|
[OFF] Pihenő vasutasok
|
Témaindító: Topi, idő: Jún 28, 2010
Témakörök:
|
|
(#57767) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 27, 2017 |
|
Hülyül az emberiség!
Hallom a rádioban a legujabb agytröszt mondókáját, mármint, hogy be kellene vezetni az iskolában a házasságkötés oktatását. A szerencsétlen nebulok ugy látszik a sok digitalizálás meg egyébb oktatási agymenés mellett, elfeljtik a saját ösztöneiket???
Nem tudom ki okithatja ezt a "szakképzést" Indiában, Kinában meg Afrikában, de ott egészen jol müködik a családalapitás meg a gyerekvállalás.
Nem kellenne ilyen agytrösztöknek inkább azon rágodnia, hogy miért felejtik/felejtetik el az un civilizált világban ezen alapösztönöket, s nem potcselekvéssel orvosolni mindazt, amit máshol, máshogy kellenne megoldani.
Esetleg megkérdezni Ádámot meg Évát, hogy ök vajon kitöl tanulták a házasság tudományát. |
(#57772) diginewl válasza csíkosháTTú hozzászólására (#57757)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2017 |
|
Gratulálok! |
(#57773) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#57684)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2017 |
|
Még egy kérdés ehhez a kínai rendeléshez: mi mit jelent?
(már elkészült a nyáktervem )
Min Track/Spacing: (6/6mil) Minimális vezető vastagság/távolság 25 mikron (te jó ég, az vékony ám). Még a 0,25mm-gondolom erre gondoltak, is nagyon vékony
Silkscreen: szita/felirat.
Surface Finish: HASL with lead: Felület kezelés (lötstop, vagy micsoda?)
Via Process: Tenting vias: ez lenne a furatgalván?
Előre is köszönöm a segítséget! |
(#57774) etwg válasza diginewl hozzászólására (#57773)
|
Válasz •
|
Nov 27, 2017 |
|
Nem mindent tudok, de szo nélkül megcsinálták az enyémet és már uton van hazafelé.
Én is csak azt választottam ami be van állitva a honlapon - szerintem az a tipikus. ( majd meglátjuk)
A Track spacing az a minimális folia (rés-) távolság ( az eagleben is ez az egyik alapbeállitás).
A HASL az a felületonozás.
A VIAS process az a lyukgalvánozás.
|
(#57777) diginewl válasza etwg hozzászólására (#57774)
|
Válasz •
|
Nov 28, 2017 |
|
Ok, köszönöm! |
(#57778) Frankye válasza csíkosháTTú hozzászólására (#57761)
|
Válasz •
|
Nov 28, 2017 |
|
Ez esetben elnézést az "öregítésedért", de a gartulációm továbbra is él. |
(#57779) Frankye válasza diginewl hozzászólására (#57773)
|
Válasz •
|
Nov 28, 2017 |
|
Silkscreen = pozíciórajz, azaz a beültetendő alkatrészek kontúrja, száma, esetleg értéke(i). |
(#57782) Lazsi válasza Frankye hozzászólására (#57779)
|
Válasz •
|
Nov 28, 2017 |
|
Silkscreen-re érdemes lehet még olyan dolgokat is írni, mint bemenet, kimenet, mit lehet állítani az adott trimerrel, kapcsolóval, készítés dátuma, verziószám. Ezeket rézfóliából is el lehet készíteni, de nincs mindig annyi hely az alkatrészoldalon, az alkatrészek között úgy, hogy ne legyen közel a tényleges vezetékezéshez sem. Ez a felirat viszont mehet rá rézre, nem okoz gondot. Ha pedig egyoldalas a nyák, akkor az alkatrészoldalon nincs rézfólia. |
(#57790) róbertke válasza Frankye hozzászólására (#57760)
|
Válasz •
|
Nov 28, 2017 |
|
|
(#57798) diginewl válasza etwg hozzászólására (#57774)
|
Válasz •
|
Nov 29, 2017 |
|
Kedves ET!
A pcbway-nél átment az auditon a nyáktervem. s pont akkorára méretezték be, mint amekkorát én kigondoltam Legalább a mérete már tökéletes lesz
Nem tudom te hogyan csinálod, de tőlem minden áron legalább 8 dollár postát kér a PCBway. Sehogy sem tudom free shippingre tenni.
