|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#14795) rwirtz válasza BaTTka hozzászólására (#14790)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
BaTTka MesTTer,
Szerintem tök jó! A középső szín sok kpen mályvának tűnik, de szerintem simán szürke.
Üdv,
Robi |
(#14796) rwirtz válasza DinoTT hozzászólására (#14791)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Igen a hbweb-en fönt vannak, és szerencsére - ahogy Csikos Mester írta - TT-ben mindet meg lehet csinálni átfestéssel, matriciázással.
A Modist BR 212-e gyönyörű modell, és jól átalakítható, csak matricázni kell.
Robi |
(#14797) gumidani válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14794)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Szerintem ez is a magyar TT modellezők elleni merénylet volt. |
(#14798) csíkosháTTú válasza gumidani hozzászólására (#14797)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Jja...
Különösen, hogy Timisoara-ba mentek, nem pedig Temesvárra... |
(#14800) CSEPA.S válasza DinoTT hozzászólására (#14791)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Köszi a linket,megtaláltam Küzüttök volt a 0469 001
is aminek fölirtam a számát fölírtam a számát.Azt jóllátom,hogy a BR 211 hasonlír rá a legjobban?
Sándor |
(#14801) csíkosháTTú válasza CSEPA.S hozzászólására (#14800)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Hát ez pont az ex DB V100, vagyis csak kisszériás gyártótól érhető el. A Tillig a DR-es V100-at gyártja, meg a V60-t. |
(#14802) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14801)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Tillig DR BR106 (ex DR V60) modellből festhető:
DR V60-ból
Tillig DR BR110 (ex DR V100) modellből festhető:
V100-ból
Ezúton is köszönet a képek készítőjének! |
(#14803) CSEPA.S válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14802)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Az ördögbe is! A volt asztali gépem winchaestere nincs itthon, mert kap egy külsős dobozt, vagy mi a fenét nem értek hozzá, a lényeg,azt hiszem, mind a két típust fényképeztem, de így nem tudom megnézni.
Kedves Csíkosmester, köszönöm a segítséget és én is megköszönöm a fényképek készítőjének munkáját, mert sokat segített.
(bizonyos fórum illemet még tanulnom kell |
(#14805) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14801)
|
Válasz •
|
Márc 8, 2013 |
|
Hááát, ha a Modist kisszériás, akkor ám legyen.
Viszont tény és való, ahogy Robi is megerősítette, az ő DB V100-asuk a legszebb és legjobb. Kapcsolódó anyag
De ahogy Csíkos is mondja, a 290-es újabb beszerzésű gép is van állományban, ez pedig a Piko új modelljéből, annak is a DB AG festésű (47262 cikkszám) változatából kivitelezhető.
Persze első ránézésre, aztán lehet, hogy vannak apró eltérések. |
(#14811) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#14805)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Jóvannna!
Tillig volumenre gondoltam, ettől azért a Modist lemarad. |
(#14812) csíkosháTTú válasza CSEPA.S hozzászólására (#14803)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Közben megkerestem!
Az Általad kinézett ex DB V100-as LHC gépet
EBBŐL
lehet átfesteni. |
(#14821) szergely001 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Sziasztok!
Tanácsot kérnék tőletek. Kerestem festéket a legközelebbi barkácsáruházban. Szabvány szerinti RAL 5009 kék és 1017 sárga színekkel vagyok bajban. Ugyanis nem volt nekik csak 5010 és 1018. Kérdés nagyon nagy a különbség árnyalatban a két kód között, vagy ezek is megfelelnének? Eddig revell festékből kevergettem szemre kb jó színt, de egyszerűbb lefújni.
Bocs, ha hülye kérdés, de csak egy mezei történész vagyok.
Előre is köszönöm a válaszokat! |
(#14824) sunocske válasza szergely001 hozzászólására (#14821)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Teljesen más árnyalat, hiába vannak egymás mellett. De egy valamire való festékbolt kikeveri neked. |
(#14825) szergely001 válasza sunocske hozzászólására (#14824)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Akkor keresek tovább, 2 hét és úgyis barkácsboltban fogok dolgozni
Igazából a "könnyebb" megoldást a sprayt keresem.
