|
Netes videók
|
Témaindító: Csukló, idő: Júl 22, 2010
Témakörök:
|
|
(#5067) SzerNoh válasza SzervízMacska hozzászólására (#5066)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2011 |
|
Gondolom az hogy kevesebbszer keljen átpakolni a fát / vagy más anyagot.. |
(#5068) kisKirály hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 16, 2011 |
|
Az egyik felvételen van egy Ro-La szerelvény áthaladóban. Van rajta tartányos kamion. Kérdésem az lenne, hogy csak üresen lehet így szállítani járművet, vagy töltve is? |
(#5069) Abs válasza kisKirály hozzászólására (#5068)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2011 |
|
Természetesen megrakva is, amennyiben a jármű a kapcsolódó előírásoknak megfelel. (Pl. RID bárca megléte, megfelelő műszaki állapot, stb.)
Abs |
(#5071) kisKirály válasza Abs hozzászólására (#5069)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2011 |
|
Tudom, ne értetlenkedjek, de...
... lehet cseppfolyós gáz is, vagy maró hatású ...szer? |
(#5072) Abs válasza kisKirály hozzászólására (#5071)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2011 |
|
Igen, lehet. A jelenleg érvényes belsős vasúti RoLa szabályozásnak sajnos nem vagyok a birtokában, de gondolom, most is úgy van mint a kezdetekkor (mikor még Hároson volt a terminál), hogy bizonyos RID csoportba tartozó rakományokat külön be kellett jelenteni, hogy biztonsági okokból azok elé illetve mögé lehetőség szerint üres (de legalábbis ne tűz- és robbanásveszélyes anyagot szállító) kamiont állíthassanak be.
Abs |
(#5073) kisKirály válasza Abs hozzászólására (#5072)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2011 |
|
Köszönöm a választ! |
(#5128) Abs hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 28, 2011 |
|
|
(#5132) Frankye válasza Abs hozzászólására (#5128)
|
Válasz •
|
Feb 28, 2011 |
|
Köszönjük, nézzük, ahogy lehet. |
(#5133) Csukló válasza Abs hozzászólására (#5128)
|
Válasz •
|
Feb 28, 2011 |
|
Szép összeállítások! |
(#5138) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Ugyan nem video, de vasút. |
|
(#5139) kisKirály válasza Frankye hozzászólására (#5138)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Gurulás ellen pont megfelel |
(#5140) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#5138)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Valami 3 tengelyes kapart egy helyben? |
(#5143) SzervízMacska válasza SzerNoh hozzászólására (#5140)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Én arra gondolok, hogy egy dög nehéz befékezett szerelvény is kellet legyen mögötte, mert ehhez sok idő és energia szükséges. Képzelem, a kerekek is mennyit koptak. |
(#5144) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#5140)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Minthogy a képeket én is "kaptam" (társoldalunkról származnak), így nem tudom, mi történhetett, de van elképzelésem. Vélhetően több tényező közös együtthatása hozta létre ezt, mégpedig:
- A sínszálak anyaghibája (Véleményem szerint ezt "normál" sínnél lehetetlen lett volna végrehajtani!)
- A jó nehéz, befékezett szerelvény, amiről "macsek" is említés tett
- Egy háromtengelyes forgóváz, önálló TC motorokkal (gondolom), amiről pedig a "doktor úr" tett említést.
Uram, királyom: Annak valóban megfelel, hogy megfutamodás ellen védje a járműveket, bár arra jó a kiskilasztó saru is... |
(#5147) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#5144)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Én az UFÓ-k ra tippeltem volna!
De viccet félre téve Hungária kocsiszín felújítása előtt láttam, hogy készül villamossal ilyen, igaz nem ilyen mélyen de a végeredmény hasonló volt! |
(#5148) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#5147)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
És hol a fotója? Meg a filmfelvétele? Nem készítettél ról?! Ht szégyelld össze Magad!
Ülj le, fiam, egyes. |
(#5150) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#5148)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Tanár úr kérem én készültem!
De akkor még szegén kis csávó voltam és se ez sem az a készülék nem volt a birtokomban, de azt hiszem magánál is volt valamilyen hasonló eset! |
(#5152) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#5138)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Ez nagyon durva |
(#5153) Rozi válasza Frankye hozzászólására (#5138)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
Én nem értek hozzá.De azért beleszólni tudok illetve kérdezni.(Nőből vagyok )
Tehát...az nem lehet hogy nagyon meleg volt, fékezett a szerelvény és a súrlódástól még jobban melegedett a sínszál.Így a forró sínen megállt egy túlsúlyos fékezett szerelvény és ezért puhult meg a fém.?
Valjuk be a súrlódás egy hülye dolog.
Ha nincs rációja akkor elnézést kérek a beledumálásért. |
(#5155) cs.csaby válasza Rozi hozzászólására (#5153)
|
Válasz •
|
Márc 1, 2011 |
|
De akkor is öcsém mennyit kellett pörgetni egy helyben, hogy ennyire bemarja a sínt?
