|
A budapesti metró
|
Témaindító: SzervízMacska, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:
|
|
(#2679) Sorkapocs válasza Csukló hozzászólására (#2673)
|
Válasz •
|
Okt 7, 2010 |
|
Hajjaj, de sokat fogsz ma csuklani. (Jó értelemben khm...khm! ) |
(#2681) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#2636)
|
Válasz •
|
Okt 8, 2010 |
|
Nekem mind a 4 link 414-es hibát (Az oldal nem található) ad vissza a böngésző... |
(#2696) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 9, 2010 |
|
A feltöltő oldalon(www.imagerz.hu)azt írják:Karbantartás,hamarosan jövünk!
Ezért nem láthatóak a képeim!
Bocsika! |
(#2697) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#2696)
|
Válasz •
|
Okt 9, 2010 |
|
Értem, semmi gond. Majd figyelgetem, hátha egyszer csak már nem tartják karban.
Szerk.: Egyelőre még igen...
Esetleg nem tudod ide, a képtárba feltenni? |
(#2700) Frankye válasza Frankye hozzászólására (#2697)
|
Válasz •
|
Okt 10, 2010 |
|
Még mindig nem elérhető... Szép kis szolgáltató... |
(#2740) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#2700)
|
Válasz •
|
Okt 11, 2010 |
|
Helló Frankye!
Itt van a képtárban ,de a NET-re az "Imagerz"-el tettem fel!
Ha holnap se jönnek vissza,akkorha ráérek,majd felteszem a Kepfeltoltés.hu-val és akkor talán megmarad!
Szia! |
(#2741) Abs válasza Metrós hozzászólására (#2740)
|
Válasz •
|
Okt 11, 2010 |
|
"[...] a Kepfeltoltés.hu-val és akkor talán megmarad!"
Igen, egy ideig. Szóval ebben ne bízz!
Abs |
(#2746) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#2740)
|
Válasz •
|
Okt 12, 2010 |
|
Kösz, akkor kikeresem a képtáradból! |
(#2758) Abs hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 12, 2010 |
|
Egy ukrán pft-s ismerőstől kaptam, akinek egy orosz kollégája küldte...
Abs |
|
(#2763) Abs válasza Frankye hozzászólására (#2759)
|
Válasz •
|
Okt 13, 2010 |
|
Olaszországba? Nem hiszem...
A kép egy moszkvai metrótelepen készült egy orosz vasutas által, aki elküldte azt egy ukrán barátjának, aki tovább küldte a fotót egy pályafenntartás iránt szintén érdeklődést tanúsít magyar barátjának - azaz nekem. Hogy került ide Itália?
Abs |
(#2764) cs.csaby válasza Abs hozzászólására (#2763)
|
Válasz •
|
Okt 13, 2010 |
|
Szerintem csak félreértett |
(#2767) Frankye válasza Abs hozzászólására (#2763)
|
Válasz •
|
Okt 14, 2010 |
|
Ja hogy orosz! Nem szabad megöregedni, mert elfelejtesz olvasni... Az oroszt olasznak olvastam... |
(#2772) Abs válasza Frankye hozzászólására (#2767)
|
Válasz •
|
Okt 15, 2010 |
|
Semmi vész, előfordul. Én meg egy "ó"-t hagytam le az előbb...
