Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       60/436    
(#14416) BaTTka válasza kaTTonai hozzászólására (#14407) Válasz Feb 24, 2013
Te Miki! Csinálok Neked egy párat ingyen, csak ne légy már ilyen anti-műszakias
Hány kellene?
(#14417) kaTTonai válasza BaTTka hozzászólására (#14416) Válasz Feb 24, 2013
Szia!


8 db kellene...

Ha meg van postán kéne elküldeni...

Nyáron fa rendeléssel meg fogom hálálni!!!

Üdv:Miki

*****

Ezt NE nyilvánosan! Inkább küldd el privát üzenetben.
Frankye
(#14420) kaTTonai válasza kaTTonai hozzászólására (#14417) Válasz Feb 24, 2013
Értettem,kérem engedélyt szürke jelentéktelen ponttá zsugorodni!

(#14421) kaTTonai hozzászólása Válasz Feb 24, 2013
Battka Uram!

Írtam Kendnek!

Üdv:Sötét Zalai
(#14422) BaTTka válasza kaTTonai hozzászólására (#14421) Válasz Feb 24, 2013
Mög is gyütt. Mögértöttem a tartalmát, majd ha készen lösznek jelözni fogom
(#14424) Lezlinilzen válasza kaTTonai hozzászólására (#14417) Válasz Feb 24, 2013
Ha én ilyen sikeres lennék az életemben...
(#14426) sunocske hozzászólása Válasz Feb 24, 2013
Száll fel a köd!

Mint kiderült, Mikrofon komám már céget váltott, mint azt sejtettem vala. A kocsik tehát a Posch Modell neve alatt futnának. Handmuster nem lesz, a mesterdarabot majd meg tudják mutatni, ha elkészül. Ez a márciusi klubnapig nem valószínű. Ettől függetlenül szívesen eljönnének bemutatkozni, valamint egy kötetlen beszélgetésre. Dani elmondása szerint kényeztetni akarnák a TT-s tábort mindenfélével, szóval várják majd az ötletekeinket is!
(#14427) Gashpy hozzászólása Válasz Feb 24, 2013
Hagy legyek én is lámer

A Bz-k alvázához milyen szürkét használnátok?
(Első festési változat)
Egyes festéktípusokhoz tartozó kódszámnak örülnék a leginkább...
(#14428) BaTTka válasza sunocske hozzászólására (#14426) Válasz Feb 24, 2013
Ahogy én a Posch modell termékeit elnéztem, nem nagyon van szükség előzetes minőség ellenőrzésre És a loboncos hajú fiatalemberrel se csak egyel többen lettek
(#14430) kaTTonai válasza BaTTka hozzászólására (#14422) Válasz Feb 24, 2013
A Jó Isten tartsa meg Köndöt egészségben!
(#14431) M298 hozzászólása Válasz Feb 24, 2013
Szomorú szívvel tudatom a TT-s barátokkal, hogy Hajnal Péter - korábbi kecskeméti és ferencvárosi mozdonyvezető - későn diagnosztizált daganatos betegség következményeként elhunyt. Gyermekkora óta TT méretű vasúttal játszott, majd a terepasztalom egyik forgalmi szolgálattevője volt. A baráti kőrben próbálta javíttatni, festegettetni, szépíteni járműveit, többször megfordult a börzén. Szerdán indul az örök vágánymezőkre a kecskeméti temetőből.
(#14432) kaTTonai válasza M298 hozzászólására (#14431) Válasz Feb 24, 2013
Így ismeretlenül is azt kívánom Nyugodjék Békében!

(Apósom most lábal kifelé daganatos betegségéből...)

Üdv:Miklós
(#14434) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#14426) Válasz Feb 24, 2013
Ja, hogy a Daniról van szó! A kis hamis...
(#14435) masTTertape válasza M298 hozzászólására (#14431) Válasz Feb 24, 2013
Én is sajnálom. Hallottam róla, de személyesen nem ismertem.
(#14441) csíkosháTTú válasza kaTTonai hozzászólására (#14407) Válasz Feb 25, 2013
Kivánok, TiszteleTTel!

INNEN

le lehet tölteni egy nagy rakás német, meg egy pár K.u.K épületet is, Z, N TT és H0 méretben is.
De mindjárt küldöm is a mailt, amiben többek közöTT András kereszt is vagyik, és TT-ben.
(#14442) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14441) Válasz Feb 25, 2013
Megy egy e-mail, de nem fűzök sok reményt hozzá, hogy meg is kapod. Az e-mail szolgáltgatóddal meglehetősen nehéz kommunikálni, ha egy zip fájlt szeretne az ember elküldeni.
(#14443) RoninTT hozzászólása Válasz Feb 25, 2013
István!

Elkészítettem a kapcsolást, az általad javasolt módosításokkal.
Nem egészen úgy működik, ahogyan kellene neki.
Nem tudom levinni a feszültséget 17 V alá.

Szerinted mi lehet a gond?
Esetleg nem osztanál meg velem /velünk/ egy használható kapcsolást?

