|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#14416) BaTTka válasza kaTTonai hozzászólására (#14407)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Te Miki! Csinálok Neked egy párat ingyen, csak ne légy már ilyen anti-műszakias
Hány kellene? |
(#14417) kaTTonai válasza BaTTka hozzászólására (#14416)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Szia!
8 db kellene...
Ha meg van postán kéne elküldeni...
Nyáron fa rendeléssel meg fogom hálálni!!!
Üdv:Miki
*****
Ezt NE nyilvánosan! Inkább küldd el privát üzenetben.
Frankye |
(#14420) kaTTonai válasza kaTTonai hozzászólására (#14417)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Értettem,kérem engedélyt szürke jelentéktelen ponttá zsugorodni!
|
(#14421) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Battka Uram!
Írtam Kendnek!
Üdv:Sötét Zalai |
(#14422) BaTTka válasza kaTTonai hozzászólására (#14421)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Mög is gyütt. Mögértöttem a tartalmát, majd ha készen lösznek jelözni fogom |
(#14424) Lezlinilzen válasza kaTTonai hozzászólására (#14417)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Ha én ilyen sikeres lennék az életemben... |
(#14426) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Száll fel a köd!
Mint kiderült, Mikrofon komám már céget váltott, mint azt sejtettem vala. A kocsik tehát a Posch Modell neve alatt futnának. Handmuster nem lesz, a mesterdarabot majd meg tudják mutatni, ha elkészül. Ez a márciusi klubnapig nem valószínű. Ettől függetlenül szívesen eljönnének bemutatkozni, valamint egy kötetlen beszélgetésre. Dani elmondása szerint kényeztetni akarnák a TT-s tábort mindenfélével, szóval várják majd az ötletekeinket is! |
(#14427) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Hagy legyek én is lámer
A Bz-k alvázához milyen szürkét használnátok?
(Első festési változat)
Egyes festéktípusokhoz tartozó kódszámnak örülnék a leginkább...
|
(#14428) BaTTka válasza sunocske hozzászólására (#14426)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Ahogy én a Posch modell termékeit elnéztem, nem nagyon van szükség előzetes minőség ellenőrzésre És a loboncos hajú fiatalemberrel se csak egyel többen lettek |
(#14430) kaTTonai válasza BaTTka hozzászólására (#14422)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
A Jó Isten tartsa meg Köndöt egészségben! |
(#14431) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Szomorú szívvel tudatom a TT-s barátokkal, hogy Hajnal Péter - korábbi kecskeméti és ferencvárosi mozdonyvezető - későn diagnosztizált daganatos betegség következményeként elhunyt. Gyermekkora óta TT méretű vasúttal játszott, majd a terepasztalom egyik forgalmi szolgálattevője volt. A baráti kőrben próbálta javíttatni, festegettetni, szépíteni járműveit, többször megfordult a börzén. Szerdán indul az örök vágánymezőkre a kecskeméti temetőből. |
(#14432) kaTTonai válasza M298 hozzászólására (#14431)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Így ismeretlenül is azt kívánom Nyugodjék Békében!
(Apósom most lábal kifelé daganatos betegségéből...)
Üdv:Miklós |
(#14434) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#14426)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Ja, hogy a Daniról van szó! A kis hamis...
|
(#14435) masTTertape válasza M298 hozzászólására (#14431)
|
Válasz •
|
Feb 24, 2013 |
|
Én is sajnálom. Hallottam róla, de személyesen nem ismertem. |
(#14441) csíkosháTTú válasza kaTTonai hozzászólására (#14407)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Kivánok, TiszteleTTel!
INNEN
le lehet tölteni egy nagy rakás német, meg egy pár K.u.K épületet is, Z, N TT és H0 méretben is.
De mindjárt küldöm is a mailt, amiben többek közöTT András kereszt is vagyik, és TT-ben. |
(#14442) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14441)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Megy egy e-mail, de nem fűzök sok reményt hozzá, hogy meg is kapod. Az e-mail szolgáltgatóddal meglehetősen nehéz kommunikálni, ha egy zip fájlt szeretne az ember elküldeni. |
(#14443) RoninTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
István!
Elkészítettem a kapcsolást, az általad javasolt módosításokkal.
Nem egészen úgy működik, ahogyan kellene neki.
Nem tudom levinni a feszültséget 17 V alá.
Szerinted mi lehet a gond?
Esetleg nem osztanál meg velem /velünk/ egy használható kapcsolást?