Abs |
(#2803) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
|
(#2804) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
És egy hír:
Idézet: „Jogerős: az Alstom kocsijai nem kapták meg a típusengedélyt - Elutasította a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) az Alstom fellebbezését a 2-es metró szerelvényeinek típusengedélyével kapcsolatban, így a gyártó cég immár jogerősen nem kapta meg a gyártáshoz szükséges típusengedélyt. A VEKE szerint elkerülhetetlenné vált a szerződésbontás, Tarlós István tudomásul vette a döntést, a BKV keddre ígért tájékoztatást. Az NKH hétfői közlése szerint az elsőfokú határozat – amellyel elutasították a végleges típusengedély kiadását – helybenhagyását azzal indokolták, hogy “a jogszabálytól eltérő fékrendszer egyenértékű biztonsági szintjének igazolása és dokumentálása megfelelően nem történt meg”.” |
(#2806) Frankye válasza Frankye hozzászólására (#2804)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
Sőt, egy mai hír:
Idézet: „Tarlós helyettese szerint felbontják a metrókocsik szerződését - György István főpolgármester-helyettes szerint nincs más út, fel kell bontani az Alstommal a metrókocsik gyártására kötött szerződét, miután azok nem kapták meg a hatósági engedélyt. Az új pályázat azzal a veszéllyel járhat, hogy nem lehet majd uniós támogatásból fizetni a 4-es metró szerelvényeit. György szerint más gond is, van: az Európai Bizottság újabb milliárdokat vonhat el a metrótól. Nincs más út, mint hogy a BKV ezt a szerződést felbontsa, és új pályázatot kell kiírni - mondta György István főpolgármester-helyettes kedden, az MTV reggeli műsorában, amikor az Alstom metrókocsik sorsáról kérdezték. A 2-es metró vonalára (és később a 4-es metróra) gyártott kocsik nem kapták meg a típusengedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH), a francia gyártó fellebbezését jogerősen elutasították. A 4-es metró szerelvényei csak akkor kaphatnának típusengedélyt, ha a 2-es vonal járművei már megkapták. György István szerint az új pályázat kitolja a határidőt, és kétségessé teszi, hogy 2015 végéig - ez a határideje a támogatás elszámolásnak az Európai Unió felé - be lehet-e fejezni a metrót. A 4-es metró részben uniós támogatásból épül, és ha nem sikerül a határidőig beszerezni az új járműveket, azok költségeit teljes egészében a fővárosnak és a magyar államnak kellene viselnie.” |
(#2810) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#2806)
|
Válasz •
|
Okt 20, 2010 |
|
Hát szép mondhatom... Még a végén tényleg TW6000-resek fognak rajta közlekedni |
(#2832) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#2806)
|
Válasz •
|
Okt 21, 2010 |
|
Helló Frankye!
Már megy az "Imagerz",bizti megnézheted a képeket!
Egyébként 2-3 évig ne számítsatok új metrókocsikra,aztán majd talán valami"Ócót"(Orosz,vagy Kinai)kap a "plebs"(a "Panelproli")
Ezeknek az is jó,mint a panelketrec!!!
Szia! |
(#2833) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#2746)
|
Válasz •
|
Okt 21, 2010 |
|
|
(#2834) Metrós válasza Metrós hozzászólására (#2833)
|
Válasz •
|
Okt 21, 2010 |
|
|
(#2847) cs.csaby válasza Metrós hozzászólására (#2834)
|
Válasz •
|
Okt 21, 2010 |
|
A jóvá tételi szerződés fejében (én úgy tudom), hogy a ruszkik alapból megépítették volna az egész metrót szerelvényestül alagutastul, záros határidőn belül és semmi szükség nem lett volna az Alstomra meg az összes pénzszívó vállalkozóra...
Üdv: Csaba |
(#2863) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#2847)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2010 |
|
Anélkül, hogy politizálásba mennék át - ami idegen az oldaltól! - valóban, lett volna nyilván más is, aki megépítette volna, esetleg gyorsabban, olcsóbban, jobban, de akkor a megrendelőnek nem jutott volna belőle "visszautalás"... |
(#2869) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#2863)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2010 |
|
A jóvátételi szerződésben szerepel az is, hogy INGYEN... |
(#2872) Metrós válasza cs.csaby hozzászólására (#2869)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2010 |
|
Helló Frankye,Csaby!
Annak fejébe kaptuk az "Usgyikat"meg a "Vizipókokat!
Megérdemeltük!!!
Szia! |
(#2873) Metrós válasza Metrós hozzászólására (#2872)
|
Válasz •
|
Okt 22, 2010 |
|
|
(#2876) SzervízMacska válasza Metrós hozzászólására (#2873)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
Szia! Megkérdezhetem, hogy ez az Usgyi hol közlekedik? Csak azért, mert most látom először... |
(#2879) Abs válasza SzervízMacska hozzászólására (#2876)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
|
(#2880) rockersrac válasza SzervízMacska hozzászólására (#2876)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
|
(#2885) Metrós válasza rockersrac hozzászólására (#2880)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
Hali szervizmacska!
