|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#60632) G.F. Rákoskeresztúr válasza GABA TT hozzászólására (#60631)
|
Válasz •
|
Jan 7, 2019 |
|
Minden elismerésem, jó az ízlésed!  |
(#60637) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 8, 2019 |
|
Megkezdődött az az első Csörgő összeépítése a 3. szériából. Sok minden megváltozott, főleg apró részletekben a forgóvázak környékén, a csatlásfejeknél, és a tetőszellőzőknél, valamint még a mozdony oldala. Sajnos még a sorozat nem indítható, mert rengeteg részelem nincs még meg hozzá. |
|
(#60638) jenicel válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#60637)
|
Válasz •
|
Jan 8, 2019 |
|
Ez már így is elég jól néz ki!  |
(#60642) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 11, 2019 |
|
|
(#60647) Vumurt89 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 14, 2019 |
|
Sziasztok!
Régi Bttb-s nohabhoz ilyen forgóvázkerete nincs valakinek? Kettőre lenne szükségem. |
|
(#60648) pkofalusi hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 15, 2019 |
|
Érdeklődni szeretnék, van / használt valaki NOCH Fertiggeländét ?
Noch LINK
Idő hiányában ilyesmivel szeretném a terepasztal terveim megvalósítását kezdeni.
Ami eddig megvan: ágyazatos Tillig sínek, és a régről megmaradt, illetve azóta felbővített gördülő állomány |
(#60649) Arctic37 válasza pkofalusi hozzászólására (#60648)
|
Válasz •
|
Jan 15, 2019 |
|
Kiindulási alapnak jó, viszonylag tág lehetőségek vannak a személyre szabásra. Ha sikerül egy normális állomási vágányhálózatot kialakítani, akkor már csak rajtad múlik, milyen lesz. Egyébként pont itt a fórumon csinált Csíkos egy feljavítást OFF méretben Link |
(#60650) pkofalusi hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 16, 2019 |
|
köszönöm
idő közben gondolkoztam, számolgattam- ha összerakok egy Nohab és 3 Y személykocsi szerelévnyt, majdnem már 60 cm felett járok, 1,6 méteres terepasztalon ez eléggé érdekesen mutat
így viszont várnom kell, míg rendelkezésre fog állni nagyobb hely, nagyobb terepasztalhoz. |
(#60656) enigma válasza pkofalusi hozzászólására (#60650)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2019 |
|
Azzal már 80 centi felett jársz. 
Az "Y"-ok pár miniméterrel hosszabbak mint 200 mm, plusz a nohab is kb. 200 mm
|
(#60658) enigma hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 18, 2019 |
|
Keresnék "Mákos"-féle váltókat (főképp jobbost). Ha lenne valakinél eladó, vagy tud valakinél eladót megkérném, hogy értesítsen. Köszönöm! |
(#60659) róbertke válasza pkofalusi hozzászólására (#60650)
|
Válasz •
|
Jan 18, 2019 |
|
Ívben fekvő állomásról, megállóhelyről nem hallottál még? |
(#60662) csíkosháTTú válasza pkofalusi hozzászólására (#60648)
|
Válasz •
|
Jan 20, 2019 |
|
Szia!
A Noch "kész" asztalairól nekem nincs jó véleményem, eléggé játékszerűek, zsúfoltak, az ívekből a legszűkebbeket használja, az emelkedők pedig durván meredekek.
Ha mégis egy ilyen mellett döntesz, akkor a következőket kell még figyelembe venned:
- Hihetetlen ugyan, de nem stabilak. Mindenképpen kell alájuk egy stabil vázkeret. Enélkül nyeklik-nyaklik az egész.
- Eléggé megköti az ember fantáziáját, csak azt tudod megcsinálni rá, amit a gyár "enged".
- Az állomásaik általában kicsik, például az Általad is emlegetett szerelvény nemigen fér be. Nézd csak meg egy kicsit szúrósabb szemmel a katalógusban található képeket! Szép, rikító színes, de...
A szomszédban, a Z-s topicban írtam egy Noch kofferről. Végül is szép lett, de modellvasútnak még agy sem nevezném.
