|
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
|
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:
|
|
(#61064) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#61062)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2019 |
|
Megtaláltam az egyik kartonomban az alábbi kocsit: Sachsenmodelle 14233
|
|
(#61065) diginewl hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 28, 2019 |
|
Kérdésedre válaszolva: befejezem a járműparkom átalakítását. Nem lesz több mozdony, és nem is szeretnék már másikat venni. Most megvan az a 10-15 mozdony, amit szerettem volna.
A kocsivilágítás következik majd, utána meg kéne építeni egy terepasztalt, aztán még élni egy picit.
A VT 185 "projektem" még fut.
A mozdonyban megvan a hajtás is (PMT - brutálisan jó). Még frizírozni, díszíteni kell a motorvonatot. Az első vezérlőkocsiban már megcsináltam mindkét oldalra a közelkapcsoló kinematikát. Ez lesz a beiwagen. Ha elkészül, akkor meglátom, hogyan legyen a harmadik kocsi.
Amit itt az előbb mutattál kocsit, én sajnos nem tudom a saját szerelvényemben elképzelni. Maradnak a steuerwagen-ek.
VT 185 mozdonyról egy kép. Nekem nagyon tetszik, hogy a belső világítás így végig tud futni az egész mozdonyban, és a hajtás szépen elfér az ablakszint alatt, elfedhető, nem látszik.
Vannak ilyen elvetemült emberek |
|
(#61070) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#61065)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2019 |
|
PMT hajtás?
HOTotya hajtását látnád! Igaz az Piko DR BR41 -be lett rakva, de mindent leköröz, olyan erős lett a mozdony. |
(#61071) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#61065)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2019 |
|
A modellező nem elveteműlt ember, hanem szépérzékkel megáldott ember! |
(#61072) Antal Miklós válasza róbertke hozzászólására (#61071)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2019 |
|
Lehet valamit erről a hajtásról tudni?
Nekem is van VT185-m + Steuerwagen, de az eredeti hajtásmegoldás pocsék.
Hol lehet beszerezni?
Köszi. |
(#61074) diginewl válasza Antal Miklós hozzászólására (#61072)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2019 |
|
PMT 32101 Antrieb
Elriwa
Például itt. De van máshol is.
HoToya-é is jó. Az magas. Ugyanolyan jók mind a ketten. |
(#61129) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#61074)
|
Válasz •
|
Okt 8, 2019 |
|
diginewl itt is le tudnád röviden írni a VT185-VT195 problémádat? |
(#61130) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#61129)
|
Válasz •
|
Okt 8, 2019 |
|
Nem. Inkább megírom mivel készültem el
A DR-es topikban is erre jutottunk az egyik topiktárssal. 4 kimenet van, mindent nem tudok ráaggatni. Ez sikeredett:
Egy VT 195 elkészült. Ebbe eredetileg semmilyen végzárfényt nem akartam, mert ezt betétkocsinak szánom. Ezért a vezérlő álláson kicsit szerencsétlenek a fények. A többi kocsin közvetlenül a fényprizmára teszem majd rá a LED-et, akkor fényesebb, és kör-körös lesz a fénye. Majd, egyszer...
Steruerwagen
F1 beltér világítás
F4 Vezérlő állásban menetirány szerint 3 fehér vagy 2 vörös
F5 másik oldalon menetirány szerint semmi, vagy 2 vörös végzár. |
(#61131) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#61130)
|
Válasz •
|
Okt 9, 2019 |
|
Én konkrétan arra a problémádra gondoltam - mert ott is arról volt szó - hogy ha véletlenül egy sima mozdony után kapcsolják ezt a vezérlőkocsit (át lett mindenki szabványos KKK-ra alakítva), úgy hogy nem a vezérlőrész van hátul, akkor nem lesz rajta zárfény. Alapállás az, hogy mindkettő mellékkocsi egy irányba néz, tehát közlekedéskor bármelyik irányba megyünk, annak amelyiknek a vezérállása az előtte levőre néz, nem kell világítania. Pontosan, hogy megtudnád csinálni könnyedén. Az első VT195 -ről vezérelnéd a hátsó VT195 utastér és vörös lámpáit Roco 40345 kapcsoló segítségével. A két kocsit egy egységnek kell ilyenkor tekintenünk.
