Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Netes videók
Netes videók
Témaindító: Csukló, idő: Júl 22, 2010
Témakörök:

Lapozás       12/14    
(#20553) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#20548) Válasz Aug 8, 2013
Mintha az idióta spanyol is ezen nőtt volna fel!
Tudod aki a spanyol expresszt fektette az oldalára a minap!
(#20560) etwg válasza zsolesz74 hozzászólására (#20553) Válasz Aug 8, 2013
Hagyd a szerencsétlen spanyolt, nem az a müvészet, hogy megfektette az AVEt, hanem az, hogy ezt megtehette!

(#20561) Váltógyártó válasza etwg hozzászólására (#20548) Válasz Aug 8, 2013
Az ilyen idiótákat kéne furkósbottal agyonverni!
(#20563) sunocske válasza Váltógyártó hozzászólására (#20561) Válasz Aug 8, 2013
Ez Amerika. Ennyi.
(#20567) etwg válasza Váltógyártó hozzászólására (#20561) Válasz Aug 8, 2013
Bocs megint elnéztem mire válaszoltál.

Persze bolondok mindenhol vannak, söt sokszor vevö is van a hülyeségre. De ilyen kánikulában ez nem is csoda....


(#20569) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#20560) Válasz Aug 8, 2013
Ez is az a verzió, amikor játssza az eszét és mindenki oda-vissza van, hogy mennyire király.
Aztán amikor visszanyal a fagyi, akkor meg mindenki a felelőst keresi.
Nos, a vezetőtől a vezérigazgatóig mindenki felelős.

Ez nálunk is így működik, csak mondjuk nem vonattal...

Amíg a gratulációt várja a paraszt, addig minden rendben, aztán ha megkapja a kritikát, akkor még ő sértődik meg!
(#20575) etwg válasza zsolesz74 hozzászólására (#20569) Válasz Aug 8, 2013
Ha belegondolsz, a koszos pesti buszon aminek a csucssebessége jo ha 50 km/h mindegyiken ki van irva, hogy ne zavarja menet közben a vezetöt ( vagy valami hasonlo - már régen ültem buszon ).
A 200-300 km/h vonaton meg üzemszerüen bevezetik a fedélzeti telefont ( sicc), hogy boldog boldogtalan elcsevegjen az mv. -l, akinek olyan utasitása van , hogy a második alagut (sicc) után kell fékeznie, s mindez átment minden hatoságon.
A szerencsétlennek az ujjain kell számolgatnia az egyforma alagutakat, és közben telefonon csevegnie valakivel a következö megállóról....
(#20583) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#20575) Válasz Aug 8, 2013
Igen ez elég beteg!
A buszra meg jobb is, hogy nem szállsz fel.
Éppen a minap olvastam, hogy egy lány megsérült egy vészfékezéskor. A BKV és a BKK tologatja a felelősséget egymás között. Legutóbb már a sérültet kezdték ki, hogy nem is kapaszkodott!
Megjegyzem azt a tökös adminisztrátort tenném fel egy vészfékezés erejéig a buszra, hogy mutassa meg, hogy lehet megállni amikor satufékezik egy autóbusz.
Sehogy! Aki nem ül, az repül!
(#21084) TTomi hozzászólása Válasz Aug 15, 2013
Amikor elfogy a helyjegy!
INDIA
(#21085) etwg válasza TTomi hozzászólására (#21084) Válasz Aug 15, 2013
Ennyi utasrol álmodnak sok vasuton....
(#21372) TTomi hozzászólása Válasz Aug 21, 2013
Egy nagyon érdekes film 1955-ből!
Itt
(#21386) etwg válasza TTomi hozzászólására (#21372) Válasz Aug 22, 2013
Szép!
50 évet élt meg ez a világrekord!
(#21391) TTomi válasza etwg hozzászólására (#21386) Válasz Aug 22, 2013
Na és a műszerezettség, az sem nem semmi!
(#22713) TTomi hozzászólása Válasz Szept 13, 2013
(#22715) etwg válasza TTomi hozzászólására (#22713) Válasz Szept 14, 2013

Jol meg van tömve...
(#23368) TTomi hozzászólása Válasz Szept 26, 2013
Milyen Mozdonyok kerülnek elő!
(#23452) Csukló hozzászólása Válasz Szept 29, 2013
(#23454) HOTotya válasza Csukló hozzászólására (#23452) Válasz Szept 29, 2013
A villamossal mit csináltatok ...szétszedtétek,hogy legyen helyetek??? és hol vannak az asztalról a képek???
(#23495) Csukló válasza HOTotya hozzászólására (#23454) Válasz Szept 30, 2013
A villamos volt a mi szállító eszközünk és abból pakoltunk ki!