Szóval, szerintem egy Noch Fertiggelande árát el lehet hatékonyabban is költeni, és akkor olyat építesz Magadnak, amilyet szeretnél. |
(#60664) ponTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 21, 2019 |
|
Sziasztok!
V. korszakos Máv benzines/gázolajos Zakks kocsikhoz keresek vizesmatricát. |
(#60667) DinoTT válasza pkofalusi hozzászólására (#60650)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2019 |
|
Szia!
Írtam neked emailt. |
(#60668) vigi68 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60355)
|
Válasz •
|
Jan 30, 2019 |
|
...szeretném megkérdezni, hogy a tisztítás azon szakaszában, amikor a foltbenzinre kerülne a sor, akkor az kiváltható-e például "WD-40"-nel?
|
(#60670) diginewl válasza vigi68 hozzászólására (#60668)
|
Válasz •
|
Jan 30, 2019 |
|
Ha megengedi MesTTer válaszolnék. 
Nem.
A kettő teljesen mást csinál. Az egyik olajoz, a másik "deolajoz" azaz olaj/kosz/szutyok/stb. mentesít.
A wd-40-nek megvan a helye, de nem itt.
A benzinnél rosszabb, bár sok helyen még mindig tartja magát az alkohol. Az sem feloldja, hanem fellazítja a cuccot.
 |
(#60671) csíkosháTTú válasza vigi68 hozzászólására (#60668)
|
Válasz •
|
Jan 30, 2019 |
|
Szia!
Tanult barátomat, diginewl kollégát csak megerősíteni tudom: nem.
A WD40 az egy olajos valami, nekünk meg épp az a célunk, hogy az olajos port, illetve maradékát eltávolítsuk. Nem pedig az, hogy egy finom olajréteggel bevonjuk a síneket.
Igazából a WD40 az egy hasznos valami lehet a háztartásban. Csak a modellvasúttól olyan távol kell tartani, hogy legalább két 30cm vastag fal, és legalább 300 köbméter levegő legyen köztük... |
(#60672) vigi68 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60671)
|
Válasz •
|
Jan 31, 2019 |
|
Köszönöm mindkettőtök -kimerítő- válaszát!
...majd csak kapok vhol foltbenzint...  |
(#60673) Frankye válasza vigi68 hozzászólására (#60672)
|
Válasz •
|
Jan 31, 2019 |
|
Ha nagyon nem kapsz, akkor jó a sebbenzin is, gyógyszertárban kapható. Végső esetben egy autós ismerőstől, aki nem kétütemű autót használ, kérhetsz egy deci üzemanyagot is, az is megfele, csak arra vigyázz, hogy ne keverék legyen (kétütemű motorba való), mert abban olaj van (kenőanyag gyanánt), ami éppen ellentétes hatást okoz, mint kívánatos lenne (mint a WD-40). |
(#60674) novakerno válasza vigi68 hozzászólására (#60672)
|
Válasz •
|
Jan 31, 2019 |
|
Ezt keresd, leginkább festékboltokban és vegyiáru üzletekben. Nekem nagyon bevált. Foltbenzin link: Bővebben: Link
Itt a képe: |
|
(#60675) vigi68 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60671)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2019 |
|
Idézet a sín-tisztítás kézikönyvéből:
"Makacsabb szennyeződés esetén nagyon finom csiszoló szivaccsal (festékboltokban kapható) át lehet törölni. Figyelem! Nem csiszolni, csak a szivacs saját súlya nyomja a sínt!"
Következő kérdésem: miért nem szabad csiszolni a sínt? Mi baja lesz, lehet? (az enyémek U-profilú, extra régi TT-s sínek, néhol kisebb rozsdamegjelenéssel és oxidációval)
...akkor ezeket hogyan tüntetem el, ha nem szabad (erős(ebb)en) dörzsölni?
|
(#60676) diginewl válasza vigi68 hozzászólására (#60675)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2019 |
|
Üdv!
Megint a MesTTer helyett, ha nem baj - ígérem utoljára
Itt a lényeg.
