Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » H0 klubtopic
H0 klubtopic
Témaindító: csíkosháTTú, idő: Márc 14, 2013
Témakörök:

Lapozás       26/43    
(#63394) róbertke válasza CharlieFirpo hozzászólására (#63392) Válasz Okt 9, 2020
Mint ahogy etwg írta, nem nagyon van ilyen. Egyet találtam, de az is 12 éves anyag, azóta azért a gyártók már változtathattak egyet s mást. Német nyelvű, amit a Google tűrhetően lefordít. Piko A; Roco; Tillig; Peco;
Peco Finescale, Code 75 (1,9 mm Profilhöhe)
Piko A-Gleis, Code 100 (2,5mm Profilhöhe)
Roco Line, Code 83 (2,1 mm Profilhöhe)
Tillig Elite, Code 83 (2,07 mm Profilhöhe)

Végezetűl itt van egy Holland oldal
(#63395) etwg válasza róbertke hozzászólására (#63394) Válasz Okt 9, 2020
Nemcsak a magasság fontos, sajnos egyes sinek nagyon otromba formájuak. Az amerikai terepasztalon PECO sineket használtam majd kaptam egy láda ROCO sint egy szétszedett terapasztalbol. A magasság mellett a legcsunyább különbség a sinfej volt. Közel 3x olyan széles mint a PECO sinfeje.
(#63396) CharlieFirpo hozzászólása Válasz Okt 9, 2020
Köszi mindkettőtöknek.

etwg: na pont emiatt érdekel a keresztmetszetük. Melyik Peco volt egyébként?
Nekem a Peco code 100 a kiszemelt, de ahogy láttam ez alapvetően angol 00 méretarányhoz készült, persze a nyomtáv azonos a H0-al. Kérdés, mennyire bumfordi a többi gyártó sínjeihez képest. Képek alapján nem olyan gáz a helyzet, mondjuk a talpfák kiosztása és szélessége nem egyértelmű, egyik összehasonlító képen azonosnak tűnik pl. a Peco code 75-el, másikon nem ...
(#63397) etwg válasza CharlieFirpo hozzászólására (#63396) Válasz Okt 9, 2020
A finomabbik - 2 mm-s magassággal azt hiszem, akkor Code 80-nak hivták.
Itt egy kép rola.

Több kép meg itt a cikkben:

FLRR

img_20201009...jpg
 
(#63415) Attila40 hozzászólása Válasz Okt 11, 2020
Üdv mindenkinek

Sok sok év után újra leültem a terepasztal mellé es elkezdtem építeni az első (gyerekkoromi álmomat), nem kellet sok idő hogy rájöjjek nagyot változott a technológia a vasút modell világban is.
Először is egy "Piko start set 59023"kaptam.
Az első akadály a pálya bővítésénél jelentkezett. Ezt mára sikerült megoldanom

A kérdésem az lenne hogy a fent említett (Piko59023) AC,DC vagy esetleg DCC mozdony.
Vég zár fényt szeretnek a mozdonyba es a kocsikba is + belső világítást.

Ha lehetséges kérnem lepésről lepésre le írnátok "EGY KEZDONEK" hogyan kell csinálnom alkatrészek stb.
Köszönöm előre is a válaszotokat .
(#63417) etwg válasza Attila40 hozzászólására (#63415) Válasz Okt 12, 2020
Ha mindened megvan hozzá akkor digitális. (DCC)

De ezt a google kb 1 másodperc alatt megmondta volna.
(#63421) Attila40 válasza etwg hozzászólására (#63417) Válasz Okt 12, 2020
Köszönöm a választ.
Valószínűleg nem jól tettem fel a kérdést a googolnek.

"Ha mindened megvan hozzá akkor digitális. (DCC)"
Eredeti induló készletem van.

