Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       138/436    
(#23351) reszelozsir válasza strapal hozzászólására (#23343) Válasz Szept 26, 2013
Szia! Én a "fővonali" állomáson 6-os rétegelt lemezt használtam, a mellékvonalin két sor gázgyufa a peronszegély. Szemre nekem jó
(#23352) wolfchild válasza reszelozsir hozzászólására (#23351) Válasz Szept 26, 2013
Oké, de én plexiben utazom
(#23353) FriTTz válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#23323) Válasz Szept 26, 2013
Tisztelt irigyelt méreTTársam miből van a púpos?
(#23354) DinoTT hozzászólása Válasz Szept 26, 2013
Sziasztok!

Modulom építésével kicsit megcsúsztam. Ha valaki ráér holnap 10-22 között vagy szombaton délelőtt és besegítene vágányt fektetni kavicsozni, forrasztani az keressen meg emailen és egyeztetünk telefonon. A "műhely" a 13.ker Lomb utcában van.

Köszi

Dénes
(#23355) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#23351) Válasz Szept 26, 2013
Én nem pepecseltem még ennyit mert időre ment a gyártás, 2 réteg 3-as parafa lett a peron!
(#23359) reszelozsir válasza wolfchild hozzászólására (#23352) Válasz Szept 26, 2013
Én főként autóban strapal méreTTársnak szántam a választ.
(#23360) reszelozsir válasza FriTTz hozzászólására (#23355) Válasz Szept 26, 2013
A gyufásnál talán jobb a sima gyufaszál, mert méretre vágva akár talpfa is lehet, de ott még én sem pepecseltem. Valamiért ott gerendákat használtak a peron széléhez
(#23364) róbertke válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#23323) Válasz Szept 26, 2013
IP2000 -ként még igen aktív az Index "N" Topikján....
(#23366) FriTTz válasza reszelozsir hozzászólására (#23360) Válasz Szept 26, 2013
Az volt raktáron, megesik az ilyesmi!
Abból kellett dolgozni ami volt!
Kihajolni veszélyes!
(#23377) iván istván válasza róbertke hozzászólására (#23364) Válasz Szept 26, 2013
Akiről beszéltek, csak névrokonom.....volt. Sajnos Ő 2011 decemberétől már csak az égi terepasztalán vonatozgat.
Ezért nem jelenkehetett a modelljéért....
IP2000
(#23379) G.F. Rákoskeresztúr válasza FriTTz hozzászólására (#23353) Válasz Szept 27, 2013
Kedves méreTTárs, az biza műanyagból

Egyébként ezek alatt már Tillig hajtás figyel, a BR 203-as van berövidítve, tengelytávja pedig széthúzva.

Üdv: Feri
(#23380) G.F. Rákoskeresztúr válasza iván istván hozzászólására (#23377) Válasz Szept 27, 2013
Köszönöm István hogy megírtad, legalább így tudom azt amit csak sejtettem! Nyugodjék békével.
(#23381) masTTertape válasza iván istván hozzászólására (#23377) Válasz Szept 27, 2013
Ó a mindenit! Nem is tudtam hogy elment.
Sokat leveleztem vele és már az elején tisztáztuk, hogy ő nem te vagy.
Klubtársunk is volt, így különösen sajnálatos, hogy eggyel kevesebben lettünk.
Nyugodjék békében!
(#23382) masTTertape válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#23323) Válasz Szept 27, 2013
Feri,
Bácsi Attila maga építi a modelljeit, már amennyire én tudom.
Varga Zsolti modelljei ennél részletesebbek, de a mechanikai megoldások nagyjából azonosak.
G
(#23383) masTTertape válasza rwirtz hozzászólására (#23292) Válasz Szept 27, 2013
Nem!
Blackfalcon kolléga tisztességes és nagyon ügyes modellező, ám az árképzésével egy kicsit elrugaszkodott a realitás talajáról. Remélem olvassa ezt és enged némileg a "piaci nyomásnak".
Nem keverendő Nomovával, sőt szerintem mindenkit megillet az a tisztesség, hogy Fekete Gáborral nem említjük egy napon.
Sajnos Gábor nagyon elrúgta a pöttyöst modellezés szinten, de a természetes kiválasztódás meg is oldotta a helyzetét.
(#23384) masTTertape válasza FriTTz hozzászólására (#23313) Válasz Szept 27, 2013
Zoli,