Megpróbáltam úgy, hogy a P1 potit betettem az R1 helyére. Így már megfelelően tudom szabályozni a feszültséget.
Jó lesz úgy?
Köszönöm!
/1. rajz az eredeti, 2. ahogy megváltoztattam/ |
|
(#14444) csíkosháTTú hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Urak! Egy gyors kérés!
Ha valaki meg tudná nyitni esetleg a (szándékosan nem írom linknek!)
www.fogaskeregyarto.hu
honlapot, akkor az elérhetőséget elküldené nekem mailben?
Sajnos az én böngészőprogim leáll, ha odamegyek, és most nincs arra időm, hogy egy újjal is próbálkozzak, vagy meg megnézzem, hogy mi a baj!
Kössz!
csíkos |
(#14445) RoninTT válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14444)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Elküldtem ! |
(#14446) csíkosháTTú válasza RoninTT hozzászólására (#14443)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
ITT
az IC-d adatlapja. Konkrétan ez egy sima 7812-es. Tartós üzemben azért 3A kimeneti terhelést ne várj tőle, mert a max terhelésébe az eldisszipálandó feszültséghez tartozó teljesítmény is beletartozik!
Most nézem az eredeti kapcsolást, az nem is működhet, látván az IC adatlapját!
Ha a 2. lábat a negatív feszültségre kapcsolod direktben (vagyis a - pontra), akkor az IC kimenetén egy stabil 12V DC jelenik meg, ha a bemenetére legalább 3V-tal nagyobb stabilizálatlan fesz, vagyis 15V érkezik. Ezt a kis áramkört azonban be lehet csapni, vagyis a 2. lábát - ahogyan a Te rajzodon is van - elemeljük a negatív pontról! DE ehhez nem kell valami tetemes ellenállás érték, az a 470R poti épp jó lesz! Ekkor, ha a poti csúszkája a negavív lábra van tekerve, vagyis az IC 2. lába tulajdonképpen ott van, akkor 12V DC kapsz a kimeneten. Ha a potit elkezded feljebb csavarni, vagyis az IC 2. lábát elkezded elmelni a negatív ponttól, akkor a kimeneti feszültsége is emelkedni fog, de nyilván ennek a korlátja a bementi feszültség, az fölé nem tud menni. Amit érdemes megtenni, hogy a potival párhuzamosan, vagyis az IC 2. lába és a negatív pont közé kéne tenni egy 470nF értékű kondenzátort, meg az IC kimenete (3. láb) és a negatív közé is. |
(#14447) csíkosháTTú válasza RoninTT hozzászólására (#14445)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Kösssz! |
(#14449) kaTTonai válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14441)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
|
(#14450) kaTTonai válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14441)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Kicsit nagynak tűnik az a kereszt nekem...
TT-ben hány mm-nek kellene lennie?
Üdv:Miki |
(#14451) sunocske válasza kaTTonai hozzászólására (#14450)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Kb. 11-12 mm-nek kellene lennie. |
(#14455) DinoTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Sziasztok!
Vágányzáró sorompót milyen méretű sínszálból érdemes építeni?
Üdv: Dénes |
(#14456) etwg válasza DinoTT hozzászólására (#14455)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Legalább 2 fokozattal finomabból mint a valodi modellsin.
Code 70, Code 55 Code 40 TT-ben |
(#14457) sunocske válasza etwg hozzászólására (#14456)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Ígérem, most már tényleg előtúrom az ide vonatkozó MÁV szabványt, már Adriánnak is tartozom vele |
(#14459) etwg válasza sunocske hozzászólására (#14457)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Nem hiszem, hogy ez a szabványon áll vagy bukik, hiszen a használt sinek amugy is jelentösen a szabványon felüliek.
(Még a jelenlegi legnehezebb sin is alig 200mm magas, ami TT-ben 1,7mm-nek felel meg (a használt 1,9-2,1mm sinhez képest), igy egy ilyen otromba sint nem igen lehet kirakni, mert a szerencsétlen Preiser úr még sérvet kapna, ha piszkálnia kellene a sorompót....
