|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#44281) Váltógyártó válasza DinoTT hozzászólására (#44279)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2015 |
|
Ebből három angol marad itthon, a többi meg egyel északabbra! |
(#44282) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#44281)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2015 |
|
... eggyel ... |
(#44283) TTKacsa válasza etwg hozzászólására (#44268)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2015 |
|
Megdörzsöltem, és valami minimális, de nem egyirányú mozgást láttam. Ezt nem tudom mire vélni...
Csíkos Mester: véletlenül összeérintettem a két elektromos végpontot, és hatalmas szikrákat hányt, illetve kimértem és 600V fwszültség van közöttük...innen tudom, hogy működik (kéne) a szórónak, de más anyaggal még nem próbáltam |
(#44284) etwg válasza TTKacsa hozzászólására (#44283)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2015 |
|
A szorot ne nagyon méregesd. mert ott joval több mint 600V van , amit semilyen müszer nem visel el nagyon jol!
Szóval ha megy a szorod, apro ujságpapir stb. darabkákat megmozdit, igy a Jordan szoroanyagot is.
|
(#44285) TTKacsa válasza etwg hozzászólására (#44284)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2015 |
|
lehet én csináltam rosszul...de nem álltak be a szálak úgy, ahogy kellett volna nekik
nem méregetek, nem tudtam, hogy ekkora a feszültség
köszönöm! |
(#44286) csíkosháTTú válasza TTKacsa hozzászólására (#44283)
|
Válasz •
|
Ápr 25, 2015 |
|
etwg-nek igaza van, ne nagyon méregesd házi kis műszerrel, legalább 1000V-nak (ezer Volt) kellene ott lenni, ha a "légycsapós átépítésen" alapul a szóród! Ha valami gyári - mit tudom én, mondjuk Noch -, akkor még több!
Ha a légycsapós, akkor első körben tegyél bele két új ceruzaelemet, és azzal próbáld ki! DE! Ezek csak olyan 1-2cm távolságból hatásosak, és relatíve kis területen. |
(#44289) TTKacsa válasza csíkosháTTú hozzászólására (#44286)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2015 |
|
Megtanultam, nem fogom...ígérem!
Igen, légycsapó alapú, és mindent úgy csináltam ahogy mondtad...tehát eléggé közel volt a talajhoz a szita. Ebből nekem az jön le, hogy a Jordan fű nem sztatikus, majd veszek másik fajtát.
Köszönöm szépen mindkettőtöknek a gyors és bőséges információt!
Kacsa |
(#44290) etwg válasza TTKacsa hozzászólására (#44289)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2015 |
|
A földelést bekötötted? ( ott nedvesnek kell lennie a talajnak) |
(#44291) TTKacsa válasza etwg hozzászólására (#44290)
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2015 |
|
Igen, közvetlen a híg faragasztóba nyomtam, amibe a fű is került. Majd kipróbálom a Noch füvét. |
(#44292) angyal.marci hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 26, 2015 |
|
Szép esTTét!
Az örök Zeuke-BTTB-s Tuborg-os kéttengelyes fedett teherkocsinak van köze a Tuborg nevű folyékony kenyérhez?
Üdv
AM |
(#44294) etwg válasza angyal.marci hozzászólására (#44292)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Igen - ugyanaz a nevük.
|
(#44295) angyal.marci válasza etwg hozzászólására (#44294)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Esetleg valami szorosabb kapcsolat köztük? |
(#44296) masTTertape válasza angyal.marci hozzászólására (#44295)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
De mire gondolsz Marci? Hogy igazi sör van benne?
Mivel a kocsi a Carlsberg feliratú társával együtt DSB felségjelű, ami ugye a dán vasút, így a dán sörmárkák felfestése magától értetődő.
Az ún. Werbewagen-ek előfutára, mint pl. a Budweiser-es, Staropramen-es, Wernersgrüner-es és Radeberger-es négytengelyes társaik. |
(#44297) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#44296)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Akkor így már mindent értek. Az állomasomon lesz majd egy csonka, ahová a 3 (későbbiekben 4) Tuborg-kocsimat kirakom. Lesz mellettük néhány raklap, zöld sörösüvegekkel amúgy Kozel-es kocsija van valakinek?