Azért található a Nyugatiban is,mert a Budapest-Piliscsaba-Esztergom vonalon a"Dezsőkék"(Desiro) között 1-1 kanyart ott is megtesznek.
Tudom mert elég sűrűn járok arra és a sorompónál(Bécsi út,illetve Pilisvörösvár)látom elmenni!
Szia!
|
(#2887) Metrós válasza rockersrac hozzászólására (#2880)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
|
(#2891) SzervízMacska válasza Metrós hozzászólására (#2885)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
Köszönöm mindenkinek a választ. Azt hittem a kép alapján, ez is valami metró féle. |
(#2892) Abs válasza SzervízMacska hozzászólására (#2891)
|
Válasz •
|
Okt 23, 2010 |
|
Nem csoda, a gyártó ugyanaz.
Abs |
(#2895) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#2891)
|
Válasz •
|
Okt 24, 2010 |
|
Ne aggódj, mikor én utaztam vele én is disel metrónak éreztem! |
(#2915) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#2895)
|
Válasz •
|
Okt 26, 2010 |
|
Nem véletlenül, ugyanis a metrókocsikat és az Uzsgyikat is ugyan az a cég készítette. A logoról könnyen felismerhetőek. A cég neve:
Μытищинский Μашиностраителный Завод
Azaz Mütyisinszki Gépgyártó Vállalat. |
(#3161) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#2915)
|
Válasz •
|
Nov 8, 2010 |
|
|
(#3164) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3161)
|
Válasz •
|
Nov 8, 2010 |
|
Nahát! Ezek a szovjetek néha tudtak azért valami szépet is alkotni. Vagy csak a kapitalistáktól koppintottak? (Persze azt is képesek voltak elrontani...) |
(#3240) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3164)
|
Válasz •
|
Nov 9, 2010 |
|
|
(#3241) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3164)
|
Válasz •
|
Nov 9, 2010 |
|
Frankye!
Bármelyikre kattintasz,bejutsz a "fotótár"-amba, ott van több is!
A Wien-re külön kattintani kell!
Szia! |
(#3242) Metrós válasza Abs hozzászólására (#2892)
|
Válasz •
|
Nov 9, 2010 |
|
Mindenkinek!
Erre az oldalra ha felmentek,rengeteg képet találtok a Budapesti Metró-ról!
Metrós képek |
(#3249) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3243)
|
Válasz •
|
Nov 9, 2010 |
|
Helló Frankye!
Leválasztották a szerelvényről és Szentendrei Járműskanzenba szállították es ott állították ki,bármikor megtekinthető!
Bármire vagy kíváncsi,kérdezz nyugodtan,33 éves metrós tapasztalatommal szivesen segítek,ha tudok!
Szia:Feri |
(#3273) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3249)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Köszönöm, Druszám!
Van néháy dolog, ami "fúrja az oldalam", ahogy jönnek elő a kérdéseim, leírom őket.
Elsőnek mindjárt egy "történelmi" kérdés:
Anno a Keletiben dolgoztam ahol az az "urban legend" járta, hogy a 2-es metró kocsijait a Keleti egyik kihúzójánál, ahol most egy benzinkút áll (ÖMV) "engedték le" a Népstadionnál a metró vágányokra. Végül is lehet is akár benne valami, mert az úttest szintjéhez képest jócskán lejjeb (kb. alagútszinten, vagy valamivel a fölött) vannak a kihúzó vágányok, és mintha egy kapu (vagy "eltemetett alagútbejárat"-szerűség) is lenne ott. Ebből vajon mi az igazság?