Ha rabolhatnék meg 1masodpercet tőled leírnád hogy mi a különbség AC,DC,DCC között, pl: láttam vannak különbségek a kerekek között is.
(#63423) etwg válasza Attila40 hozzászólására (#63421) Válasz Okt 12, 2020
AC. Az a Marklin a sinek nem szigeteltek es köztük van egy tüskesor a másik polusnak. Csak magával kompatibilitis.
DC meg a DCC ugyanazt a sinrendszert használja, de a DCC-hez digitális vezérlöközpont kell és megfelelö mozdonyok.
(#63424) csíkosháTTú válasza Attila40 hozzászólására (#63415) Válasz Okt 12, 2020
Digitális, méghozzá DCC rendszerű. Nem olvastad el a használati utasítást?
Rossz hír: a mozdonyba nem tudsz szerelni zárfényeket, nincs hozzá kialakítva belül semmi. Egyébként is értelmetlen lenne, mivel a szettben nincs vezérlőkocsi, ha meg vontat mozdonyod, akkor azon nem világít a piros a vonat felé.
Jó hír: belső világítást lehet szerelni az emeletes kocsikba, akár dekóderest is, amit aztán önállóan lehet kapcsolni.

DC: ez az a hagyományos modellvasúti irányítás, amire még emlékszel, 40 év után. A két sín az áram két pólusa. A mozdony annak megfelelően fut, hogy mekkora feszültség van a sínben (sebesség), és milyen polaritással (menetirány).
AC: Ez a Märklin rendszere, van a két sínszál között egy harmadik is, ami ma már csak egy tüskesor. Kerüld el, ha jót akarsz. A mozdonynak váltófeszültség kell. Ennek a digitális változata fut "MM", vagy "mfx" néven.
DCC: Na ez van Neked is. A két sínes rendszert használja, mint a DC. Csak itt a sínben egyfajta "váltófeszültség van", ez két dolgot tesz: áramot ad a modellnek, és parancsokat hordoz digitális formában, a feszültség értéke állandó! Innen a neve is: Digital Command Controll = digitális parancs vezérlés. Ebben az a jó, hogy a szükséges elektronikával a régi modellek is felszerelhetőek, hogy fussanak a meglévő vezérléseddel. Figyelj! Fontos! A 40 évvel ezelőtti emlékeiddel ellentétben itt nem lehet a mozdony kerekeivel kapcsolni semmit! Ugyanis a SmartControll Light vezérlőd áramán kívül semmi más nem lehet a sínre kötve!
(#63431) róbertke válasza etwg hozzászólására (#63423) Válasz Okt 12, 2020
DCC üzemben mi van a személykocsikkal?
(#63432) etwg válasza róbertke hozzászólására (#63431) Válasz Okt 12, 2020
Ott semmi, a sinekben mindig van lötty, azaz semmi akadálya a világitásnak. Legfeljebb az, hogy nagyon is világitanak, meg az, hogy a sok világitos kocsi képes jol leterhelni a központot.
(#63433) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63424) Válasz Okt 12, 2020
Látom, hogy az autopályafenntarto komoly hatással van magyarországi angol nyelvjárásra. A Controlt angolul csak egy l-l irják...
(#63434) Attila40 válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63424) Válasz Okt 12, 2020
Köszönöm a bővebb információt (mindenkinek).
(#63435) PikoDCC válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63424) Válasz Okt 12, 2020
Nem biztos, hogy nem lehet zárfényt rakni a mozdonyba. Horváth Tamás (HTech) csinál sok féle Piko mozdonyhoz világítás kiegészítést, így pl a Piko Taurusba is simán lehet pakolni ilyet, de mintha láttam volna hasonló mozdonyba is rakva. Kérdést megérhet tőle, mert lehet van neki pont olyan tervezett kis nyák lapja. Talán ez hasonló mozdony, mint ami a kezdő készletben volt: Bővebben: Link
(#63436) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#63433) Válasz Okt 13, 2020
Nem az van hatással rá! Hanem a munkahelyi új billentyűzet, és a kutyafuttában írás. Ijenkor be-betschuszik egy-eggy hejesírási hibba, vagy dupplázzás...
(#63437) csíkosháTTú válasza PikoDCC hozzászólására (#63435) Válasz Okt 13, 2020
A PIKO Tauru-ba lehet (habár nem lesz tökéletes), de ez egy startos TRAXX, hiányoznak belül a fényvezető prizmák.
(#63438) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63437) Válasz Okt 13, 2020
Hacsak azon mulik, azt azért aránylag könnyen potolni lehet. Sok épületkitben vannak átlátszo "üveg" öntvények és az "öntvényfája" általában megmarad vagy a kukában végzi.
Ebböl elég levágni egy darabkát és egy furogépbe fogva lassu fordulaton megfelelö átméröre lehet reszelni. Ezek után könnyen be lehet ragasztani a kaszniba. Az igényesebbek a homlokfelületet a beragasztás elött felpolirozhatják. De anélkül sem zavaro és világit.
(#63439) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63436) Válasz Okt 13, 2020
Tudom csak szorakoztam egy kicsit. A fricska inkább az autoutfenntartonak szolt, hiszen mindenütt ilyen helytelenül van irkálva ( sok 100 táblán országszerte, és már vagy 25 éve, amikor elöször tettem szová).
(#63440) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#63439) Válasz Okt 13, 2020
OFF
Tudom!
Nekem az aktuális kedvencem a "Watch out for the road workers!" Look out helyett...
Hiába, iskola! Az idegenvezető angolul meg úgy hangzik, hogy : alien driver...
(#63442) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#63431) Válasz Okt 13, 2020
Melyikkel? A Märklinnel, vagy akármelyik másikkal?