Dízelt és személykocsi alvázat már tudok fújni az megvan |
(#14826) szergely001 válasza sunocske hozzászólására (#14824)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Ja, ne haragudj Dávid, ez lemaradt: Köszi szépen |
(#14836) sunocske válasza szergely001 hozzászólására (#14825)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Akkor majd te keversz nekem! De nem főműhelyes színeket, hanem napszítta-rozsdaporos sárgát és budiajtó zöldet (UDJ + Ks kocsi) |
(#14837) masTTertape válasza szergely001 hozzászólására (#14821)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
A barkácsáruházakban kapható RAL kódos szpréket felejtsd el! Rákérdeztem az egyik ilyeneket árusító, amúgy hozzáértő eladóval felszerelkezett standon, hogy alkalmas-e a festék szemcsemérete a mi méretünkben festésre. Ő mondta, hogy nem. Azóta láttam ilyennel fújt modellt és bizony a méregdrága, narancsbőr elleni krémek jutottak eszembe, hátha azzal kezelhető a felület.
Magyarán, az ilyen palackokban nagyon "vastag" a festék, ha az 1:120-adnyi modelleket lefújod vele, akkor durva szemcsés felületet kapsz. Nem szép a végeredmény.
Ha nem a RAL szerinti festék kell, akkor a Humbrol Acryl szpréket erősen javaslom, mert nagyon finom anyag. Ha meg kód alapján dolgozol és palackból, akkor kevertess! |
(#14838) szergely001 válasza masTTertape hozzászólására (#14837)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Szia!
Köszi a tippet, bár bevallom egy világ omlott össze bennem. Nagyon reménykedtem benne, hogy jó lesz. Amúgy megkérdezték mire kell, elmondtam azt mondta ez tökéletes...hááát lehet, hogy még nem látott vasútmodellt, vagy nagyon el akart adni.
Akkor megyek tovább keresgélni. |
(#14839) CSEPA.S válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14812)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Hálásan köszönöm a segítséged és a tisztelt lakókét akik szintén sokat segítettek a témában.
Köszi:Sándor
|
(#14841) masTTertape válasza szergely001 hozzászólására (#14838)
|
Válasz •
|
Márc 9, 2013 |
|
Igazán nincs mit.
Valahol, az út vége úgyis a kompresszorral szórt festés lesz. Nemrég hallottam, hogy vannak bizonyos festékgyártók, akik pontos RAL skála szerint adják a modellfestéket és ebben a szortimentben a MÁV szabványa is benne van. Nürnbergben láttam iszonyatos felhozatalt, de ezek kapásból drágák. Kérdés, hogy itthon van-e bolt, aki bevállalja ezeket. |
(#14855) TTmisi hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 10, 2013 |
|
Tisztelt ápolt-társak, kicsiny klubunk a balassagyarmati Művelődési Központba kiállítást rendez március 15-17ig.
Mindenkit szeretettel várunk! |
|
(#14861) STTaradder hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 10, 2013 |
|
Érdekelne hogy ebben a méretben nem adtak ki gyári M41, M43, M44, V43, V63 típusukat? Mert nem láttam eladót.
És fém kasznival bármilyen mozdonyokat? |
(#14863) masTTertape válasza STTaradder hozzászólására (#14861)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Szia,
Definiálni kellene a "gyári" kifejezést.
Ebben a méretben általában a nagyüzemi módszerrel előállított modellt nevezzük gyárinak, amelyből egy széria a régmúlt időkben 800 ezer - egymillió is lehetett, manapság jó, ha megéri a pár ezret. De gyári.
A néhány tucatnyi, esetleg pár százas tétel is lehet gyári, de azt inkább kisszériásnak mondhatjuk.
Nos ilyen kategóriába esik a Deák Modellsport réz modellje is.
Természetesen a kivitelezés messze áll a nagyüzemi módszerektől, de ha azt nézzük, hogy egy cég, egy brand áll a kínálat mögött, akkor bátran nevezhetjük gyárinak.
