|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#23866) wolfchild válasza masTTertape hozzászólására (#23865)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Szia!
Hirtelen eszkábált "fotó stúdió" így nézett ki a teraszon .
Igazából az történt, hogy 7x72 képet készítettem mire belejöttem, hogy hogyan is lenne jó, mert a saját kezűleg készített forgató berendezés, elsőnek visszaverte a fényt, ekkor került rá a tejfehér plexi. (Az első képen látszik, hogy a mozdonyra is feltükröződött a beosztások vonala.)
Mikor minden jó volt, akkor a 8. sorozat felénél elment a nap. A kilencedik meg már a napfénymentes lett, de szerintem a legközelebbit betontömbön fogom csinálni, az nem rezeg be mint az asztal. |
|
(#23867) zsolesz74 válasza wolfchild hozzászólására (#23866)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Írtad, hogy a dekóder beépítésről is írsz cikket. Azt mikorra tervezted? Ebbe a krokodilba vezetékest csináltál, beforrasztottad? |
(#23869) wolfchild válasza zsolesz74 hozzászólására (#23867)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Szia!
Valamikor a TEMOFESZT előtt, mert utána úgyis az lesz a téma. , aztán jön a digi vezérléses fejezet...
U.i.: Lemaradt , igen forrasztásos téma... |
(#23870) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#23866)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Hát a nap már csak ilyen.
A nagy filmstúdiókban ezért forgatnak éjszaka nappali jelenetet. |
(#23871) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#23869)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
A Krokodilnál az az óriási szerencse, hogy bőséggel van hely a digitalizálásra. Természetesen forrasztással, vagy ha az ember több időt szán rá, akkor egy előkészítés megépítésével lehet belerakni dekódert. Volt szerencsém már jó néhány ilyen modellt digitalizálni, sőt a kuncsaft kérésére még irányfüggő fehér/vörös fényekkel is felszerelni.
A legszebb az volt, amikor a fényvezető mögé 2-2 ledet raktam be, hogy meglegyen a menet- és a zárfény is.
Az igazán elvetemült kihívás az lenne, ha a homloklámpa is funkciót kapna...
Első körben kicsit megtévesztő lehet a felsővezetékes üzemhez való átkapcsoló, de digithez ezt úgyis ki kell iktatni, innentől kezdve karika csapás.
Olyannyira jó a modell áramfelvételi konstrukciója is, hogy akár a dekóder kék vezetéke is beköthető, így nem a sínbetáp pluszával kell operálni.
Én szeretek Krokodilt digizni. |
(#23873) wolfchild válasza masTTertape hozzászólására (#23870)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Az én stúdióm 0,5 nm alapterületű, így nem hiszem, hogy a nagyok közé tartozom |
(#23875) hoTTo válasza FriTTz hozzászólására (#23842)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Szerencsére ezek közül szinte minden kapható, csak jó helyen kell keresgélni |
(#23876) zsolesz74 válasza hoTTo hozzászólására (#23875)
|
Válasz •
|
Okt 5, 2013 |
|
Meg H0-ban, mi meg TT-ben ötletelünk... |
(#23880) hoTTo válasza zsolesz74 hozzászólására (#23876)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
TT-ben is sok minden kapható, amiket FriTTz felsorolt.
|
(#23881) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Sziasztok!
Vasárnap van, ilyenkor még az Úr is megpihen és ideje van a kikapcsolódásnak, bővebben: Link |
(#23885) lakasi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Magyar hirdető modellje a német e-bay-n. E32 108 -DR változat. BR 56 (!?) átalakítás. Ismeritek a modellezőt?
Bővebben: Link |
(#23886) lakasi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Kicsit Off téma, de nekem nagyon érdekes volt. Tegnap meglátogattam az épülő Bálnát. Az apropót az adta, hogy bemutatták Budapest 1:500 léptékű, fából készült makettjét. Az 1970-es évektől építették, jó darabig a változásoknak megfelelően fejlesztették és a várostervezőknek nyújtott vizuális segítséget. Az egész mérete kb 6x15m, természetesen modulokból áll. A bemutatónak nagy sikere volt, sokan látogatták, a gyerekeknek makettépítő workshop-ot szerveztek. A Bálna maga impozáns, kár hogy az építését a szokásos magyar anomáliák kísérik. |
|
(#23887) lakasi hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Hazafelé jövet Kelenföldön találkoztam Sisi-vel, egy gyorsvonat élén büszkélkedett. És ugyanez a felállás TT-ben itthon jakoa jóvoltából. |
|
(#23888) FriTTz hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Hazafelé jövet ez került a kezembe!
