|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#28704) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#28703)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Láttam már Budaörsön konténer vonattal, szép lassan ment át az állomáson, volt idő rá megnézni ... |
(#28705) masTTertape válasza róbertke hozzászólására (#28698)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
El tetszett olvasni, amit írtam?
Nem mozdonyokra kérdeztem rá, hanem az eredeti témában felvillantott, kisméretű célgépekre.
2-4 tg-es pft-s pöfögőkre, drezinákra, stb. |
(#28706) sunocske válasza masTTertape hozzászólására (#28705)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Bencs Zoli HLS-e szerintem etalon
De mintha valahol, valamikor láttam volna egészen vállalható kinézetű nagyfülkés TVG-t is.
Meg ne feledjük Iván István TT-s pályamesteri hajtókáját (a.k.a. síntricikli) sem, igaz, az nincs motorizálva |
(#28707) masTTertape válasza john07_doki hozzászólására (#28702)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Voliá Doki!
RobuR
A Jano jelenlegi kínálata nem a legszebb és rohadt drága. |
(#28708) masTTertape válasza sunocske hozzászólására (#28706)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Való igaz. |
(#28709) john07_doki válasza FriTTz hozzászólására (#28700)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Urak,
Csíkosnak is köszönöm!
Az öcsém arra felé lakik az Üllői másik oldalán. Megkértem, hogy nézzen át. Meglátjuk...
Azért köszönöm!!!! |
(#28710) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#28704)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Ez is itt van rendszeresen, ma épp egy ES64-gyel (A fekete Siemens-szel) együtt a Merci-vonatot húzták Ferihegynél. Ahogy ma elnéztem, ráférne már egy mosás, nem olyan szép, mint a képen. |
|
(#28711) john07_doki válasza masTTertape hozzászólására (#28707)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Gáborom,
Ezek gyönyörű tervek!!!
Ha meg lesz az árazásuk, megnézzük újra. Addig: тихо.
|
(#28712) masTTertape válasza john07_doki hozzászólására (#28711)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Nem félek attól, hogy olcsó lesz. |
(#28713) john07_doki válasza masTTertape hozzászólására (#28712)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Na, attól én sem.
De ha majd lesz rendelhető modell és mivel Te már ismered a "rohadt drága" JANO cuccot, akkor jól összehasonlítod egy INDÓHÁZ cikkben, én meg levonom a konzekvenciát és megveszem azt, amelyik megnyeri a tetszésemet. |
(#28714) masTTertape válasza john07_doki hozzászólására (#28713)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Hamarabb lesz ebből írás egy online felületen.
Sőt, ennél jobb dolog is készülődik a háttérben...
(pszt, csak neked mondtam...) |
(#28716) john07_doki válasza masTTertape hozzászólására (#28714)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Ne csigázz!!
De ismerhetsz; türelmes vagyok!
Lásd; IFA kerekek témában kb. egy éve Feléd írt levelem... |
(#28717) saetta válasza FriTTz hozzászólására (#28645)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Sziasztok!
Pontosan milyen vitrinek ezek?
Anyaga, mekkora méret (pl. 4*1 5 részes vonat szamara), ilyesmi.
Üdv
Saetta |
(#28718) john07_doki válasza saetta hozzászólására (#28717)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Tulajdonságok: (Forrás: LIDL
Zárható vitrin gyűjtemények tárolására
A) Könnyen kezelhető felület, bükk színben
Kivételesen karcálló bevonattal
10 áthelyezhető polc
Biztonsági üveg
4 padlókímélő láb
2 kulccsal, szerelési anyagokkal és útmutatóval
Mérete: kb. 68 x 110 x 20 cm (sz x m x h)
Teherbírás/polc: max. 1 kg
Ne dobálja!
Dekoráció nélkül
Nekem a legjobba a "Ne dobálja!" ragadta meg a fantáziám...
|
|
(#28720) sunocske válasza john07_doki hozzászólására (#28718)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
"Kivételesen karcálló bevonattal"
De csak most, mert egyébként nem szoktunk ilyet csinálni! |
(#28722) masTTertape válasza john07_doki hozzászólására (#28716)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Ifailag sosem alakult úgy, hogy külön rendeljek.
Van itt kerék dögivel, gyere, válogass, vidd!
Gábor |
(#28726) etwg válasza john07_doki hozzászólására (#28718)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Most akkor milyen méretü ez a kaszni?
68cm x 110cm x 20cm
Ez inkább könyvespolcnak felel meg! |
(#28729) róbertke válasza masTTertape hozzászólására (#28695)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Ja, hogy nem arra gondoltál? Deák készített kéttengelyes D25700 SKL motoros (TT) vágánygépkocsit sárga és kék színben, pótkocsik is voltak hozzá. |
(#28730) sunocske válasza róbertke hozzászólására (#28729)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Csak annak nincs magyar vonatkozása...
Egyébként BCmot átfestésével lehet vasútüzemi motorkocsit (A-1xx pályaszámmal) modellezni! |
(#28736) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#28729)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Jajjj...