Tehát akkor olvassál!
Sok helyütt, még a korábbi fórumon is egyértelműen kiderül, hogy ki Varga Zsolti.
Az biztos, hogy senkivel sem keverendő.
(#23385) FriTTz válasza masTTertape hozzászólására (#23384) Válasz Szept 27, 2013
Közben rájöttem, hogy a szergej miatt keveredtem meg.
(#23386) G.F. Rákoskeresztúr válasza masTTertape hozzászólására (#23382) Válasz Szept 27, 2013
Köszi a kiigazítást! Egy későbbi hozzászólásából már én is rájöttem
(#23388) wolfchild hozzászólása Válasz Szept 27, 2013
A házi barkácsolás szerelmeseinek egy újabb tétel a Fűtőház dögsorán, a kategóriából adódóan ár nélkül (mond meg Te mit ér meg neked), cserélhető is, bővebben: Link
(#23389) wolfchild hozzászólása Válasz Szept 27, 2013
Ha van másnak is dögsora, akkor korlátokat keresnék, a tankereimhez, hogy talpra tudjam állítani. Köszönöm.

DSC01684.JPG
 
(#23390) csíkosháTTú válasza wolfchild hozzászólására (#23389) Válasz Szept 27, 2013
Keresd meg jakoa barátomat, olyan réz maratást csinál Neked ezekre, hogy mindenkinek leesik majd az álla, ha először meglátja!
(#23391) kaTTonai válasza csíkosháTTú hozzászólására (#23390) Válasz Szept 27, 2013
Én már megkerestem de még keresi...de nagyon várom a válaszát én is meg FriTTz kolléga is...

(#23392) jakoa válasza kaTTonai hozzászólására (#23391) Válasz Szept 27, 2013
Sziasztok!

Jelentem megvagyok. Mostanában eléggé off topic lettem.
Tetőkorlátok készítése folyamatban van.
Leginkább mail-en keressetek ha konkrét igény van.

üdv,
Attila
(#23398) kombi válasza wolfchild hozzászólására (#23389) Válasz Szept 27, 2013
Bár a rézmaratott alkatrész tényleg verhetetlen, de low cost megoldásként a BTTB tarálykocsik tetőkorlátjául kitűnően használható a tűzőgépkapocs is.

A szabvány 24/6 os kapocs osztása pontosan megegyezik a tetőkorlátéval


Némi kis furkálás, ragasztás esetleg némi festés és jobb, mint az eredeti.
(#23399) csíkosháTTú válasza kombi hozzászólására (#23398) Válasz Szept 27, 2013
Mondjuk ez is igaz!

Ki is próbálom!
(#23402) help-ez hozzászólása Válasz Szept 27, 2013

Indulhatunk !
Próbára kész !!

CIMG9516.JPG

CIMG9517.JPG
 
(#23403) wolfchild hozzászólása Válasz Szept 27, 2013
Sziasztok!

Egy gyors kérés, valaki dobna egy linket, hogy a BTTB-s Nohabokhoz melyik tapadógyűrűt kellene megvennem. Úgy néz ki, hogy 2 párra lenne szükségem, mert az új jövevényemről enyhén szólva málik.

Köszönöm.
(#23404) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#23403) Válasz Szept 27, 2013
Ahhoz egyiket se, mert az egész tapadókerék egy gumiszerű öntvényből volt.
(#23406) zsolesz74 válasza wolfchild hozzászólására (#23403) Válasz Szept 27, 2013
Éppen írtam, de Gábor megelőzött. Nekem mindkettőnek ilyen a kereke. Szóval ott valami nincs rendben...
(#23407) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#23406) Válasz Szept 27, 2013
Utólag cserélt változat lehet.
Ha jól emlékszem, akkor a 8mm-es kerekekhez való gyűrű jó hozzá.
(#23408) masTTertape válasza masTTertape hozzászólására (#23404) Válasz Szept 27, 2013
Hivatalosan a Zeuke érában gyűrű nélküli fémkerék volt, a Bttb időkben már az előbb említett öntvény és később, már a Tillig korszakban, az átdolgozott, teljesen új hajtás alatt pedig gumigyűrűs kerekek voltak.
Sokan a BR119, vagy BR118, vagy BR221 kerekeivel tudták cserélni, mert ezekhez mind volt gyűrűs is.
Elvileg a két kerék között van pár tized eltérés, de ez sosem okozott gondot.
(#23409) masTTertape válasza zsolesz74 hozzászólására (#23406) Válasz Szept 27, 2013
Látod Zsolesz, most lett pár perc időm - visszatértem a szeretett hobbihoz - de már rohanok is tovább a teszkóba.
(#23410) zsolesz74 válasza masTTertape hozzászólására (#23409) Válasz Szept 27, 2013
Gábor a munka az első, abból van pénzünk a hobbinkhoz!