- Märklin kocsik DC, vagy DCC kétsínes pályán: zárlat, ha nem cseréled le a kerekeket.
- Bármilyen kocsik Märklin háromsínes pályán: semmi.
- Analóg világítással szerelt bármilyen kocsi Märklin háromsínes pályán: semmi, és nem fog világítani.
- Märklin analóg világítással szerelt kocsi kétsínes pályán: zárlat.
- Bármilyen kocsi DCC világítással Märklin háromsínes pályán: semmi, és nem is világít.
- Märklin kocsi MM, vagy mfx digitális világítással kétsínes pályán: zárlat.

(Az egyébként egyenáramú, de szintén háromsínes Trix Express rendszert most hagyjuk, hála istennek ritka, mint a fehér holló, meg egyébként is ma már semmirevaló, gyakorlatilag nincs is már hozzá új gyártású eszköz.)
(#63446) róbertke válasza etwg hozzászólására (#63438) Válasz Okt 13, 2020
Nem lenne egyszerűbb inkább fehér és vörös LED -et (8db) belefaragni a lámpa helyére?
(#63448) etwg válasza róbertke hozzászólására (#63446) Válasz Okt 13, 2020
Az mindig gond, mert nem egyszerü, és valahogyan az áramot is oda kell vezetni, ami már nem 1 vagy két polus hanem több, és a jo csatinak nincs mindig helye. Ha meg nem használsz csatlakozot akko meg marék kábellel kell mindig piszmogni ha ki kell nyitni a mozdonyt. Az SMD LED ráadásul sokkal kisebbek és abbol 2-4i s elég mozdonyvégenként.
(#63449) Reboot hozzászólása Válasz Okt 13, 2020
Régi Piko személykocsikba szerelnék home made világítást.
Külsőre olyanok mint az 57630 és 57631, belül nem tudom van-e változás.
Kérdésem, hogy a felépítményben lévő két hosszú mennyezetről lenyúló pozícionáló / távtartó műanyag csap eltávolítható-e?
Egyszerűbb lenne felragasztani a módosított led szalag fényforrást, ha nem lennének útban (meg az utastér is "élethűbben" nézne ki a két oszlop nélkül).
(#63450) csíkosháTTú válasza Reboot hozzászólására (#63449) Válasz Okt 13, 2020
Igen, eltávolítható, csak akkor nem lesz, ami az alvázhoz fogja a tetőt...
Vagyis nem, meg kell kerülnöd valahogy.
(A LED-szalag az nem csodaszer, nem tudom miért erőltetik sokan. Mondjuk igaz, hogy elvileg megspórolható vele a NYÁK gyártás...)
(#63458) Reboot válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63450) Válasz Okt 13, 2020
Megoldottam máshogy