Most töröm a fejem, hogy egy nálam lévő OFF M28-at hogyan lehetne gatyába rázni, mert ebben az állapotában hajítófát sem ér, nemhogy beszereljek hangot, meg digi kupplungot. A lemezből hajlított (sic!) alváza görbe, a kerekek elékelése nem pont 90°, ráadásul az egyik el is tud fordulni a tengelyen, a motor rögzítése nem fix, ha forogni kezd, akkor a csiga képes elemelkedni a hajtott fogaskeréktől, stb, stb. Mindez azt eredményezi, hogy kb. 80-100km/h-nak megfelelő modellsebességnél már elfogadhatóan jár, de ez alatt... |
(#28737) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#28730)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Na de Süni...
Tudsz esetleg valamit?!?
Szólj, mert engem az átfesteni való érdekel...
Mert jelenleg még az átfesteni való alap is hiányzik... |
(#28738) szergely001 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a segítséget jellegrajz ügyben! |
(#28742) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#28736)
|
Válasz •
|
Jan 24, 2014 |
|
Szóval tökéletes darab a nagyíves technológiához?? |
(#28747) piltdownman válasza wolfchild hozzászólására (#26335)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Mivel az „apró”-n kínált MÁV szignál generátorok elkeltek (kb. az anyagár feléért és
van érdeklődés, tegnap utána jártam a hang szabad felhasználhatóságának.
Felhívtam a MÁV Kommunikációs Igazgatóságát és kb. két óra múlva visszahívott dr.H.I.
jogtanácsos úr. Miután az ember legyen pesszimista és 1millió db-t említettem, a viccet
értve is felhívta a figyelmemet, hogy a hang a MÁV-é. Írásbeli megkeresésemre hat órán
belül válaszolt és ígéretet tett az eszköz modellvasúti alkalmazásával kapcsolatos kérdések
tisztázására.
(http://pipacsweb.hpo.hu/ -n a MÁV szignál ügyszám:M8701227,lajstromszám:126602)
|
(#28755) IsTTen hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Kezdő vagyok a digitális vezérlésben ezért ha tudna nekem valaki segíteni abban, hogy mi a különbsèg a fekete és fehér színű roco z21-es között?
Interneten csak ennyit talàltam, hogy a fehérből ezek hiànyoznak :
a LocoNet, CAN-Bus, Sniffer-BUS csatlakozó
a programozó sín csatlakozó
a sínfeszültség állításának a lehetősége
a Zimo dekóderek frissítési lehetősége
Ezek milyen hàtrànyok ha az olcsóbb fehér vezérlőt vàlasztom? |
(#28756) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Ó Nagy TT-s MesTTerek segíTTsetek!!
Roco Szergej kuplungcserét hogyan kell végrehajtani?
Ottóéknál veTTem anno kengyeles kuplungokat hozzá...
Éppen be vagyunk iTT Zalában havazva és lenne időm vele foglalkozni...
Mintha csak ki kellene húzni és bepattintani az újat de mégis megkérdezem...nehogy elbarmoljam!
Üdv:Miki |
(#28763) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Hahóóóó!
Valaki segíTTsen már!Nem merem kirángatni a Szergej kuplungját,vagy megtegyem??
Nincs iTT senki az olvtársak közül?Mindenki a hóval küzdik?
Miki |
(#28764) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#28737)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Reszelőzsír kolléga is reszelt magának egyet, meg talán mintha Enyedi Laciék kínálatában is lenne
Vagy azt csak álmodtam? |
(#28766) zsolesz74 válasza IsTTen hozzászólására (#28755)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Nagy különbség. Akkor már sokkal olcsóbban kapsz Multimaust! |
(#28767) Gashpy válasza kaTTonai hozzászólására (#28763)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Ne féljen kend annyira!
Ugyan úgy működik, mint a másik kocsiknál! Az esetleg könnyít a dolgon, ha elébb az egyik oldalát próbálja kipattintani a helyérű, aztán mög a másikat.
A másik kezével meg fogja a mozdony ódali kinematika szerkezetet, hogy ne forogdjék jobbra meg balra.
Aztán ha kivarázsóta belülle a roco kapcsolót, akkor tegye bele egy kindertojásbú kioperált sárga bogyóba, azt meg bele egy borítékba, oszt cserébe kűdök érte kendnek tillig féle kapcsolót Mán ha gondujja... |
(#28768) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#28764)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Emlékeim szerint Teaház kolléga kínálta egy időben... |
(#28769) kaTTonai válasza Gashpy hozzászólására (#28767)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
No végre azt hittem Kendteknél mindenki befagyott a hókupacok közé...
Mögpróbálom oszt az ejtőhorgosat (azt hiszem ennek híjják) küldöm Kendnek.
Írja mög a címét elektronyos levélben.
Üdv:Sötét Paraszt |
(#28770) reszelozsir válasza sunocske hozzászólására (#28764)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Én csak frizírozom. Az alapot innen szereztem |
(#28771) reszelozsir válasza Gashpy hozzászólására (#28768)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
|
(#28772) wolfchild hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Sziasztok!
