|
Netes videók
|
Témaindító: Csukló, idő: Júl 22, 2010
Témakörök:
|
|
(#20553) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#20548)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Mintha az idióta spanyol is ezen nőtt volna fel!
Tudod aki a spanyol expresszt fektette az oldalára a minap! |
(#20561) Váltógyártó válasza etwg hozzászólására (#20548)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Az ilyen idiótákat kéne furkósbottal agyonverni! |
(#20563) sunocske válasza Váltógyártó hozzászólására (#20561)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Ez Amerika. Ennyi. |
(#20567) etwg válasza Váltógyártó hozzászólására (#20561)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Bocs megint elnéztem mire válaszoltál.
Persze bolondok mindenhol vannak, söt sokszor vevö is van a hülyeségre. De ilyen kánikulában ez nem is csoda....
|
(#20569) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#20560)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Ez is az a verzió, amikor játssza az eszét és mindenki oda-vissza van, hogy mennyire király.
Aztán amikor visszanyal a fagyi, akkor meg mindenki a felelőst keresi.
Nos, a vezetőtől a vezérigazgatóig mindenki felelős.
Ez nálunk is így működik, csak mondjuk nem vonattal...
Amíg a gratulációt várja a paraszt, addig minden rendben, aztán ha megkapja a kritikát, akkor még ő sértődik meg! |
(#20575) etwg válasza zsolesz74 hozzászólására (#20569)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Ha belegondolsz, a koszos pesti buszon aminek a csucssebessége jo ha 50 km/h mindegyiken ki van irva, hogy ne zavarja menet közben a vezetöt ( vagy valami hasonlo - már régen ültem buszon ).
A 200-300 km/h vonaton meg üzemszerüen bevezetik a fedélzeti telefont ( sicc), hogy boldog boldogtalan elcsevegjen az mv. -l, akinek olyan utasitása van , hogy a második alagut (sicc) után kell fékeznie, s mindez átment minden hatoságon.
A szerencsétlennek az ujjain kell számolgatnia az egyforma alagutakat, és közben telefonon csevegnie valakivel a következö megállóról....
|
(#20583) zsolesz74 válasza etwg hozzászólására (#20575)
|
Válasz •
|
Aug 8, 2013 |
|
Igen ez elég beteg!
A buszra meg jobb is, hogy nem szállsz fel.
Éppen a minap olvastam, hogy egy lány megsérült egy vészfékezéskor. A BKV és a BKK tologatja a felelősséget egymás között. Legutóbb már a sérültet kezdték ki, hogy nem is kapaszkodott!
Megjegyzem azt a tökös adminisztrátort tenném fel egy vészfékezés erejéig a buszra, hogy mutassa meg, hogy lehet megállni amikor satufékezik egy autóbusz.
Sehogy! Aki nem ül, az repül! |
(#21084) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 15, 2013 |
|
Amikor elfogy a helyjegy!
INDIA |
(#21085) etwg válasza TTomi hozzászólására (#21084)
|
Válasz •
|
Aug 15, 2013 |
|
Ennyi utasrol álmodnak sok vasuton.... |
(#21372) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 21, 2013 |
|
Egy nagyon érdekes film 1955-ből!
Itt |
(#21386) etwg válasza TTomi hozzászólására (#21372)
|
Válasz •
|
Aug 22, 2013 |
|
Szép!
50 évet élt meg ez a világrekord! |
(#21391) TTomi válasza etwg hozzászólására (#21386)
|
Válasz •
|
Aug 22, 2013 |
|
Na és a műszerezettség, az sem nem semmi! |
(#22713) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 13, 2013 |
|
|
(#22715) etwg válasza TTomi hozzászólására (#22713)
|
Válasz •
|
Szept 14, 2013 |
|
Jol meg van tömve...
|
(#23368) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 26, 2013 |
|
|
(#23452) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 29, 2013 |
|
|
(#23454) HOTotya válasza Csukló hozzászólására (#23452)
|
Válasz •
|
Szept 29, 2013 |
|
A villamossal mit csináltatok ...szétszedtétek,hogy legyen helyetek??? és hol vannak az asztalról a képek??? |
(#23495) Csukló válasza HOTotya hozzászólására (#23454)
|
Válasz •
|
Szept 30, 2013 |
|
|
(#26067) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 28, 2013 |
|
|
(#27656) Fordítókorongos hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 6, 2014 |
|
Sziasztok!
Találtam egy jó videót az index-en.
VBL topic társ szerint ez a "leghangulatosabb Nohabos videó(külföldi), amit valaha látott".
Szerintem is igaza lehet.
Nézzétek:
Norvég Nohabok |
(#27663) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 6, 2014 |
|
Egy friss video francia barátom kamerájából:
Visö |
(#28759) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Sziasztok!
Egy kis érdekesség.
Fremo 87 Treffen
Nekem nagyon tetszik pár részlet. |
(#28783) baker6600 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
|
(#28785) SzerNoh válasza baker6600 hozzászólására (#28783)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Nem rossz |
(#28786) etwg válasza baker6600 hozzászólására (#28783)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
|
(#28810) jumo31 válasza baker6600 hozzászólására (#28783)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
A vasút és a táj ragadott meg, nagyon jó kis videó.
Na meg a harangozás kézzel-lábbal... |
(#28821) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#28810)
|
Válasz •
|
Jan 26, 2014 |
|
Itt a francia video utolso eposza:
Visö 4 |
(#28910) jumo31 válasza etwg hozzászólására (#28821)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2014 |
|
A falu látványossága lehetne... Szépen karban van tartva a mozdony.