|
(#14460) sunocske válasza etwg hozzászólására (#14459)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Na jó, de nekem komplett méretek meg minden benne van... így rengeteg helyszíni méricskélést úszhat meg a felhasználó. Az, hogy milyen sínből van igazából tényleg mindegy, de minél kisebb, annál jobb |
(#14462) etwg válasza sunocske hozzászólására (#14460)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Ha jol emlékszem a Linzbauer könyvben is meg vannak a méretek. |
(#14464) sunocske válasza etwg hozzászólására (#14462)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Igen, csak a zöld könyvvel ellentétben a szabvány benne van a számítógépemben |
(#14465) BaTTka válasza kaTTonai hozzászólására (#14430)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Ja,ja tartson
Így megfelel? Itt még a festés egy kicsit csíkos, mert siettem és sűrűbb festékkel kentem. Egyébként ez élőben szabad szemmel nem látszik, csak így a képen tíz-tizenötszörös nagyításban. |
|
(#14466) etwg válasza sunocske hozzászólására (#14464)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
|
(#14467) DinoTT válasza sunocske hozzászólására (#14464)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Nagyon várom akkor a méreteket is mert úgy valóban egyszerűbb lenne. |
(#14468) DinoTT válasza etwg hozzászólására (#14456)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Tudtok olyan boltot ahol árulnak is ilyet?
|
(#14469) etwg válasza DinoTT hozzászólására (#14468)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Gyakorlatilag ilyen kis darabokat külön nem igen fogsz kapni. de egy darab N vagy Z sin (talpfával együtt) ad megfelelö mennyiségü anyagot. (Akár használt is lehet). |
(#14470) kaTTonai válasza BaTTka hozzászólására (#14465)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Kedves BaTTka MesTTer!
Persze,hogy megfelel!
Hálától remegő szívvel várom a küldeményt!
Nagyon szépen köszönöm!!
Üdv:Miki |
(#14471) GABA TT hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Sziasztok ! Egy kis mazsola . A megújul hajtóművet múltkor már láttátok a külső, ilyen lett! |
|
(#14472) kaTTonai válasza GABA TT hozzászólására (#14471)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Nagyon szép lett!Még mindig keresem az állam...
Lesz mire gyűjteni!
Üdv.miki |
(#14474) Frankye moderátori
válasza kaTTonai hozzászólására (#14472)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
A dupla post-ot kivettem. |
(#14476) Mk48 2024 válasza sunocske hozzászólására (#14464)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Nekem is elküldhetnéd már a méreteket, rajzokat, stb!
DominoTT: Én Z (code60) sínekből építettem, a Terepépítős topikban talán még képet is találsz, de a zindexen a H0e topikban ugyanazt láthatod a bányás modulomon. |
(#14477) Mk48 2024 válasza GABA TT hozzászólására (#14471)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
|
(#14478) sunocske válasza Mk48 2024 hozzászólására (#14476)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Van egy nagy bajom ezzel: elveszett az excel táblám, amiben katalogizáltam a MÁV szabványokat. Úgyhogy most van 350 db xxxx.zip fájlom, mindegyikben egy-egy xxxx.doc fájllal, amelyekben az xxxx egy tetszőleges négyjegyű szám. Tudom, hogy közte van, de nem tudom a számát. Most még a google sem segített.
Holnap talán kicsit hamarabb hazaérek és megkeresem. |
(#14479) bcs szgab válasza Mk48 2024 hozzászólására (#14476)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Nem DominoTT hanem DinoTT |
(#14480) Mk48 2024 válasza bcs szgab hozzászólására (#14479)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Bocsi! |
(#14481) Mk48 2024 válasza sunocske hozzászólására (#14478)
|
Válasz •
|
Feb 25, 2013 |
|
Ok!
Mekkora méretű az a 350 zip?
Egy kis OFF-ot bocsássatok meg nékem:
Kisvasuti pályaanyagokról kellenek szabványok?
Beton-, fa-, fém-keresztaljak, kitérők, hevederek, sínek, stb.
On |
(#14486) sunocske válasza Mk48 2024 hozzászólására (#14481)
|
Válasz •
|
Feb 26, 2013 |
|
Összesen kb. 400 MB, a rajzok miatt. |
(#14487) Lezlinilzen hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 26, 2013 |
|
Sziasztok Uraim!
A félig kész állapotú trafóházról néhány fotó: |
|
(#14488) Lezlinilzen válasza Lezlinilzen hozzászólására (#14487)
|
Válasz •
|
Feb 26, 2013 |
|
folytatás.. |
|
(#14489) kaTTonai válasza Lezlinilzen hozzászólására (#14488)
|
Válasz •
|
Feb 26, 2013 |
|
Basszus!
Na ilyenkor látom csak,hogy milyen pancser vagyok....
Ideje sutba vágnom a terepasztalomat is..Hol vagyok én ehhez képest...
Gratulálok!Pont mint az eredeti!
Üdv:Miki |
|
|
2024. Nov, 27. Sze 8:09:24 |
|
Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt |
|
|