Az asztalról majd még teszek fel képet.
Egy kis előzetes egy korábbi kiállításról!
(#26067) TTomi hozzászólása Válasz Nov 28, 2013
Szinkronban felsőfokon , kis érdekességgel.
(#27656) Fordítókorongos hozzászólása Válasz Jan 6, 2014
Sziasztok!
Találtam egy jó videót az index-en.
VBL topic társ szerint ez a "leghangulatosabb Nohabos videó(külföldi), amit valaha látott".
Szerintem is igaza lehet.
Nézzétek:
Norvég Nohabok
(#27663) etwg hozzászólása Válasz Jan 6, 2014
Egy friss video francia barátom kamerájából:

Visö
(#28759) SzerNoh hozzászólása Válasz Jan 25, 2014
Sziasztok!
Egy kis érdekesség.
Fremo 87 Treffen
Nekem nagyon tetszik pár részlet.
(#28783) baker6600 hozzászólása Válasz Jan 25, 2014
Kisvasút
Bővebben: Link
Király benne a tranzit 5:35 körül
(#28785) SzerNoh válasza baker6600 hozzászólására (#28783) Válasz Jan 25, 2014
Nem rossz
(#28786) etwg válasza baker6600 hozzászólására (#28783) Válasz Jan 25, 2014
(#28810) jumo31 válasza baker6600 hozzászólására (#28783) Válasz Jan 25, 2014

A vasút és a táj ragadott meg, nagyon jó kis videó.
Na meg a harangozás kézzel-lábbal...
(#28821) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#28810) Válasz Jan 26, 2014
Itt a francia video utolso eposza:

Visö 4
(#28910) jumo31 válasza etwg hozzászólására (#28821) Válasz Jan 27, 2014

A falu látványossága lehetne... Szépen karban van tartva a mozdony.
Az elején miért a középső sínszál? 2 in 1?
(#28914) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#28910) Válasz Jan 27, 2014
Az is, ha nem lenne az isten háta mögött. Ha megnézed a többi videot, is akkor láthatod, hogy nagyon érdekes hely és sok minden van ott ami ma már nagy ritkaság.
Részben a svájciak segitik öket. (meg sokan hazulról is).

Azon a középsö sinszálon meg a vonat (760mm) a másikon a nagyvasut.
(#28924) etwg válasza etwg hozzászólására (#28914) Válasz Jan 28, 2014
Itt a következö rész:

Romania 5
(#28926) etwg válasza etwg hozzászólására (#28924) Válasz Jan 28, 2014
AMugy ehhez az utolso vonalhoz van egy leirásom is H. Hufnagel barátomtól:

Abrud – Campeni Roumanie. By Hans Hufnagel

The narrow gauge railway Turda – Abrud

The “Torda – Topanfalva – Abrudbanai Hév” railway company was founded on 30 March 1911 with both private share capital and capital from the local communities. The greatest number of shares were held by Maximilian Schiffer and Grünwald & Bros. , who also managed the company. Schiffer, a civil engineer by profession, was responsible for the surveying of the line and subsequently its construction.

The 760 mm gauge line is 93 kms long and goes from Turda to Abrud through the Aries valley, climbing from 299 meters above sea-level at Turda to a summit of 585 meters at a maximum grade of 1 in 55. The line has 27 stations and halts, two tunnels (of 63 and 14 meters length) and numerous bridges; minimum curve radius is 60 m.

The line was opened on 1 July 1912. Originally the railway was operated by the MAV, but was taken over by the CFR in 1920.

Steam locomotives were used from 1912 to 1968. In the 1965-66 timetables there was also a daily “express” over the line – unique on the CFR narrow gauge.

The line was closed in 1998. In October, 1998, a long train of "demolition" traveled lines it, getting back from stations to stations the furniture, the equipment, and to close buildings.

