|
Amerikai vasútmodellek
|
Témaindító: etwg, idő: Nov 3, 2012
Témakörök:
|
|
(#43103) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#43102)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2015 |
|
OK!
Szép, csomagolás, nagy duma a dobozon.
Belül meg semmi. |
(#43105) etwg válasza róbertke hozzászólására (#43102)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2015 |
|
Csak éppenséggel nem a hösies páncélos cirkálo multja miatt jutott el a köztudatba ( még Rejtö sem emliti), hanem a két lábon járo névadó hösünk egyébb fontos tette miatt....
|
(#43106) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#43105)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2015 |
|
OFF
Távoli asszociáció, de a nevezett hajó ihlette szovjet filmről eszembe jutott egy kérdezz-felelek egy régebbi kabaréból:
- Mije volt Leninnek?
- Kecskeszakálla.
- Mije volt Sztálinnak?
- Fókabajsza!
- Mije volt Brezsnyevnek?
- Oroszlán szemöldöke!
- És mije volt Gorbacsovnak?
- Állati pechje...
Bocsánat... |
(#43254) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 16, 2015 |
|
Egy újabb szépség: |
|
(#43525) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 22, 2015 |
|
Egy érdekes átépítés |
|
(#44100) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Ápr 16, 2015 |
|
|
(#44478) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 6, 2015 |
|
Feléledtek a koreaiak.
Egy vadiuj U25-s került gyártásba (H0).
5 polusu motor, lendkerék, forgo ventillátorok stb.
korean Brass
Fém/réz/sztirol modell, de standard árfekvésben! |
(#44759) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 22, 2015 |
|
Legújabb "röfitaxim"
|
|
(#44879) etwg válasza róbertke hozzászólására (#44759)
|
Válasz •
|
Máj 29, 2015 |
|
No comment.....
|
|
(#44883) róbertke válasza etwg hozzászólására (#44879)
|
Válasz •
|
Máj 29, 2015 |
|
Budapesten van neki egy párja, a Hungária krt - Salgótarjáni út kereszteződésénél, a Keletiből kijövő vasúti hídnál.... |
(#44886) etwg válasza róbertke hozzászólására (#44883)
|
Válasz •
|
Máj 29, 2015 |
|
Az mifelénk is van, csak a felirat hiányzik még hozzá ( olvasd mi van a kocsin)
|
(#44922) róbertke válasza etwg hozzászólására (#44879)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2015 |
|
|
(#44923) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#44883)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2015 |
|
Időnként megkínálják Kőbánya alsónál is a felüljárót... |
(#44924) etwg válasza sunocske hozzászólására (#44923)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2015 |
|
A lényeg nem a hidon van hanem a kamion feliratán |
(#44928) sunocske válasza etwg hozzászólására (#44924)
|
Válasz •
|
Jún 2, 2015 |
|
Igen, azon is jót kacagtam |
(#45633) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 21, 2015 |
|
Egy szép dioráma a Witt terepasztalon J.Alan évfordulo alkalmából. |
|
(#45634) róbertke válasza etwg hozzászólására (#45633)
|
Válasz •
|
Júl 21, 2015 |
|
|
(#45635) etwg válasza róbertke hozzászólására (#45634)
|
Válasz •
|
Júl 21, 2015 |
|
A vezérigazgato is könnyebb lehetne, még végül alá fog kelleni dúcolni a vagont.
|
(#46064) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 11, 2015 |
|
Ma ezt kaptam az egyik barátomtól: Roco 48499
|
|
(#46065) etwg válasza róbertke hozzászólására (#46064)
|
Válasz •
|
Aug 11, 2015 |
|
Szépek! |
(#46314) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
Megnövelt hatótávolságú BNSF vonat
|
|
(#46315) etwg válasza róbertke hozzászólására (#46314)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2015 |
|
Már ennyit zabálnak a mozdonyaik. Ennyi üzemanyag egy egész flottának elég....
|
(#46325) róbertke válasza etwg hozzászólására (#46315)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Amtrak nem kísérletezik ezzel a módszerrel?? |
(#46328) etwg válasza róbertke hozzászólására (#46325)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2015 |
|
Nem hiszem, mert elég agyament ötletnek tünik. Ha jol emlékszem a transzkontinentális vonalat ma kb. 3 nap alatt lehetne megállás nélkül leküzdeni ( de szerintem nincs olyan vonat ami ezt megállás nélkül tenné, az Amtrak meg duplán nem).
Ráadásul a nyugati vonalak kapacitása teljesen más, mint a keleti vonalaké (Chicago az egyik gocpont), igy itt a vonatokat ujra össze kell állitani majd a nagy hágok közelében ujra átrendezni (Grand Junction, Cheyenne stb.).