Az elmúlt évek során igyekeztem a honlapomon összeszedni és bemutatni a TT méret jelentősebb modelljeit, így ezek közül is találsz ott. Érdemes beleolvasni, mert pont az ilyen informálódás végett írtam a teszteket.
Tehát a rövid válasz: rézből készült M41, V43 és V63 van a piacon, rendelhető, vásárolható.
De ha inkább a pénztárcád és a szépérzéked híve vagy, akkor Jakó és Hubert modelleket keresel. Jakó Attiláé ráadásul rézből van... |
(#14864) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#14863)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Egyfajta kisszéria, vagy "gyári": |
|
(#14865) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14864)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Folytatás: |
|
(#14866) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14865)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Még egy epizód:
|
|
(#14867) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14866)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
A modellnek, előnyei ellenére nagyon sok baja van.
- Kezdjük azzal, hogy ez a pályaszám egy szolnoki, modernizált, un. "Papagáj" V43-é, ergo ezzel a festéssel ilyen soha nem volt, tehát ez egy "fantázia modell". (A modell árát nézve azért erre illeTT volna figyelni!: )
- Nem tudom, hogy ki hogy van vele, nekem nem tetszik tetején a kialakítás, kezdve az áramszedőkkel.
- Nem tetszik a modell homlokfala sem.
- Nem tetszik a forgóvázmaszk sem, láthatóan pontatlan, a csapágytok imitációk nem ott vannak, ahol a tengelyek.
- KimondoTTan primitív a kupplung befogása.
Egyáltalán, nagyon szeretném remélni, hogy a hazi kisszériás gyártási kultúra azért a képeken látható szinten már túl van, és lehetőleg felfelé hangyta el. Lásd: Hubert Feri eddig általam látott munkái, vagy Jakó Attila V63-asa, vagy hazai gőzösok egy-két példánya már jóval túl van ezen.
Ez sajnos nem. És nagyon kérek mindenkit, hogy most válasszuk szét a "magamnakcsináltamnézzétekmeg" kategóriát a kimondottan eladásra készítettet modellektől! A képeken látható modell, ha az első kategóriába tartozna, akkor szuperlatívuszokban lehetne, és illene róla beszélni. Csak az a baj, hogy az utóbbiba tartozik...
|
(#14868) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Túl vagyunk a hétvégi kiállításon.
Rengeteg tapasztalat, élmény, impresszió ért bennünket, remélem mindennek lesz látszatja is.
Szeretném megköszönni a klub nevében Dénesnek, Petinek, Lacinak, Dávidnak, Tominak, Gábornak a segítő részvételt és közreműködést. Ugye nem hagytam ki senkit?
Szintúgy köszönet mindenkinek, aki kijött, meglátogatta a kopasz moduljainkat.
A kritikák sokaságát egyként lefordítva, arra jutottunk, hogy ez volt az utolsó kiállítás, amin megjelentünk - üres modulokkal.
Bár nagyon látványos a megannyi szerelvény kavargása a háromkörös digit pályán, izgalmas a lendületből kapcsolt modulátmenet is, viszont mindezt már megmutattuk.
Arra jutottunk, hogy a tapasztalatokat és elképzeléseket megosztanánk a klubtagsággal a következő összejövetelen, csütörtökön.
Építő jellegű (átvitt és valós értelemben is) javaslatokat várunk és egyfajta eszmecserével szeretnénk előre mozdítani a klub modul-szakosztályának fejlődését.
A jelenlévők egyöntetűen azt a következtetést vonták le, hogy egy ilyen cél, egy ilyen bemutatkozási lehetőség nagyon jót tesz az egyénnek, a csapatnak és nem utolsó sorban a méretnek.
Külön köszönet a gyűjteményeinkben állomásozó kisszériás modellek készítőinek is, hogy színvonalas munkáikkal emelhették a bemutatkozás színvonalát.