Idézet: „Vannak egyébként kisebb költséggel, de sok munkával járó alternatívák is:
- Ha a sínek nem töröttek, és nem lettek rossz zsebkendő módjára összegyűrve, és nincs rajtuk rozsda (nem a fekete elszíneződés, az nem rozsda!), akkor menthetőek.”
A lényeg a rozsdán van. Ha rozsdás, akkor baj van. Lásd fent. |
(#60677) novakerno válasza vigi68 hozzászólására (#60675)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2019 |
|
Azért, mert az erősebb dörzsölés, csiszolás leszedi a vas felületén lévő galvánréteget, és utána már a vas biztosan rozsdásodni fog. Ha elvékonyítod, vagy teljesen leszeded a felületkezelést, ami általában nikkel, vagy esetleg króm, akkor már szabad az út a korróziónak. Én most próbálkozom azzal, hogy a régi síneknél lebontom a sínszálat a tartószerkezetről és keresek megbízható galvanizáló üzemet, akik lemaratják az eredeti bevonatot és rátesznek új nikkelezést. Ha van eredmény, majd beszámolok róla.
Üdv: Ernő |
(#60678) hoTTo válasza novakerno hozzászólására (#60677)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2019 |
|
Biztos, hogy megéri a macerát és a költségeket?
Ha már leszedet a sínszálat a talpfáról, akkor az üreges sínt tartó pöcköket is levághatnád és korszerű profilsínt tehetsz a helyükre. A Tillig sínszál forrasztható, kis csapokat rátéve a talpfarács furatain keresztül tudod vezetni, ahol az elhajlító rögzítő fülek mennek át és le tudod ragasztani. Lehet hogy elsőre drágábbnak tűnik, de erről aztán nem kopik le semmi mivel tömör anyag, lehet csiszolni. 
A kalapsín a merevítő pöckök nélkül elég könnyen elhajlik, a hullámosságát nem egyszerű megszüntetni utána...
Nem csináltam még ilyet, de van aki már igen és frankó lett a végeredmény.
|
(#60681) enigma válasza hoTTo hozzászólására (#60678)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2019 |
|
Én már egy ideje ezzel kísérletezek, de közölnöm kell hogy sajnos ahogy leírtad, úgy nem üdvözítő megoldás.
Az U profil a formájából adódóan a nyomtávot mind a sín tövénél (a talpfarácsnál mérve) mind a sínszál felsőrészén mérve is egyforma lesz.
Nem így a profil sínnél. Ha a profil sín talpszélességét megméred az 1.6mm, (kínai tolómérővel mérve  ) a sínkorona pedig 0,6 mm,Tehát a sínkorona 0,5 mm-rel "beljebb" van mint a sín talpa.Tehát ha az U profilos sínek csavarimitáció közé teszed a profil sínt (kvázi az U profilos sínek helyére) akkor fent leírtak szerint 2x0,5mm-rel, vagyis 1 mm-rel megnő a nyomtáv! |
(#60682) novakerno válasza hoTTo hozzászólására (#60678)
|
Válasz •
|
Feb 2, 2019 |
|
Egy fontos dolgot nem mondtam el. Én H0-ban utazok, és régi PIKO sínjeim vannak, még papírtalpfás is. Ezekről nem olyan nagy macera leszedni a sínt, mindenesetre számomra egy próbát megér. Remélhetőleg a jóminőségű, vadonat friss nikkelbevonat sokáig fogja bírni a strapát. |
(#60683) csíkosháTTú válasza vigi68 hozzászólására (#60675)
|
Válasz •
|
Feb 2, 2019 |
|
Mert lecsiszolod róla nikkel réteget. Utána már csak egy formára hajlított vékony vaslemez lesz, ami a levegőn rozsdásodni fog. |
(#60684) csíkosháTTú válasza hoTTo hozzászólására (#60678)
|
Válasz •
|
Feb 2, 2019 |
|
Idézet: „Biztos, hogy megéri a macerát és a költségeket?”
Szerintem nem. Ha házilag meg lehet menteni, akkor még igen, de komoly költségeket nem éri meg beléjük fektetni.