F1 beltér világítás - mindkettő pótkocsiban
F4 első pótban vezérállásban menetirány szerint 3 fehér vagy 2 vörös - de lehet, hogy semmi.
F5 hátsó pótkocsiban menetirány szerint előre semmi, hátra 2 vörös végzár vagy semmi.
|
(#61132) diginewl válasza róbertke hozzászólására (#61131)
|
Válasz •
|
Okt 9, 2019 |
|
" Pontosan, hogy megtudnád csinálni könnyedén."
Mint írtam már a DR-es index topikban - ami Te ajánlottál, kaptam választ.
DR-es index topik
Nem, ne bonyolítsuk. A kocsikat elektromosan nem kötöm össze, mert az nagyon macera. Egy komplett címezhető kocsivilágítás nekem kijön max 1000Ft ráfordításból ebben minden benne van. Minden kocsiban más funkciókkal lesz kapcsolható a végzár világítás.
Érted? Digitális ))
A következő kocsiban F6 lesz a vezérlőben a menetirány szerinti világítás, és F7 a másik oldali végzár. F1 meg a teremvilágítás. És így a következőben.
Sőt ha különbontom őket egy szerelvényből, és a CV1 címüket átírom az adott mozdony CV címére akkor azzal szinkronban fogják kapcsolgatni a kis cuki fényeiket, az én legnagyobb örömömre - ha egyszer eljutok eddig
De a lehetőség adott lesz. |
(#61133) róbertke válasza diginewl hozzászólására (#61132)
|
Válasz •
|
Okt 9, 2019 |
|
O.K. renben! Mivel morzsánként írtad le, hogy mit csinálsz ....
Azt az oldalt évek óta nem látogatom, most néztem csak oda, gondoltam jó lesz neked
"Ha csak egy mozdony után sorozol be egy vezérlőt vak véggel, és nem akarsz bajlódni a világítással, dobj a végére egy zárjelző tárcsát! Vagy még egy reko kocsit"
Nem ismerős az ötlet? Na téma ideiglenesen bezár ....
|
(#61134) róbertke hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 9, 2019 |
|
Wendezug E44 - E144
1) E44-185 am 26.03.1979 im Bf Traunstein
2) E44-187 am 08.02.1980 im Bf Traunstein
|
|
(#61258) diginewl hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 30, 2019 |
|
Tisztelt Fórumtársak!
Befejeződött végre a PikoVT 185-195 átalakítás, és a videó is feltöltésre került.
Hát izé... nem volt egyszerű, de talán egész elfogadható lett. Természetesen minden kocsi egyedileg címezhető, így ha másik mozdony után kerül be, akkor azzal tud összhangban működni.
A legnehezebb a kinematika volt.
Találtam egy RIBU nevű kinematikát, de azt is át kellett alakítani. Így sikerült a lenti eredményt elérni. Ennél közelebb nem lehetett engedni a két ütközőt egymáshoz.
a nagy vt umbau
Üdv: Newl |
|
(#61262) diginewl válasza Frankye hozzászólására (#61259)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2019 |
|
Köszi
Tulajdonképpen ezt is Nektek köszönhetem - ez van
(minden kocsiban saját készítésű DCC világítás)
|
(#61265) csíkosháTTú válasza diginewl hozzászólására (#61258)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2019 |
|
Jó lett, csak arra figyelj felvétel készítése közben, hogy mire fókuszál a kamerád! Van olyan rész a videóban, ahol a háttérben lévő dobozokon van az élesség, és a motorkocsi az homályos ettől. |
(#61266) diginewl válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61265)
|
Válasz •
|
Okt 30, 2019 |
|
Köszönöm!
Örültem, hogy ez sikerült. A lényeg talán látszik. A fényekből nem tudtam többet kihozni - ezért nem láttam, hogy éles-e a felvétel. Egyik helyen készült másik helyen vágtam.