Mivel így jó a gerber file halmazom, átmegyek az ALI-ra és onnan küldöm be nekik, mert ott free a shipping. Más ötletem nincs. |
(#57799) csíkosháTTú válasza diginewl hozzászólására (#57798)
|
Válasz •
|
Nov 29, 2017 |
|
Turboplus KFT, vagy a Contech. Én ezzel a két céggel dolgoztatok. Forintért... |
(#57814) etwg válasza diginewl hozzászólására (#57798)
|
Válasz •
|
Nov 29, 2017 |
|
Mindenhol megkérik a postát, az ALI-n is (hiába van odairva free shipping. Én sem direktbe rendeltem az is elvileg free volt mégis 8-ba került. Én csak valahonnan kaptam egy 5 dolcsis PcBway ajándékot, igy csak a postámba kerül, de legalább jo bonyolult lett a NYAK. Kiváncsi leszek, hogy fog majd kinézni. |
(#57820) diginewl válasza etwg hozzászólására (#57814)
|
Válasz •
|
Nov 30, 2017 |
|
Igen.
Az 5 dollár első kupon minden új bejelentkezőnek jár
(végül is ez nálam megoldható, mert saját domain-em van regisztrálva, így korlátlan új címet hozhatok létre )
A free shippingről Lidiától a PCBway munkatársától: Pls notice that there is no free shipping, Aliexpress is just one way to finish the payment, is not a normal store.
Szóval az ALI a vásárLÓkat itt jól megtéveszti.
Továbbá a pcbway még egy dollárt felszámít a kártyás fizetés esetén, mert payPal-on keresztül küldi át, és mindenképpen regisztráltatni akar a paypal-be. Ezen kívül banki átutalás van, meg westUnion. Szóval nem egy easy a fizetés, ha nincs paypal számlád, ha van akkor nincs gond, de ez is megtévesztő, mert fenn vannak a visa/mastercard logók a honlapon, mégsem csak úgy lehet fizetni, mint másutt.
|
(#57821) etwg válasza diginewl hozzászólására (#57820)
|
Válasz •
|
Nov 30, 2017 |
|
Nem igen piszkáltam tovább. A postaköltséget mindenképpen megéri az bonyolult NYAK amit csináltattam ( vagy 200 alkatrész, SMD/normál, 2 oldalas).
Kiváncsian várom mit küldenek. |
(#57928) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 12, 2017 |
|
Napkelte ma Szolnokon. |
|
(#57933) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#57820)
|
Válasz •
|
Dec 12, 2017 |
|
Tiszteletem!
Megérkezett Kínából a NYÁK.
S88-as alap kapcsolás, én rajzoltam, és terveztem át.
Ahhoz képest, hogy egyenként kellett az összes réteget konvertálnom, csak egy maradt valahogy a gyártónak ki - pedig az is ki lett konvertálva: a top-assy. Ebben voltak a feliratok. Ez nem ment föl a nyákra. Ettől eltekintve - nekem - ez első osztályú munka.
A plusz vicc, hogy számolni ők sem tudnak: 11db-ok küldtek
Azt nem tudom, hogyan lehetne legközelebb feliratot is rátenni.... írok nekik |
|
(#57935) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#57933)
|
Válasz •
|
Dec 12, 2017 |
|
Aztán közben gondolkodtam: lehet hogy a feliratokat is a top silk-be kellett volna integrálnom, akkor rámegy a felirat?
A következő rajzot már úgy fogom elküldeni. |
(#57940) etwg válasza diginewl hozzászólására (#57933)
|
Válasz •
|
Dec 12, 2017 |
|
Nicsak leelöztek. Az én cuccaim még nem jöttek meg.
Szép lett. Tanulj meg eagleben dolgozni akkor lesz felirat is.... |
(#57941) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#57933)
|
Válasz •
|
Dec 13, 2017 |
|
A kész, beültetett lapról is küldesz majd képeket?? Jó munkát hozzá.... |
(#57942) diginewl válasza etwg hozzászólására (#57940)
|
Válasz •
|
Dec 13, 2017 |
|
Köszi!
A következőn már lesz felirat.
