|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#21524) BR95 válasza gHostmaTT hozzászólására (#21520)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
OK, semmi gond, egy próbát megért...
Köszönöm! |
(#21525) BR95 válasza UWH hozzászólására (#21522)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
Nagyon szépek! Ki követte el őket? Jól látom BR86 alapra készültek? |
(#21527) UWH válasza BR95 hozzászólására (#21525)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
Egy hatvani barátom alkotása, az alap stimmel. Csak félve raktam fel őket, mert tavasszal a gőzmotor mozdonyai nagyon le lettek szólva. |
(#21528) BR95 válasza UWH hozzászólására (#21527)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
Azok a BR92 konyhájából és egy porosz Ci pr 93-ból összeillesztett szerkezetek voltak? Nem voltak azok olyan rosszak! |
(#21530) wolfchild válasza wolfchild hozzászólására (#20357)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
Sziasztok Urak!
Most saját magamra válaszolok, volt egy kiírás a plexis cikkem kapcsán, bárkinek lehetősége volt, hogy szerezzen magának egy majdnem komplett vitrint, de az eredményhirdetéssel, még adós vagyok.
Nos, vagy baromi sz*r volt az ajánlatom, vagy csak nem olvastátok el figyelmesen, de nem érkezett, megfelelő pályázat.
Össze-vissza FriTTz mester jelentkezett, de Ő nem mozdonnyal pályázott, hanem 2 vagonszettel (3 reko és 3 y kocsival), ám ezt a nem szakmai zsűri (család) leszavazta.
Ennek értelmében, a vitrin még a nyakamon van, későbbiekben további felhasználásra vár.
FriTTz mester megkeresett privátban, hogy érdeklődjön, mennyibe kerül egy ilyen beker áron. (Nézd el nekem, hogy publikusan válaszolok.)
Nos, a meghirdetett szett anyagáron, a vásárlás helyétől függően 13-15e HUF. (Ezek táblaárak arányos részeinek összege, de nyilván csak egész táblát lehet venni.) Ehhez jön a vágás és a gépi megmunkálás díja, szerintem nem túlzok ha +3e HUF-ot mondok rá.
A kész vitrinnek, ugye eleje és hátulja is lenne, ehhez nagyjából +10e HUF-ot lehet számolni. Ehhez jön a ragasztó, ha van időd, akkor egy ezresből kijön. (Olcsó recept itt, bővebben: Link)
Összegezve, a félkész szett olyan 15-18e HUF-ból kihozható.
A komplett, 26-29e HUF-ot kóstál, ha magad rakod össze. (Komplett vitrin készítése, bővebben: Link)
(A számított árak bruttó árak 27%-áfa-t tartalmaznak, és nagyban függhet a plexi vásárlásának helyétől)
Még mielőtt bárki megkérdezi, nem, nem gyártok ilyet, csak magamnak csináltam, egyszeri lehetőség lett volna, de lehet később újra meg lesz hirdetve a +1 fékész darab.
|
(#21531) V43-1182 hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
Redben értem én, semmi baj csak ötletelek, ha már erre szólt a felhívás
Ha így látjuk legyen legyen az Es-Eas kombináció, de azért az egyik sarokba (a pályaszám és az egyéb feliratokkal átellenes oldalra) azért szerintem egy ilyesmi szöveget (pontosítani egyeztetni kellene, esetleg valami fotót búvárkodni a neten, én is utána fogok keresni):
"Cukorrépa-forda
zárt fordakocsi-xy cukorgyár
A szerelvényt megbontani tilos!
közlekedik: éééé, hh,nn"
Valami ilyesmi feliratot festettek fel anno, pár kocsit elhúzgáltam így
Ez nem akkora +szerintem festék költségben.
A szettes kocsik számát fel fogom írni, hogy össze tudjátok szedni.
sunocske: Mea culpa! a kapkodásom az oka! Reggel mentem dolgozni és gyorsan felírtam a véleményem. Igen a másik kocsira gondoltam... |
(#21532) ModELiTT válasza masTTertape hozzászólására (#21511)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2013 |
|
Szerbusztok !!