A kamera fixfókuszos... túl közel volt |
(#61289) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 13, 2019 |
|
A szeptember végi gliwicei vásárfia elkészült. Összeraktam, ragasztottam, forrasztottam, lefestettem, matricáztam az SDV építőkészletet. Nagyon jók a perselyekben futó fém kerékpárok, csak sajnos a ragasztott forgóvázból műtéttel cserélhetők, ha szükséges. Remélem nem kerül rá sor. Könnyen összeraktam, nagyon megtetszett ez az építőkészletes járműgyártás. |
|
(#61291) Frankye válasza M298 hozzászólására (#61289)
|
Válasz •
|
Nov 14, 2019 |
|
Szép darab, legyen benne sok örömöd! |
(#61296) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 16, 2019 |
|
Befejezés előtt a lézervágott kartonból összeállított 8 tengelyes tarfószállító kocsim. Ennek is szinte tökéletes minden eleme, de a karton korlátok és fék kezelő karok - és egy elrepült lépcső - helyett rézmaratottakat tervezek felszerelni, mert a karton gyenge, egy erősebb érintésre hajlik. A szállítandó áru még rajzasztalon, talán az évvégi hajrában elkészül, hogy még ezévben ki tudjam számlázni a feleségemnek. |
|
(#61297) róbertke válasza M298 hozzászólására (#61296)
|
Válasz •
|
Nov 16, 2019 |
|
|
(#61439) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 9, 2019 |
|
Erre csak azt tudom mondani, hogy igényes... Odahaza, magamnak. Eladásra kicsit necces, hogy finom legyek... |
|
(#61443) diginewl válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61439)
|
Válasz •
|
Dec 10, 2019 |
|
Nem-nem!
Ez a nehezék biztosan nem lesz ónpestises, és nem nyomja szét a kasztnit. Bizony! |
(#61445) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61439)
|
Válasz •
|
Dec 10, 2019 |
|
Kisméretű csapágygolyókkal kellett volna lesúlyozni ... |
(#61446) Antal Miklós válasza róbertke hozzászólására (#61445)
|
Válasz •
|
Dec 10, 2019 |
|
Sziasztok! Javaslom a kerékabroncs kiegyensúlyozására való súlyt. Ma már ez nem ólom, ráadásul négyzet alapterületű. Ilyenre gondoltam.
A kocsi gyönyörű, én szívesen birtokolnék egyet! |
|
(#61454) csíkosháTTú válasza Antal Miklós hozzászólására (#61446)
|
Válasz •
|
Dec 10, 2019 |
|
Én biztos, hogy nem nyúlok hozzá ilyen szinten! Több ezer korona volt, nem én követtem el. Kicsit igénytelennek érzem... |
(#61462) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61439)
|
Válasz •
|
Dec 10, 2019 |
|
|
(#61560) M298 válasza róbertke hozzászólására (#61445)
|
Válasz •
|
Dec 20, 2019 |
|
Egy kicsit folytatnám a lesúlyozás kérdését. Én nem fikázom le az anyacsavarokkal történt súlyozást, mert egyszerű, pillanatragasztóval rögzíthető és annyi helyezhető el amennyit akarunk, vagy amennyi elfér. A 61289-es hozzászolásomban szereplő SDV cseh kisszériás műanyag Fals kocsihoz is adtak 3 db. nagyméretű anyát, beragasztottam, senki sem látja, feladatát viszon ellátja. Ha nem akar valaki méretre reszelgetni, illeszteni akkor egy jó megoldás. |
(#61562) csíkosháTTú válasza M298 hozzászólására (#61560)
|
Válasz •
|
Dec 21, 2019 |
|
Csakhogy ezt a modellt sok ezer cseh koronáért mérik, nem otthoni barkácsolás saját célra. Ez piacra készült, szerintem igénytelen megoldás.