Staropramenes kocsit hol lehet begyűjteni?! |
(#44298) masTTertape válasza angyal.marci hozzászólására (#44297)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Keresd meg Putz Attilát! |
(#44299) Spike válasza angyal.marci hozzászólására (#44297)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
|
(#44300) piltdownman válasza masTTertape hozzászólására (#44271)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Reflektálok az "off"-ban, ott és csakis ott. |
(#44304) PéTTer válasza TTKacsa hozzászólására (#44291)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Személyes tapasztalatom, miszerint a rövid, 2-3 mm-es fűvel jól működik a légycsapós verzió, ám a hosszú 4-6 mm-es anyagot nem feltétlenül kezeli jól. |
(#44305) zsolesz74 válasza PéTTer hozzászólására (#44304)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Nekem a 12mm-es VMC szóróanyagokat is hibátlanul vitte a légycsapós megoldás. Érdekes módon a NOCH szóróanyagokkal viszont szenvedett, még a 6mm-esekkel is. |
(#44306) PéTTer válasza zsolesz74 hozzászólására (#44305)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Nekem a hosszú az NOCH volt, a rövidebb VMC. |
(#44307) Lezlinilzen válasza PéTTer hozzászólására (#44306)
|
Válasz •
|
Ápr 27, 2015 |
|
Nekem meg nagyon bántja a szememet ez a fajta írásmód, szépen kérlek, javítsd ki magyarra.
Köszönettel: Balogh László |
(#44312) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 28, 2015 |
|
Néhány hozzászólást eltávolítottam, a felhasználók kérésére, a minőségi modellezés, modell javítás témakörben folytatott polemizálásból. Kérem, hogy a személyes ellentéteket a továbbiakban valamennyi fórumtárs szíveskedjék személyes üzenetekben, ill. e-mail útján rendezni, azok nem tartoznak az internet széles közösségére!
Köszönöm. |
(#44320) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Hogy egy kicsit modellezzünk is ( amig szárad a ragacs), készül a 375-s alkatrészcsomagja.
( természetesen minden eredeti, én mértem, rajzoltam s finomitom..... ) |
|
(#44321) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. A vasút feletti, közúti felüljárókkal kapcsolatban van-e valamilyen dokumentációs tár valahol? Szeretnék egy kétszer egysávos főút, nem szintbeni keresztezését a modulomra és nem tudom, hogy hogy néz ki a műtárgy alulról. Van erre valamilyen szabvány, vagy megközelítő típusterv? Nem feltétlenül a legmodernebb kivitelezést választanám, hogy a modul korábbi korszakokban is megállja a helyét.
Előre is köszönöm a segítséget!
G. |
(#44323) john07_doki válasza masTTertape hozzászólására (#44321)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
|
(#44324) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#44321)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
A legjellemzőbb az előregyártott vb. gerendából épült híd. Azt már jó régóta alkalmazzák. Ennél kisebb átvezetésre (kb. egy nyom szélességű) meg jellemzően vb. kerethidat építettek. Ilyeneket szerte az országban lehet találni.
A kérdésedre a konkrét válasz pedig egy határozott talán. Én pl. a FŐMTERV-nél kezdeném a keresést, ők aztán mindennel foglalkoznak. |
(#44325) zsolesz74 válasza masTTertape hozzászólására (#44321)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Esetleg az UVATERV, ott van vasúti szakág és közúti is. Hátha találsz ott ismerőst. |
(#44327) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#44325)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Sziasztok,
Köszi, magam is az utóbbira tippelek inkább. Annyiban ismerős, hogy oda jártam lőni ifjú koromban. |
(#44328) sunocske válasza zsolesz74 hozzászólására (#44325)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Az a cég megvan még egyáltalán? A Főmtervet azért javasoltam, mert abban biztosabb voltam. Dolgozik ott ismerősöm. És tényleg sokmindennel foglalkoznak, a múltkor pl. a hódmezővásárhelyi tram-train rendszer előzetes terveit láttam a kezében |
(#44329) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#44320)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Jól néz ki!
Kíváncsi leszek rá! (Bárcsak nekem is lenne időm ilyesmire...)