Bővebben: Link |
(#5156) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#5150)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2011 |
|
Idézet: „azt hiszem magánál is volt valamilyen hasonló eset!”
Ezt nem is kommentálom! |
(#5157) Frankye válasza Rozi hozzászólására (#5153)
|
Válasz •
|
Márc 2, 2011 |
|
Rozika, aranyos a naivitásod!
Ehhez a léghőmérsékletnek sok köze nincsen. Habár igaz, hogy ha a levegő 35-40°C, akkor a sínszál felmelegszik úgy 50-60°C-ra, de ez azért még messze van a vas olvadáspontjához, ami 1538°C.
Persze, a cs.csaby által linkelt video igen hasonló eredménnyel járó helyzetet mutat be, azzal együtt, hogy valóban elég hosszú ideig kellett "kapartatni" a gépet ehhez az eredményhez, és nagy a valószínűsége annak is, hogy nem csupán ezen múlott, nyilván a sínszál anyaghibája is közrejátszott... |
(#5168) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 2, 2011 |
|
Én értem, hogy metró kocsikat is le kell mosni kívülről de így?
Bővebben: Link |
(#5169) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 2, 2011 |
|
|
(#5170) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 2, 2011 |
|
|
(#5171) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 2, 2011 |
|
|
(#5209) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 8, 2011 |
|
|
(#5210) Frankye válasza lidi hozzászólására (#5209)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2011 |
|
Au, ez fájt.... |
(#5215) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 9, 2011 |
|
|
(#5216) lidi válasza SzerNoh hozzászólására (#5215)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2011 |
|
|
(#5217) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 9, 2011 |
|
|
(#5281) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 16, 2011 |
|
|
(#5283) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#5281)
|
Válasz •
|
Márc 17, 2011 |
|
Király videó |
(#5288) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 18, 2011 |
|
|
(#5290) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 18, 2011 |
|
|
(#5291) SzerNoh válasza Csukló hozzászólására (#5290)
|
Válasz •
|
Márc 18, 2011 |
|
Kint kéne dolgoznod |
(#5292) Csukló válasza SzerNoh hozzászólására (#5291)
|
Válasz •
|
Márc 18, 2011 |
|
Ezt régóta tudom!
|
|
(#5305) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#5290)
|
Válasz •
|
Márc 19, 2011 |
|
Én Neked adom, viheted.
Azért nem semmi, hogy a megállóknál oldal-terelőt is leenged! |
(#5306) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#5288)
|
Válasz •
|
Márc 19, 2011 |
|
Hej, de szép idők is voltak! Meg ne sértődj, Tomikám, de azokat a villamosvezetőket szívesebben néztem, mint Téged! |
(#5311) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 20, 2011 |
|
|
(#5361) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 31, 2011 |
|
|
(#5363) SzerNoh válasza Csukló hozzászólására (#5361)
|
Válasz •
|
Márc 31, 2011 |
|
Ez már nagyon apró...
Egyben le lehet nyelni |
(#5365) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#5363)
|
Válasz •
|
Ápr 1, 2011 |
|
A cirmi majdnem meg is tette... |
(#5996) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 18, 2011 |
|
|
(#6077) Pulyka hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 20, 2011 |
|
Szééép!
Riporter a végén:
"Budapesten ez egy teljesen normális, és megszokott helyzet." |
(#6083) Frankye válasza Pulyka hozzászólására (#6077)
|
Válasz •
|
Máj 21, 2011 |
|
Már nem új, de azért ez a "hajóvonták (pontosabban, jelen esetben: villamosvonták a helyesebb) találkozása tilos!", elég fura dolog. Habár, ha belegondolok, anno, a katonai szállítmányok (nem tudom, manapság vannak-e még) esetében néha a vasútnál is voltak ilyenek, de azt RK-sként (Rendkívüli Küldemény) kellett kezelni, és abszolute nem volt mindennapos dolog. |
(#6094) Pulyka válasza lidi hozzászólására (#5996)
|
Válasz •
|
Máj 22, 2011 |
|
Ez is egy szerencsés fickó!
Bővebben: Link
..hogy utána mit csinál, azt nem tudom. |
(#6162) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Máj 27, 2011 |
|
1x már álmodoztunk egy 3D printerről, hogy milyen frankó modelleket gyártanánk. Na itt a következő, ezen ledöbbentem, nagyon finom felbontást tud:
Bővebben: Link
Bővebben: Link |
(#6180) Frankye válasza lidi hozzászólására (#6162)
|
Válasz •
|
Máj 29, 2011 |
|
Nem semmi! A méretarány-mutató a képek alján um-ben (mikrométer!) mutatja, mekkorák a tárgyak! Ettől tátva maradt a szám... |
(#6230) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Jún 1, 2011 |
|
Sziasztok!
Ilyeneket már látott valaki élőben? (Csatolt Szergej)
egyik
másik |
|
|
2024. Nov, 23. Szo 18:03:51 |
|
Jelenleg 26 fő olvassa az oldalt |
|
|