Holnap vegyél magadhoz egy 12 fogú 8mm-es kereket, légy oly bátyám! Kb. 10:30 és 12:30 között nem vagyok elérhető, utána viszont akár a modul próba helyére is elszaladok érte. Viszem a cseredarabot, ahogy ígértem én úgyse tudom használni, talán valaki másnak meg ez lesz majd a megmentő!
(#23412) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#23410) Válasz Szept 27, 2013
Gábor adjál neki egy alig használtat,mert én hiába tukmáltam rá nem akarta elfogadni a 0.4 modulú kereket amit felajánlottam neki.... (igaz H0-s volt... )
Fenébe most vettem észre,hogy rossz helyre ment!!!
EZ MASTTERTAPÉnek ment volna
(#23413) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#23412) Válasz Szept 27, 2013
Áááá, ne is foglalkozz vele, már megszoktuk, hogy nem oda megy, ahová küldöd!

Tudod, az ember nem visz el mindent az első látogatáskor! Azt a második, harmadik után kell! Akkor nem tűnik olyan mohónak, hanem csak szerénynek!

Még egyszer köszönöm, hogy részese lehettem a modellműhely és terepasztal nyújtotta élménynek!
(#23415) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#23413) Válasz Szept 27, 2013
Ezentúl csak kézen állva mehetsz ki a műhelyből
(#23416) HOTotya válasza zsolesz74 hozzászólására (#23413) Válasz Szept 27, 2013
Én meg köszönöm a fejtágítást!!! Most már totál káosz van a programozási dolgokban ....
(#23417) zsolesz74 válasza HOTotya hozzászólására (#23416) Válasz Szept 27, 2013
Eddig sejtettél valamit, most már azt sem tudod biztosan?
(#23419) róbertke válasza kombi hozzászólására (#23398) Válasz Szept 27, 2013
Túró-Rudi tartályt azért ne ilyen fusi módszerrel rakd rendbe!!
(#23420) Gashpy hozzászólása Válasz Szept 27, 2013
Holnapra a pályajavaslatom:
(az azonos színek a temofeszten is egyben lesznek...)

20130928-V1a.JPG
 
(#23421) FriTTz válasza Gashpy hozzászólására (#23420) Válasz Szept 28, 2013
Ha jól látom akkor tegnap este a függőleges részen dolgoztam!
(#23423) Gashpy válasza FriTTz hozzászólására (#23421) Válasz Szept 28, 2013
bal oldalon Almádi (Dénes), jobb oldalon Dorkafalva (K.Péter). Kihúzóként Dénes elágazása.
(#23425) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#23420) Válasz Szept 28, 2013
Jó-jó, de melyik az enyém?

Na, indulok kapupánt-csavart venni
(#23426) terkoz válasza help-ez hozzászólására (#23402) Válasz Szept 28, 2013
Gyere!
Én már itt vagyok.
üdvgyuri
(#23430) Váltógyártó válasza help-ez hozzászólására (#23402) Válasz Szept 28, 2013
Laci!
Mi van azzal a két angolos hózentrógerrel, ami építettél?
(#23433) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#23408) Válasz Szept 28, 2013
Kis pontosítás:

1975-ig a NoHAB-ok alatt nem volt semmilyen tapadógyűrű, vagy tapadó kerék.
1975-ben jelent meg, hossztorzítva, a NoHAB alvázon a BR130, annak a középső kerekei voltak tapadógyűrűsek! Nekem van egy ilyenem. Csak később, valamikor 1980 köról tértek át a tapadógyűrűs kerekek helyett arra a billegő, vacak műanyag kerékre, és ekkor kapták ezt meg a NoHAB-ok is.
Tilligék egy darabig még gyártogatták a BR130-at (az 1996-os katalógusban még benne volt), de már az sem ezzel a műanyag kerékkel.

Az új Tillig NoHABok már gyűrűzött, fém kerekekkel jöttek ki.
(#23439) vanhensing hozzászólása Válasz Szept 28, 2013
Ez is meg ér egy mosolyt! És kétlem hogy téves az ár mert
H0-ba is hirdet de ott 10E rel drágább a szett!
Bővebben: Link
(#23444) wolfchild válasza vanhensing hozzászólására (#23439) Válasz Szept 28, 2013
masTTertape ezt akárhogy is nézem érted kiált !!!!
(#23445) zsolesz74 válasza wolfchild hozzászólására (#23444) Válasz Szept 28, 2013
Szerintem írok neki, hogy eladom neki az én kocsijaimat az ő féláráért! Szerinted mit szólna hozzá?
(#23447) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#23444) Válasz Szept 28, 2013
érdemes végignézni a felhozatalt. mintha másik bolygón élnének...
Lapozás       138/436    
Frissek
  2024. Nov, 27. Sze
5:38:30
  Jelenleg 7 fő olvassa az oldalt
Hirdetés