|
Netes videók
|
Témaindító: Csukló, idő: Júl 22, 2010
Témakörök:
|
|
(#1175) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1146)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Idézet: „a kamerát nem a mozdonyba teszik be...(lehet olyat is szállóoptikás kamerával) hanem előtte egy lapos kocsira teszik rá, és azt tolja maga előtt.”
Na, ez megint olyan ötlet, amire azt szoktam mondani: Olyan jó tipp, hogy kár, hogy nem nekem jutott az eszembe... |
(#1176) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1160)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Nem semmi vagy Te, Gergő! Hobbiból letenni két ilyen vizsgát... |
(#1177) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1154)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Na, ettől még nekem, a sokat látott vasutasnak is leesett az állam... |
(#1185) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#1177)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Vannak érdekes tesztek meg videók
Mára az én ajánlatom: "Fújja el a szél..."
Amúgy Tatabányán is ilyen buszt teszteltek (ha nem ugyan ezt) hát jó nagy sz*r... Nincs légkondi, vanhoolos bal (bukó) ablakokat megszégyenítő méretű ablakokon nem sok levegő jut az utastérbe Jó túloztam, de akkor is nagyon kicsire sikeredett a nyitható rész. Én az Ikarusra szavazok |
(#1186) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1185)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Ah, akkor ez a busz is olyan, mint a Bz. Kis ablak, az is csak bukó, légkondi nincs... |
(#1197) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#1187)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Én is csak néztem először... Nem lettem volna a mozdonyvezető (szerintem vagy távirányítású, vagy csak gázt adtak neki miután az éberségjelzőt kikötötték és had menjen (mivel elvileg ez egy teszt)) |
(#1202) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#1176)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Tudod milyen jó érzés teljes erőből belemenni a falba? és szabad is.... |
(#1206) Sparky válasza cs.csaby hozzászólására (#1185)
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
Huh, ez tényleg nem semmi! |
(#1212) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1202)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Nem biztos, hogy kipróbálnám... |
(#1217) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#1212)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Én igen Bár én inkább szerelni fogom őket, mint vezetni. Lehet, egyszer azért meglesz a vizsga nekem is |
(#1220) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
A mai videóm is remélem megborzolja a vonatszeretők hátán a szőrt
VIDEO |
(#1222) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1220)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Igen, ezt már láttam korábban is. Nagyon úgy tűnik (nekem), hogy a munkagép elszabadult, megfutamodott. (Már csak a sebessége miatt is, nem hiszem, hogy önerőből lenne ilyen gyors.) Mindenesetre elég durva eset lehetett! |
(#1225) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#1222)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Tűzoltó éppenhogy elugrott előle |
(#1236) Abs válasza Frankye hozzászólására (#1222)
|
Válasz •
|
Júl 30, 2010 |
|
Sziasztok!
Az eset tavasszal történt Horvátországban. A baleset előtt a vonalon gyomirtó szerelvény haladt végig, ám a vegyszer keverését nem az előírt hígítási arányoknak megfelelően végezték, emiatt váltak síkossá a sínek. Emiatt siklott ki az a motorvonat is, melynek mentésére érkeztek a videón látható emberek, valamint, ide indult a videón szereplő pályafenntartási jármű is. Nem szabadult el, egész egyszerűen csak nem tudott megállni a jégpályává vált vágányon. Mikor a vasutasok ezt észlelték, még alacsony sebességnél elhagyták járművüket, és értesítették a kárhelyen mentést végzőket. Ezért volt az a nagy kapkodás, mert tudtak róla, hogy jön még egy megcsúszott jármű.
Abs |
(#1270) Abs válasza cs.csaby hozzászólására (#1244)
|
Válasz •
|
Júl 31, 2010 |
|
Nincs mit.
Abs |
(#1278) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
|
(#1281) SzerNoh válasza SzerNoh hozzászólására (#1278)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
|
(#1283) Csukló válasza SzerNoh hozzászólására (#1281)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Ez nagyon beteg!
De legalább meg sporolják a spéci kocsikat! |
(#1285) Abs válasza SzerNoh hozzászólására (#1278)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Szép asztal, de a rakminta íves vágányra lett telepítve! Ez fájt
Abs |
(#1286) Abs válasza SzerNoh hozzászólására (#1281)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
Ez bizony ötletes, és praktikus megoldás!
Abs |
(#1288) SzerNoh válasza Abs hozzászólására (#1285)
|
Válasz •
|
Aug 1, 2010 |
|
lehet, de egyben az összhatás elég szép lett szerintem, meg elfogadnám kompletten a szerelvényt is |
(#1302) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1281)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Ötletes, csak egy híd ne jöjjön közbe |
(#1304) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1302)
|
Válasz •
|
Aug 2, 2010 |
|
Az már a kettes szint.... (nehezített körülmény) |
(#1338) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
|
(#1339) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
LGB - G érdekességek!
1
2 |
(#1340) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
|
(#1341) SzerNoh válasza Csukló hozzászólására (#1340)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Mit?
|
(#1342) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1341)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Ne égesd ki a mozdonyod motorját |
(#1343) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1342)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Külső égésű motor! |
(#1344) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1343)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
Csak nem mindegy, hogy külső égésű, vagy külső égetésű |
(#1345) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1344)
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
A story a következő:
Ki akartuk pucolni, be fújtam kontatkt sprével és meg gyulladt de nem kicsit. Persze egy jó tüdővel el tudtam fújni.........