Van nálam éppen egy magyar Bzmot kaszni, valamiért a belső berendezés a Bramos kit-ből származik, és kapna egy pmt hajtást. Csakhogy (megjegyzem a pmt alváz a Fleischmann H0, ősrégi, 300mm alatti sugarú Modellgleis íven simán fut) a kaszni minden irányban görbe, nincs két párhuzamos vonala, és a falvastagsága is tetszőleges. Egyszerűen képtelenség a belső berendezést és az alvázat hozzá faragcsálni. |
(#61567) HOTotya válasza M298 hozzászólására (#61560)
|
Válasz •
|
Dec 21, 2019 |
|
Hm... hatan szóltunk hozzá és 5:1 arányban "győztünk"!! Nem az a baj,hogy a "funkcióját nem látja el,hanem a tudat,hogy egy csavar anyát tenni egy ilyen drága modellbe........... ez zavar... Meg(kellene) adni ami az ilyen modellnek jár venni a fáradtságot és készíteni pl. ónból egy oda illő súlyt (önteni ,reszelni,fúrni,faragni,vágni),de adjunk az esztétikára is!!! Azért csak egy szép új modell...... Ja és nyugi a kezét nem levágni,hanem LEKÖTNI akarom,hogy ne tudjon ilyen szép mesterművet "alkotni".. |
(#61572) kombi válasza M298 hozzászólására (#61560)
|
Válasz •
|
Dec 22, 2019 |
|
A régi LPH kites kocsiknál nekem bevált a forgalomból kivont kétforintos. Belső berendezése amúgy sincs a kocsinak és így elosztva az érméket, egyenletesebb a súlyelosztás is mint egy nagyobb anya esetén. Elsőre hat forinttal növeltem a kocsik értékét, de fémkerékkel már négy forint is megfelelő futásbiztonságot ad még a kalapprofilú pályán is.
|
(#61634) tmanjunior hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 28, 2019 |
|
Sziasztok!
Van egy régi Piko BR86 gőzösöm. Dekoderrel együtt vettem használtan. Megyeget, de elég régi a motor, a gyorsulása se egyenletes mint egy újfajta mozdonynak. Gondoltam kicserélném a motorját. Milyet ajánlotok hozzá feszültség áram fodrulatszám milyen kellhet hozzá, esetleg egy konkrét terméket, ha tudnátok mondani.
Köszi! |
(#61659) csíkosháTTú válasza tmanjunior hozzászólására (#61634)
|
Válasz •
|
Dec 29, 2019 |
|
Nincs már ilyen lassú fordulatú motor hozzá, sajnos a Gützold-nál sem. Ugyanis nem a PIKO modellje, csak dobozolta. Áttétel módosítása nélkül nem lesz jó bele semmi. Szerintem vedd ki a motort (csak jelöld meg melyik része volt felül!), szedd szét, tisztítsd ki, esetleg tegyél bele új keféket. Sokat szokott javítani a dolgon. |
(#61685) diginewl hozzászólása
|
Válasz •
|
Dec 30, 2019 |
|
Sikerült E-bay-ről vennem egy Tillig (dobozos-73126) VT135 DRG II-es motorvonatot még az ősszel. Úgy gondoltam, hogy a meglévő motorvonat, és a két betétkocsi után lezárónak így élethű is lesz. Ugye a beiwagen-ek csak húzhatók, nem vezérlők. DCC-ben consist - módban majd ellátja a feladatát.
A meglepetés akkor ért, amikor szétszedtem a modellt. Csak előre világított sárga leddel, az alsó áramköre is teljesen más volt, mint a később, 2012-körül szintén Tillig által kiadott újabb verzióé (az rendesen világít előre/hátra vörös/fehér színnel). A NYÁK-on mindenhol a Sachsen logo volt... Na akkor rajta, ezt is pofozni kell - pedig már nem akartam ilyennel foglalkozni.
A WC-ben itt is pont elfért a Digitools dekódere, aztán a végére olyan lett, mint az újabb Tillig-es társa. Annyiból örülök ennek a mozdonynak, hogy ez más pályaszámú, mint ami szettben van, így tényleg egy picit eltér a másiktól. |
|
(#61696) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61659)
|
Válasz •
|
Dec 30, 2019 |
|
Menjetek el egy autobontoba, az elektromos tükrökben, VW ajtozárakban vannak (ujabb kiadások) alacsonyfordulatszámu 12 V - s motorok.. |
(#61865) patexati hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 26, 2020 |
|
Sziasztok! Most forog a fejemben az analógról a dcc -re való átállás mivel elkészíthetőek még a dekóderek is akár ez nekem nem okoz problemetikát.. Viszont azt nem tudom a gyári dekóderek tudnak olyan módban működni,hogy ha a dcc mozdonyt ráteszem egy analóg egyenáramú pályára akkor analógban fut?? Elektronikailag nem okoz nagy kihívást az egyen és váltó feszültség felismerése szerintem és egy régi analógról digire tett gép miért ne tudhatná mindkettőt?? Van ilyen vagy ez alap ha átépítik őket??Én másképp közelítem meg a dolgokat nálam csak saját készítésű analóg és dcc vezérlés lesz ezért érdekel ez ,hogy mennyire lehet univerzális egy régi Piko gép.. Nem spéci motoros gépeket akarok analógra rakni félreértés ne essék.. |
(#61866) etwg válasza patexati hozzászólására (#61865)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2020 |
|
Menni mehet, de rengeteg gonddal jár.
