok békélni ezzel a mozdonnyal is, mert az igazitól való eltéréseket leszámítva maga a modell szép. Megvenni mondjuk egyelőre nem biztos, hogy meg akarom, mert az árát nem éppen a jelenlegi büdzsémhez méretezték...
De azt a csúnya 1-es számot, azt nem fogom tudni megszokni... |
(#36336) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Ó Nagy TT-s Istenek segíTTsetek!!
Lehet valahol,valakinél BTTB-s 4t-es tartályvagonokhoz alsó,"lefejtő"imitációt venni?
Üdv:Miki
|
(#36338) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#36333)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Sehol nem hangzott el azelőtt, hogy ez újabb, szebb, jobb lesz. A nagyjából két éve zajló egyeztetések egyik alappontja volt, hogy lesz aktualizált festési variáció. Ma Magyarországon van három kör, akik állandó ötletekkel, szakmainak látszó, vagy valóban olyan segédletekkel, adatokkal, tervekkel, rajzokkal, fotókkal látják el a gyártókat TT méretű, magyar modellek elkészítéséhez.
Csak a mi kicsiny, vágyakozó közösségünk kimondott és elhallgatott óhajai erősíthették fel a megjelenő mozdony vízióját olyannyira, hogy már-már a tökéletest vártuk. A megjelenését követő ádáz kritikai dömping pedig joggal emelte ki a modell nyilvánvaló hiányosságait.
Az egyedüli "társadalmi" előkészítés a pályaszám megválasztása volt, ami tulajdonképpen a hazai kereskedelem és a remélt vásárlói kör visszajelzéseire épülő igényfelmérés volt. Pár szaküzletnél olvashatjuk, hogy "közbenjárásunkra", "meghallgatták kérésünket", stb. felütésekkel lehet újra, vagy végre kapni valamilyen modellt. Sajnos meg kell, hogy mondjam, a hazai kereskedelmet sajnos elég negatív előjelekkel kezeli minden gyártó. Épp elegendő, ha a számlák időben kifizetésre kerülnek, a konkrét igényekkel senki nem foglalkozik. Ez az ország azt kapja, ami jut, vagy marad neki. Már rég ismert volt Sebnitzben a pályaszám, vagy - és ha épp a rossz betűtípust nézzük, akkor - tök mindegy volt, hogy mi is kerül a mozdonyra. Ez csak egy jó játék volt arra, hogy a vásárlók várják a modellt, hiszen úgy érezték, hogy közük van hozzá. Ennyi volt az összes felhajtás a mozdony megjelenése előtt. A többit már csak mi álmodtuk hozzá. Titkon én is azt reméltem, hogy áttervezik a kasztnit. De nem így történt. És hasonlóan csalódás lesz a német Krokodil, vagy az E44-es újraélesztése is. Ezekné, a szerszámok még jók, minek legyártani újat. Max a belső lesz kicsit átszabva, aztán újra eladható lesz a modell.
A Nohabunk esetében egyértelműen a magas szintre fejlesztett tampontechnikának kell örülnünk. Ha megnézzük a gyári modellfotókat, azok mind PS machinációk. És mindezek mellett tényleg bravúr, hogy ilyen apró részletek is felkerülhetnek a modellre.
A betűtípus, a felirat mérete, színe egyértelműen benne van minden olyan dokumentum gyűjteményben, amit meg tudnak kapni a gyártók. Sajnos a fent említett, három "tanácsadói csapat" közül csak egy rendelkezik közvetlen hozzáféréssel a hatályos és régebbi szabványkönyvekhez. Viszont nem mindig ez a társaság kerül olyan helyzetbe, hogy az ő szavuk legyen a döntő a projekt során. Lásd Kühn Y kocsik.
Sokszor inkább az elfogyasztott sör, vagy snapsz mennyisége a mérvadó.
Tudom, ennyi energiával akár jól is meg lehetne mindezt csinálni... |
(#36339) masTTertape válasza kaTTonai hozzászólására (#36336)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Nincs kizárva, hogy van nálam... |
(#36340) Lezlinilzen válasza masTTertape hozzászólására (#36338)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Idézet: „Ez az ország azt kapja, ami jut, vagy marad neki.” Pontosabban azt kapja, ami jár neki.
Idézet: „Ez csak egy jó játék volt arra, hogy a vásárlók várják a modellt, hiszen úgy érezték, hogy közük van hozzá. Ennyi volt az összes felhajtás a mozdony megjelenése előtt. A többit már csak mi álmodtuk hozzá.”
Emiatt. Mert mindent megeszünk. Kérdés nélkül.
Az emberi butaságot - beleértve minden erkölcsi és viselkedésbeli tulajdonságot - nem lehet politikai vagy gazdasági okokra fogni. Épp hogy ezek a történések az emberi butaság következményei. És ez a modellezésben is gyönyörűen meglátszik.
Aztán Tisztelt Urak, lehet engem ezért okoskodónak tartani, vagy kinevetni. Meg lehet rajta gondolkodni. |
(#36342) ModELiTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Kedves topiklakók !!
Minden érdeklőtől elnézést kell kérnem,hogy másnap nem írtam meg
azt a hírt,ami nekem jó de az érdeklődőknek nem,elkelt a masina !!
|
(#36343) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#36338)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
No, ebben a hozzáálmodtuk dologban igazad lehet... De a betűtípus kérdésen még tudnám rágni a gittet |
(#36348) kaTTonai válasza masTTertape hozzászólására (#36339)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Szia!
Mikor derül ki,hogy van-e?
Keressem Nagy Jó Uramat magánilag?
Üdv:Miki |
(#36349) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#36338)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Na kíváncsi leszek a GYSEV halbikra... Elvileg ketten fotóztuk őket körbe, a bringás kivételével, mert arról még a bennfentes sem tudta, hogy hol van éppen. A 2. osztályút egy klubtagunk, a 1/2-est meg én Sopronban, amíg vártam a csatlakozásomra. |
(#36352) masTTertape válasza Lezlinilzen hozzászólására (#36340)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Direkt a kedvedért fogalmaztam így, hogy megmaradjon neked a kegyelem döfés.
Az, hogy a már kellően elbutított masszát éppen mi mozgatja, igenis politikai kérdés, de ebbe ne menjünk iTT bele.
És sajnos magam is sokszor szembesülök azzal, hogy maga a modellezés sem mentes az emberi ostobaságtól, befolyásoltságtól és rosszindulattól. |
(#36353) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#36343)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
De ne tedd, mert nem változtat már a tényeken. |
(#36354) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#36349)
|
Válasz •
|
Aug 6, 2014 |
|
Gysev Halbik már voltak. Mind a három, olyan, amilyen. A gyártó a saját, jól felfogott érdekében nem hiszem, hogy teljesen áttervezi a szerszámait, max. most hagyja rendesen lehűlni az öntvényt, hogy ne kiflisedjen. A pályaszám változatról meg amúgy is tudunk. |
(#36356) TTGuszti hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 7, 2014 |
|
Sziasztok!
A pályázatfigyelőm ezt dobta ki ma reggel:
Bővebben: Link
vasúti foto pályázat! |
|
|
2024. Nov, 25. Hé 5:40:47 |
|
Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt |
|
|