Megpróbáltam úgy, hogy a P1 potit betettem az R1 helyére. Így már megfelelően tudom szabályozni a feszültséget.

Jó lesz úgy?

Köszönöm!

/1. rajz az eredeti, 2. ahogy megváltoztattam/

getfile.php.jpg

kapcs.png
 
(#14444) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Feb 25, 2013
Urak! Egy gyors kérés!
Ha valaki meg tudná nyitni esetleg a (szándékosan nem írom linknek!)
www.fogaskeregyarto.hu
honlapot, akkor az elérhetőséget elküldené nekem mailben?
Sajnos az én böngészőprogim leáll, ha odamegyek, és most nincs arra időm, hogy egy újjal is próbálkozzak, vagy meg megnézzem, hogy mi a baj!
Kössz!
csíkos
(#14445) RoninTT válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14444) Válasz Feb 25, 2013
Elküldtem !
(#14446) csíkosháTTú válasza RoninTT hozzászólására (#14443) Válasz Feb 25, 2013
ITT

az IC-d adatlapja. Konkrétan ez egy sima 7812-es. Tartós üzemben azért 3A kimeneti terhelést ne várj tőle, mert a max terhelésébe az eldisszipálandó feszültséghez tartozó teljesítmény is beletartozik!

Most nézem az eredeti kapcsolást, az nem is működhet, látván az IC adatlapját!

Ha a 2. lábat a negatív feszültségre kapcsolod direktben (vagyis a - pontra), akkor az IC kimenetén egy stabil 12V DC jelenik meg, ha a bemenetére legalább 3V-tal nagyobb stabilizálatlan fesz, vagyis 15V érkezik. Ezt a kis áramkört azonban be lehet csapni, vagyis a 2. lábát - ahogyan a Te rajzodon is van - elemeljük a negatív pontról! DE ehhez nem kell valami tetemes ellenállás érték, az a 470R poti épp jó lesz! Ekkor, ha a poti csúszkája a negavív lábra van tekerve, vagyis az IC 2. lába tulajdonképpen ott van, akkor 12V DC kapsz a kimeneten. Ha a potit elkezded feljebb csavarni, vagyis az IC 2. lábát elkezded elmelni a negatív ponttól, akkor a kimeneti feszültsége is emelkedni fog, de nyilván ennek a korlátja a bementi feszültség, az fölé nem tud menni. Amit érdemes megtenni, hogy a potival párhuzamosan, vagyis az IC 2. lába és a negatív pont közé kéne tenni egy 470nF értékű kondenzátort, meg az IC kimenete (3. láb) és a negatív közé is.
(#14447) csíkosháTTú válasza RoninTT hozzászólására (#14445) Válasz Feb 25, 2013
Kösssz!
(#14449) kaTTonai válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14441) Válasz Feb 25, 2013
Megvan köszi a segíTTségedet!
(#14450) kaTTonai válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14441) Válasz Feb 25, 2013
Kicsit nagynak tűnik az a kereszt nekem...

TT-ben hány mm-nek kellene lennie?

Üdv:Miki
(#14451) sunocske válasza kaTTonai hozzászólására (#14450) Válasz Feb 25, 2013
Kb. 11-12 mm-nek kellene lennie.
(#14455) DinoTT hozzászólása Válasz Feb 25, 2013
Sziasztok!

Vágányzáró sorompót milyen méretű sínszálból érdemes építeni?

Üdv: Dénes
(#14456) etwg válasza DinoTT hozzászólására (#14455) Válasz Feb 25, 2013
Legalább 2 fokozattal finomabból mint a valodi modellsin.
Code 70, Code 55 Code 40 TT-ben
(#14457) sunocske válasza etwg hozzászólására (#14456) Válasz Feb 25, 2013
Ígérem, most már tényleg előtúrom az ide vonatkozó MÁV szabványt, már Adriánnak is tartozom vele
(#14459) etwg válasza sunocske hozzászólására (#14457) Válasz Feb 25, 2013
Nem hiszem, hogy ez a szabványon áll vagy bukik, hiszen a használt sinek amugy is jelentösen a szabványon felüliek.

(Még a jelenlegi legnehezebb sin is alig 200mm magas, ami TT-ben 1,7mm-nek felel meg (a használt 1,9-2,1mm sinhez képest), igy egy ilyen otromba sint nem igen lehet kirakni, mert a szerencsétlen Preiser úr még sérvet kapna, ha piszkálnia kellene a sorompót....

(#14460) sunocske válasza etwg hozzászólására (#14459) Válasz Feb 25, 2013
Na jó, de nekem komplett méretek meg minden benne van... így rengeteg helyszíni méricskélést úszhat meg a felhasználó. Az, hogy milyen sínből van igazából tényleg mindegy, de minél kisebb, annál jobb
(#14462) etwg válasza sunocske hozzászólására (#14460) Válasz Feb 25, 2013
Ha jol emlékszem a Linzbauer könyvben is meg vannak a méretek.
(#14464) sunocske válasza etwg hozzászólására (#14462) Válasz Feb 25, 2013
Igen, csak a zöld könyvvel ellentétben a szabvány benne van a számítógépemben
(#14465) BaTTka válasza kaTTonai hozzászólására (#14430) Válasz Feb 25, 2013
Ja,ja tartson
Így megfelel? Itt még a festés egy kicsit csíkos, mert siettem és sűrűbb festékkel kentem. Egyébként ez élőben szabad szemmel nem látszik, csak így a képen tíz-tizenötszörös nagyításban.