Szolgálati: a kért Tillig alkatrészek már nálam vannak, viszem majd őket. |
(#44330) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#44329)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Még van egy sereg munka rajta. De majd meglesz. A kaszni már ki van marva. |
(#44331) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Egy ujabb rossz hir a TT világbol.
A kanadai Sazmodel ( a tengerentuli TT-sek fö bástyája) véglegesen bezár.
|
(#44335) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#44331)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Most hallok először róluk életemben... Ami késik, az nem jön korán... Ettől függetlenül sajnálom. |
(#44336) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#44335)
|
Válasz •
|
Ápr 29, 2015 |
|
Többek között az MTB-vel gyártatott amerikai modelleket. Ezért van az MTB katalogusában egy SW mozdony (sok amerikai társaság nevével). |
(#44344) róbertke válasza etwg hozzászólására (#44331)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2015 |
|
Valami rémlik... Ők voltak azok, akik szebbnél szebb gőzösöket készítettek, amihez külön kellett megrendelni a hajtás szettet?? |
(#44345) etwg válasza róbertke hozzászólására (#44344)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2015 |
|
Nem az a HP volt ill. Utodjai. A Sazmodel inkább a modern trakcioban volt otthon ( diesel és ujabb évjáratu kocsik). Gözösük nem volt soha. |
(#44346) GABA TT válasza etwg hozzászólására (#44320)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2015 |
|
Szép vállalkozás ! Kíváncsian várom a fejleményeket!
Itt is kezd alakulni egy újabb erőt adó szív. |
|
(#44349) etwg válasza GABA TT hozzászólására (#44346)
|
Válasz •
|
Ápr 30, 2015 |
|
|
(#44354) angyal.marci válasza etwg hozzászólására (#44349)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2015 |
|
Zetor. |
(#44358) DinoTT válasza angyal.marci hozzászólására (#44356)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2015 |
|
Pl. megfelelő vastagságú sztirol, ha szükséges élére állìtott csíkokkal merevítve. |
(#44360) Váltógyártó válasza Váltógyártó hozzászólására (#44276)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2015 |
|
12° vs. 15° |
|
(#44362) angyal.marci válasza Gashpy hozzászólására (#44361)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2015 |
|
Email címet tudok adni, ha jó. |
(#44363) Gashpy válasza angyal.marci hozzászólására (#44362)
|
Válasz •
|
Máj 1, 2015 |
|
Kösz, az van nekem is... Gyors és biztos megoldás kellene, mert ő sem lóg mindig a neten...
|
(#44373) reszelozsir válasza angyal.marci hozzászólására (#44356)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2015 |
|
Melyik típussal próbálkozol? |
(#44377) Gashpy válasza Gashpy hozzászólására (#44363)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2015 |
|
Telefonszam beszerezve. Koszonom! |
(#44381) angyal.marci válasza reszelozsir hozzászólására (#44373)
|
Válasz •
|
Máj 2, 2015 |
|
MXA a kiszemelt áldozat. De szeretnék majd egy MIXA-t is csinálni. De feltétlenül olyat, ami itt nálunk, Csepelen van most. |
|
(#44399) sikumegalifter hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 3, 2015 |
|
Sziasztok! Régen jártam itt bár kintlétem alatt is olvastam mindennap a topicot
Időközben gondolkodtunk ezen a terepasztal kérdésen és rájöttem elég megalomániásan akartam véghez vinni
Tudom kihasználni nem lenne sok időm,de mégis jó lenne egy asztal ha itthon vagyok akkor csak szeretném kicsit élvezni. Off méretben találtam egy jó kis asztalkát ami rögtön megfogott és valami hasonlóba gondolkozom. Sok extra nem található a dologban inkább csak olyan játszós asztal lesz ez nekem később talán a gyereknek
Nyáron belevágunk a projectbe az már biztos
Ha valakinek esetleg van javaslata a tervvel kapcsolatban az nyugodtan mondja meg
Az a zöld rész domb lesz rajta egy út és néhány ház.
Az állomás és a tárolók jobbára tehervonatok fogadására és összeállítására lesz. Azért személyvonat is lesz mert valaki szeretne bár nem én vagyok az |
|
|
|
2025. Jan, 22. Sze 20:50:49 |
|
Jelenleg 15 fő olvassa az oldalt |
|
|