Legfőképpen tudja valaki, hogy mi van a fotókon? |
(#23889) sunocske válasza FriTTz hozzászólására (#23888)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Ha jól sejtem, ez egy Zeuke Nohab "adásvételije", valamint egy "javítási bárca". |
(#23890) UWH válasza lakasi hozzászólására (#23885)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Szia, én ismerem. Kb augusztus végén, mikor mastertape és a PUTZ művek vezérigazgatója kimentek Németországba, előtte raktam fel képeket, mert 3 verziót csinál. Attila vitt is magával és kettőt el is adott. Azután a gyártó felrakta 1 euró indulással és 190-ért ment el. Most a TEMOFESZT-en megint kint lesznek, a méltán híres PUTZ művek vitrinjében. üdv Laci |
(#23891) FriTTz válasza sunocske hozzászólására (#23889)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Én is arra tippelek mivel reparálásról van szó a papíron!
Idősebb mint én vagyok az viszont biztos, de működik!
|
(#23892) HarciSün hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
A vakerán hirdet egy úriember TT méretű jármű antikolást / koszolást / feljavítást "blackfalcon82" néven. Ismeri valaki a munkáit, vagy esetleg magát a hirdetőt?
Úgy általában milyen ár reális szerintetek pl egy narancs szergej kapaszkodócseréjére, koszolására, kürtök és visszapillantó ráaplikálására?
Köszi! |
(#23896) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Sziasztok!
Ehhez mit szóltok? Én majdnem besz....m a gyönyörűségtől! Bővebben: Link
Üdv:Miki |
(#23897) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
A legszebb benne,hogy a teljes szerelvény mindenestül rendelkezésemre áll a vitrinemben!!!
|
(#23898) etwg válasza kaTTonai hozzászólására (#23896)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Nem igen tudom, hogy mi ebben a gyönyörüség, inkább hadi improvizácio. Az is érdekes, hogy a 100tonnás járgányok nem billentik ki a vasuti kocsikat. |
(#23899) FriTTz válasza kaTTonai hozzászólására (#23897)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Szia, hívtalak telefonon amikor a festékboltban voltam!
Milyen festék kell pontosan?
Vizes vagy hígítós?
Találtam rótbarnát, asszem az vizes, de van sok hasonló még itt ! |
(#23901) etwg válasza etwg hozzászólására (#23898)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Szeretnék mindenkit megkérni, hogy tanuljon meg rendesen linkelni, igy ugyanis igen nehéz némelyik berendezésen célba jutni.
Tankos film |
(#23902) FriTTz válasza etwg hozzászólására (#23901)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
|
(#23903) kaTTonai válasza etwg hozzászólására (#23898)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Nos ha 12 évig ilyen csodák között dolgoztál volna ,vezethettél volna ilyen jószágot,érezted volna mikor a gép engedelmeskedik és mikre képes más lenne a véleményed!!!
1999-ben 15-20 éves állás után légtartály be és 98 db-ból 95 pöcre indult!!!Személyesen ott lehettem a bevagonírozásukkor!!!
|
(#23904) kaTTonai válasza etwg hozzászólására (#23901)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
A linkelést majd jól gyakorlom!!Köszönöm a segítséget! |
(#23905) kaTTonai válasza FriTTz hozzászólására (#23899)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Nagyon köszönöm,teljesen rád bízom!
|
(#23906) FriTTz válasza kaTTonai hozzászólására (#23905)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Akkor veszek és kipróbálom!
A MÁV-nak is vörösbarna kell? |
(#23907) etwg válasza kaTTonai hozzászólására (#23903)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Tiszteletem mindenkinek, aki ilyen szakmát választott - igy nehogy a korábbi megjegyzésemet sértésnek fogjátok fel.
Engem kizárolag az érdekelt, hogy vajon mennyit bir ki a vagon, ha igy fognak rola röpködni ezek a csöpségek?
Én is láttam néhány bevagonirozást ( civilben), de az sokkal kulturáltabb környezetben történt, feljáro rámpával amit az utászok épitettek.
|
(#23908) kaTTonai válasza FriTTz hozzászólására (#23906)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
MÁV-nak?
Én csak DR-eseket szeretnék fösteni... |
(#23910) masTTertape válasza lakasi hozzászólására (#23886)
|
Válasz •
|
Okt 6, 2013 |
|
Kicsi gyerekkoromban láttam még a Városligetben kiállítva. De jó, hogy újra van helye! |
(#23913) Váltógyártó hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
OFF
Hölgyeim, Uraim!
Nyakunkon az egyik legismertebb kiállítás. Sokatokkal vagyok különböző fórumokon kapcsolatban, de arcot keveset tudok társítani hozzá. Ezért én egy kis kitűzővel fogok kimenni a Temofesztre, amin rajta lesz a nevem és a nickem, hogy ha valaki akarna velem váltani pár szót, vagy csak jattolni egyet, az megtehesse. Viszont én is szívesen váltanék pár szót másokkal, ha tudnám, hogy ki kicsoda! Ha esetleg más is feltesz egy ilyen kis kitűzőt, akkor tudni fogom!