Elöször ahhoz, hogy a dekoder egyáltalán felismerje az analog feszültséget a sinekben ahhoz kb 5-6 V kell, azaz a 2-12V-s szabályozási tartomány fele már elment. Ezután jön a másik galiba nem mindegyik dekoder kezeli egyformán az egyenáramot ( némelyiken ezt extrán engedélyezni kell) ami tovább bonyolitja az ügyet. A harmadik gond a dekoderen keresztül kb 2V vesztel a sinben levö feszültségböl ( greatz meg a H hid), ami tovább rontja a DCC modell analog tulajdonságait, igy végül csak méreg lesz belöle. |
(#61867) patexati válasza etwg hozzászólására (#61866)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2020 |
|
Köszönöm a kimerítő választ igazad van nem éri meg.. Egy analóg kapcsoló lehet egyszerűbb lesz,bár azzal is sokat kell barkácsolni..Majd meglátom mi lesz,de előbb tervezek csak utána vágok :* |
(#61868) róbertke válasza patexati hozzászólására (#61867)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
"Egy analóg kapcsoló lehet egyszerűbb lesz,bár azzal is sokat kell barkácsolni.."
Haverom egy váltókapcsoló segítségével oldotta meg a Digit/Analóg üzemet (felesége hathatós kérésére). A jelzők reed relével állítódnak, a váltók kézivezérléssel. Aztán mit ád a sors, két év üzem után vett egy olyan amcsi mozdonyt, ami analógban is berreg. nem használja az átkapcsolót azóta sem. |
(#61869) patexati válasza róbertke hozzászólására (#61868)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
No nem is a bekötés bonyolultságára gondoltam hanem úgy belerakni,hogy az azért legyen valami formája kívül belül is.. Én szeretem ha belül is meg van valami rendesen csinálva esztétikusan mert hiába szép ha tudom,hogy belül ronda |
(#61870) etwg válasza róbertke hozzászólására (#61868)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Valoban van egy két ilyen konstrukcio (illetve csak egy mert mindenki vagy azt használja vagy másolja). Én nem vagyok nagyon elragadtatva attol, mert majdnem ugyanaz a gondja mint a DCC mozdonynak analog pályán. Ahhoz is kell kb 4-5 V mire indul. ( nagy méretben - 1:32 ez átihidalhato, mert van helye az elemeknek).
Azaz elöször fel kell tekerni a trafot 4-5 voltra, majd várni mire elindul a hanggenerátor ( a motor addig áll!), lejátsza a nota introját ( overture, ki tudja ), majd szép lassan elindul a motor is. A baj az, hogy ez a hangszekvencia mindig ismétlödik, azaz, ilyen mozdonnyal tolatni kimondottan álom, amikor minden irányváltásnál ki kell várni mig elindul a diesel, utánna a kompresszor felpumpálja a féket, majd nagy keserven lök egyet a tolatando szerelvényen, hogy utánna éktelen csikorgással lefékezzen.
De hát van akinak a pap, van akinek a papné ....
|
(#61871) csíkosháTTú válasza patexati hozzászólására (#61865)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Tudnak, de minek? Csak útban vannak analóg üzemben, és a tudásukat amúgy sem lehet kihasználni, állandó sínfeszültség hiányában.