A top silk kerül a nyákra - válaszoltak. Így abba a rétegbe fogom a feliratokat is tenni. Én is meglepődtem, mert így 2 hét volt a teljes ügymenet, azaz a szállítás alig volt több mint egy hét. |
(#57943) etwg válasza diginewl hozzászólására (#57942)
|
Válasz •
|
Dec 13, 2017 |
|
Nem tudom hol koszlál az én szállitmányom. Nov 24.-n postázták. |
(#57951) etwg válasza etwg hozzászólására (#57943)
|
Válasz •
|
Dec 13, 2017 |
|
Közben kiderült, hogy hétföig Kinában pihentették. Csak tegnap ért az országba.... |
(#57976) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 16, 2017 |
|
Egy 111éves film, valoszinü az elsö film amit a vezetöállásbol készitettek San Franciscoban:
Cabride |
(#57977) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57976)
|
Válasz •
|
Dec 16, 2017 |
|
Jééé, ezt digitálisan feljavították?? Nem is volt akkor még hangosfilm.. Filmmúzeumban láttam évekkel ezelőtt.... San Francisko 1900 |
(#57978) etwg válasza róbertke hozzászólására (#57977)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2017 |
|
Nemcsak feljavitották, de meg is hamisitották, mert azt állitják, hogy 1906-ban készült, ráadásul a film csak a nagy földrengés elött készülthetett (1906.4.18) |
(#57979) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57978)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2017 |
|
Eredetit feltette: Will Taylor; Közzététel: 2011. máj. 20. |
(#57980) etwg válasza róbertke hozzászólására (#57979)
|
Válasz •
|
Dec 17, 2017 |
|
Közben nekem is eszembe jutott hol láttam már ezt a filmet (legalábbis a reszleteit) a San Fracisco-i Cable-Car muzeumban, illetve a hajdani Railfilm fesztivál egyik filmjében voltak jelenetek ebböl a filmböl.
|
(#57982) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 17, 2017 |
|
Éppen végignéztem egy osztrák adon az utolso Orient Express filmet (2007) a német SWR ado, illetve Hagen von Ortloff (Eisenbahnromantik) munkáját.
Meglepetésemre elképesztöen sok alanyi tévedés, helytelen helységnevek kiejtése és elhelyezése tarkitotta a filmet. Ismerem a szerkesztöség munkásságát, ennyi hiba teljesen meglepett. Pl a térképen a magyar szakaszt az egyes vonalára jelölték be (Györ felé) a képeken meg Esztergom ( kiejtve Estergom) volt láthato, majd pedig Párkány, Érsekujvár, Galánta stb. következett. A szerb szakaszon még több hiba volt.
Teljesen érthetetlen az ilyen férc munka. |
(#57984) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57980)
|
Válasz •
|
Dec 18, 2017 |
|
Állítják, hogy a film 1906-ban készült 4 nappal a földrengéds és tűzvész előtt. Az általam berakot film hosszabb mint a tiéd, mert ott még megfordítják a Cable Car-t.. csak az a klarinét maradhatott volna ki... |
(#57985) etwg válasza róbertke hozzászólására (#57984)
|
Válasz •
|
Dec 18, 2017 |
|
Nem tudom (annyira nem érdekel) de egyes jelenetek ( autok, gyalogosok azonosak a két filmen). Ezért kétséges, hogy kinek van igaza.
A feljavitott filmet ugy küldték, hogy az elsö cab-ride felvétel a világon, ami viszont teljesen téves, ha a másik film 1900-ban készült.
Ujranéztem mindket filmet. 100%, hogy ugyanaz a felvétel. Ha érdekel nézd meg azt a részt amikor balrol jobbra keresztezi az utcát egy villamos. Ezután elökerül egy auto majd utánna egy bringás megy a pályára aki a cable car vezetö nyilásán folytatja az utját a jobb oldalon meg egy embercsapat bámészkodik. |
(#57986) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57985)
|
Válasz •
|
Dec 18, 2017 |
|
Teljesen egyforma a két film.....vagyis egyazon eredeti kópia alapján készültek |
(#58019) Frankye moderátori
hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 22, 2017 |
|
Az oldal üzemeltetői nevében is kívánok minden kedves Fórumtársnak, és B. Családjának áldott, békés karácsonyt, és eredményekben gazdag új esztendőt! |
(#58025) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 23, 2017 |
|
Ezuton kivánunk minden forumtársnak kellemes Karácsonyi ünnepeket!