Ha már többször hivatkozási alap lettem,aminek igen örülök,ezek
szerint még nem mentem a feledésbe .. Mondanám,hogy az idén
már nem,de jövőre meg fog jelenni egy újabb Fals széria ami a
mostani MÁV.Cargo lészen .. Ezen kívül,már festés-feliratozás alatt
van a 2t önürítős kocsi,amit bérelt a MÁV. az ÖBB.-től ..
A Res kocsikból is lesz jövőre,mert amit kiadott a Tillig az sajna köszönő viszonyban sincs a MÁV.ossal,az oldal lemezezés igen babra munka,sok időt emészt fel .. Az a gabonás kocsi amit DB -ben kiadtak,hát igen érdekes,mivel azt is bérelte a Horvátoktól a
MÁV. ...
Egy szóval,engem is felvéshetsz a listára,szeTT ügyében !!!
|
(#21543) róbertke válasza V43-1182 hozzászólására (#21531)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
.....és mi lenne, ha a szeTTben lenne egy az általad felsorolt feliratokból készíteTT matricakészlet? Mindenki hadd döntse el nyugodtan, hogy egyéni szórt elegyes v. zárt fordavonatot szeretne összehozni. Mennyi cukorgyárunk van még működőben az országban, én már csak Kaposvárról tudok - de az ötletedet jónak tartom. |
(#21544) masTTertape válasza ModELiTT hozzászólására (#21532)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Szia Laci,
A magam részéről köszönöm a javaslatodat és az információidat. Örülök, hogy ilyen tervek vannak folyamatban.
Az lenne a kérdésem, hogy tudnál-e nekem küldeni egy listát azokról az Es pályaszámokról, amiket eddig felhasználtál az általad készített modellekhez.
Köszönöm, G. |
(#21545) masTTertape válasza V43-1182 hozzászólására (#21531)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Ez egy megfontolandó ötlet, hiszen a 15234-es Eas kocsin is ott a kassai US Steel matrica. Pl. nem tudom, hogy ezt ki és milyen ötlet alapján javasolta a Tillignek...
Viszont ezáltal be is korlátozódik az extra felirattal ellátott kocsik használhatósága.
Arról nem beszélve, hogy egy répavonat azért elég sok kocsiból áll, így a szett által adott 3 kocsi édeskevés lenne. Ha meg már eltérő a psz., akkor az elvetemült gyűjtő várná a második, harmadik, negyedik szettet is. És ezt biztos nem fogja elkészíteni a gyártó. A németek sem kapnak ilyen változatosságú készleteket.
Szóval azt nem szabad elfelejteni, hogy mi most nagyon a pálya széléről kiabálunk be a játékba, de azt is megkockáztatom, hogy inkább még az öltözőben vagyunk. Ha egyáltalán bejutottunk a stadionba...:-/
Tehát szerintem ki kell választani azokat a psz-okat, amik szóba jöhetnek a 4. korszaktól, netán még ma is használatban lehetnek (eltekintve a cargo-s átnevezésektől) és ezeket kell javasolni a gyártónak. Ő csak akkor fog belemenni a buliba, ha nincs különösebb extra feladata a készlet gyártásával, mert bármilyen további adalék árnövelő tényező. Így is bele kell kalkulálni azt, hogy mire ez kijönne, addig biztos megélünk még 5-7 % gyári áremelést.
Viszont egy utólagos, magas minőségben elkészített matricakészlet lehetőségét nem hagyhatjuk figyelmen kívül.
Már csak azért sem, mert a lengyeleknek gyártott 500973-as Res készlet német festésű alapra készült, amihez adott a gyár kis lapocskákat, PKP-s feliratokkal. (lásd blogom) |
(#21548) V43-1182 hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Jó tudom: persze most már csak Kaposváron van cukorgyár, de a meghirdetésben Ep4 volt, akkor még azért volt egypár.
A matrica ebből a szempontból jó ötlet.
A Us steel logó létező dolog igaz én még momentán Eas nem láttam pedig "vasgyár árnyékában élek" viszont az eltolható fedelű Shimms ( 477) kocsikon ilyen van.