Amit itt láttatok csaka videó kedvért csináltuk
|
(#1357) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 3, 2010 |
|
|
(#1533) Pulyka válasza SzerNoh hozzászólására (#1339)
|
Válasz •
|
Aug 12, 2010 |
|
|
(#1534) Pulyka válasza Abs hozzászólására (#1236)
|
Válasz •
|
Aug 12, 2010 |
|
Dehát azokon a mozdonyokon nincs homokszoró?
Vagy az se sokat segített volna?
(Érsd Homokszoró = A mozdony kerekeihez,és a sínekhez odanyúlik egy cső,és ha megforog(ná)nak a mozdony kerekei,akkor homokot szórnak oda,hogy ez ne történjen meg) |
(#1535) Pulyka válasza Pulyka hozzászólására (#1534)
|
Válasz •
|
Aug 12, 2010 |
|
Tudom,hogy 100 km/h-nál nem fog megállni a vonat csupán a homoktól a nagy lendület,és súly miatt (azért jó lenne )
...de Abs említette,hogy a pályafenttartási jármű vezetői még egész lassú tempónál észrevették,hogy menthetetlen a vonat...
ez a sínre szórt homok nem mentette volna meg? |
(#1539) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 12, 2010 |
|
|
(#1552) Abs válasza Pulyka hozzászólására (#1533)
|
Válasz •
|
Aug 13, 2010 |
|
Hello!
Eleve az elakadás, mintha falnak menne a mozdony, másrészt, hirtelen, nagy sebességgel indul, harmadszor, Amerikában nem sokszor járnak szólóban a mozdonyok...
Remélem mindeki elolvasta: "The first snow of 2007 has hit Idaho and the first thing you do is grab a train and plow some snow. Check on this 1:29 scale garden train on my garden railway. "
Modellvasút van a videón.
Abs |
(#1553) Abs válasza Pulyka hozzászólására (#1535)
|
Válasz •
|
Aug 13, 2010 |
|
A homokolót a tapadás növelésének érdekében vetik be, a kerekek kipörgését megakadályozandó. Csakhogy a horvát balesetnél nem kipörgött a kerék, hanem állóra fékezve csúszott. Ott a homok semmit sem segített volna.
Abs |
(#1557) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 13, 2010 |
|
|
(#1571) Pulyka válasza Abs hozzászólására (#1553)
|
Válasz •
|
Aug 14, 2010 |
|
Ezt értem,én is meglepődtem,mikor a tanárom mondta,hogy ki tudnak pörögni a kerekek - az igen,mondom.
De arra gondoltam,hogy alacsony sebességnél a homok jelenthette volna az utolsó súrlódási lehetőséget a kerekeknél.
...de akkor ezek szerint nem. |
(#1593) t_dave hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 14, 2010 |
|
Csökkentük a méretet H0-ra
Én nem tudom hogy egyesek hogy vannak ezzel a terepasztalos vidikkel , de ha én YT-on el kezdek modellvasutas videókat nézegetni ,tökre rákattanok, és van hogy órákig jobbnál jobb vidiket találok. no most nehogy azt higyétek hogy valami gépfüggő kocka vagyok.
Nos YT-n talátam 2 nagyonkirály otthoni terepasztalt .
az első egy Cseh fickóé.
Bővebben: Link
a másidik meg egy szintén nem hazai hanem "Biscatrain" névre hallgató
francia.
Bővebben: Link
az utóbbi működtet 1 ma már kb90-100 oldalas blog ot is , amire naponta tölt fel legalább egy új képet.
kezdettől fogva leírta hogy mit hogyan épített meg, miken hogyan mit alakított át igaz hogy franciául az egész de a hozzá fűzött képek amúgy is elárulják...
Biscatrain
|
(#1594) t_dave hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 14, 2010 |
|
|
(#1595) Abs válasza Pulyka hozzászólására (#1571)
|
Válasz •
|
Aug 14, 2010 |
|
A homok arra jó, hogy a kipörgést megakadályozza. De, a fém-fém kedvező tapadási tulajdonságai miatt (amit ott a permetezőszer csak javított), ha az álló(ra fékezett) kerék elkezd csúszni, azt nem állítod meg egykönnyen.
Abs |
(#1737) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1557)
|
Válasz •
|
Aug 20, 2010 |
|
Helló!
Ez a szépség mit keresett errefelé? |
(#1738) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#1737)
|
Válasz •
|
Aug 20, 2010 |
|
1000+1 éves a videó! |
(#1740) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 21, 2010 |
|
|
(#1745) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#1738)
|
Válasz •
|
Aug 22, 2010 |
|
Látom a környezetből, de én (bár itt is lakom a határúti fordulótól nem messze) nem találkoztam a videóval (sem) |
(#1752) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 22, 2010 |
|
Sziasztok!
hazaértem a balatoni nyaralásról és készítettem egy pár vonatos videót.
íme az első:
M62 332 |
|
|
2024. Dec, 28. Szo 8:18:01 |
|
Jelenleg 8 fő olvassa az oldalt |
|
|