|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#46319) masTTertape válasza angyal.marci hozzászólására (#46317)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
A példa sok szempontból sántít Marci.
Egyrészt a Gigant esetében mindenképp hozzá kell nyúlni a forgóvázhoz, mert azt is külön le kell önteni. Sőt, ha Piko 151-es alapra készül, akkor még a tengelytávok sem jók. Tillig 155-ös esetében csak a maszkot kell a pályaszámhoz passzoló változatra öntetni.
A Traxxok közti különbséget is egy új kasztni gyártásával lehet orvosolni. |
(#46320) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#46318)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
Csak ezek a típusok vannak, vagy van esetleg egy-egy klasszikus is? Mint például EZ a szépség, vagy esetleg EZ. Netán valami NÉPAUTÓ újabb vagy régebbi kiadása. |
(#46321) masTTertape válasza sikumegalifter hozzászólására (#46316)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
Alapból a BR185-ös és 186-osok közti különbségre utal a kép. A MÁV a DB-nél 186-os sorozaton megismert mozdony butított változatából vett.
A Tillig viszont a németeknél közlekedő tetőkialakítású modelleket gyártja. A tetőelem cserélhető, így a náluk ismert két, illetve több áramnemű típusokhoz párosítja az alkatrészt.
Bővebb infók a típus ismertető honlapjain, a wikipedián is fenn vannak. |
(#46322) masTTertape válasza angyal.marci hozzászólására (#46320)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
FB-on elküldtem neked a linket. Ott tájékozódhatsz.
A Ladákat (zsigákat) a V&V gyártja jó minőségben.
Egyébként ezek is klasszikusok: Renault 5, Ford Transit kisbusz. |
(#46323) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#46319)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
Gábor, én a hasamra csaptam és álmodoztam. Tudom, hogy a gyakorlati megvalósítás miként működik, de ha pl a Roco rászánná magát, hogy csinál egy nullnullnégyeset, akkor abból csak a forgóvázak átvariálásával (és a kasztni kisebb megfaragásával-megtoldásával, vagy új kasztnival) lehetne megépíteni a 155-ös gépet. Szép álmok lennének... Lényeg az, hogy a Traxx-on a tetőkert tulajdonképpen maradhat is, ha valaki nem szegecsszámláló, a pályaszám egy egyszerű vizesmatricával megváltoztatható. |
(#46324) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#46322)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
Nem kaptam semmiféle linket. Egyáltalán nekem akartad küldeni? |
(#46329) masTTertape válasza angyal.marci hozzászólására (#46324)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Pedig még válaszoltál is rá, hogy a telefonoddal nem tudod megnyitni. |
(#46330) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#46329)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Ja hogy az az a link... nem vagyok néha komplett... |
(#46332) masTTertape válasza angyal.marci hozzászólására (#46330)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Pályafutásom során megtanultam, hogy két fajta érdeklődő ember van: az egyik kíváncsi a válaszra, a másik nem. |
(#46333) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Hölgyeim (ha vannak iTT) és Uraim!
Ha valaki eddig azért nem fogott bele a digitális átépítésekbe, mert soknak találta a mozdonydekóderek árát, annak van egy jó hírem.
Ontopic mérethez Tams LD-G-31Plus dekóderek érkeztek a műhelybe. Elsősorban PLUX, vagy NEM652 (8 pólusú csatlakozó) felülettel ellátott modellekhez jók: Tillig, PIKO. Nagyszerűségük elsősorban az áruk! De azért nem teljesen buták ám, pár extrát tudnak! Az általam nem ok nélkül szapult PIKO motorokkal is egészen jól elboldogulnak.
Bővebben e-mailben! |
(#46334) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46333)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
|
(#46335) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#46334)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Azért nem ringasuk magunkat abba a képzeletbe, hogy ez a csúcs. Nem az. Viszont, amennyibe kerül, annyit megér! Ha! Ha valakinek nincs szüksége mondjuk a Lenz ABC fékezésre, sok tartalék funkcióra, és nagyon-nagyon széles skálán beállítható motorszabályzásra. (OFF kétmotoros, régi PIKO gépekkel még nem teszteltem.) Azoknak sajnos ez nem lesz jó választás, mert a Lenz RailCom és RailCom Plus, ami extra benne.