Ha sok van belőlük odahaza, és csak a korabeli modelleket akarjuk rajtuk fuTTatni, akkor talán érdemes.
Ugyanezért én nem javaslom a Tillig sínszálakkal átfűzni a Zeuke, vagy BTTB talpfarácokat sem. Ugyanis a mai TT modellek legkisebb bejárható ívsugara 310mm, a Zeuke/BTTB geometria meg 286mm-es sugárra alapul. Az egy dolog, hogy a régi R286-os íveket majd nem használjuk, de mi lesz a váltókkal? Merthogy azok kiágazó sugara szintén 286mm.
Egyébként a PIKO Hobby TT-s modelljeit sem lehet gond nélkül használni a régi pályákon. Ugyan a mozdony befordul, de a következő kocsit ki fogja dobni, ha az egy hosszabb darab. Ugyanis kispórólták belőle a kinematikát, a kupplung befogójuk csak elfordulni képes, de szűk ívekben rövid lesz, és egymásnak feszülnek a következő kocsival. Ezt elszúrták, de nagyon csúnyán Sonneberg-ben, erre nem nagyon van mentségük. Az olcsó ár sem mentség, mert hiába olcsó, ha nem lehet használni, az a legdrágább. |
(#60686) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60684)
|
Válasz •
|
Feb 2, 2019 |
|
Mond Mester,mit tegyen ilyenkor az egyszerű modellező? Szerezzen be a vonatához régebbi Zeuke/BTTB kocsit, és mint egy "közvetítő kocsit" használja közvetlenül elsőként a mozdony mögöTT? |
(#60688) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#60686)
|
Válasz •
|
Feb 3, 2019 |
|
Ha a kocsi rövid, és a hosszabbik slicces kupplung van benne.
(Vagy csere egy nem PIKO mozdonyra. Mindenkinek van annyi esze a gyártók közül, hogy a nem kinematikás kocsikapcsolót egy forgóvázas mozdonyon nem az alvázhoz rögzíti, hanem a forgóvázhoz. Csak úgy látszik Sonnebergben felejtenek...) |
(#60689) hoTTo válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60684)
|
Válasz •
|
Feb 3, 2019 |
|
Ezért árul a Piko a Taurushoz, Herculeshez és a BR151-hez egy 1-1,5mm-rel hosszabb kuplung befogót. 46040 és 46041 cikkszámon lehet keresni. 
Egyébként persze, az új geometria az ajánlott, de ha megvan egy pálya csak a vágányzat ment tönkre, akkor nem lehet az új geometriájú , korszerű vágányzatra cserélni... |
(#60690) masTTertape válasza Vumurt89 hozzászólására (#60647)
|
Válasz •
|
Feb 4, 2019 |
|
Szia,
Szinte minden régi Zeuke, Bttb és Tillig, illetve az újak közül Roco, Tillig, Piko, Kühn, stb modellekhez találhatsz alkatrészt, így a szóban forgó Nohab forgóvázat is a Vasútmodell szerviz és alkatrészbázisban.
Ezt legkönnyebben a mastertape oldalról, vagy közvetlenül a facebook-on érheted el.
Üdv, |
(#60691) masTTertape válasza vigi68 hozzászólására (#60668)
|
Válasz •
|
Feb 4, 2019 |
|
Én is megerősíteném, hogy a WD40-et nagyon messzire száműzzük a vasútmodellezéstől.
Sajnos találkoztam már olyan, magát javítóműhelynek nevező "szakival", aki időnként nyakon öntötte a modellt egy fél palack WD40-nel, a "jól van az úgy" világnézet szellemében és utána hosszú órákig takarítottam a modellből a kártékony szmötyit. |
(#60692) masTTertape válasza jenicel hozzászólására (#60627)
|
Válasz •
|
Feb 4, 2019 |
|
Szia,
A BR50-eshez.
Elsőként itt is felhívnám a figyelmet arra, hogy a Tillig BR50/52-es típusú mozdonyai körében is jellemző a cinkpestis. A mozdony fém alvázát támadja meg az alattomos fémbetegség és azt meghajlítva, torzítva lehetetlenné teszi a kerekek futását és oldalirányú elmozdulását. A festés megrepedezik, az öntvény a legkisebb mechanikai hatásra törik, porlik.