Folyt.köv. a klubtalin. |
(#14869) masTTertape válasza csíkosháTTú hozzászólására (#14867)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Ezért is jeleztem a kedves érdeklődőnek, hogy az ilyen, egyébként gyárinak (lásd korábbi definíció) jelzett modellekről talál bőséges leírást, fotókkal illusztrálva, ahol nincs topik adta korlát.
Az, hogy egy-egy modell összhatása kire, milyen benyomást kelt, egyéni megítélés kérdése. Egy irodalmi, zenei, vagy képzőművészeti alkotás elemzése szabad műfaj. Már rég volt az, amikor az irodalomtanár azt az elemzést várta el a diáktól, amit az órán leadott.
Tehát akadhat olyan, akinek éppen a Deák modell tetszik.
Az viszont mindenképp szakmai vélemény, amit leírtál és hasznos, főleg a modellek fogyasztói árának tükrében.
De ha valakinek ezek kellenek, ilyen kivitelezésben és 60-80 ezer ft-os áron, akkor keressék bátran Laci bácsit.
Egyébként az erre vonatkozó, pontos véleményemet leírtam a V63-as cikkben. |
(#14870) masTTertape válasza masTTertape hozzászólására (#14868)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Csak egy vélemény a nemszeretem fórumról: LINK |
(#14871) BR95 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Szervusztok!
Modulátmenethez lenne szükségem nyáklemezre, milyent szoktatok oda használni? Esetleg nincs valakinek 4pár elfekvőben, akkor még faragnom sem kellene... |
(#14872) masTTertape válasza BR95 hozzászólására (#14871)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Ha nem is négy pár, de akad nálam biztosan. |
(#14873) BR95 válasza masTTertape hozzászólására (#14872)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Próbáltalak hívni... Jársz a Hősök tere felé valamikor? Én nem vagyok jelenleg mobilizálható, foglyul ejtett a melóhely. |
(#14874) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#14868)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Nagyon szívesen segítettem
Aztán átgondoltam én is magamban az egészet, és a kezdeti sértődöttségemért elnézést kérek.
A hétvége komoly lökést adott abban, hogy minél hamarabb befejezzem mindkét modulomat. Az 1-es számú marad úgy, ahogy van (ez a tanuló modulom), nem fogom átalakítani, "csak úgy" építem tovább. A 2-es számú szerencsére nincs ilyen előrehaladott állapotban, egy-két dolgot máshogy fogok rajta megoldani, mint eredetileg terveztem.
Bár attól tartok, hogy komolyabban hozzá kell nyúlnom az egyeskéhez is, mert valami nagyon gyanús rajta nekem (ti. hogy nem mindenhova jut el az áram, ahova kéne)... |
(#14875) help-ez válasza masTTertape hozzászólására (#14868)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Nagy élmény volt.
Különösen az apró nép csillogó szemeit látni!
Sok apuka,ill.nagypapa jelezte,hogy építene(ujjá építené) TT-s
asztalát a látottak alapján.Sajnos olyan is előfordult,hogy rácsodálkoztak :jjé ilyen még létezik?!!
Ötletek és javaslatok a csüt.klubtalin-ha eljutok odáig..
Sok minden körvonalazódik a kiállításon való esztétikai megjelenés és logisztikai problémákat tekintve.
Külön köszönet Gábornak,Dénesnek,Péternek,hogy szállításomat 3 napon keresztül végezték !!
Laci/Helpez
|
(#14879) STTaradder válasza masTTertape hozzászólására (#14863)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Nálam a gyári az ami akkora gyártásszámot ad amit boltokban is kapható és nem az ami rendelésre akár több heti késedelemmel készül még ha több tucat példányban is.
Az első barátibb áron az utóbbi sokszor 60-80 ezres áron, a mai magyar átlag feletti fizetéssel mérve is sok pénz.
Főleg hogy ahogy Csíkos is részletezte sok milyen minőségben (eladó modell szint).
A választ köszönöm. Kár hogy alacsonyabb árszinten vagy használt nincs. |
(#14880) masTTertape válasza STTaradder hozzászólására (#14879)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Hát akkor nagyon idealista világképet vetítesz magad elé, ha csak a vasútmodellezésre gondolsz.