Ehhez még annyit, hogy ezen a vonalon is elöfordult az egyetlen Shay mozdony ami Europába került.
(#29096) nohab 74 hozzászólása Válasz Jan 31, 2014
(#29116) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#29096) Válasz Feb 1, 2014
Még nyers kasznikkal NMJ
(#29117) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#29116) Válasz Feb 1, 2014
(#29346) jumo31 hozzászólása Válasz Feb 5, 2014
Ez most komoly??

1:450

(#29363) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#29346) Válasz Feb 6, 2014
3 éve Nürnbergben is volt egy hasonlo méretü vasut. Már akkor is megcsodáltam. Ott még nem voltak europai (angol) vonatok....
(#29379) etwg hozzászólása Válasz Feb 6, 2014
Egy kis aktuális téli vasut.

Sillian, Ausztria
(#29442) Csukló válasza etwg hozzászólására (#29363) Válasz Feb 7, 2014
Vajon Váltógyártó barátunk ehhez is tud váltót alkotni??
(#29459) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#29442) Válasz Feb 8, 2014
Ő? Bármihez!
(#29460) etwg válasza Csukló hozzászólására (#29442) Válasz Feb 8, 2014
Már biztos alkotja - a megrendelés már régen ott van az asztalán.
(#29497) TTomi hozzászólása Válasz Feb 8, 2014
Szerelvény csere Fejhallgatóval nagyon király hangok.
(#29868) etwg hozzászólása Válasz Feb 16, 2014
Egy , ma már történelmi video a szlovákiai erdei vasutakrol: ( cseh és szlovák nyelven de nagyon szép immár 25 éves képekkel).

Erdei vasutak
(#29899) TTomi válasza etwg hozzászólására (#29868) Válasz Feb 16, 2014
Volt ott is bőven erdei vasút. Ugyan azon a táj 2010-ben Télen
(#29904) etwg válasza TTomi hozzászólására (#29899) Válasz Feb 16, 2014
Ahhoz képest, hogy mennyi volt (>70) az a néhány megmaradt majdnem semmi.

(#30044) SzerNoh hozzászólása Válasz Feb 19, 2014
Sziasztok!

Ismer valaki ilyen típusú videókat Cseh, vagy Szlovák pályákról?

Ezeket már végignéztem a szerzőtől mind:

Führerstandsmitfahrt Traisentalbahn St. Pölten - St. Aegyd

Führerstandsmitfahrt Bischofshofen - Selzthal Teil 1/2 - Cab Ride
(#30048) etwg válasza SzerNoh hozzászólására (#30044) Válasz Feb 19, 2014
Te is fiam, Brutusz?

Mi megcsináltuk a pendolino egyik ( majdnem utolso) menetét Bécs ( hajdani Südbahnhof) és Prága között. Részben elérhetö a Bahnorama.tv -n. A teljes anyag megvehetö DVD-n (5-6 ora) vagy BluRay-n.
Én nem igen szeretem az ilyen filmeket ( de ugy látszik rossz az izlésem, mert a Berlin-Bécs-i filmünk elég nagy kasszasiker volt). Nagyon utálatos csinálni - orákig, napokig ülni a kamera mellett (ha van egyáltalán hol, a triesti filmen a kameramant odakötöttük a Kenedy orrára, mert a fülkéböl rossz volt a kilátás, de a repülö bogarak inváziojával nem számoltunk. A szegény srác talán még ma is köp, ha legyet, szunyogot lát ), különben semmi munka nincs, csak néha kazettát/kártyát cserélni, majd napokig vagdalni a studioban ( majdnem ugyanazokat a jeleneteket), feliratozni stb
(#30053) sunocske válasza SzerNoh hozzászólására (#30044) Válasz Feb 19, 2014
(#30056) baker6600 válasza SzerNoh hozzászólására (#30044) Válasz Feb 19, 2014
Ha jó kicsit északabbról is
Bergen-Oslo
Norvégia
(#30206) Csukló hozzászólása Válasz Feb 21, 2014
Lapozás       12/14    
Frissek
  2024. Nov, 14. Csü
6:22:23
  Jelenleg 5 fő olvassa az oldalt
Hirdetés