(Megjegyzés: az az ár, ami a linkelt oldalon van, az csatlakozó, vagy vezetékek nélkül értendő. Vagyis ebben az esetben ezt a kuncsaftnak kell ráforrasztania a dekóderre, ami monjuk PLUX12 esetében azért nem megy a klasszikus, cseh pisztolypákával...) |
(#46336) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46333)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Ez a dekóder folyamatosan elérhető lesz mostantól nálad? Mert karácsony környékén lehet, hogy beruháznék egyre. Kíváncsi vagyok, hogy ez a dekóder is hajlamos-e arra, amit a Trannál tapasztaltam help-ez kollégával egyetemben ("hidegen", tehát a pályára helyezést követő 2-3 percben a kis A26-os hajlamos volt meglódulni egy irányba, a parancsoknak fittyet hányva, majd a jelenség magától megszűnt). |
(#46339) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Marienbergbe, szept. 3-6 között megy valaki? |
(#46340) G.F. Rákoskeresztúr válasza angyal.marci hozzászólására (#46313)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Válassz egy pirostojáááást.... |
|
(#46341) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#46336)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Szia!
Igen, folyamatosan lesz, afféle választékbővítés. 6.500Ft alatt van az ára a PLUX12-esnek. Ők lesznek a harmadik. A "Highend" kategória a Zimo, az arany közép út a Tran, a budget a Tams.
Az említett hiba a Tran-nál nem egészen a dekóder hibája. Két esetben hajlamos rá:
- a szoftveres pufferelésbe beragad egy parancs (áramszedés?)
- besokkall a dekóder (sínfeszültség?). De ezt már írtam párszor.
Egyébként egy OFF modulos találkozón (noch dazu Fremo-s volt), egy szintén OFF MÁV Bzmot végighangoskodta hiba nélkül a napot Tran dekóderrel. HoTotya mechanikája jelesre vizsgázott, és még van nálam egy ilyen példány karbantartáson. A modell pazar! Mérethelyes Bzmot, belső berendezéssel, vezetőállással. A motor nem is látszik, pedig egy megszokott Bühler mérete. |
(#46343) sikumegalifter hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Akkor ha még lesz mikor hazamegyek veszek egy másikat és csak psz. Csere lesz rajta és majd így fognak járni mint a képen
|
|
(#46344) csíkosháTTú válasza sikumegalifter hozzászólására (#46343)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Szerelvény nélkül... |
(#46345) sikumegalifter válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46341)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Szia! Beszerelést is vállalsz? Még egy kérdés ez hangot is ad ki ugye? Bocs ha nem értem én analóg vagyok
Akkor gondolom vennem kell egy Roco multimouset vagy mit.
Vagy egy digitális kezdőkészletet |
(#46346) sikumegalifter válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46344)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Csak a honállomásig ott majd kapnak sok tehervagont és elválnak útjaik |
(#46347) G.F. Rákoskeresztúr válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46342)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Van mibe beszerelni, ne aggódj! |
(#46348) csíkosháTTú válasza sikumegalifter hozzászólására (#46345)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Nno, akkor az elejéről:
Ha tehervonatokat akarsz a MÁV 480-assal vontatni, akkor abból a 4 pályaszámból válassz magadnak (pl. a 013-ast), aminek a tövig kopott kerekei miatt jelenleg 80km/h az engedélyezett végsebességük... A Bombardier nem igazán tud mozdonyt csinálni, meg mondjuk motorvonatot se', lásd: MÁV Talentek, ezek karbantartását, és a fékek cseréjét a Stadler (sic!) végzi Pusztaszabolcson... No Comment.
Digi vezérlés: szerintem, ha odáig jut a dolog, akkor keress meg, és beszéljünk, a ROCO Multimaus-t meg felejtsd el, nagyon eljárt felette az idő.