Jelenleg több ilyen mozdony is várja az új alkatrészt a műhelyben.
Lehetőség szerint mindenki nézze át a gyűjteményében pihenő mozdonyokat, hogy nem szorul-e a keréksor, nem hajlott-e el az alváz.
És igen, a szerkocsiban is szoktak csodák lenni. Volt idő, amikor tömegével jöttek javításra az eldarált közlőkerekű szerkocsik, ahol minimálisan elmozdultak a forgóvázak és annyi távolság lett a leközlő fogaskerék és a csiga között, hogy pár kör után ledarálódott a fogsor. Az irányfüggő darálás is ettől lehet, de köze lehet a fent említett pestises problémához is.
Mindenképp át kell nézetni szakszervizben, mert megelőzhető a nagyobb baj. |
|
(#60693) hamel válasza masTTertape hozzászólására (#60692)
|
Válasz •
|
Feb 5, 2019 |
|
Szervusz
Nálam pld a szerkocsi hajtott tengely fogaskereke repedt el, kicsit szétnyílt, minden fordulatnál ugrott egyet, ez okozta a darálást. |
(#60694) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 5, 2019 |
|
Újabb tag a V43-as kollekcióban. |
|
(#60695) kari19 hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 5, 2019 |
|
Szép napot!
Szeretnek venni tt méretben M 31 zetort vagy esetleg M 28 mazsolát.
Valakinek van tanácsa ötlete örömmel fogadom.
Köszönettel : Gábor |
(#60696) TTfan válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#60694)
|
Válasz •
|
Feb 5, 2019 |
|
|
(#60697) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 6, 2019 |
|
Kühn újdonság.
Nno, úgy néz ki lesz egy relatíve könnyen magyarítható motorkocsi.
Habár az én érdeklődésemet a BR94-es sokkal jobban felkeltette.  |
(#60698) ModELiTT válasza kari19 hozzászólására (#60695)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2019 |
|
Szervusz!
Mindkét modell ügyében keress meg magánban! |
(#60700) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60697)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2019 |
|
Azért annak a Bz motor és mellékkocsijának a lámpáit kissé át kell dolgozni  |
(#60701) ModELiTT válasza róbertke hozzászólására (#60700)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2019 |
|
Hát azon a Bz-n nem csak a lámpákat,hanem az egész homlokfalat át kell alakítani. Szerintem megegyezik a Cseh bauzac-cal,amit a Kárpátia nevű felvidéki barátunk árul. Ekkora átalakítás végett egyszerűbb és lényegesen olcsóbb abból előállítani!
De ezt mindenki maga dönti el. |
(#60702) csíkosháTTú válasza ModELiTT hozzászólására (#60701)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2019 |
|
Az lehet, de a hajtása, elektromos kialakítása biztos jobb lesz, mint, amiket eddig láttam. (Sajnos azok mind silányak.) |
(#60703) ModELiTT válasza csíkosháTTú hozzászólására (#60702)
|
Válasz •
|
Feb 9, 2019 |
|
Ezen nem szeretnék, és nem is akarok vitatkozni, de a PMT-nek igen kitűnő hajtása van ehhez a típusú modellhez.
Az elektronika meg olyan,amilyet ti mesterek csináltok hozzá! 
Én legalábbis úgy gondolom, ha egy gyári modellt szétrombolok, hogy egy másikat csináljak belőle, nem biztos hogy megéri a ráfordított idő és munka, és az akkor is egy gyári modell. De ha saját kútfőből építesz egy modellt, annak ezerszer nagyobb a becsülete! Tudod, kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk... |
(#60704) csíkosháTTú válasza ModELiTT hozzászólására (#60703)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2019 |
|
OK, de ki épít ez alá pmt hajtást? Van egy ócska cseh kisipari utánzata, az gyalázat. Azokhoz a hajtásokhoz hangdekóder se' kell, darálnak, mint a veszedelem...