VIDEO |
(#58028) etwg válasza róbertke hozzászólására (#58027)
|
Válasz •
|
Dec 23, 2017 |
|
Nem az enyém én is igy kaptam, de nagyon jo! |
(#58044) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 31, 2017 |
|
Ezzel a sörben sült csülökkel kívánok minden kedves topic lakónak
BÉKÉS, BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT! |
|
(#58049) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#58044)
|
Válasz •
|
Jan 1, 2018 |
|
BUÉK Mester!
Képzeld a párom is hasonlót készített a mai lencse mellé .... |
(#58051) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 2, 2018 |
|
Majusban ha minden igaz ujra egy dán Nohab jön Magyarorszagra:
|
|
(#58057) róbertke válasza etwg hozzászólására (#58051)
|
Válasz •
|
Jan 4, 2018 |
|
Pont ezt a szerencsétlen balesetest küldik?? Még mindig nem tudták rendbetenni ??
Amúgy a színezése nagyon hajadzik az Illinois Central régi festésére. |
|
(#58058) etwg válasza róbertke hozzászólására (#58057)
|
Válasz •
|
Jan 4, 2018 |
|
Lehet, hogy más nincs is ( papirokkal stb). |
(#58059) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#58057)
|
Válasz •
|
Jan 5, 2018 |
|
Idézet: „Amúgy a színezése nagyon hajadzik az Illinois Central régi festésére.”
Valószínűleg nem véletlen, ahogy a Santa Fé sem |
(#58229) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 31, 2018 |
|
Németországban kitöröben van egy uj balhé. A biroságok, tulterhelés miatt, nem akarnak foglalkozni a potyautasokkal.
A közlekedési társaságok szép lassan sompolyogva kibujtak az ellenörzés alol, igy akiket elkapnak azonnal mint bünözöt kezelnek, akinek természetesen "jogai" vannak igy az ügy elöbb vagy utobb a biroságra került. ( csak Berlinben évente 40000 ügy). Azaz gyakorlatilag az adofizetök állják az "ügyintézés" költségeit és terhelik a biroságokat illetve az itélet után az esetleges letöltendö büntetés (fogda) költségeit ( napi kb 161€).
Nos ebböl lett elege a biroságoknak.
A közlekedési társaságok egyre kevesebb ellenört tartanak (mert az kiadás), és ha elkapnak egy potyautast azonnal a közpénzen fenntartott hatoságok nyakára sozzák.
Ennek a gyakorlatnak kivánnak most véget vetni.
A közlekedési társaságoknak olyan rendszereket kell bevezetniük, ami azonnal minösiti a potyautast - két kategoriába:
- véletlenül, vagy tévedésböl nincs jegye
- készakarva azaz tudatosan nincs jegy.
Az elöbbit bizonyos idön belül az utas maga intézheti ( ha van bérlet, akkor bemutathatja, ha nem tudott jegyet venni, akkor a büntetéssel együtt megveheti.
A második tipus meg azonnali bünténynek viszonyul ( pl ha valaki átugrik egy fizetökapun stb), és az elöre meghatározott büntetést kapja ( letöltendö börtön, vagy kivásárolt büntetés, de marad a priusz).
A közlekedési társaságok most zugolodnak, mert a feltételek teljesitéséhez sok rendszert kell önköltségen bevezetni illetve átalakitani. ( persze arrol hallgatnak, hogy ezeket a kiadásokat eddig csendben az adofizetök nyakába sozták.)
|
(#58231) Frankye válasza etwg hozzászólására (#58229)
|
Válasz •
|
Jan 31, 2018 |
|
Őszintén szólva nem tudom egyértelműen elítélni sem a bíróságokat, sem a közlekedési társaságokat.
A bíróságokat azért, mert valóban túlterheltek, akárcsak idehaza, nem hiányzik nekik még néhány száz (ezer) ügy, amelyet a közlekedési társaságok "sóznak" a nyakukba.