Persze, nem szent grál, de 0 Ft plusz ráfordításból lett világítás a kocsikban.
(#63459) novakerno válasza Reboot hozzászólására (#63458) Válasz Okt 13, 2020
Nekem is van ilyen kocsim. Az lehetne egy megoldás, hogy a tető két végén egy kis rugózó fülecske, ami a kocsiszekrényhez nyomódik, rögzíti a helyén.
(#63464) Reboot válasza novakerno hozzászólására (#63459) Válasz Okt 14, 2020
Picit felfuttattam az "oszlop" oldalára a led szalagot, így elég jól sikerült kikerülni.

Egy másik kocsin kipróbálom, hogy kiszedem belőle, látszólag nem sok funkciója van, a kasztni alsó oldala pattan az alvázra és magasságban pozicionál. Ha nem lesz jó, visszaműtöm, vagy helyettesítem mással

Ezek még gyerekkoromból származnak, unokatesómtól kaptam őket anno, de már akkor eléggé lelakott állapotban voltak (hiányzó kuplungok, hiányzó fellépők, de ezek már pótlásra kerültek).

Kerekeket is fémre cseréltem, mert írtátok, hogy csak korszerűbb (ezzel nem is lehet vitatkozni), akkor meg ha fém a kerék, miért ne legyen világítás is. Ilyen lavina effekt a folyamat

Most régi Piko Junior? (manapság MyTrain néven látok hasonlót) cement siló vagont pimpelek fel (korlátok, létra, fékezőállás), nézzen már ki valahogy
(#63480) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63450) Válasz Okt 17, 2020
Mester lehetséges lenne az, hogy egy régi gyártású Nyugati márkájú személy/teherkocsinak a kereke ónpestises legyen?
(#63481) etwg válasza róbertke hozzászólására (#63480) Válasz Okt 17, 2020
Lehet, sajnos sokan használták ezt az anyagot, még a méregdrága Romford kerekenél is elöfordult..nekem az egyik modellen 2 küllö rohadt ki. Ott az abroncsok nikkelböl vannak.
(#63485) róbertke válasza etwg hozzászólására (#63481) Válasz Okt 18, 2020
Kicseréltem a régi Liliput alatt a kerekeit passzentos Schicht kerekekre.
A kiszedés közben a kerekek szétestek, ilyent sem láttam még! Kuka.

DSC_8090.JPG
 
(#63486) róbertke válasza etwg hozzászólására (#63481) Válasz Okt 18, 2020
Kerekek

DSC_8091.JPG
 
(#63487) etwg válasza róbertke hozzászólására (#63486) Válasz Okt 18, 2020
Ismerösek, amikor a barátom hagyatékát rendeztem sok ilyen kerékkel találkoztam. A bécsi Kleinbahn is sokáig használt ilyen anyagokat.
(#63495) Attila40 hozzászólása Válasz Okt 22, 2020
Sziasztok