Azaz annyi lehetöség van üzemanyagot vételezni (biztonságis körülmények között), hogy teljesen felesleges egy ilyen megoldás. |
(#47225) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 4, 2015 |
|
Elhunyt Andy Sperandeo, a Model Railroader legendás főszerkesztője. 1979 -től dolgozott a lapnál, 1993 -tól szerkesztője, majd később főszerkesztője lett. Béke lelkére. |
(#47227) etwg válasza róbertke hozzászólására (#47225)
|
Válasz •
|
Okt 4, 2015 |
|
|
(#47228) róbertke válasza etwg hozzászólására (#47227)
|
Válasz •
|
Okt 4, 2015 |
|
Pár éve járt Magyarországon, és ellátogatott a Füstibe is. Na mi volt a kedvence?? |
(#47270) etwg válasza róbertke hozzászólására (#47228)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2015 |
|
Láttad a filmet a "Mit láttam ma" topikban? |
(#47276) róbertke válasza etwg hozzászólására (#47270)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2015 |
|
CSX 5600 -ra gondolsz? Hajtott tengely helyére hajtás nélkülit raktak be?? |
(#47280) etwg válasza róbertke hozzászólására (#47276)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2015 |
|
Igen de hol és milyen körülmények között.... |
(#47286) róbertke válasza etwg hozzászólására (#47280)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2015 |
|
Legtisztább szervízkörülmények között.... |
(#47801) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
Tegnap érkezett egy régi Bachmann
Mozdony majd később lesz hozzá. |
|
(#47803) etwg válasza róbertke hozzászólására (#47801)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
Szép steel caboose.... |
(#47804) róbertke válasza etwg hozzászólására (#47803)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
Arra gondoltam, hogy "beüvegezem" írásvetítő fóliával. Szerinted? |
(#47805) etwg válasza róbertke hozzászólására (#47804)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
Az is jo, de a bliszter csomagolás foliával jobb dolgozni ( keményebb, igy nem hajlik - ami rosszul mutat egy ablakon). Épp ma üvegeztem vele. |
(#47806) róbertke válasza etwg hozzászólására (#47805)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
CD tokon is gondolkoztam, csíkokra vágni és belülről ráragasztani. Régi Piko Baai 2tg személykocsiban üvegcsík volt alkalmazva. |
(#47807) etwg válasza róbertke hozzászólására (#47806)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
Az is jo de nagyon törékeny, ezért nehezebb vele dolgozni. |
(#47809) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 22, 2015 |
|
Új "trendi" jelenséggel találkoztam: Box car alá varázsolták be a hajtást, három ilyenbe is belefutottam. B unitként használják. Kettő borzasztóan nézett ki, egyik még elfogadható kinézetű volt. |
(#48161) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 7, 2015 |
|
Fotó: Philip Hom /Facebook/ >>> F units, E units, FA's and other Cab unit diesels Fórum
Initial offering by a GM Licensed builder - Henschel of Germany |
|
(#48164) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48161)
|
Válasz •
|
Nov 7, 2015 |
|
Nem igen tudom kinek épitették, lehet valamelyik Dél-Amerika-i vasutnak. Europában a G 12-l eléggé orra estek (az ÖBB-nél probálták aztán mást szállitittak ). Meg talán a BDZ vett ilyet.
H0-ban a Fateschi gyárt G-12-st. |
(#48165) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48164)
|
Válasz •
|
Nov 7, 2015 |
|
G8 -ról láttam képet, de az Ausztráliában a VR vasútnál szolgált. |
(#48169) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48165)
|
Válasz •
|
Nov 7, 2015 |
|
A G12-st mutatták be majd 2050-s lett belöle.
|
(#48227) róbertke válasza róbertke hozzászólására (#47801)
|
Válasz •
|
Nov 11, 2015 |
|
Megjött a caboose párja a vonat elejére.
Athearn 4601 Bulington Northern GP38-2 2264
|
|
(#48250) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
A Reading Steam Engine I was Told In BNSF Yard LaCrosse,Wi. 4-29-2015. Kép: Dennis Weber |
|
(#48251) etwg válasza róbertke hozzászólására (#48250)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
Na ez sem férne Europa egyetlen ürszelvényében sem.....
|
(#48256) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48251)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
Talán a volt Szovjetunió és Tagköztársaságaiéba..... |
(#48259) róbertke válasza róbertke hozzászólására (#48227)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
etwg ígérem neked, hogy nem fogom úgy letesztelni a gépemet mint amit te a TT Fórumra beraktál...
Idézet: „ (#48252) etwg hozzászólása Válasz • 7:06
Egy kis mozdonykinzás!
9 % emelkedő
Nagyon nem kell utánozni. ” |
(#48270) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
Ma ezzel a szörnnyel küzdöttem, de sajnos nincs vége. Valamitöl csak a szerkocsi alatt levö futomü indul el, az elsö kettö sajnos nem. A baj az, hogy ebben is elég agyament elektronika van, ami automatikusan felismeri az áramnemet, söt valamilyen számomra ismeretlen DCS digitális rendszert is tud. A hang megy, a hátso futomü elindul, de az elsök nem.
Megprobálok hozzá valamilyen kapcsolási rajzot szerezni.
Sajnos a pǎlyǎnkon nem meg az otromba kerékkarimák miatt. Addig is kell némi izomtraining, mert a mozdonyt egy ember éppenhogy csak meg tudja emelni. |
|
(#48271) etwg válasza etwg hozzászólására (#48270)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
Hogy kép is legyen ne csak könyv. Erröl van szo. |
|
(#48274) róbertke válasza etwg hozzászólására (#48270)
|
Válasz •
|
Nov 12, 2015 |
|
Jól látom akkor ez egy 1:32 méretarányú kis mozdonyka?? |
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 7:48:11 |
|
Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt |
|
|