Szívesen javasolnám, hogy olvasd végig a korábbi topik hozzászólásait, de nem tehetem, mert az ottani moderatúra gyökerestül szakította ki azt az információs anyagot, amit sok éven keresztül összehoztak a méret ismerői.
Az elmúlt napokban itt is volt egy kis diskurzus a hazai kereskedelemről és érintőlegesen a magyar modellek helyzetéről a nagyüzemi gyártók kínálatának tükrében.
Nagyon sanyarú a kép, de hidd el, nem csak most. Jobban belegondolva sosem volt a Bttb időkben olyan katalógus, amiben egynél több magyar mozdony lett volna egyszerre.
A Tillig időkben is talán rövid átfedéssel szerepelt magyar M61-es és M62-es a szortimentben.
A vagonok helyzete talán kicsit másabb, de érdekes módon a gyárak esetében is éveket kell várni egy hivatalos újdonság bejelentést követően a kézzelfogható eredményig.
A vontatójárművek esetében az ok nagyon kézenfekvő. Magyar mozdonyok nem jártak át a gyártó által lefedett piac többi országába és külföldi mozdonyok közül is csak a fent említett kettő került ide jellemzően. Csak a legújabb korszak vívmánya a sok univerzális mozdony és azok térnyerése nemzetközi szinten is.
Ha megnézed a szlovákokat, cseheket, akkor láthatod, hogy ők igen komoly háttéripart fejlesztettek ki az igényeik kielégítésére. Azt nem tudom, hogy ott mennyit kell várni egy-egy hazai modellre, de szerintem különösebb, magasra tett fogyasztói igények nélkül várják ki a kész terméket.
Az itthoni piac '89 utáni helyzete ismert. Még inkább a béka feneke alá került akár a hobbi, akár a piac igénye. Nagyon sokan megelégedtek a német felhozatallal, sőt nagy százalékban megmaradt a "piros mozdony után kék, meg zöld, meg sárga kocsit rakjunk" igény, azaz nem volt fontos, hogy milyen vasúttársaság, pláne hogy magyar-e.
Főként gyűjtői igények alapján jött létre a Deák modell, majd a későbbiek során Aszódi Laci bácsi, Varga Zsolti, majd Enyedi Laci és Lehoczki Gabi munkássága és az "újak" között pedig Jakó Atti és Hubert Feri rendkívül korszerű modelljei.
Egyszerűen nem volt más, vagy ha volt is, azok inkább átfaragások lettek.
Mindenki oda árazta a modelljét, ahova akarta, páran még a minőséget sem hangolták össze a fogyasztói árral, mondván, hogy úgyis hiány van belőle, ergo mindenképp megveszik. Meglátásom, hogy ez a szemlélet most már kezd elkopni és a minőségileg kifogásolt modellek sorra kerülnek ki a gyűjteményekből, másod, harmad piacukat élik és valahol kikötnek majd.
És teret nyernek a korszerű eszközökkel készített, vasútszakmailag is helytálló megoldásokat tartalmazó modellek.
És a gyűjtő belátja, hogy inkább kivárja a sorát, mert akkor egy igazán egzakt, jól összerakott, minden szempontból vállalható modell boldog tulajdonosa lehet.
A türelem a vasútmodell gyűjtő egyik legfőbb erénye...
És mint ahogy a garanciális igényekkel sem, úgy a "minden legyen kapható a boltban és azonnal" elvárással sem kezdhetünk semmit ebben a szegmensben, mert a vasútmodellpiac (és a fogyasztói oldal is) rengeteg apró részletében eltér a mindennapokban megszokott piacgazdasági normáktól. |
(#14881) ZaGyu hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Sziasztok!
Feltöltöttem néhány újabb képet az asztalom eddig hiányos részéről a fotótárba.
Milyen mozdonyt javasolnátok az utolsó képen látható PFT szerelvény elé?