Hornby váltót tudok vezérelni pikó smart light vezérlővel. össze építhető a kettő?
(#63496) csíkosháTTú válasza Attila40 hozzászólására (#63495) Válasz Okt 23, 2020
Ha jól tudom, a PIKO SmartControl Light tud kezeli tartozék dekóder címeket is. Így ennek elvileg nincs akadálya, csak a megfelelő váltódekódert kell a váltó elé kötni.
(#63504) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#62661) Válasz Okt 29, 2020
Elkezdődött valami - a földalatti vasúton (Róbertke után szabadon). Már lehetett próbameneteket futtatni. A váltó szervók már üzemelnek.
6 vagonból álló szerelvény volt a próba (3reko + 3 y-kocsi). A hurokrendszerek jól működnek, nincs rövidzárlat. Siklás nem volt - pedig vannak benne meredek részek. Ahol zöld alátéttel megy a pálya, az nem fog látszani. A felmerült hiányosságokat kell most javítanom (váltószív megtáplálása, csúcssínek leválasztása a szívdarabról), így váltón sem lesz rövidzárlat lehetősége.
Az emelkedő elindítása tökéletes lett, jó ez a rétegelt lemez hajlításos technika Köszönöm!
Elmélet-gyakorlat látható az alábbi képeken.

WP_20200515_...jpg

WP_20201029_...jpg

WP_20201029_...jpg
 
(#63511) patexati válasza diginewl hozzászólására (#63504) Válasz Okt 31, 2020
Szia!Csak irigykedni tudok..Lényeg,hogy minden üzembiztos legyen mielőtt véglegesíted.Az érdekelne,hogy a két ponton hol szétszeded az asztalt,hogyan lehet a síneket olyan pontosan illeszteni,hogy patent legyen?
(#63512) diginewl válasza patexati hozzászólására (#63511) Válasz Okt 31, 2020
Azé' annyira ne irigykedj. Már röhög mögöttem a csiga, mindjárt indexel, és megelőz Jó, persze úgy terveztem, hogy 5 év alatt lesz belőle valami. Ehhez képest nagyon haladok.

Mielőtt a kereteket megcsináltam volna, előtte az érintkező falapokat összeszorítottam pillanatszorítóval, és 6 helyen fúróállvány segítségével összefúrtam őket. 4,5-ös fúróval, így az 5-ös bútorpolctartó nem lötyög benne, de nem is szorul nagyon. Ezek az illesztők. Az összetartást 2-2 m10-es metrikus csavar teszi teljessé.
(#63527) csíkosháTTú válasza PikoDCC hozzászólására (#63435) Válasz Nov 5, 2020
Nem akarok én bántani senkit, de azért megkérdezném, hogy a linken szereplő
cserepanel
az ebben a formában biztos, hogy forgalom képes?

Lehet nyomtatott áramkört készíteni így is, deszkamodellnek jó is lesz, kipróbálni, hogy működik-e egyáltalán. De komolyabban véve azért lennének kételyeim.

(Egyébként ROCO panel helyére keresett valaki ilyesmit a másik fórumon. A Fleischmann panelek nem is hasonlítanak.)
(#63529) patexati válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63527) Válasz Nov 7, 2020
Hát ilyet ki megvesz úgy kell neki.. Igénytelen..Sokkal szebb nyákokat lehet házilag is készíteni..Ha meg felülszerelt akkor lenne legalább az alkatrész is smd..
(#63530) PikoDCC válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63527) Válasz Nov 7, 2020
Hát igen, nem a legszebb panel. Én csak kis mozdony világítás panelt vettem tőle, többi termékét nem néztem. Viszont fontos az ár is, ha például egy sima kis egyszerű modellbe szeretnék rakni akkor nem költök rá sokat, és ha olcsóbb az ilyen (akár féláron a szebbhez képest) akkor lehet megfontolom. Digitális kocsi világításoknál döbbentem rá, hogy mennyire drágák a nagyobb gyártók termékei, ezért ha egyszer elkezdem a sok kocsit digitalizálni tuti, alternatív megoldás kell majd, ami belefér a keretbe. Egyébként ha van az adott típushoz a jó minőségű panel, akkor valószínűleg én is azt választom. Pl a régebbi Piko Taurusomnak a hibája, hogy gyárban még nem a zöld panelt használták, hanem a szürke rávasalt áramköri lapot, így amikor 4 kábelt forrasztottam, akkor egyszerűen feljött a vezető réteg a lap tetejéről.