Beszerlés: igen, a műhely ilyennel is foglalkozik. Van itt a videók között egy Tillig Traxx, ami hangdekódert kapott, az egy Tran SL76-os. Sajnos a kamera olyan, amilyen, ma már a fiaim szórakoznak vele, és a kezembe nem veszem még egyszer. (Súlyosan csalódtam a Panasonic-ban, amilyen jó volt, és nagyon szerettem is az S-VHS MS1 kameráját, ami ma is meg van és működik, annyira elegem lett ebből az SD kártyás vacakból.) |
(#46350) sikumegalifter válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46348)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Biztos jó lehet a videó de engem ezek az új digitális cuccok kinyirnak. Azt mondja töltsek le valami flash akármit,de persze nem tudok valamiért
A roco helyett mit ajánlasz digi vezérlésnek? |
(#46351) angyal.marci válasza sikumegalifter hozzászólására (#46350)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Én Digitools-ot szeretnék majd üzemeltetni. |
(#46352) angyal.marci válasza masTTertape hozzászólására (#46332)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Naaaaa Pedig csak elfelejtettem. |
(#46353) angyal.marci válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#46340)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Bal oldalról a második. Privátban küldöm a postacímet, ahova aztán címezheted a gépezetemet. Postát fizetem, azon az ezresen ne múljon semmi. Még így is olcsón hozzájutok. |
(#46354) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46341)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Oké-oké, csak korábban mindig addig recegtünk a kérdés felett, hogy a végkövetkeztetést nem sikerült levonnom
Illetve a fejjel lefele szerelt foglalat miatti esetleges kontakthiba is előidézhet ilyet?
Igazából a rejtélyes jelenségnél már csak az rejtélyesebb számomra, hogy miért szűnik meg magától... Bár ez inkább maradjon meg költői kérdésnek, mert félek, hogy a választ még kevésbé érteném |
(#46355) csíkosháTTú válasza sikumegalifter hozzászólására (#46350)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
OFF
Adobe Flash Player kell hozzá.
ON
Attól függ, hogy mit szeretnél, és később mivé fejlesztenéd?
Egy tipusra így nem lehet ráböknöm, hogy az lesz a tuti Neked. Azt lehet tanácsolni, hogy mit kerülj el! Ha nagyon eleged van a kütyükből, akkor a Marci által emlegetett DigiTools, vagy a ROCO z21 nem a Te világod, azokhoz kell egy okostelefon vagy tablet, önmagukban nem működnek ráadásul. Valami olyan kell, amivel egyszerűen, de okosan lehet játszani. Jól gondolom? |
(#46356) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#46354)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Ja, hogy még oTT tartunk, hogy a PLUX aljzat nem úgy van megcsinálva, ahogy azt az NEM658-ban elképzelte a szabvány alkotója?
De, az is lehet. A kontakt hibák már csak ilyenek. Én is csodálkoztam pár hónapja a 142-es vonalon, hogy a Köki-ről kiinduló Desiro-t minek fogja meg Kispest bejárat, amikor rajtunk kívül 40km-es távolságban nincs másik vonat... (Elárulták: ugrál egy rossz vezeték miatt a 48V a kábelen, és időnként magától visszaejt a jelző...) |
(#46357) PéTTer válasza sunocske hozzászólására (#46354)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Sziasztok, a végkövetkeztetés ha modulozni is szeretnél akkor Tran dekódert csak a nyugodt idegzetűeknek javallott ( esetleg nem veszed zokon ha a mozdonyod nem játszik, esteleg borul a menetrend ). A lengyel találkozón Jvnd kollégánk Nohabja az Ő központjával ok áttéve a modulra nem ok. Helpez kolléga mozdonya otthon ok modultalin sínre téve kuka, újra íva ugyan az a cím és megy egész hétvégén. Fél év múlva a szituáció ugyan az. Tisztelettel: Péter |
(#46358) saetta válasza sikumegalifter hozzászólására (#46345)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Vagy beszélsz Vándorffy Jóskával (alias jvnd)
És akkor lehet olcsóbb digit központod.
|
(#46359) csíkosháTTú válasza PéTTer hozzászólására (#46357)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
jvnd kolléga dekóderein sw csere van (meg hardver is, mert a 75-ket 76-ra cseréli). Amúgy nekem meg az az érdekes, hogy csak oTT van baj, minden máshol gond nélkül mennek.