A társaságokat pedig azért nem tudom végképp "karóba húzásra" ítéltetni, mert tudom, hogy a notorius nem fizetőkkel nem lehet mit kezdeni - sajnos. Az ellenőr/kalauz nem hatósági személy, nem alkalmazhat kényszerítést, legfeljebb (udvariasan!) megkérheti a "kedves utast", hogy szíveskedjék leszállni. Ha nem teszi? Megköszönheti, hogy vele utazott. Márpedig, ez éppen úgy lopás, mint ha bemész a boltba, és elveszel egy kenyeret a polcról, majd fizetés nélkül elsétálsz vele. Hiszen itt is igénybe vett a jópolgár egy szolgálatatást (utazott), ámde annak ellenértékét nem fizette meg. A kenyér eltulajdonításáért (horribile dictu!) lecsukhatják, de ha nem veszi meg a jegyet (mondjuk évek óta!), azért nem jár szankció? Természetesen nem arról van szó, hogy nem működött/nem volt automata/pénztár, egyszer-egyszer nem tudott (még ha akart sem) menetjegyet váltani, hanem arról, hogy minden nap kétszer megcsípik a mókuskát menetjegy nélkül, de hiába is próbálnak tenni ellene bármit, nem tudnak, hiszen a "bíróság túlterhelt, ezért nem foglalkozik csip-csup ügyekel"...
(Sajnálatosan az itthoni, napi életből vett péda, hogy ugyan azt az utast napjában többször is "elkapják" jegy nélkül, de hiába vannak meg az adatai - ha egyáltalán hajlandó átadni az okmányait - és tesznek ellene feljelentést, a bíróság - talán! - évek múltán fog foglalkozni az üggyel.) |
(#58234) etwg válasza Frankye hozzászólására (#58231)
|
Válasz •
|
Jan 31, 2018 |
|
Sajnos az tény, hogy a törvényhozás ide "fejlödött". Gyakorlatilag a jelen felfogás szerint aligha lehet itt igazságot tenni.
Lehet, hogy vissza kellene forgatni az idö kerekét néhány 10 évtizeddel, és a potyautast már a felszállás elött elcsipni, kizárni az utazásbol - állitolag Rotterdamban minden utasnak chipkártyával kell rendelkezni aki beszáll egy jármübe. ( a berendezés a zsebben olvassa a kártyát igy az utasnak semmi teendöje nincs). Ott most csak sipol meg villog valami, ha nincs az utasnál kártya. Azaz mindenki látja már beszálláskor, hogy gond van. Azt nem tudom mi történik utánna. |
(#58241) Frankye válasza etwg hozzászólására (#58234)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2018 |
|
Hmmm. Ez is egy érdekes eset. Ti. az utas onnantól utas, hogy felszállt a járműre? Mi van, ha vállalva annak ódiumát, hogy esetleg pótdíjjal kell megvennie a menetjegyét, a nélkül száll fel a járműre? Hipotetikusan: Sürgősen el kell jutnom A-ból B-be, "pénz nem számít" alapon. A vonatom viszont 1-2 percen belül indul, ergo nincs lehetőségem megvenni a menetjegyet, bár szándékomban állna. Mérlegelve a lehetőségeimet, arra jutok, hogy nagyobb veszteségem származna abból, ha nem jutnék el a célállomásra időben, mint a pótdíj mértéke, inkább felszállok menetjegy nélkül. Bűnt követtem el? Ha szigorúan fekete-fehér alapon nézzük a dolgot: igen. Ha emberiességi szempontokat is figyelembe veszünk: nem. Tehát a dolgok néha nem egyértelműen jók vagy rosszak...
A másik érdekes kérdés, hogy a közlekedési társaság megakadályozhatja-e (akár fizikai akadályokkal, mint pl. kapuk, akár pedig személy elleni "erőszakkal"), hogy érvényes utazási okmány (menetjegy) nélkül felszállhassak a járműre? Van-e ilyen jogosítványa, lévén nem hatóság... |
(#58245) etwg válasza Frankye hozzászólására (#58241)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2018 |
|
Hát igen ezek a kérdések lognak a levegöben. Ezért szoltak a birok, hogy a közlekedési társaságnak kellene minösiteni az utast. Pl a metronál még Moszkvában is zárnak a kapuk, ha nincs jegyed. Azaz eleve kizárnak az utazásbol. Ha átugrod a kaput akkor az már büntény, hiszen azt nem lehet tévedésböl megtenni. Párizsban is teljesen le van választva fallal és kapukkal a metro a külvilágtol. Csak mifelénk terjedt el ez a idökártyás, kapunélküli rendszer. Ausztriában korábban magán a vonaton is volt a jegyautomata, azaz ott lehetett venni, igy a potyautas midenképpen törvényt sértett, ha nem volt jegye és az automatának támaszkodva kapták el.