ON |
(#23916) sunocske hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
A modulomon a vegetáció valami rejtélyes oknál fogva (kevés ragasztóra, rossz megvilágításra vagy sok kapkodásra gyanakszom) foltos lett. Kb. mintha belvíz után most éledne újra a természet. Ugye maradhat így? Nullára visszabontani és újrafüvezni már nincs időm, sem energiám, se lehetőségem. Esetleg megint ott tartok, hogy begyújtok vele. Na jó, azt azért talán nem.
Az apróbb hibák kijavítását követően este megpróbálok képet feltenni róla (a rossz világítás miatt az is szép feladat lesz). |
(#23919) lakasi válasza etwg hozzászólására (#23898)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
A T-54/55 súlya 40 tonna, ez sem kevés a látott manőverhez. Ilyet nálunk normál gyakorlaton nem engedélyeztek csak végszükség esetén, éles helyzetben lehetett (volna) így kirakodni. A németek a korabeli oktatófilmen ezt mutatták be. Ez olyan Blitzkrieg stílus.
A normális megoldás a homlok rakodó, ezért (is) található belőle szép számmal országszerte, még viszonylag kis forgalmú állomásokon is. A MÁV-nál működő katonai részleg (hadszíntér előkészítő) foglalkozott vele, hol kell kiépíteni. |
(#23920) HarciSün válasza lakasi hozzászólására (#23919)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Azt olvastam, hogy a Tranzit 86 nevű hadgyakorlat keretében építettek egy pályaszakaszt (link) és vittek is oda harckocsikat - azt nem tudom, hogy arról "leugráltak-e" végül a tankok vagy, hogy oldották meg a leállást... |
(#23921) jakoa hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
|
(#23922) róbertke válasza jakoa hozzászólására (#23921)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Nagyon jó leTT ! |
(#23923) csíkosháTTú válasza jakoa hozzászólására (#23921)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Valaki említeTTe a 6/24-es iratkapcsot. Az is jó megoldás, kipróbáltam.
De 600Ft gyakorlatilag nem pénz egy profi korlátért, ennyiért nem éri meg bogarászni a tűzőkapcsokkal. |
(#23924) jvnd válasza sunocske hozzászólására (#23916)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Nem láttam, de szerintem semmi értelme visszabontani. Rakjál rá ragasztót és füvezd/telepítsd be újabb réteg növénnyel. A természet is többrétegű. Hosszabb és más árnyalatú fűszálak, virágok (kapható készen is vadvirágcsomó, de könnyen készíthető is) néhány bokor, gaz a kimaradt területekre. Ezek az "élethűséget" is növelik. (Lehet, hogy kicsivel hígabb ragasztót érdemes használni a második rétegre.)
|
(#23925) kombi válasza HarciSün hozzászólására (#23920)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Kényszerrakodást nálunk inkább csak a tovarisok gyakorolták, de ők se túl sűrűn, ugyanis egy ilyen móka után a vasúti kocsik általában műhelybe közlekedtek, rugótörés miatt. |
(#23927) hamel válasza kaTTonai hozzászólására (#23903)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
|
(#23929) Frankye moderátori
válasza hamel hozzászólására (#23927)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Kijavítottam a linket. A LINK gombra kattintva feljön egy kis ablak, amelyben mér ott a "http://" előtag, tehát vagy törölni kell innen, vagy felülírni, ha a beszúrandó link is tartalmazza. (Ez volt a hiba most is.)
Ezt sokan elvétik... |
(#23933) Frankye válasza HarciSün hozzászólására (#23930)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Azon én is agyaltam. Viszont vannak benne érdekes jelenetek, mint pl. 7:01-nél, amikor letaszítja az útról az előtte állót.
Ezzel együtt nem semmi... |
(#23934) etwg válasza Frankye hozzászólására (#23933)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Mi a fene - bevezették a balra hajtsot (1:04) |
(#23935) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#23934)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Dehogy, csak katonák!
A gömbölyűt viszik,
a szögleteset gurítják...
|
(#23936) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#23913)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
|
(#23938) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#23936)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Sose értettem, hogy ugrik hiszen földig ér a làba! |
(#23939) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#23938)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Ő egy katona ....mindent megold(ha akar) csak inspirálni kell.. |
(#23940) HOTotya hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 7, 2013 |
|
Félig meddig amolyan Szolgálati közlemény!!!
Olyan sokan kértetek villanyoszlopokat,hogy egész vasárnap ment a gép !!! A hét végén illetve a jövő héten kb 100db kész lesz és vihetitek!!!
Készülnek még MÁV beton kerítés és padok is!!!!! azok a jövőhéten lesznek szintén!!!(rendeléstől függően) A pad és a kerítés KITT formában lesz kapható,hogy mindenki saját magának kell összeragasztani és festeni ki-ki olyan színre amit szeretne!!!! |
|
|
2024. Nov, 30. Szo 6:22:42 |
|
Jelenleg 5 fő olvassa az oldalt |
|
|