Ez egy eldöntendő kérdés: digitális, vagy analóg? |
(#61872) patexati válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61871)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Na jó ,de miért ne adhatnám meg neki a lehetőséget ha esetleg analóg üzemre is teszem.. Összerak a gyerek egy dilikört (most ezt engedem neki mivel még 7 éves) ..Mit mond az én fiam?, "Apa miért nem megy rajta az a mozdony mi eddig ment nem tudod normálisan megcsinálni,tönkretetted??Szóval ilyen okokból,hogy tudjam azt mondani "dehogynem megy, fogd meg fiam a sörömet" |
(#61873) patexati hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Lehet egy jumpert teszek a mozdonyok aljába és azt kell csak átdugni..A nagy Piko trafo azért egy két mozdonynál rendesen odakormol tápfeszben lennének tartalékok tápfesz téren,de az bizonyos,hogy nehezen,vagy hirtelen indulna a dekóderes megoldással.... |
(#61874) róbertke válasza patexati hozzászólására (#61873)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Csak a trafót kell kissé feltekerni 5 Volt körülire, onnan indítási játék után normálisan gyorsulna fel.
etwg: H0 MTH UP SD60 -as gép produkcióját láttam nyáron. |
(#61875) etwg válasza róbertke hozzászólására (#61874)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Igy van nekem is csak MTH modellekben van ilyen hang, de mind analog. (H0 és Spur1). Vonali mozdonynak igen jok, de tolatni kész agymenés.
|
(#61876) diginewl válasza patexati hozzászólására (#61865)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Azért ennyire nem rossz a helyzet -
Kicsit tényleg nyűgös a dolog, de azért jó is lehet az.
Kb 5 V sínfesztől indul a móka, mert a processzornak fel kell élednie.
PWM ügyben nem tudom mennyire szeretik a dekóderek, én most sima egyenáramról írok - saját tapasztalat minden.
Kétféle mozdonydekóder van, amelyik ismeri az analóg üzemet:
-Az egyik az egyszerűbb, ami ha egyenáramot érzékel, simán átengedi magán, kvázi kikapcsol, mint dekóder.
-A másik, analóg üzemben is próbálja magát tartani a digitálisban beállított gyorsulásokhoz, terhelésszabályzási paraméterekhez. Azaz ha kap a semmiből hirtelen 12V egyenfeszt, akkor nem kaparva indul maxigázzal, hanem szépen nyugodtan, ahogy a digit sebességtáblájában benn van. A lassulást nyilván a feszültség elvételével lehet szabályozni, viszont, ha ez 6V-ig esik le, akkor a mozdony szépen lelassul, és lassan halad.
Ad abszurdum, egész pofás elindulást, lelassulást is lehet velük produkálni, viszonylag egyszerű vezérlőáramkörökkel...igen-igen. És ugye a dekóderben ott a terhelésszabályozás, azaz nem neked kell minden mozdonynak más sínfeszt adni a biztos elindulásért, és haladásért.
Nálam egy vasútüzem pont erre a lehetőségre épül, és évek óta tökéletesen működik....
|
(#61877) patexati válasza diginewl hozzászólására (#61876)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Azért én feltételezem egy komolyabb dekóderben schottky diódás egyenirányítás van és 3,3 V processzort használhat így 3,6V-on tuti üzemel már (vannak három V alatti mikrovezérlők is már)..Én így készíteném el ha annyira tudnék asm programot írni mint mennyire nem |
(#61878) róbertke válasza etwg hozzászólására (#61875)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Tili-toliztam múltkor egy összetákolt Timesavers protoval, 1050 x 550 mm dohányzóasztalon vén Gützold mozdonnyal. Kell hozzá a min. 2.000 mm hossz. MTH EMD GP38-2 -vel ezen játszani tényleg idegtépő lenne |
|
(#61879) diginewl válasza patexati hozzászólására (#61877)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2020 |
|
Elmész a lényeg mellett, de te tudod...
Idézet: „Kb 5 V sínfesztől indul a móka” soha nem mértem ki pontosan.
A célom az elmélet, és a gyakorlat prezentálása volt, valamint egy lehetőség bemutatása. |
|
|
2024. Nov, 23. Szo 5:51:02 |
|
Jelenleg 13 fő olvassa az oldalt |
|
|