Más téma. Beszereztem egy régebbi Flm Interregio szerelvényt, és abban volt beszerelve egy valamilyen funkciódekóder. Először nehezen tudtam életre kelteni, viszont utána sikerült felprogramozni. A kérdésem, hogy a LED-ek erőssége szerintem kicsi és alig látszódik sötétebben a vezérlőkocsin, ezért nagyobbra szeretném cserélni. Van lehetőség esetleg valahogy ilyesmit kicserélni a képen látható panelen? Vagy egy új panel kellene a helyére talán? Sajnos én még ilyet se tudok itthon csinálni, nincs eszközöm hozzá.

Valamint néztem, hogy mintha rosszul lenne bekötve ez a dekóder. A fehér és sárga kábel az jól van bekötve a dekóderből, viszont a képen lévő fekete kábel egyenesen a sínből feljövő jel a panelre, valamint a másik kimenő fekete kábel az pedig a dekóderbe megy. A piros kábel a lenti kék kábelhez van kötve, ami a másik sínre van csatlakoztatva. Nem úgy kellene ennek bekötve lenni, hogy ahol most két fekete kábel van, oda a dekóder kék kábelét kellene kötni (jelenleg ez csak le van ragasztva üresen) és mellé a kerék-áramszedőkből jövő két kábelt pedig a piros és fekete vezetékhez a dekóderből? Tudom váltani egyik-másik irányba a világítást, viszont ha kikapcsolom akkor most villog az adott szín. (valamint néha, ha áttolom egy váltón hirtelen átvált fehérből piros LED-ekre, majd vissza). Illetve az a áthidaló kék kábel azért kell, hogy lehessen külön vezérelni a fehér-piros végzárfényeket, csak sajnos ebben a verzióban még egybe ment a két szál, netes képek alapján újaknál már külön két csatlakozó volt ott, és nem kellett megszakítani az áramkört ott, hogy szigetelve legyen.

vilagitas1.JPG

vilagitas2.JPG
 
(#63532) róbertke válasza PikoDCC hozzászólására (#63530) Válasz Nov 8, 2020
Nekem panelnél elsődleges szempont, hogy mit tud, mennyire könnyen beépíthető (mekkora helyet foglal), aztán foglalkozok az árával. Hiába olcsó ha később kakakuka. Ha tökéletesen beválik, jó a minőség, akkor a következő(ke)t is ugyan annál a Mesternél rendelem meg.
(#63535) csíkosháTTú válasza PikoDCC hozzászólására (#63530) Válasz Nov 8, 2020
Egyszerűbb mozdonyokba:
egy példa, remélem nem drága!

Kocsivilágítások: Nem olcsók, különösen a digitális üzemre is alkalmas darabok. De azért vannak: 3.000Ft-tól kaphatók ilyenek, csak ez nálam függ attól, hogy milyen kocsiba kell? Van nálam NMJ Y kocsi, a magyar festésű. Abban eleve van világítás, és van benne egy MTC 21 pólusú dekóder aljzat is. Csak minek? Egy sor LED van benne, a kocsi meg fülkés. Kicsit foghíjasan világítja be a belső teret...

Fleischmann vezérlőkocsi panelje: építettem már át párat, mert eredetileg a fényereje is kevés, meg a piros/sárga váltás attól függ, hogy a sínfeszültség polaritása milyen? A LED-ket 1206 méretű SMD LED-kel tudod felváltani, érdemes a pirosakat is cserélni. Ha már cseréled őket, akkor érdemes úgy cserélned, hogy egyforma polaritással, ülteted be a fehéreteket, és a pirosakat. Akkor elég a funkció dekóderről a kék, a fehér és a sárga vezeték, persze egy helyen le kell majd választani őket. Én lecserélném az előtét ellenállásokat is (a képen a "681" feliratúak). Mivel a Fleischmann a LED-ket párhuzamosan kapcsolta , azért csak 680Ohm-osak. A pirosak elé én 2,2kiloOhm-t tennék, a fehérek elé 1kiloOhm-t.
(#63536) PikoDCC válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63535) Válasz Nov 8, 2020
Igen ez teljesen jó ár érte, én például egy egyszerűbb mozdonyba max 4000-ért vennék panelt.