Pár hozzászólással lejebb írtam, hogy egy OFF Bzmot ment egy egész nap egy Fremo-s modultalin baj nélkül, és egyszer kellett átírni a címét, az üzem kezdetén a gyári 3-ról valami hosszúra.
Visszatérve: sünöcske kolléga baja az más természetű, az egyértelmű kontakthiba, csak nem a dekóderben.
Még valami:
Idézet: „Helpez kolléga mozdonya otthon ok modultalin sínre téve kuka, újra íva ugyan az a cím és megy egész hétvégén. Fél év múlva a szituáció ugyan az”
Itt valami banális dolog van. Egyetlen bit sem íródik át magától egy Flash memóriában, pláne nem akkor, ha áramot sem kap egy ideig. Valaki nem ugyanazt a címet küldi a dekódernek, vagy közben odahaza valaki "alkotott" valamit a dekóder programozásakor. |
(#46360) csíkosháTTú válasza saetta hozzászólására (#46358)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Ami még jó is, nem is kicsit... |
(#46361) sunocske válasza PéTTer hozzászólására (#46357)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Majd igyekszem kiszorítani egy Lenz dekódert a szűkre szabott büdzséből (épp autóra gyűjtünk ), Dénes A26-osa azzal gond nélkül ment. |
(#46362) G.F. Rákoskeresztúr válasza angyal.marci hozzászólására (#46353)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Ejnye kérem! Azért ez nem így "működik"! |
(#46363) angyal.marci válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46360)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Hol itt a probléma, Májszter uram? |
(#46365) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#46339)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Természetesen.
Már beveTT szokás, hogy a VasútmodellTV, azon belül a TT Putz manufaktúra minden jelentős TT-s rendezvényen ott van.
Erről a VasútmodellTV is hírt adott.
Mi a kívánság?
Terveink szerint érintjük Drezdát, az Elriwát és még pár szokásos helyszínt. |
(#46366) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46359)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Ezt a Tran vs modulozás kérdést már kiveséztük, szerintem minden gyártónak és dekódertípusnak megvannak az előnyei és hátrányai is. Ennek függvényében kell tudni kiválasztani azt, ami éppen ahhoz a használati környezethez illeszkedik, amibe szánjuk.
A Tran történetesen nagyon jó a méret/szolgáltatás/ár viszonylatban, viszont tapasztalataim szerint rendkívül feszültségérzékeny. De gondoljunk is bele, hogy egy kislábujjkörömnyi lapkára hova férhet el annyi és olyan alkatrész, ami adott esetben 15-20%-nyi túlfeszt és túláramot is el tud viselni.
Egy eklatáns példa, hogy az egyik modellezőtársunk a Tran DCX77-esét rakott a BTTB Noahbjába, amiben első blikker nem is találtam meg a dekódert, annyira kicsi. Megbújt a súly hátoldalán, észre sem ehet venni.
Ez a dekóder Z-s modellekhez is készült, ergo a működési feszültség - ha nem tévedek - max 14-15 V.
Ezzel nem is lenne gond, amikor a felhasználó csak a saját pályáján, a saját igényeire paraméterezett környezetben használja.
Abban a pillanatban, amint kikerül onnan egy ilyen dekóder és ne adj isten, felkerül egy olyan pályára, ahol átlagosan 15-18 V-on dolgozik a sínfesz, akkor pár mp alatt füstjelekkel jelzi a lapka, hogy game over.
Egy modulrendszer, annak sokszínűsége és műszaki kialakítása miatt viszonylag szélesebb felhasználási területet feltételez.
Alapból azt kellene végre kideríteni, hogy pl. Helpez Laci dekódere mit művel a több féle platformon.
Másfelől meg szerintem modulozáshoz olyan dekódert kell választani, ami kicsit szélesebb tartományban képes működni.