Aztán egy másik, ami amolyan "félhivatalos" dolog. Anno, amikor a Polgári Védelem még félkatonai szerezetként működött, és a Katasztrófa-védelem még quasi gyermekcipőben járt, volt egy olyan szöveg, hogy a metró alagútjai - háborús helyzetben - óvóhelyként (is) üzemelnek. Ennek megfelelően a Pillangó utcai megálló előtt (ahol a föld alá bújik a metró) vastag kapuk vannak, amelyek szükség esetén hermetikusan lezárják az alagutat. Továbbá, hogy a metrónak vannak saját levegő-ellátó rendszerei, és hogy az alagutakban van hadikórház helye kialakítva, valamint hogy élelmiszer-tartalékok vannak felhalmozva lent (konzervek).
És végül (egyelőre) egy apróság: Több, olyan, az üzemi területeket az utasok által elfoglalt területtől elválasztó ajtó belső (azaz az üzemi terület felőli) oldalán láttam olyan táblát, amelyen az alábbi felirat szerepelt:
Idézet: „Vigyázat! Utastérbe nyíló ajtó!”
Ennek mi az oka?
Biztosan lesznek még kérdéseim, ha nem gond! |
(#3276) rockersrac válasza Frankye hozzászólására (#3273)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
|
(#3278) Metrós válasza Frankye hozzászólására (#3273)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Helló Drusza!
Hát akkor sorjában!
1968-ban(Én 1969-2003 voltam "Metrós"-már csak a nicknevem az) a metrókocsik "saját lábukon"érkeztek meg Budapestre(Törökőrre),onnan gördültek át a Pillangó utcai metrómegálló mögött a Fehér úti járműtelepre(ha megtalálom a képeket róla felteszem a fotótáramba)Azt hiszem a fentebb belinkelt"metrós képek"között is van ilyen.
POLG.VÉD: (már amennyi publikus ebből! (erre esküt tettem!!!)
Csak a mélyállomások zárhatók le zsilipkapukkal,a kéreg alattiak nem!
Temészetesen azokon a helyeken háborús elhelyezésekre alkalmas helyiségek vannak!
Ott élelmiszer tartalékok NINCSENEK-ez KACSA!
Végül a„Vigyázat! Utastérbe nyíló ajtó!”felirat kívül-belül rajta van az ajtókon melyek az utasok elől elzárt munkahelyekre vezetnek.
Kívül-az utasokat figyelmezteti hogy vigyázzanak,mert bármely pillanatban nyílhat az ajtó!
Belül a dolgozókat,hogy óvatosan nyissanak ajtót mert előtte utas lehet!
Bármikor bármilyen kérdést tegyél fel nyugodtan,ha tudok válaszolok rá!
Szép napot!Szia!
Feri |
(#3280) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
A szöveg közé került emotikonok nem tudom hogy kerültek oda,Én csak a végére tettem,azt a hármat!!! |
(#3281) Frankye válasza Metrós hozzászólására (#3280)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Köszönm, Druszám, a válaszokat. Még gyűjtöm a további kérdéseket. (Nem fenyegetésképpen...)
A véletlenül belekerült mosolygókat kiszedtem. |
(#3289) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#3273)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Én is hallottam az óvóhely-kérdésről. Állítólag 250.000 ember fér el benne és 3 napig tudja (tudta volna) ellátni őket levegővel a rendszer. Ezt még a mai napig fenntartják és időközönként gyakorlatot rendeznek. (Kapuk záródását, miegymás vizsgálják.)
Üdv: Csaba |
(#3297) Metrós hozzászólása
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
Fiúk!
Az a kérésem,hogy ne menjünk mélyebbre ennek a P.V.témának a taglalásába!
Az internetet olyan szervek is vizslatják akik erre vadásznak,és nem szeretik,ha az általuk "secret"-nek vélt témákba ütköznek a fórumokon!
Más fórumon már hallottam ilyenekről visszajelzést!
Köszi,hogy megértitek!Nincs olyan túl nagy sajtószabadság!!!
Sziasztok:"Metrós!!
|
(#3298) cs.csaby válasza Metrós hozzászólására (#3297)
|
Válasz •
|
Nov 10, 2010 |
|
"...Csak a szólás után nincs szabadság"
|
|
|
2024. Nov, 27. Sze 0:10:08 |
|
Jelenleg 9 fő olvassa az oldalt |
|
|