Belső világításokat mostanában annyira nem néztem, de még jó 7-8 éve amikor terveztem akkor a több funkciós, dekóderekkel ellátott panelt közel 7-10 ezer Ft darabáron tudtam volna venni, viszont akkor még csak pár piko hobby kocsim volt ami nem került 7000Ft-ba sem még. Jelenleg, ha vennék akkor valószínüleg 4-5 ezer Ft határt szabnék magamn, mert jelenleg kb 20-25 személykocsiba kellene majd egyszer világítás, viszont az nem kevés összeg ha egyszerre szeretnék. Tény, hogy akkoriban szerintem nálad a műhelyben nem néztem ezeket, csak a Medikerben vagy a M&H-ban. Majd amikor eljutok oda, hogy beruházok ilyenre akkor mindenképpen megkereslek akkor.

A Flm panelen a két áramkör már el van vágva, ahol a kék vezeték vége van, viszont sajna én nem igazán tudok SMD alkatrészeket forrasztani. Eddig maximum egy sima ellenállás méretű alkatrészekkel dolgoztam, de a kis LED-t már nem tudnám serülésmentesen forrasztani. Ilyen átalakítással esetleg tudlak keresni téged?
(#63537) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63535) Válasz Nov 8, 2020
Nálam jó pár évvel ezelőtt Roco 44678 Panoramawagen világításával vágódtál be
Az enyémből gyárilag hiányoztak a Preiser figurák, csak miután ültettem beléje vittem el hozzád.

ROCO SBB Pan...jpg
 
(#63538) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#63537) Válasz Nov 8, 2020
Atya ég! Az sem tegnap volt...
(#63539) patexati hozzászólása Válasz Nov 8, 2020
Régebben találtam PIC16f676 kontrollerhez kocsidekóder rajzot,szoftvert ha eljutok a megvalósításig majd közzéteszem a nyáktervet.. Ebből a kontrollerből van a fiókomban vagy 10-15 darab és szerintem régi DR kocsikba bőven elég..Ha jól emlékszem legalább 4 kimenet kapcsolható külön..
(#63542) csíkosháTTú válasza patexati hozzászólására (#63539) Válasz Nov 9, 2020
Az egy eléggé jó PIC, de nem nagy egy csöppet a 20 lábú tokjával?

Mondjuk, ha van a fiókban belőle, akkor H0-ban talán érdemes vesződni vele.
(#63543) diginewl válasza patexati hozzászólására (#63539) Válasz Nov 9, 2020
Ööö izé, nem jó neked a pic 12f629?
Itt van rá a leírás, és a hex is
Leírás

HEX

4 kimenet, egyszerű kapcsolás. A kimenetek dimmelhetők, mindenféle hülye rendszerben fel/le kapcsolhatók, menetirány szerinti zárfény is van rajta. Bármelyik kimenet bármivé progizható.
Szóval szerintem ennél több nem kell egy kocsiba. Ez a pic smd-ben marha pici, így a tetőben is elfér. Mintha dolgoztál volna már ilyennel.
(#63544) patexati válasza csíkosháTTú hozzászólására (#63542) Válasz Nov 9, 2020
Csak 14 lábú smd..
(#63545) patexati válasza diginewl hozzászólására (#63543) Válasz Nov 9, 2020
Ez egy barkácsdekóder mit néztem sok mindenre jó..Bővebben: Link
Lapozás       26/43    
Frissek
  2024. Dec, 22. Vas
23:01:13
  Jelenleg 12 fő olvassa az oldalt
Hirdetés