De lehet, hogy rossz nyomon járok... |
(#46367) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#46366)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
16V-os a DCX77z, de csúcsban elvisel 18-at is.
Feszültség kérdése: Egy adott pályán, legyen az modulrendszer, vagy kiállítás, vagy házi berendezés, egyszerűen nem ingadozhat a feszültség, és nem lehet a részekre osztott pálya részein más és más. Ezen nem is érdemes vitatkozni.
Amúgy meg idéznék a Tillig modellekhez adott használati uatsításból:
"Für den Betrieb von Fahrzeugen der Spurweiten TT, H0, H0e und H0m wird eine Digitalspannung von max. 14Volt empfohlen. Höhere Spannungen führen zu einem höheren Verschleiß der Motoren. Decderdefekte (durch Überfast), die durch diese Ursache entstehen, fallen nicht unter die Gewährleistung."
Na most Te azt írod, hogy a modulon 15-18V között dolgoztok. Én meg erre csak szét tudom tárni tehetetlenül a kezemet, mert magasról tesztek az NMRA szabványra. Hogy németül folytassam: Das ist Ihre private Sache...
És, hogy ne csak én jártassam a számat, Ausztriában Hübsch kolléga úr:
Klikk ide! |
(#46368) PéTTer válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46359)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Szervusz, nos ez az amit mondunk ha a tali elején címzed meg a dekódert akkor megy végig ( két-három napon át ). Ha előveszi valaki a dobozából megcímezve nem garantált a működés a modul rendszeren. Ezért volt érdekes Józsi esete, mikor áttette a saját központjára simám működött! Ez valóban lehet fw probléma, de érzésem szerint ezt kideríteni kicsit hosszadalmas, ha fél- egy éves etapokkal számolunk. Számomra nincs bosszantóbb dolog a bizonytalan működésnél egy ilyen jellegű társasjátékban. Dorkafalfván épp ezért lett megszüntetve a szervós váltó állítás! Itt jegyzem meg otthoni körülmények között én sem tudtam reprodukálni a találkozó alkalmával tapasztalt hibajelenséget. Üdv: Péter |
(#46369) csíkosháTTú válasza PéTTer hozzászólására (#46368)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Nem tudom, hogy a találkozón milyen központ van, amivel címeztek, de ott valami nem kosher, az fix...
Volt nálam régebben javításon egy Fleischmann TwinCenter (= Uhlenbrock Intellibox), azzal simán meg lehetett bolondítani a Tran és a Zimo dekódereket, ha a hosszú címet úgy akartad beírni nekik, hogy egyben írja át az összes CV-t ehhez. A Tran, vagy Zimo központtal meg probléma mentesen lehet így hosszú címet beírni. Ara nem volt időm, hogy ennek a nyomába is menjek, csak tudomásul vettem a jelenséget, hogy ez van. |
(#46370) PéTTer válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46369)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Két verzió lehetséges Intellibox vagy Digitrax központ, Spax booster 15V stab táp. Ja és egy fontos info más (Roco Kuehn Viessmann Esu) dekóderek mennek minden hókuszpókusz nélkül. |
(#46371) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46367)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Már bánom, hogy beleszóltam, mert a folyamatos félreértések béklyójában vergődünk és mennem kell csempét ragasztani, mert megköt a ragasztó.
A lényeg: a modulozás nagyon komoly szabványok között zajlik, erről már nem egyszer volt itt szó, mint ahogy az említett problémáról is. Nagyon jól tudod, hogy milyen központok dolgoznak a találkozókon, mert ezt is átbeszéltük már. Mellesleg nagyon szívesen látunk akármelyik következő összejövetelen, hogy mindezeket a problémákat ott, élesben megtapasztalhasd te is. Amúgy valóban, az Uhlenbrock alapú rendszerek nincsenek jóban a Trannal, azon most nincs értelme polemizálni, hogy ez melyik oldal "hibája". Más dekóderek közvetlen hosszúcímzése gond nélkül megy és a felhasználó tán joggal várja el, hogy ez a mozzanat nagyon gyors és egyszerű legyen, ne kelljen CV táblát maga előtt tartva, az adott biteken mókolni. Nyilván ez is felhasználói megszokás kérdése, nem törnék pálcát egyik felett sem.