Gyula
Ui: Gratulálok a csapatnak, nagyon tetszett a hét végi kiállításon megjelent TT-s prezentáció.
|
|
(#14882) TTomasz válasza masTTertape hozzászólására (#14868)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Nagyon jól éreztem magam! Köszönöm!
Egy logisztikai kérdés: milyen magasra voltak állítva a modullábak? Ergó milyen széles anyag kell oda és kb hány méter hosszú lenne jó?
A "vasárnapi" csapat: |
|
(#14883) STTaradder válasza masTTertape hozzászólására (#14880)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
És szépen le is írtad hogy miért halott és tart itt ez a piac.
Sok mindent elolvastam már az elmúlt hónapokban ezzel a témával kapcsolatban, ezt még nem, ezért is kérdeztem.
Nekem volt H0 gyári Csörgöm (boltban vett), így gondoltam csak van ez TT-ben is.
Viszont ennek tudatában érdekelne infó két modellről az oldaladról:
- http://mastertape.freeweb.hu/m41_hf.htm
Itt ha áll még nekem pont van egy Nohab ami erre alkalmas alap lenne.
A leírt e-mail címen érdeklődhetek él még?
- http://mastertape.freeweb.hu/v63_156_jakoa.htm
Itt kinél hol érdeklődhetnék a vétel lehetőségről?
Köszönöm |
(#14885) GABA TT hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Sziasztok!
Tovább haladt a 326-os remélem a szegecsek a szerkocsin kontúrosan előkerülnek festés után. Egyenlőre csak tapinthatóak. |
|
(#14886) masTTertape válasza STTaradder hozzászólására (#14883)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Talán éppen ezért is nyergeltek át sokan a TT-ről a H0-ra.
De azért van remény, hisz nagyon sokan rácsodálkoztak a kiállításon bemutatott modellekre.
A két kiemelt modell esetében Hubert Feri elérhetősége (GF Rákoskeresztúr nick-en) valahol korábban megtalálható.
Jakó Attila ugyanígy, de ő jakoa nick-kel természetesen.
Készülj fel a hosszas várakozásra, mert mindkét mester mással van elfoglalva, de azért van remény. |
(#14887) masTTertape válasza TTomasz hozzászólására (#14882)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
A csipet csapat.
|
(#14888) masTTertape válasza GABA TT hozzászólására (#14885)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Nagyon szép lesz Gábor!
A dómok ilyen ferdék, vagy az objektív csal ennyire? |
(#14889) STTaradder válasza masTTertape hozzászólására (#14886)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
Az elsőt megtaláltam a másodikat sajnos nem vettem észre pedig több oldalt is visszaolvastam |
(#14890) masTTertape válasza STTaradder hozzászólására (#14889)
|
Válasz •
|
Márc 11, 2013 |
|
A napokban találkozom Attilával, rákérdezek, hogy mennyire van szabad kapacitása. |
(#14891) RoninTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 12, 2013 |
|
Itt is felteszem a kérdést, hátha ...
Valahol régebben láttam egy olyan kis szerkentyűt, amivel könnyen lehetett ágyazatot készíteni. Csak bele kellett önteni a kavicsot, végighúzni a vágányon, és már kész is.
Nincs meg valakinek a rajz? Esetleg valami webcím?
Köszönöm! |
(#14892) róbertke válasza RoninTT hozzászólására (#14891)
|
Válasz •
|
Márc 12, 2013 |
|
|
(#14893) sunocske válasza TTomasz hozzászólására (#14882)
|
Válasz •
|
Márc 12, 2013 |
|
Tyű, de girbe-gurba az a szabványárok... Ez eddig föl se tűnt... |
(#14894) csíkosháTTú válasza ZaGyu hozzászólására (#14881)
|
Válasz •
|
Márc 12, 2013 |
|
Háttt..., ez elé azt kötöTTek, ami épp volt. Valami dízel, M31, M32, M40, M44. Sajnos ontopic méretben ritkák, és a ritkaság sajnos még ritkban párosul használhatósággal is... |
|
|
2024. Nov, 26. Kedd 10:57:27 |
|
Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt |
|
|