Az elején miért a középső sínszál? 2 in 1? |
(#28914) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#28910)
|
Válasz •
|
Jan 27, 2014 |
|
Az is, ha nem lenne az isten háta mögött. Ha megnézed a többi videot, is akkor láthatod, hogy nagyon érdekes hely és sok minden van ott ami ma már nagy ritkaság.
Részben a svájciak segitik öket. (meg sokan hazulról is).
Azon a középsö sinszálon meg a vonat (760mm) a másikon a nagyvasut. |
(#28924) etwg válasza etwg hozzászólására (#28914)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2014 |
|
|
(#28926) etwg válasza etwg hozzászólására (#28924)
|
Válasz •
|
Jan 28, 2014 |
|
AMugy ehhez az utolso vonalhoz van egy leirásom is H. Hufnagel barátomtól:
Abrud – Campeni Roumanie. By Hans Hufnagel
The narrow gauge railway Turda – Abrud
The “Torda – Topanfalva – Abrudbanai Hév” railway company was founded on 30 March 1911 with both private share capital and capital from the local communities. The greatest number of shares were held by Maximilian Schiffer and Grünwald & Bros. , who also managed the company. Schiffer, a civil engineer by profession, was responsible for the surveying of the line and subsequently its construction.
The 760 mm gauge line is 93 kms long and goes from Turda to Abrud through the Aries valley, climbing from 299 meters above sea-level at Turda to a summit of 585 meters at a maximum grade of 1 in 55. The line has 27 stations and halts, two tunnels (of 63 and 14 meters length) and numerous bridges; minimum curve radius is 60 m.
The line was opened on 1 July 1912. Originally the railway was operated by the MAV, but was taken over by the CFR in 1920.
Steam locomotives were used from 1912 to 1968. In the 1965-66 timetables there was also a daily “express” over the line – unique on the CFR narrow gauge.
The line was closed in 1998. In October, 1998, a long train of "demolition" traveled lines it, getting back from stations to stations the furniture, the equipment, and to close buildings.
Ehhez még annyit, hogy ezen a vonalon is elöfordult az egyetlen Shay mozdony ami Europába került. |
(#29096) nohab 74 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 31, 2014 |
|
|
(#29116) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#29096)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2014 |
|
|
(#29117) nohab 74 válasza nohab 74 hozzászólására (#29116)
|
Válasz •
|
Feb 1, 2014 |
|
|
(#29346) jumo31 hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 5, 2014 |
|
|
(#29363) etwg válasza jumo31 hozzászólására (#29346)
|
Válasz •
|
Feb 6, 2014 |
|
3 éve Nürnbergben is volt egy hasonlo méretü vasut. Már akkor is megcsodáltam. Ott még nem voltak europai (angol) vonatok.... |
(#29379) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 6, 2014 |
|
|
(#29442) Csukló válasza etwg hozzászólására (#29363)
|
Válasz •
|
Feb 7, 2014 |
|
Vajon Váltógyártó barátunk ehhez is tud váltót alkotni?? |
(#29459) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#29442)
|
Válasz •
|
Feb 8, 2014 |
|
Ő? Bármihez! |
(#29497) TTomi hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 8, 2014 |
|
|
(#29868) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 16, 2014 |
|
Egy , ma már történelmi video a szlovákiai erdei vasutakrol: ( cseh és szlovák nyelven de nagyon szép immár 25 éves képekkel).
Erdei vasutak |
(#29899) TTomi válasza etwg hozzászólására (#29868)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2014 |
|
Volt ott is bőven erdei vasút. Ugyan azon a táj 2010-ben Télen |
(#29904) etwg válasza TTomi hozzászólására (#29899)
|
Válasz •
|
Feb 16, 2014 |
|
Ahhoz képest, hogy mennyi volt (>70) az a néhány megmaradt majdnem semmi.
|
(#30044) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 19, 2014 |
|
|
(#30048) etwg válasza SzerNoh hozzászólására (#30044)
|
Válasz •
|
Feb 19, 2014 |
|
Te is fiam, Brutusz?
Mi megcsináltuk a pendolino egyik ( majdnem utolso) menetét Bécs ( hajdani Südbahnhof) és Prága között. Részben elérhetö a Bahnorama.tv -n. A teljes anyag megvehetö DVD-n (5-6 ora) vagy BluRay-n.
Én nem igen szeretem az ilyen filmeket ( de ugy látszik rossz az izlésem, mert a Berlin-Bécs-i filmünk elég nagy kasszasiker volt). Nagyon utálatos csinálni - orákig, napokig ülni a kamera mellett (ha van egyáltalán hol, a triesti filmen a kameramant odakötöttük a Kenedy orrára, mert a fülkéböl rossz volt a kilátás, de a repülö bogarak inváziojával nem számoltunk. A szegény srác talán még ma is köp, ha legyet, szunyogot lát ), különben semmi munka nincs, csak néha kazettát/kártyát cserélni, majd napokig vagdalni a studioban ( majdnem ugyanazokat a jeleneteket), feliratozni stb |
(#30053) sunocske válasza SzerNoh hozzászólására (#30044)
|
Válasz •
|
Feb 19, 2014 |
|
|
(#30056) baker6600 válasza SzerNoh hozzászólására (#30044)
|
Válasz •
|
Feb 19, 2014 |
|
|
(#30206) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Feb 21, 2014 |
|
|
|
|
2024. Nov, 14. Csü 6:17:59 |
|
Jelenleg 4 fő olvassa az oldalt |
|
|