|
Városi közlekedés modellezése
|
Témaindító: Csukló, idő: Aug 12, 2010
Témakörök:
|
|
(#47864) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 25, 2015 |
|
Készülget |
|
(#47880) Fordítókorongos válasza Csukló hozzászólására (#47864)
|
Válasz •
|
Okt 25, 2015 |
|
Szép!
Ez "Ferenc73" Feri öntvénye? |
(#47882) Csukló válasza Fordítókorongos hozzászólására (#47880)
|
Válasz •
|
Okt 25, 2015 |
|
Igen |
(#48038) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#5332)
|
Válasz •
|
Nov 1, 2015 |
|
Temofeszten népes csapat társaságában láttalak, új klubot alapítottál?? |
(#48040) Csukló válasza róbertke hozzászólására (#48038)
|
Válasz •
|
Nov 1, 2015 |
|
|
(#49858) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 21, 2016 |
|
Sziasztok!
Kirándultam kicsit a Villamos modellezésben,egy UV hajtás erejéig...
A WUMM UV gyári beépítőkeretébe illesztettem a saját hajtásomat.
A Halling forgóvázhajtás mintájára készült,rövidített tengelytávval, 23mm-ről kellett összehúzni 18mm-es tengelytávúra.
A kaszniba illesztett beépítőkeretben egy keresztléccel van rögzítve,amin el tud fordulni a hajtott forgóváz.
A Mabuchi motor felülről,a kerékcsapágy imitációk pedig alulról lettek rögzítve.
Az áramszedést,mint a c50-esnél, rozsdamentes huzallal oldottam meg,kétoldalt lettek felcsavarozva.
Így néz ki:
|
|
(#49859) Fordítókorongos válasza Fordítókorongos hozzászólására (#49858)
|
Válasz •
|
Feb 21, 2016 |
|
Sajnos a kaszni nem volt nálam,ezért nem tudtam a helyére próbálni,de alátétekkel könnyedén állítható magasságban a cucc...
További képek: |
|
(#49884) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#49859)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2016 |
|
Na sikerült idebarangolnom. Jol néz ki a konstrukcio, habár én nem vagyok hive az ilyen motorikus alvázaknak ( a Hallingnak meg a Tenshodonak sem). Konstrukcios szempontbol sokkal jobban tetszenek és jobban beváltak azok a hajtások ahol a motor valahol a 2 alváz között van a jármü padlojába épitve és onnan hajtja az alvázakat. Az sokkal laposabb kivitel igy kevésbé zavaro és mechanikailag is jobb.
Ilyen kompakt hajtást csak oda használnék, ahova mást nem lehet. |
(#49893) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#49884)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2016 |
|
Szia!
Igen,a középmotoros,két forgóváz hajtott,kardános módszer nekem is jobban tetszik,de ide szerintem jobb ez....
Ezt a hajtást bárki be tudja tenni a gyári helyére,csak kiveszi a régit és kicseréli ezzel.
A motor is pont a kerekekre nehezedik ebben a pillekönnyű kocsiban, arról nem is beszélve, hogy így legalább a kocsi egyik felében megmaradhat a belső berendezés.
Ez egy csereszabatos hajtásnak lett kitalálva,igazított tengelytávval és kerékmérettel. |
(#49894) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#49893)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2016 |
|
Ezért irtam az utolso mondatom. |
(#56767) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 23, 2017 |
|
Még a Somogyi Feri bácsitól vettem a Láng Börzén Wumm "Bukfenc" villamost pótkocsival együtt. Sajnos egy rossz mozdulattal eltörtem az összekötő rudat. Nagyon nagy gyalázat, ha a Posch termékét használom fel?? ITT |
(#56769) Csukló válasza róbertke hozzászólására (#56767)
|
Válasz •
|
Júl 24, 2017 |
|
Én inkább ezt ajánlanám: LINK |
(#56780) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#56769)
|
Válasz •
|
Júl 24, 2017 |
|
Köszi, ilyesmire is gondoltam... |
(#57342) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 23, 2017 |
|
Japán villamos elkészítése és a hozzá illő diorámáé. ITT
|
|
|
2024. Nov, 20. Sze 12:23:34 |
|
Jelenleg 18 fő olvassa az oldalt |
|
|