Más: akkor a kis-szériás számok ezeket NE kérjük:
Es:
-Az Ős Bttb: 02 55 555 4461-5 (ez nem kis-széria, de akkor a 4461 kilőve)
-22 55 555 1837-5
-22 55 555 6209-2
-22 55 555 6636-6 ez így volt egy hármas szett
-22 55 555 2477-8 na ez is egy hármas szett volt, de nekem csak ez az egy jutott már belőle (valakinél biztos van a másik két példányból is
Eas:
-33 55 595 1059-7
valamint a kiadott kocsik máv felségjellel ami szintén kizárva:
-33 55 596 1042-3 (tillig 15234)
-31 55 542 6583-7
-31 55 595 4707-2 (két pmt kocsi) |
(#21549) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
|
(#21556) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
|
(#21557) masTTertape válasza Gashpy hozzászólására (#21549)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Valaki szólhatna nekik, hogy ne 16 MP-es képeket tegyenek fel galériába. |
(#21559) Gashpy válasza masTTertape hozzászólására (#21557)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Így legalább minden részlet jól kivehető
Ok, majd alkalom adtán szóváteszem... |
(#21561) hobbyTT hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Apró rovatba tettem fel két tétel eladó dolgot.
hobbyTT |
(#21564) UWH hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
egy kis dili. |
|
(#21565) masTTertape válasza UWH hozzászólására (#21564)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
A Pöttyös, vagy az UWH bajnokság? |
(#21568) UWH válasza masTTertape hozzászólására (#21565)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
A pöttyös az igazi, a monitor csak véletlenül került a háttérbe. |
(#21569) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. BTTB katalógusokból megvan a 76 ,78 ,85 ,91 ,92 ,93 évi kiadás, kérdés az lenne, hogy ezeken kívül volt-e még, és ha igen valakinek megvan-e?
Köszönöm. |
(#21571) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
Készül egy TT-s 45 fokos átszelés: |
|
(#21573) Gashpy válasza wolfchild hozzászólására (#21569)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2013 |
|
|
(#21577) wolfchild válasza Gashpy hozzászólására (#21573)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2013 |
|
Szia!
Igen ezek mind megvannak PDF-ben, a kérdés hogy ezeken kívül adtak-e ki más katalógust, vagy csak ennyi az összes?!
|
(#21588) TTGuszti válasza Gashpy hozzászólására (#21573)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Erről az oldalról le lehet tölteni az anyagokat pdf-ben és ki lehet nyomtatni egyszerre valahogy? vagy csak oldalanként egyenként? |
(#21589) maTTato válasza Váltógyártó hozzászólására (#21571)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Eszméletlenül jól néz ki! Kár, hogy be kell vagdosni. |
(#21594) csíkosháTTú válasza wolfchild hozzászólására (#21467)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Nem kerül kereskedelmi forgalomba, ha a Tillig Neked gyártja le a 200-as szériát, és Te is fizeted ki nekik. |
(#21598) TTGuszti válasza wolfchild hozzászólására (#21556)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
email ment! |
(#21599) Gashpy válasza TTGuszti hozzászólására (#21588)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
A lengyel oldal képenként letöltős. Utána lehet belőle pdf-et kreálni, és/vagy kinyomtatni. |
(#21603) derekk hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Kis segítséget kérek: létezett-e Gbgs vagon fékházzal, ha igen esetleg kép van-e róla? |
(#21605) sunocske válasza derekk hozzászólására (#21603)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Szerintem nem létezett. |
(#21607) TTGuszti válasza Gashpy hozzászólására (#21599)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Ugye sejted már, hogy mi lesz a következő kérésem , mintha azt olvasnám Nálad hogy neked megvan pdf-ben, sokat segítene ha áTTküldenéd, persze leTTölTTögeTTheTTem én is de hálás lennék ha megkímélnél ettől |
(#21609) derekk hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Esetleg ismeri-e valaki Piri Tamás tehervagon adatbázisának jelenlegi elérhetőségét? |
(#21610) Mk48 2024 válasza derekk hozzászólására (#21609)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Szia!