Ha jól tudom, a mi boostereink 15 V-on dolgoznak és ez értelemszerűen érvényes a teljes pályára. Nemzetközi találkozókon már adódhatnak eltérések, de semmi esetre sem 15-18 V-os intervallum egy adott pályán.
Amire én próbáltam rávilágítani, hogy a modulpálya éppen a sok résztvevő és építési elv miatt sokkal szélsőségesebb igénybevételt jelent, mint egy otthoni asztal. Ezt a gépeknek, a mechanikáknak és az elektronikáknak is el kell tudni viselniük. Ebből az aspektusból mérettetik meg egy-egy dekóder is pl. Szerintem a Tran fejlesztési filozófiájába simán beférhetne egy ilyen irányú vizsgálódás is, talán nem kevés tapasztalat gyűjthető így össze, mintsem egy műhely, vagy otthoni asztal laborkörülményei közt.
Amire a saját esetemből próbáltam rávilágítani, hogy egy olyan közegben (lásd pl az én műhelyem), ahol N-től HO-ig folyamatosan forognak a digitális mozdonyok is, sosem volt probléma a dekóderek tápfeszültség tűrésével. A központ átállítható különböző feszültségre, így ilyen elfüstölésbe nem futottam bele. Most viszont igen, ami nem azt jelenti, hogy a Trannal van baj, mert akár én is hibázhattam, de mindenképp elgondolkodtató, hogy más esetben ezt nem tapasztaltam.
Más dekódereknek más szempontból vannak hibái, ezek gyártók és fajták szerint már könnyen körvonalazhatók, de ez is olyan kérdés, hogy van aki szőkét, más pedig a vöröset szereti.
|
(#46372) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#46339)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Gáborom és mindenki más!
Mailben írjatok, ne a HV üzenőfelületén, legyetek kedvesek!
Köszönöm!
G. |
(#46373) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#46371)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Húha, kezdem úgy érezni, hogy sikerült vihart kavarnom egy kanál vízben.
Egyébként középtávon tudomásul vettem, hogy ha nem megy, hát nem erőltetem, ettől nem leszek rossz véleménnyel a Tran dekóderekről, de komolyan el kell gondolkodjam a cseréjén. Ezt meg legfeljebb eladom*, mert házi használatra biztosan jó lesz, és kb. 16 üzemóra van benne
* Ha érdekel valakit, e-mailezzen, megegyezünk! DCX-51, Plux-12. |
(#46375) saetta válasza csíkosháTTú hozzászólására (#46369)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Szia István!
Húúúú, akkor erről beszéljünk azért, mert
- nekem is a nagy központom INTELLIBOX 2 és most tettél Tran dekódert a Csörgőmbe,
- tesztelgetésekre a Multimaust használom és annak se örülnék, ha az meg "kifektetné" a dekódert...
Üdv
SAetta
|
(#46376) saetta válasza saetta hozzászólására (#46375)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Mármint beszéljünk, de ezzel a hangos mozdonynál a elsősorban a 4628-as hosszú címre (és 28-as rövid címre) gondoltam, a másiknál pedig a 4629-re (29-es rövid)
De ha csak a CV 29, 17, 18 beírása a kérdés azt megoldom (ha nem gond, hogy a Multimaussal és eredeti trafójával), csak a komplexebb kérdéseket nem tudom.
De Rád inkább esküdnék, mint magamra.
SAetta |
(#46380) GABA TT válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#46340)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Nekem a kakuktojás nap szívta teszik a legjobban, de szívesen
meglocsollak és még verset is mondok hozzá bármelyikért. |
(#46381) angyal.marci válasza GABA TT hozzászólására (#46380)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2015 |
|
Ezt akartam én is mondani, de semmi eredmény. De fejen állva németül is elmondom a versikét, meg vödör vizet is viszek, csak adja nekem. |
|
|
2025. Jan, 19. Vas 20:46:21 |
|
Jelenleg 14 fő olvassa az oldalt |
|
|