Egyébként érdekes kihívás egy ekkora tengelytávval megáldott, kéttengelyes motorkocsit megépíteni. Csak úgy simán mereven befogni a két tengelyt az alvázba nem is igen célravezető, mert ívekben fel fog mászni a külső sínre, és siklik.
Várjuk ki a végét, hogy mit talál erre ki Kühn úr és csapata! Egytengelyes forgóváz az megoldás, csak mennyiért lehet kivitelezni?
Utána majd lehet szó arról, hogy nem stimmel a lámpa, meg a homlokfal a magyar verzióhoz. Az részletkérdés. |
(#60707) masTTertape válasza ModELiTT hozzászólására (#60703)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2019 |
|
A pmt már nem gyártja az M152-esek alá tervezett hajtást. Így marad a cseh hajtás, ami egyébként nem is olyan katasztrofális, mint az elhíresült réz tákolmány, amiből nincs kettő egyforma és a készítője egyébként nem is gyártja le a kért mennyiséget időre. Pufi tudna erről mesélni...
Én egyébként úgy gondolom, hogy a mai kapcsolati lehetőségekkel, az elérhető technológiákkal már semmi okunk nem lehet szégyenkezni a magyar narancs miatt, tehát a kereken 50 éve megfogalmazott, bacsó péteri örökmű jelen esetben már nem tud aktuális lenni.  Lásd azokat a modelleket, amiket Gabival együtt alkottok!
Nem mellesleg - itt Csíkos érvelésére reagálok - a Kres is úgy oldotta meg ezt a tengelytávot, hogy az egyik kerékpár alatt rugalmasan felfüggesztett a "forgóváz", de az csak a hossztengely mentén mozog, így nem tud kipattogni a modell a spur-ból. Egyébként az ívbeállás sem ördöngösség ennél a tengelytávnál, csak mire abból valóban jól gyártható konstrukció lesz, tényleg megüti a Kres, vagy a Kühn készmodell árát. |
(#60708) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 10, 2019 |
|
Akármi is sikeredik alá, sajnos ez egy igen költséges modell lesz. És ha még magyarítani is akarná valaki, és ehez semmi felszerelése, akkor annak az ára verdesni fogja a 60-ast. A mellékocsi ára is borsos, ha azt nézem hogy az tulajdonképpen egy vagon. Ezt minden esetre tán érdemesebb lenne egyből hazai verzióban gyártani, mert a gyári áráért talán megvalósítható, és akkor az legalább már magyar, MÁV festéssel.
Nekem készült egy saját hajtásom hozzá, de sajnos zsákutcába jutottam vele anno, a motortengely holtjátéka miatt. Tán ha csak egy tengelyre hajtanék, akkor megoldódna a probléma. De a két motoron is gondolkodtam már. Egyébként van egy újabb ötletem, de majd csak akkor részletezném, ha működőképes. Remélhetőleg a jövő hónapi modulos bulinkon le lehet majd tesztelni. Nem biztos hogy életképes, de egy próbát megér. |
(#60709) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#60708)
|
Válasz •
|
Feb 10, 2019 |
|
Ilyenkor mindig eszembe jut épp a Kühn egyik kalkulációja, amikor a V43-as gyártásáról tárgyaltunk vele. Gyors, papíralapú számítása után 400 eurós fogy árat prognosztizált úgy, hogy a mozdonyt a meglévő hajtáselemeiből, ő gyártja le - értelemszerűen 99%-ban a magyar piacnak.
Aztán ez nem következett be és egy szemfüles, modern hazai modellező azóta is ontja magából a kiváló Sziliket. 
Ja és nem is ennyiért....
|
(#60710) GABA TT hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 10, 2019 |
|
Ime egy apró, tenyeret nem kitöltő ujabb agymenés, pedig nincs sütölapát kezem. Kicsit változtattam az elődeihez képest a kb 200db összerakásában. |
|
(#60712) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 11, 2019 |
|
BaráTTaim! Február 14-én a második csütörtök délutánján a kemény magnak a Nyugatiban a helye! |
|
|
2025. Márc, 04. Kedd 13:59:00 |
|
Jelenleg 19 fő olvassa az oldalt |
|
|