1.1.jpg
 
(#14466) etwg válasza sunocske hozzászólására (#14464) Válasz Feb 25, 2013
Akkor keresd!


(#14467) DinoTT válasza sunocske hozzászólására (#14464) Válasz Feb 25, 2013
Nagyon várom akkor a méreteket is mert úgy valóban egyszerűbb lenne.
(#14468) DinoTT válasza etwg hozzászólására (#14456) Válasz Feb 25, 2013
Tudtok olyan boltot ahol árulnak is ilyet?

(#14469) etwg válasza DinoTT hozzászólására (#14468) Válasz Feb 25, 2013
Gyakorlatilag ilyen kis darabokat külön nem igen fogsz kapni. de egy darab N vagy Z sin (talpfával együtt) ad megfelelö mennyiségü anyagot. (Akár használt is lehet).
(#14470) kaTTonai válasza BaTTka hozzászólására (#14465) Válasz Feb 25, 2013
Kedves BaTTka MesTTer!

Persze,hogy megfelel!

Hálától remegő szívvel várom a küldeményt!

Nagyon szépen köszönöm!!

Üdv:Miki
(#14471) GABA TT hozzászólása Válasz Feb 25, 2013
Sziasztok ! Egy kis mazsola . A megújul hajtóművet múltkor már láttátok a külső, ilyen lett!

DSC04744.JPG

DSC04748.JPG

DSC04750.JPG
 
(#14472) kaTTonai válasza GABA TT hozzászólására (#14471) Válasz Feb 25, 2013
Nagyon szép lett!Még mindig keresem az állam...

Lesz mire gyűjteni!

Üdv.miki
(#14474) Frankye moderátori válasza kaTTonai hozzászólására (#14472) Válasz Feb 25, 2013
A dupla post-ot kivettem.
(#14476) Mk48 2024 válasza sunocske hozzászólására (#14464) Válasz Feb 25, 2013
Nekem is elküldhetnéd már a méreteket, rajzokat, stb!

DominoTT: Én Z (code60) sínekből építettem, a Terepépítős topikban talán még képet is találsz, de a zindexen a H0e topikban ugyanazt láthatod a bányás modulomon.
(#14477) Mk48 2024 válasza GABA TT hozzászólására (#14471) Válasz Feb 25, 2013
(#14478) sunocske válasza Mk48 2024 hozzászólására (#14476) Válasz Feb 25, 2013
Van egy nagy bajom ezzel: elveszett az excel táblám, amiben katalogizáltam a MÁV szabványokat. Úgyhogy most van 350 db xxxx.zip fájlom, mindegyikben egy-egy xxxx.doc fájllal, amelyekben az xxxx egy tetszőleges négyjegyű szám. Tudom, hogy közte van, de nem tudom a számát. Most még a google sem segített.

Holnap talán kicsit hamarabb hazaérek és megkeresem.
(#14479) bcs szgab válasza Mk48 2024 hozzászólására (#14476) Válasz Feb 25, 2013
Nem DominoTT hanem DinoTT
(#14480) Mk48 2024 válasza bcs szgab hozzászólására (#14479) Válasz Feb 25, 2013
Bocsi!
(#14481) Mk48 2024 válasza sunocske hozzászólására (#14478) Válasz Feb 25, 2013
Ok!
Mekkora méretű az a 350 zip?

Egy kis OFF-ot bocsássatok meg nékem:
Kisvasuti pályaanyagokról kellenek szabványok?
Beton-, fa-, fém-keresztaljak, kitérők, hevederek, sínek, stb.
On
(#14486) sunocske válasza Mk48 2024 hozzászólására (#14481) Válasz Feb 26, 2013
Összesen kb. 400 MB, a rajzok miatt.
(#14487) Lezlinilzen hozzászólása Válasz Feb 26, 2013
Sziasztok Uraim!
A félig kész állapotú trafóházról néhány fotó:

trafóház 001.jpg

trafóház 002.jpg

trafóház 003.jpg
 
(#14488) Lezlinilzen válasza Lezlinilzen hozzászólására (#14487) Válasz Feb 26, 2013
folytatás..

trafóház 004.jpg

trafóház 005.jpg
 
(#14489) kaTTonai válasza Lezlinilzen hozzászólására (#14488) Válasz Feb 26, 2013
Basszus!

Na ilyenkor látom csak,hogy milyen pancser vagyok....

Ideje sutba vágnom a terepasztalomat is..Hol vagyok én ehhez képest...

Gratulálok!Pont mint az eredeti!

Üdv:Miki
Lapozás       60/436    
Frissek
  2024. Nov, 23. Szo
13:50:03
  Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt
Hirdetés