Angliában sokáig a peronra sem engedtek ki, ha nem volt jegyem, pedig a vonaton volt kalauz, azaz dupla ellenörzés volt. Mifelénk is létezett valamikor un peronjegy kikisérni az utazot a vonathoz.
Elvben ha van személyzet a vonaton - sajnos az is ma már ritkaság akkor ott lehetne potjegyet venni. Karácsony elött 2-3000 km utaztam vonatokon Ausztriában, Csehországban meg Németországban. Ausztriában meg Németországban csak összesen 2 kalauzzal találkoztam ( mintegy 8 ut), Csehországban minden vonaton volt kaller. (Állami vonatokrol van szo). A privát vasutakon viszont mindenütt volt kalauz (szinte minden 2 vagonra jutott egy). Igy ott nincs is gond.
Azaz ha nincs személyzet a vonaton, akkor még nagyobb a gond, hiszen nincs is kitöl jegyet venni.
Az szerintem viszont rendben lenne, ha a közlekedési vállalat megakadályozza az utast az utazásban, ha nincs érvényes jegye, mint ahogy szinházba vagy moziba sem tudsz bemenni jegy nélkül, ehhez nem biztos, hogy hatosági jogok kellenek. És a moziban sem lehet utolag jegyet venni.
Az általad felvetett példa ma már egyre kevésbé aktuális, hiszen elvben akár menet közben is meg lehet venni a jegyet ( egy okos telon stb). |
(#58261) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#58245)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2018 |
|
Pár évvel ezelőtt belefutottam a Sopron - Wiener-Neustadt vonalon egy ÖBB ellenőr csapatba. Láttam, hogyan dolgoztak. Udvariasan elkérték a jegyet, rendben volt, jó utat kívántak. Akinek nem volt jegye, azt odakísérte egyikük a vonaton az automatához, és megvetette vele a jegyet. Semmi pótdíj, vagy büntetés, felár, meg ilyesmi. Aki ezt nem akarta/nem tudta megtenni, akkor jött elő a papírmunka, és a vastagon fogó ceruza... |
(#58266) róbertke válasza Frankye hozzászólására (#58241)
|
Válasz •
|
Feb 3, 2018 |
|
Tudnád mennyien utaznak napi szinten "ingyen" Budapesten a metrópótló M3 buszokon ellenőrizetlenül Újpest és a Lehel tér között, bármely két megálló közt? Mennyi egészséges ember gyalogol a Nyugati és a Lehel között?? |
(#58329) diginewl hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 9, 2018 |
|
Minden mellékzönge nélkül kérdezem: a Hestore áruház kb. milyen gyorsan válaszol egy e-mailben feltett kérdésre mostanság?
Régebben másnap jött a válasz. Most 4 napja semmi.
A kérdés sem volt bonyolult:
(Tisztelt HEstore!
Érdeklődnék az alábbi relével kapcsolatban:
https://www.hestore.hu/prod_10033431.html
Ezt a relét 230v-os hálózatban szeretném használni. Maximum 230V 26A-t kell neki megszakítani, amennyiben szükséges (kb 6kW).
A relé 12V DC feszültségről vezérlehető.
A leírása alapján erre képes, ezeket tudja.
Kérek szépen megerősítést is az Önök részéről, hogy jól értelmezem-e a paramétereit a relének.
Köszönettel: Kutas Jenő) |
(#58331) etwg válasza diginewl hozzászólására (#58329)
|
Válasz •
|
Feb 9, 2018 |
|
Miért nem használsz inkább SSR-t.
SSR |
|
|
2024. Dec, 23. Hé 11:50:19 |
|
Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt |
|
|