Elkészült az első TT Putz - Fűtőház koprodukció, az erről készült cikket és képeket itt találjátok: Bővebben: Link
A mikor és mennyi kezdetű kérdésekkel forduljatok Attilához, ebbe ő az illetékes.
Üdv.: Wolfch!ld |
(#28773) Gyati79 hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
|
(#28774) masTTertape válasza piltdownman hozzászólására (#28747)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Ez jó hír.
Legalább akkor több oldalról támadtuk be őket, így láthatják a "komoly" érdeklődést, ergo bátran felárazhatják a jogdíjakat.
Annál is inkább, hogy a mai Digitools bemutatón is fontos szegmens volt az állomási hang... |
(#28775) zsolesz74 válasza wolfchild hozzászólására (#28772)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Nocsak, nocsak...mi meg nem történik!?
Mi változott? |
(#28776) masTTertape válasza Gyati79 hozzászólására (#28773)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
A hirdetésben leírtakhoz kapcsolódóan pár apróság.
Az egy dolog, hogy a forgóváz maszk megvan, de sajnos hangsúlyozni kell, hogy a nem szakszerű csere nagyobb kárt okoz, mint maga a maszk ára. Heti rendszerességgel fordul meg nálam a szervizben ilyen javítás és akkor, ha a szaküzletben derül ki a törött alkatrész, akkor díjmentesen cserélem, azaz semmibe nem kerül a vevőnek. Sajnos a vidéki versenyzők ebben az esetben hátrányt szenvednek, mert a modellt el kell juttatni hozzám. Viszont postafordultával kész, nem kell heteket, hónapot várni a gyári cserére.
Viszont abban az esetben, ha már a felhasználónál, otthon történik némi beavatkozás, akkor az garanciavesztéssel jár. Ez könnyen megállapítható, ugyanis elhajolnak, gyűrődnek az áramszedő lemezek, és a legrosszabb helyzetben, a maszk felerőltetésével elnyíródnak a tartócsapok, így a bronzlemez lecsúszik a kerekek közé.
Egy oldalra az áramszedő 3 euro, a fél forgóváz betét 1,50 euro. Illetve némi munkadíj.
Csak csöndben merek bizakodni abban, hogy az újabb Nohabnál megoldódik ez a kellemetlen helyzet. |
(#28777) wolfchild válasza masTTertape hozzászólására (#28774)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
|
(#28778) masTTertape válasza wolfchild hozzászólására (#28772)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Jó lesz ez. |
(#28779) Gyati79 válasza masTTertape hozzászólására (#28776)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Igazad van Gábor, itt is valami hasonló történhetett sajnos. Meggyűrődött az áramszedő lemezke, nem illeszkedik jól a kerékre, és jönnek a galibák.
Nem megy fel jól a maszk, az áram felvétele sem lesz tökéletes. Míg maszk könnyen és olcsón beszerezhető és cserélhető, a lemezke már kevésbé...
Az enyémen is rögtön előjött a probléma anno, de ez 2 nappal a vásárlás után történt, így irány vissza az üzletbe. Szó nélkül cserélték a maszkot, sűrű elnézéseket kérve. Egészen Európában éreztem magam. Azóta is jól működik a masina.
Hát igen, a Tillig beharangozta a narancs Nohabot, remélhetőleg ezt a technológiai hibát javítani fogják. Amitől tartok, hogy a fékhenger-mizériát nem fogják megoldani, azt továbbra is ügyes kezű magyar mesterek fogják javítani. |
(#28780) Gyati79 válasza masTTertape hozzászólására (#28776)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Jah, és köszönöm a kiegészítést. |
(#28781) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
SziaszTTok!
Valakinek nem lenne egy klt. Noch 45090 rendőr helyett
45091-es DDR-es rendőrje.
Bontatlan dobozú készletről van szó.
Esetleg ha valaki a TT-s Istenek közül lenne olyan viszonyban valamelyik Bp.-i szaküzlettel ahol esetleg megtennék,hogy kicserélik...
Várom jelentkezéseteket.
Üdv: Miki innen az alvégről...
|
(#28784) masTTertape válasza Gyati79 hozzászólására (#28779)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Sajnos biztos, hogy marad a fékhenger. Ahhoz egy teljesen új szerszám betét kell és most ez túlzás lenne. |
(#28787) kaTTonai hozzászólása
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Valaki fel tudna homályosítani,hogy az új Tillig katalógusban szereplő töltéses sín ugyan milyen célt szolgál?Nem értem a németet...
Miki |
(#28788) etwg válasza kaTTonai hozzászólására (#28787)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Szerintem ugyanaz mint a régi csak más szinü és a talpfák fa szimuláciot kaptak. |
(#28789) Lezlinilzen válasza kaTTonai hozzászólására (#28787)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Nem vagyok szakértő, de szerintem vonatok mehetnek rajta... Talán. |
(#28790) masTTertape válasza Lezlinilzen hozzászólására (#28789)
|
Válasz •
|
Jan 25, 2014 |
|
Lájk (Y) |
|
|
2024. Nov, 30. Szo 2:06:41 |
|
Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt |
|
|