A múltkor valaki ezt linkelte be és tele van teherkocsi jellegrajzokkal, feltéve, hogy azt keresed.
Teherkocsi jellegrajzok
Remélem tudtam segíteni. |
(#21614) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#21605)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Talán nyitott fékállásos mintha lett volna... de ez nagyon bizonytalan info... |
(#21615) Gashpy válasza TTGuszti hozzászólására (#21607)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Rosszul olvastad nekem csak online és papír változatban vannak meg
Wolfchild olvtársnak vannak meg PDF-ben, vele kell megegyezned |
(#21619) wolfchild válasza Gashpy hozzászólására (#21615)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
A kérdésem továbbra is az lenne, hogy ezeken felül jelent-e meg BTTB katalógus, mert egyértelmű válasz még nem igazán jött. Már egy ideje túrom a netet, de nem igazán találtam más évjáratot. |
(#21621) wolfchild válasza Mk48 2024 hozzászólására (#21610)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Ez is, meg ha kell valakinek az eddig talált összes TT-s katalógus, akkor az is elérhető, csak dobjon ide egy mailt: futohaz@futohaz.hu (maradhat a bejegyzésben, megértettem és kezelni is tudom a SPAM általi kockázatot ), mert direktben nem osztom meg a neten.
Annyit dobjon a mailben, hogy katalógus, vagy jellegrajz, vagy mindkettő.
Köszönöm. |
(#21622) Gashpy válasza wolfchild hozzászólására (#21619)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Úgy tudom, hogy nem jelent meg több katalógus. Illetve nyelvi alváltozatok vannak még.
Pályatervekből viszont van még egy zöld fedlapos is, ami belül is eltér egy kicsit... |
(#21623) wolfchild válasza Gashpy hozzászólására (#21622)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Tehát, ha jól értem, ha valamit megtalálok mondjuk a 85-ös katalógusban, de a korábbiakban nem, akkor az csak és kizárólag 85-és az után volt kapható, mert írva vagyon?!
(Csak azért kérdem, mert ezek alapján szoktam kiszámolni, hogy egy-egy akármi milyen öreg is lehet) |
(#21626) TTGuszti válasza wolfchild hozzászólására (#21621)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Szia!
Küldtem emailt a futohaz.hu oldalon lévő email címedre, az is jó vagy ott nem kapod meg? Ha igen kiegészíteném azzal, hogy én is hálás lennék ha a jellegrajzokat, meg a katalógusokat megkaphaTTnám. Ha nem jó az az email cím aire írtam jelezd kérlek és megismételm a másikra. |
(#21627) TTGuszti válasza Gashpy hozzászólására (#21615)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Köszönöm és bocsi a figyelmetlenségemért, az egyezkedő tárgyalásokat megkezdtem |
(#21633) róbertke válasza derekk hozzászólására (#21603)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
|
(#21645) derekk hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Megköszönöm segítségeteket! Aki ismerte Piri Tamás adatbázisát képekkel, tudja miről beszélek, jó lenne ha valahol ez fellelhető lenne, szerintem pótolhatatlan! |
(#21646) róbertke válasza derekk hozzászólására (#21645)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Még egy kép |
|
(#21647) róbertke válasza derekk hozzászólására (#21645)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
// piri kukac freemail pont hu // volt egykoron a címe, próbáld ki, talán még működik. |
(#21648) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Látom sokan összegyűltünk...Még egyszer megpróbálom...
Nincsen valakinek elfekvőben Auhagen pályaőrháza?
Üdv:Miki |
(#21649) csíkosháTTú válasza kaTTonai hozzászólására (#21648)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Hóóógyne lenne!
Évekkel ezelőTT írtam is róla egy cikket a V&M-ben.
Csak nem adom Neked. |
(#21653) derekk válasza kaTTonai hozzászólására (#21648)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2013 |
|
Ha megírod a cikkszámát megnézem! |
|
|
2024. Nov, 22. Pé 23:49:49 |
|
Jelenleg 16 fő olvassa az oldalt |
|
|